F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Alex 320i Cabrio написа:Sharo написа:
Алекс сега не разбрах.. корвета или гт3 да взимам
Майтапа на страна, но аз идеално разбирам това, което ми казваш за гт3 vs М4. Знам колко е по-фън кола гт3-ката, но единствеите ми съображения по чуденката са, че на ден под 100км не правя. Отделно колко се разхождам из траната. И само за това м4-ката я има в оравнението. Е и, че за нея не трябва да вадя пари на куп Eст го има и че как излезне м4-ката от магазина веднага и пада стойноста пък гт3-то по-скоро обратното в следващите години.
На тура иначе ви е ясно, че няма как д асе тества колата колко е хардкор освен спиране/ускоряване. Все пак сме по пътна мрежа в колона с разни хора дето не е ясно колко знаят къде са, движение и т.н.
Звука иначе е доста приятен като се има в предвид, че е 6 цилиндрова турбо кола. Доста твърда се усеща като шаси и да има сумати глезотийки от към екстри, които обаче ако ги поръчаш дигаш килограмите значително.
Композитните спирачки спираха и на студено, което ме изненада честно казан, че друга кола, която съм имал достъп с такива е ауди и там на студено ги нямаше много много.
ГТ3-то... Ние с брат ми сме по Американките...
Честно да ти кажа, ако караш 100+км на ден, то М4 е тотално безумна идея. Ф10 530ХД е твоят автомобил... Иначе един улав тук навъртя 260,000км с 996ГТ3 Мк2 Комфорт - непрекъснато бръмчеше по работа в Европа. Най-големият майтап е, че колата беше на оригиналната керамика... А сега новият и собственик я направи на трак кола...
A не дизел па и X не ... Имам си F15m50d за тая цел като ходя въртя по 500+ км за ден
На е46м3-ката и навъртях 120 000 за 3 години по тия дестинации дето си карам ежедневно и си ми беше екстра. Па и кеф ти Калояново, кеф ти Серес
Иначе пътя дето карам всеки ден е двулентов с мантинела посредата и прилични завои. трафика е малък и с ф10ката си е забавно, но си се усеща, че караш 2т+ кола. На Серес съм я изкарвал за 3 4 обиколки .. все едно караш бързия влак. По правите се ускорява супер ма в зовоите се молиш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:Малко снимки от теста ...
Аз ви излових в съботата (5-ти юли) като ходих да летя на Сопот с парапланера. Кретам зад едни и на мемориала на Левски на разклона за Буново направо щех да изправя завоя Цяла тумба 4-цевки наспряли на паметника. Толкова се шашнах, че не можах нито да раздам газ да поздравя, нито да свирна, нито пък да спра да разбера аджеба какъв е тоя заговор С Пешо Дончев се чухме тия дни и той пък се оказа, че бил на трипа в неделята. Карал Ф10 и М6 грандкупето. Шукарни коли, но и аз съм на същата позиция като Алекс кабриото с тази разлика, че съм предубеден на тема Е46 . Другото, което си мисля за новите коли, е че с цялата тази електроника в тях и какви ли не глезотии ще бъдат много по-трудни (или поне ще е много дебело) за модване. Макар, че като гледам в някои аспекти като спирачките например стоковият вариант е много добър и не е толкова наложително да се пипа.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Vanqu1sh написа:Alex 320i Cabrio написа:Нека да е по-бърза, по-икономична, по-комфортна и по-най, най... Гледайки това видео, ама хич дори и нямам грам емоция или желание да седна в едно такова...
F80: 1.13,1 min, E30 DTM: 1.09,1
Е30-ката на клипа си е 4 секунди по-бърза, така че едва ли е много обективно да съдим за колата от това видео.
http://www.speedhunters.com/2014/07/old ... ld-warrior
EЙ докато го намеря това къде го бях разглеждал ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
https://www.youtube.com/watch?v=NoRAeL8qgSM
Дизела се показва в сянката на Йемките ... всеки сам да си преценя и гледа >
Дизела се показва в сянката на Йемките ... всеки сам да си преценя и гледа >
- The7omahawk
- младши ентусиаст
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Спирачния тест ме остави с ококорени очи, да не би М3 да не е била с керамиката и за това да е такъв резултата?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Дори да не е, приемливо ли е? А времената на летяща обиколка?
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
host написа:Дори да не е, приемливо ли е? А времената на летяща обиколка?
Доста ме озадачи този клип. Излезна че едниственото по-добро на м3-тата е че е по-шумна Явно много са я доработили тази Алпина и пак не е нормално на драг да е половин кола отзад, да спира по-добре и да даде по-добро време на летящата обиколка. По-запознатите ако имат някакво обяснение?!?
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Vanqu1sh написа:host написа:Дори да не е, приемливо ли е? А времената на летяща обиколка?
Доста ме озадачи този клип. Излезна че едниственото по-добро на м3-тата е че е по-шумна Явно много са я доработили тази Алпина и пак не е нормално на драг да е половин кола отзад, да спира по-добре и да даде по-добро време на летящата обиколка. По-запознатите ако имат някакво обяснение?!?
Обяснението е, че нито един спобственик на м3/4 не би предпочел дизелова кола била тя по-бърза ... Няма го звука .. няма го фийлинга ... няма я гъвкавоста на бензиновия мотор.
Керамиката дава предимсвто при многократни спирания, принципно и на студено не спира толкова добре колкото нормалните спирачки. На теста иначе колата е баш с такива. Аз като я карах ми направи впечатление, че е доста по-добре примерно от на aуди спирачките на студено, но няма как просто на 1во спиране на студени спорачки да спре по-добре от еквавилентни по размери нормални такива. Също не спиранеъто само там е предомство ами това, че се въртят едни 20 кила по-малко ... отново стигаме до фийлинга
При времето по завоите па ако не беше допускал толко грешки с м3-то щеше да е доста по-бърз.
Общо взето ако аз взема примерно д аправя теста, мога да извадя съвсем лесно тотално различен резултат ... света е маркетинг просто
Последна промяна Sharo на 26 Юли 2014, 17:10, променена общо 1 път
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- hamann25
- младши ентусиаст
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
света е маркетинг просто:!:
Цялата истина в едно изречение.
Цялата истина в едно изречение.
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:При времето по завоите па ако не беше допускал толко грешки с м3-то щеше да е доста по-бърз.
Общо взето ако аз взема примерно д аправя теста, мога да извадя съвсем лесно тотално различен резултат ... света е маркетинг просто
Toзи тест въобще не трябва да има никакви претенции да бъде взет на сериозно. Трябваше да направят по 15-20 пускания на всяка кола и да вземат най-добрата обиколка от всяка за краен резултат. Във всяка една наука за да забележеш нещо, че е правилно трябва да направиш многобройни последователни тестове които да дадат един и същи (или в нашия случай близки) резултати. Да твърдят че дизела е по-бърз след само 1 обиколка е несериозна работа. Некачествен журнализъм. Margin of error на шофьора е прекалено голям фактор за да бъде така лекомислено пренебрегнат.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
thewhitestig написа:Sharo написа:При времето по завоите па ако не беше допускал толко грешки с м3-то щеше да е доста по-бърз.
Общо взето ако аз взема примерно д аправя теста, мога да извадя съвсем лесно тотално различен резултат ... света е маркетинг просто
Toзи тест въобще не трябва да има никакви претенции да бъде взет на сериозно. Трябваше да направят по 15-20 пускания на всяка кола и да вземат най-добрата обиколка от всяка за краен резултат. Във всяка една наука за да забележеш нещо, че е правилно трябва да направиш многобройни последователни тестове които да дадат един и същи (или в нашия случай близки) резултати. Да твърдят че дизела е по-бърз след само 1 обиколка е несериозна работа. Некачествен журнализъм. Margin of error на шофьора е прекалено голям фактор за да бъде така лекомислено пренебрегнат.
Използва се 1 тест само, за да се види коя кола е по-лесната за каране веднага като се качиш в нея, според мен... Ясно че Мката е много по-бърза като чиста скорост (тоест ако можеш да вземеш 100% от нея), но явно по-трудно се достига лимита без да се прекрачва
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Със сигурност М-ката е по-бързата, по-вълнуващата, и т.н.
Тук адмирации заслужават Алпина, за това че са направили серийна, дизелова тройка, с гаранция, отговаряща на всички съвременни еко норми, с толкова добро поведение на пътя и същевременно адски нисък разход на гориво.
Тук адмирации заслужават Алпина, за това че са направили серийна, дизелова тройка, с гаранция, отговаряща на всички съвременни еко норми, с толкова добро поведение на пътя и същевременно адски нисък разход на гориво.
- Flash
- Автоморгаджията
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Повръща ми се от този звук...
Между другото, за първи път повече ми харесва ///M-седана, отколкото купето
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Flash написа:Повръща ми се от този звук...
Между другото, за първи път повече ми харесва ///M-седана, отколкото купето
Сигурен съм, че афтърмаркет производителите на генерации, ще се погрижат за това.
Иначе и аз съм на същото мнение за седана, само че не в този цвят
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Мерцедес потвърждават - новия C63 AMG ще е с V8 4.0 bi-turbo и 500+ коня ... Пак ще има бесни ластици на Мки
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... py-photos/
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... py-photos/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани