една тема със идея да стане интересно четиво...
Модератор: Общи модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
една тема със идея да стане интересно четиво...
Днеска като се промъквах през редовния "паркинг" наречен магистрала ми хрумна една идея:
да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.
1. правила
никои няма да коментира тези преди него какво са казали.
това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения
написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли
никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..
идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от едно мнение...
може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота"
ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично
това е...
аз ще започна:
кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот
големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки
в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.
kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция
най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите
ламборгини са започнали като производител на трактори.
"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари
4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор
късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените
ае стига толкова... после пак
да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.
1. правила
никои няма да коментира тези преди него какво са казали.
това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения
написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли
никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..
идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от едно мнение...
може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота"

ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично

това е...
аз ще започна:
кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот
големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки
в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.
kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция
най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите
ламборгини са започнали като производител на трактори.
"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари

4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор
късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените
ае стига толкова... после пак

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
колкото по-голям джип караш, толкова по-як трактор трябва да търсиш
научено по трудния начин
научено по трудния начин

No bling at the Ring
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Известен рали състезател(от времето когато ралито беше до талантливи пилоти с огнедишащи коли и кошмарно поведение на пътя
) ), перифразирам - Една кола е истински бърза, когато те е страх да я отключиш сутрин.







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
В допълнение на факта за най-доходоносния патент в света (чистачките) - чистачките са измислени от французойка.
Si non confectus, non reficiat.
- ///M fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: ///М
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Един от най-новите опели ще се казва Адам. 

Are you /// M enough ?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Ford се опитва да купи Ferrari през 1963 г., Енцо обаче проваля сделката, след като американците отказват да му оставят контрола върху състезателното подразделение на компанията.
В отговор Ford прави GT40.
Историята на Ламборгини започва, когато Феручо Ламборгини отива да се срещне с Енцо Ферари, за да се оплаче от качеството на съединителя на неговото Ферари 250ГТ, Енцо го отпраща като ку казва да си кара тракторите щом не може да кара коли
Ламборгини се връща в завода си и решава да види от къде е проблема в съединителя, тогава вижда че съединителя е от същата фирма която го снабдява със съединители за тракторите, така Ламборгини решава да започне производство на спортни автомобили.
В отговор Ford прави GT40.
Историята на Ламборгини започва, когато Феручо Ламборгини отива да се срещне с Енцо Ферари, за да се оплаче от качеството на съединителя на неговото Ферари 250ГТ, Енцо го отпраща като ку казва да си кара тракторите щом не може да кара коли

Ламборгини се връща в завода си и решава да види от къде е проблема в съединителя, тогава вижда че съединителя е от същата фирма която го снабдява със съединители за тракторите, така Ламборгини решава да започне производство на спортни автомобили.

Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
ламбо диабло има същите фарове като нисан 300зх
No bling at the Ring
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
jag xj220 има същите стопове като rover 216 седан
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Форд и циганин да не ти влиза в къщата...
Форда и циганина не работят през зимата...
През 1923-а Макс Фритз проектира първите мотоциклети BMW избирайки 500куб. двг тип Boxer който се произвежда до ден днешен.
Форда и циганина не работят през зимата...
През 1923-а Макс Фритз проектира първите мотоциклети BMW избирайки 500куб. двг тип Boxer който се произвежда до ден днешен.

Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
ABS прави около 15 натискания в секунда.
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Механиците първо пикаели върху блока на М10 , а после го надували до 1500 к.с.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Първият дизелов двигател в света е тежал 5 тона и е произвеждал 20 конски сили. Инжектирането на дизел в единствения цилиндър е ставало с помощта на сгъстен въздух 

Si non confectus, non reficiat.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Мой приятел германец с типичния немски хумор: Емблемата на Ауди има четири кръга, всеки един за по 100к км. безпроблемна експлоатация, а Опел има само един и той е задраскан 

- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
"Ако имаш съмнения,само пълна газ" Colin McRae
"На мокро държах волана с две ръце и се опитвах да си помагам с колене,но не можех да го удържа направо.Карал съм на "1000 км на Силвърстоун" ,на мокро,при 320 км/ч,ако натиснеш газта по-силно и гумите превъртаха,с тези турбо автомобили бе въпрос на всичко или нищо." Walter Röhrl за болида Porsche 935

"На мокро държах волана с две ръце и се опитвах да си помагам с колене,но не можех да го удържа направо.Карал съм на "1000 км на Силвърстоун" ,на мокро,при 320 км/ч,ако натиснеш газта по-силно и гумите превъртаха,с тези турбо автомобили бе въпрос на всичко или нищо." Walter Röhrl за болида Porsche 935
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: една тема със идея да стане интересно четиво...
Първото ограничение на скоростта по пътищата в света е въведено в Англия през 1861ва година - 10 мили в час (16км/ч).
Si non confectus, non reficiat.
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани