Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Evkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: Американските VS Европейските спортисти
И какво като го пускат в Европа ? Така като гледам не е нищо особено откъм параметри. Най-големия му мотор 412 к.с. .... M3/4 ще го шляпа яко според мен.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Evkata написа:И какво като го пускат в Европа ? Така като гледам не е нищо особено откъм параметри. Най-големия му мотор 412 к.с. .... M3/4 ще го шляпа яко според мен.
За това, че М4 ще го шляпа сигурно няма 2 мнения, то и М2 сигурно ще го шляпа, но виж цената 70к лв - за това говорих аз.. докато на М4 е 150к лв
..Bayerische Motoren Werke..
Re: Американските VS Европейските спортисти
Никой, който харесва БМВ, имал е мечта, има възможността и иска да си купи М-ка, не би се отказал заради това, че има по-евтини варианти. Винаги е имало и ще има.
Ти би ли се отказал от любимият си, истински салам от 15лв./кг, ако видиш на витрината друг за 7лв./кг ?
Ти би ли се отказал от любимият си, истински салам от 15лв./кг, ако видиш на витрината друг за 7лв./кг ?
Последна промяна Делян на 25 Яну 2015, 21:53, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:Никой, който харесва БМВ, имал е мечта, има възможността и иска да си купи М-ка, не би се отказал от това, заради, че има по-евтини варианти. Винаги е имало и ще има.
Ти би ли се отказал от любимият си, истински салам от 15лв./кг, ако видиш на витрината друг за 7лв./кг ?
Новия Мустанг ГТ съвсем не е за подценяване, още повече когато предложи ръмжащ 5.0L V8 с 400+ коня в купе, носталгично напомнящо Е24 6та серия и дизйан който отдавна е забравен от БМВ ... всичко това на цената на 3ка с 4 цилиндров дизел - честно казано бих се замислил ... Особено когато форд продължават да правят трак версии на Мустнага с големи атмосферни мотори на 8000 оборота а М3 се превръща с луксозно ГТ с малък турбо мотор .
Re: Американските VS Европейските спортисти
Няма нужда да се опитваш да ме убеждаваш в предимствата на Мустанга
Това, че ти и още хиляди и стотици хиляди биха си го купили, означава, че са намерили в него нещо, което търсят и няма лошо в това.
Но никой от тях няма да е някой, който е фен на БМВ и се е отказал от М-ка заради него.
Това, че ти и още хиляди и стотици хиляди биха си го купили, означава, че са намерили в него нещо, което търсят и няма лошо в това.
Но никой от тях няма да е някой, който е фен на БМВ и се е отказал от М-ка заради него.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:Няма нужда да се опитваш да ме убеждаваш в предимствата на Мустанга
Това, че ти и още хиляди и стотици хиляди биха си го купили, означава, че са намерили в него нещо, което търсят и няма лошо в това.
Но никой от тях няма да е някой, който е фен на БМВ и се е отказал от М-ка заради него.
Аз пък си мисля че ще са доста БМВ-феновете преориентирали се към Форд
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Делян написа:Никой, който харесва БМВ, имал е мечта, има възможността и иска да си купи М-ка, не би се отказал от това, заради, че има по-евтини варианти. Винаги е имало и ще има.
Ти би ли се отказал от любимият си, истински салам от 15лв./кг, ако видиш на витрината друг за 7лв./кг ?
Новия Мустанг ГТ съвсем не е за подценяване, още повече когато предложи ръмжащ 5.0L V8 с 400+ коня в купе, носталгично напомнящо Е24 6та серия и дизйан който отдавна е забравен от БМВ ... всичко това на цената на 3ка с 4 цилиндров дизел - честно казано бих се замислил ... Особено когато форд продължават да правят трак версии на Мустнага с големи атмосферни мотори на 8000 оборота а М3 се превръща с луксозно ГТ с малък турбо мотор .
Лично аз пред този Мустанг бих избрал М3 е92 - ако ще търся V8 мотор, защото сега само в Ф10-ката е V8, а тя е доста по-скъпа от 70к лв Идеята ми беше, че предлагат V8 на много ниска цена и доста хора биха избрали по-евтиния вариант... Това от друга страна е хубаво, защото ще останат само истинските фенове на марката
Другото, което е като се замисля този Мустанг купе е конкурент на М4 (ако не се бъркам). Та той ще се продава в Европа със европейските еко норми, а в М4 сложиха 6 цилиндров заради точно тези еко норми
..Bayerische Motoren Werke..
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:Никой, който харесва БМВ, имал е мечта, има възможността и иска да си купи М-ка, не би се отказал заради това, че има по-евтини варианти. Винаги е имало и ще има.
Ти би ли се отказал от любимият си, истински салам от 15лв./кг, ако видиш на витрината друг за 7лв./кг ?
Ако няма с кво и салам за 2 лв ше ядеш. Много малко се хората които не правят сметка на такива суми особено и им е се тая дали ше дадът 70 или 150к лв.
А още повече тия 150 к лв са за базова Мка каквато почти никога не се купува - реалната цена на добре оборудвана М3/м4 е 200К и отгоре срещу 80 за мустанг.
Иначе е повече кола Мката ама не е 120 000 лв повече кола. А който е такъв фен и може да си го позволи ако иска и в хола да си я сложи.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Американските VS Европейските спортисти
С тая цена МУстанга направо е безбожно апетитен... Малко по-скъп е от наточен голф, или средна тройка. Направо е убиец на М-ки с тая цена и това което предлага. А именно - изключително надеждна кола, опростена, страшна визия, много добър звук, ръчна кутия, нормален разход...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Имаше голяма разлика, когато Мустанг беше с тъпата греда на задното окачване а 4.6 мотора в ГТ беше от миналата ера . Тогава срещу него стоеше Е92 М3 с фамозен V8 и единствената в класа му скоростна кутия от този тип. Сега вече мустанга е с правилното окачване , мотора е с директно впръскване и flat-plane crankshaft а срещу него стои едно доста въртогъзливо М3, но все пак с притъпен драйвинг фиил(според хора които са го карали) и 3.0 литров турбо мотор . На всичкото отгоре пускат и официални дилъри в Европа, което ще понижи цената ... Което е добре - БМВ и Мерцедес ще помислят сериозно по въпроса с конкурентни продукти
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Американските VS Европейските спортисти
скоро и в Мото Пфое .. ще се ходи на тест драйв
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: На всичкото отгоре пускат и официални дилъри в Европа, което ще понижи цената ...
Искаш да кажеш,че един и същ Мустанг ще е по-евтин в Мото-Пфое отколкото в Щатите?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: Американските VS Европейските спортисти
немо написа:acho.rs написа: На всичкото отгоре пускат и официални дилъри в Европа, което ще понижи цената ...
Искаш да кажеш,че един и същ Мустанг ще е по-евтин в Мото-Пфое отколкото в Щатите?
Ще е по-ниска, отколкото ако нямаше официални дилъри.
А пък ако видиш цените в Щатите, може да ти се дореве - базовият Mustang e към 40000лв.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:А пък ако видиш цените в Щатите, може да ти се дореве - базовият Mustang e към 40000лв.
И сигурно има защо Получаваш толкова, за колкото плащаш.
Никой не съжалява потребителите и не решава да прави подаръци от добра воля.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:немо написа:acho.rs написа: На всичкото отгоре пускат и официални дилъри в Европа, което ще понижи цената ...
Искаш да кажеш,че един и същ Мустанг ще е по-евтин в Мото-Пфое отколкото в Щатите?
Ще е по-ниска, отколкото ако нямаше официални дилъри.
А пък ако видиш цените в Щатите, може да ти се дореве - базовият Mustang e към 40000лв.
Ако наистина е толкова не знам как Мерцедес Ауди и БМВ успяват постоянно да са с най-много продажби в САЩ
..Bayerische Motoren Werke..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани