Експрес сервиз Благоевград - не си карайте колите там !!!
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
Експрес сервиз Благоевград - не си карайте колите там !!!
От каското ме пратиха при тях, за смяна на прадно стъкло, странично огледало (само стъкло) и лепене на броня и изчукване на престилката, кит и боя.
Пълни тенекиджий. Бронята и престилката изглеждат перфектно, но от вън ( Подкалниците не са закачени за долните кори на бронята.)
Огледалото нещо заяжда и не са движи - трябва да му помагаш, ел. е.
Сменено предно стъкло - добре, но при скорост от 100 km/h се чува свистене и се усеща леко духане от горната страна. Още като я взех видях, че са сложили някакво измислено уплатнение тяхната ... . А при 180 km/h имам чуството, че карам мотор.
Да не говорим, че бяха разменили местата на чистачките - от рамената (ако така се казват де).
И са най-големия та..ак: Оставих я в чевъртък сутринта - работеща. Отивам да си явзема в събота вечерта - и ги заварва ме (бях с приятел) да ровят нещо по мотора. Казаха, че не може да запали, а ако запали трещи и пука. Бяха сложили некви измислени свещи (взели ги от МОРГА - използавани) и ми обясниха, че проблема ми бил от свещите. То вярно, че мойте не бяха стока за мирисане, но колата ми се движеше нормално преди да им я оставя. Запалиха я на дърпане и да не ви казвам как работеше мотора - бум, трез, пук-пук. Абе мани-мани. Взех си я.
И се чудя какво да правя. Дали да тръгвам на път с нея (вече е 19 ч.) или да не тръгвам. Отидох да квартирата, събрах багажа, обадих се за подкепление, че тръгвам (ако закъсам да ме пирберат) и газззз....
Трещи, пука като на 1-2 цилиндъра работи. За 4-върта не и стига мощност. И така стигнах до местонахождението, а там ме чакаше групата за бързо реагиране. Слагаме други свещи - същата работа.
Взех да си мисля за разни по-сериозни неработещи неща - кабели, бобини, ЕКУ и т. н. ( И дали не са смотали нещо ко...пел.... да.... и да са сложили други)
Отам g_ea се загледа и каза, че нещо не му изглежда да се наредени правилно кабелите на свещите. Оказа се прав. След 20-30 мин. проследяванев и чудене как баш тербе да са ги оправихме и .... бръъъммммм мотора се успа.
Не знам дали работеха така понеже им плащаха от каското или си са некъдърници, но повече там няма да стъпя.
Пълни тенекиджий. Бронята и престилката изглеждат перфектно, но от вън ( Подкалниците не са закачени за долните кори на бронята.)
Огледалото нещо заяжда и не са движи - трябва да му помагаш, ел. е.
Сменено предно стъкло - добре, но при скорост от 100 km/h се чува свистене и се усеща леко духане от горната страна. Още като я взех видях, че са сложили някакво измислено уплатнение тяхната ... . А при 180 km/h имам чуството, че карам мотор.
Да не говорим, че бяха разменили местата на чистачките - от рамената (ако така се казват де).
И са най-големия та..ак: Оставих я в чевъртък сутринта - работеща. Отивам да си явзема в събота вечерта - и ги заварва ме (бях с приятел) да ровят нещо по мотора. Казаха, че не може да запали, а ако запали трещи и пука. Бяха сложили некви измислени свещи (взели ги от МОРГА - използавани) и ми обясниха, че проблема ми бил от свещите. То вярно, че мойте не бяха стока за мирисане, но колата ми се движеше нормално преди да им я оставя. Запалиха я на дърпане и да не ви казвам как работеше мотора - бум, трез, пук-пук. Абе мани-мани. Взех си я.
И се чудя какво да правя. Дали да тръгвам на път с нея (вече е 19 ч.) или да не тръгвам. Отидох да квартирата, събрах багажа, обадих се за подкепление, че тръгвам (ако закъсам да ме пирберат) и газззз....
Трещи, пука като на 1-2 цилиндъра работи. За 4-върта не и стига мощност. И така стигнах до местонахождението, а там ме чакаше групата за бързо реагиране. Слагаме други свещи - същата работа.
Взех да си мисля за разни по-сериозни неработещи неща - кабели, бобини, ЕКУ и т. н. ( И дали не са смотали нещо ко...пел.... да.... и да са сложили други)
Отам g_ea се загледа и каза, че нещо не му изглежда да се наредени правилно кабелите на свещите. Оказа се прав. След 20-30 мин. проследяванев и чудене как баш тербе да са ги оправихме и .... бръъъммммм мотора се успа.
Не знам дали работеха така понеже им плащаха от каското или си са некъдърници, но повече там няма да стъпя.
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
Някой да има идея как да коригирам проблема с уплатнението на предното стъкло? Дали трябва да се смени с оригинално и дали може избщо да се свали без да се счупи?
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Принципно уплътнението се лепи със силикон, от онзи якия. Ако не е така, суби старото и си купи едно оригинално. После иди да ти го сложат в офиц. сервиз, за да си имаш и гаранция (тъкмо ще видиш дали са ти залепили и стъклото като хората).
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани