Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Що се отнася до магистрална ракета - нищо подобно на бугатито не е искарано и едва ли ще бъде пускано .
За пореден път се изказваш доста категорично и същевременно зле подготвен. Гледам да не правя подобни отклонения, но ти прекаляваш.
Какво възхваляваш толкова това Богати не мога да разбера? Koла направена с цел позьорство и задоволяване на егото на скучаещи милионери. Срамно e да парадираш, че си най-бърз в света с конкретно време, а да те разстреля дo 250-300, кола с 10 години по-стара и с повече от 300 коня по-слаба(MccLaren F1).
Oсвен това, изкарано е и то не само нещо подобно, ами и доста по-добро(по всички показатели) - Koenigsegg Agera R. Да не говорим за излезлият "One" миналата година...
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:acho.rs написа:Какво възхваляваш толкова това Богати не мога да разбера? Koла направена с цел позьорство и задоволяване на егото на скучаещи милионери. Срамно e да парадираш, че си най-бърз в света с конкретно време, а да те разстреля дo 250-300, кола с 10 години по-стара и с повече от 300 коня по-слаба(MccLaren F1).
Не че искам да се намесвам в спора ви, но и ти прекалено много Топ Гиър гледаш. Не му вярвай толкова на онзи клип
Re: Американските VS Европейските спортисти
Напротив, мноого рядко гледам Топ Гиър и със сигурност не съм му привърженик
По съм склонен да вярвам на тази гонка, от колкото на нереалното време от 2,5 сек. до 100, написано някъде. Все още не съм видял никъде доказателство за него, a само опровержения.
По съм склонен да вярвам на тази гонка, от колкото на нереалното време от 2,5 сек. до 100, написано някъде. Все още не съм видял никъде доказателство за него, a само опровержения.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:acho.rs написа:Що се отнася до магистрална ракета - нищо подобно на бугатито не е искарано и едва ли ще бъде пускано .
За пореден път се изказваш доста категорично и същевременно зле подготвен. Гледам да не правя подобни отклонения, но ти прекаляваш.
Какво възхваляваш толкова това Богати не мога да разбера? Koла направена с цел позьорство и задоволяване на егото на скучаещи милионери. Срамно e да парадираш, че си най-бърз в света с конкретно време, а да те разстреля дo 250-300, кола с 10 години по-стара и с повече от 300 коня по-слаба(MccLaren F1).
Oсвен това, изкарано е и то не само нещо подобно, ами и доста по-добро(по всички показатели) - Koenigsegg Agera R. Да не говорим за излезлият "One" миналата година...
Както знем всички Вейрон не е най-бързия шосеен автомобил, но може да прочетеш във много списания и да видиш по различни тестове, казват че чувството което имаш като караш Вейрон го няма във нито един друг хиперкар (Agera, Zonda, P1 и др.). Според мен са много прави защото не всичо е състезание по права линия или въртене на писта.
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:Според MotorTrend:
новия Hellcat 707к.с 0-60 за 3.7сек 1/4миля за 11.7сек
М5 Ф10 560к.с 0-60 за 3.7сек 1/4миля за 11.8сек
И какво толкова му е бързото на този седан с уникалните 700к.с, като се има в предвид, че М5-цата е на 4 години
Предвид цената му, мисля че е задоволително бърз.
А и тези американски динозаври си имат чар, който никой фен на автомобилите не може да отрече.
Да, нито е рафинирано колкот М5, нито е толкова добре сглобен, нито е толкова ефективен, нито нищо, ама то именно в това се крие чара му - че НЕ Е М5, а нещо съвсем различно и поне според мен - също толкова готино.
Re: Американските VS Европейските спортисти
AgeraR написа:
Както знем всички Вейрон не е най-бързия шосеен автомобил, но може да прочетеш във много списания и да видиш по различни тестове, казват че чувството което имаш като караш Вейрон го няма във нито един друг хиперкар (Agera, Zonda, P1 и др.). Според мен са много прави защото не всичо е състезание по права линия или въртене на писта.
Няма начин усещането да не е брутално в 8 литров мотор, с 4 турбини и такава мощност. А дали чувстово като го караш е по-добро от на останалите хиперкари - няма как да знам със сигурност(но пък ми се иска доста ) и няма как никое списание, тест или видео да го пресъздаде напълно, но там е много субективно, понеже на всеки му харесват различни неща
Лично на мен Вейрона никога не ми е допадал, най-вече като концепция и дизайн.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е да ама точно за Хенеси Венъм Гт хората карали казват, че няма веерони, няма кьонигзег... Нищо дори близко.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Fear написа:Предвид цената му, мисля че е задоволително бърз.
А и тези американски динозаври си имат чар, който никой фен на автомобилите не може да отрече.
Да, нито е рафинирано колкот М5, нито е толкова добре сглобен, нито е толкова ефективен, нито нищо, ама то именно в това се крие чара му - че НЕ Е М5, а нещо съвсем различно и поне според мен - също толкова готино.
Цената му за Европа няма да е такава, каквато я гледаш на клипа А това, че в САЩ цените на колите и горивото съм им нереално ниски няма как да се отрече, за което даже им завиждам но това е друга тема
..Bayerische Motoren Werke..
Re: Американските VS Европейските спортисти
M-coupe написа:Цената му за Европа няма да е такава, каквато я гледаш на клипа А това, че в САЩ цените на колите и горивото съм им нереално ниски няма как да се отрече, за което даже им завиждам но това е друга тема
При всички случаи, пак ще е по-евтино от М5, ако въобще дойде официално в Европа, че е малко съмнително.
Иначе да, и аз им завиждам на американосите - Camaro с 326 кончета на цената на опоскан базов хечбек с 1.4 литров миксер...
Re: Американските VS Европейските спортисти
host написа:Е да ама точно за Хенеси Венъм Гт хората карали казват, че няма веерони, няма кьонигзег... Нищо дори близко.
Венъма определено е мой тип кола и ми е в топ 3 за каране-мечта, заедно с MccLaren F1 и Koenigsegg One
Re: Американските VS Европейските спортисти
Делян написа:AgeraR написа:
Както знем всички Вейрон не е най-бързия шосеен автомобил, но може да прочетеш във много списания и да видиш по различни тестове, казват че чувството което имаш като караш Вейрон го няма във нито един друг хиперкар (Agera, Zonda, P1 и др.). Според мен са много прави защото не всичо е състезание по права линия или въртене на писта.
Няма начин усещането да не е брутално в 8 литров мотор, с 4 турбини и такава мощност. А дали чувстово като го караш е по-добро от на останалите хиперкари - няма как да знам със сигурност(но пък ми се иска доста ) и няма как никое списание, тест или видео да го пресъздаде напълно, но там е много субективно, понеже на всеки му харесват различни неща
Лично на мен Вейрона никога не ми е допадал, най-вече като концепция и дизайн.
И за мен като дизайн всеки Вейрон не ми харесва, най много ми допада Veyron Vitesse За Koenigsegg One съм съгласен, че е нещо наистина велико.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
AgeraR написа:Както знем всички Вейрон не е най-бързия шосеен автомобил, но може да прочетеш във много списания и да видиш по различни тестове, казват че чувството което имаш като караш Вейрон го няма във нито един друг хиперкар (Agera, Zonda, P1 и др.). Според мен са много прави защото не всичо е състезание по права линия или въртене на писта.
Ше прочетеш това което им е платено а се напише - или каквото е уговорено при предоставянето на автомобила за тест.
Вейрона е една рекламна, инженерна ч§кия. Кола която се произвежда на загуба, много е далече от ефективно инженерство или иновации просто набутано - много цилиндри, много турбини, 4х4, предавки и т.н. Идеята и е чиста демонстрация.....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:AgeraR написа:Както знем всички Вейрон не е най-бързия шосеен автомобил, но може да прочетеш във много списания и да видиш по различни тестове, казват че чувството което имаш като караш Вейрон го няма във нито един друг хиперкар (Agera, Zonda, P1 и др.). Според мен са много прави защото не всичо е състезание по права линия или въртене на писта.
Ше прочетеш това което им е платено а се напише - или каквото е уговорено при предоставянето на автомобила за тест.
Вейрона е една рекламна, инженерна ч§кия. Кола която се произвежда на загуба, много е далече от ефективно инженерство или иновации просто набутано - много цилиндри, много турбини, 4х4, предавки и т.н. Идеята и е чиста демонстрация.....
И тази демонстрация беше свършена перфектно За загубата - нали знаеш че супер колите , както и дзверските изпълнения на базовите коли са на загуба . Не случайно ВСИЧКИ супер-спорт брандове са собственост на производители на адски кенефи - фиати,голфове, навеси за по 4000 евро ...
иновации просто набутано - много цилиндри, много турбини, 4х4, предавки и т.н.
далече от иновациите и просто много цилиндри и турбини са точно американците - само че това е евтино и ефективно . При Бугати е скъпо и .... ефективно . А тука щом и американския лотос се сравнява с Вейрон Макар, че по-рано се сравняваше ГТ-Р с М5, тъй че нищо ново
Re: Американските VS Европейските спортисти
И какво като се е сравнявало М5 с GTR От летящ старт няма да им е особена разликата в полза на GTR-a
ПП: Ето един клип с М6 от летящ старт
https://www.youtube.com/watch?v=XTCFb6V7oT0
ПП: Ето един клип с М6 от летящ старт
https://www.youtube.com/watch?v=XTCFb6V7oT0
..Bayerische Motoren Werke..
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:AgeraR написа:Както знем всички Вейрон не е най-бързия шосеен автомобил, но може да прочетеш във много списания и да видиш по различни тестове, казват че чувството което имаш като караш Вейрон го няма във нито един друг хиперкар (Agera, Zonda, P1 и др.). Според мен са много прави защото не всичо е състезание по права линия или въртене на писта.
Ше прочетеш това което им е платено а се напише - или каквото е уговорено при предоставянето на автомобила за тест.
Вейрона е една рекламна, инженерна ч§кия. Кола която се произвежда на загуба, много е далече от ефективно инженерство или иновации просто набутано - много цилиндри, много турбини, 4х4, предавки и т.н. Идеята и е чиста демонстрация.....
Не мисля, че на това момче (instagram: 8bc8) някой да му нареди да каже нещо добро, за нещо което не харесва. При положение, че това е 3 тия или 4тия Вейрон който има. Имал е и Агера Р която е върнал след 3 дена...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани