Е60 и гаранции !!!
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е60 и гаранции !!!
Значи отивам аз в магазина на БМВ в Плевен да видя колко струва една нова Х5 и там седи нова новиничка Е60 , с течения на обстоятелствата тя става моя(по красива кола не бях виждал). И така взимам я аз и си карам изникнаха няколко проблема , който вече споменах в един друг разговор. Та така мина се 3-4 месеца и на предна лява гума излиза буза, гумите са гуд иар(или там както се пише на БГ), викат им ръмфлет , не се пукали и т.н. (между другото заради тези гуми колата не е оборудвана с крик, ключ и резервна гума) и така отивам аз и им казвам ,че имам буза ,а хората ми казват ,че ГУМИТЕ КЪМ КАМОР АУТО НЯМАТ ГАРАНЦИЯ!!! и така гледаме в компютара за гума ,ама се оказва ,че има само мишелин и бриджитстон (не съм сигорен). Та въпросат ми е някои знае ли как стои въпроса отностно гаранциите на гумите , защото според мен не е логично нова кола от магазина купена да няма гаранция на гумите.
Re: Е60 и гаранции !!!
Slavi написа:............. викат им ръмфлет , не се пукали и т.н. (между другото заради тези гуми колата не е оборудвана с крик, ключ и резервна гума) ..............
Runflat
Re: Е60 и гаранции !!!
Runflat технологията е принципно бъдещето в "гумо-строенето", идеята е, че бордовете на тези гуми са одебелени и дори и да няма цяло парче от гумата тя да не пада "на джанта". По данни на производителя със спукана гума можеш да караш 300км със скорост от 80км/ч. Проверихме го с едно 645Ci пръснахме предна дясна гума със 170км/ч в дупка .. колата не мръдна .. пъхнах си юмрука в гумата - липсваше доста голямо парче! При нормална гума и друга кола, щяхме да сме се помляли .. Проверено е в Български условия - работи!
Принципно, когато конфигурираш автомобил ти преценяваш с какви гуми (джанти) да дойде, дали да има или няма резервна гума ..
Пак принципно по номера на шаси, ще излезе с какви гуми е дошъл автомобила, съответно ще излезат в ЕТК възможните джанти за модела, съответно и възможните гуми .. Би трябвало да можеш да поръчаш нова гума от същия вид ..
За гаранцията несъм запознат, но има логика по примера на застрахователите, които не застраховат гуми и джанти, защото ако си гороломник всеки месец да кривиш джанти и да гърмиш гуми ..
Вариант .. обади се в Камор Ауто София и поискай да те свържат с резервни части .. продиктувай номера на шаси на твоя автомобил и марката, модела и размера на гумата..
Вариант втори - ако наистина излезе така както Асен или Юлиян са ти казали (а те си разбират от работата) се обърни към Good Year България или някой от дилърите им и си поръчай Runflat гума като твоята .. вече се продават runflat гуми на "простосмъртни", защото в началото беше само за автомобилни производители .. Познавам се лично с шефа на GoodYear България, но немога да ти обещая съдействие, защото е кофти да занимавам точно него с една гума ..
Принципно, когато конфигурираш автомобил ти преценяваш с какви гуми (джанти) да дойде, дали да има или няма резервна гума ..
Пак принципно по номера на шаси, ще излезе с какви гуми е дошъл автомобила, съответно ще излезат в ЕТК възможните джанти за модела, съответно и възможните гуми .. Би трябвало да можеш да поръчаш нова гума от същия вид ..
За гаранцията несъм запознат, но има логика по примера на застрахователите, които не застраховат гуми и джанти, защото ако си гороломник всеки месец да кривиш джанти и да гърмиш гуми ..
Вариант .. обади се в Камор Ауто София и поискай да те свържат с резервни части .. продиктувай номера на шаси на твоя автомобил и марката, модела и размера на гумата..
Вариант втори - ако наистина излезе така както Асен или Юлиян са ти казали (а те си разбират от работата) се обърни към Good Year България или някой от дилърите им и си поръчай Runflat гума като твоята .. вече се продават runflat гуми на "простосмъртни", защото в началото беше само за автомобилни производители .. Познавам се лично с шефа на GoodYear България, но немога да ти обещая съдействие, защото е кофти да занимавам точно него с една гума ..
И така значи , не се дооточних малко, Асен намери гума почти веднага за ,което съм му много благодарен, но минава гумата по друг вариянт, но не е през вариянта гаранция. Всеки знае каде се продават нови гуми , но въпросът ми беше някои знае ли как стои въпроса отностно гаранциите на гумите , защото според мен не е логично нова кола от магазина купена да няма гаранция на гумите. Не знам как е в другите фирми ,които продават нови коли , но според мен това не е редно нова кола без гаранция на гумите. И все пак това е форум ,ако сам имал някакви оплаквания и недоволства -директно в магазина на БМВ , пиша тук за да чуя мнения относно темата.А и нещо интересно дърпахме се с един приател които има 03' М3 кабрио , на първите 50-60 метра вървим почти на на равно ама после ... сами се сещате , къде останах 343 коня и СМГ кутията - нямам думи...
Принципно ако си одраскаш колата (външна намеса както гума през дупка) гаранцията също не я покрива, но за да не говоря празни приказки ти препоръчвам да се обадиш пак в Камор Ауто - 9769685 и да попиташ как може да се свържеш с хората от сервиза (забравих им вътрешния) има човек, който се занимава с гаранциите и може да ти отговори на въпроса ..
Знам, че 530d има чудесна динамика, но откровено казано собственика на М3то не знае какво кара щом сте се движели заедно .. Най-малкото DriveLogic-а на //M SMG-то има една хитра функция наречена Launch Control .. която буквално катапултира колата .. Няма никакъв вариант 530d да върви до M3 .. гордей се с шофьорски умения в този случай
Знам, че 530d има чудесна динамика, но откровено казано собственика на М3то не знае какво кара щом сте се движели заедно .. Най-малкото DriveLogic-а на //M SMG-то има една хитра функция наречена Launch Control .. която буквално катапултира колата .. Няма никакъв вариант 530d да върви до M3 .. гордей се с шофьорски умения в този случай
.. Няма никакъв вариант 530d да върви до M3 .. ела до Плевен и ще видиш или най малкото поне бира ще пием , найстина варвят една до друга ама в началните метри , не знам може наистина другаря по марка да не не знае как да я кара тази кола .Turturelo ти като си по "вътрешен" , имам два въпроса пък ако и някои друг знае да каже знаете ли дали тези 0-100км/h за 7,1-2 секунди дето ги дават за 530д са на автоматик или на ръчни скорости , защото имам чуството ,че като превключа типтроника на ръчни и не е моята кола от 40-50 до 120-130 докато погледна и ги е вдигнала и при това двигателя без да вдига мах обороти (червената зона) тои и да искам нещо не може превключва си сама колата на по голяма скорост. И нещо друго като карам примерно с около 80-100 и съм натиснал гаста леко,като започна да набирам плавно и изведнъж като натисна гаста , преди да смени на по малка скорост по някои път се чува едно като че ли стъргане отдолу в кутията ,но тава не го прави всеки път , наи често се случва когато карам на дълъг път. А и още нещо за за 6 месеца съм минал около 22000 км и съм налял един литър масло - нормално ли е това? Май станаха три въпроса ама които не знае пита:)
може да мина някой ден .. хем да видя аркадашите от ВИА .. ще ти покажа как се работи с Launch Control-a на М3-то и как ти може да направиш още по-добър старт с 530d-то, но не е препоръчително да го правиш ..
Хубаво, че заговори за ускорение .. значи 7.1сек (по каталог) е ускорението на 530d с ръчна кутия, в скобичките има друга стойност 7.3сек, която е за автоматик! За сравнение E46 М3 е 5.2 и съответно 5.5 за Convertible .. така, че наистина няма вариант да му вземеш нито старта, нито ускорението .. единствено ще го догониш на 250 като ви ударят ограничителите и на двамата
За стъргането незнам .. при положение, че използваш kick-down-а (усещаш едно щракване на педала на газта като го натиснеш до долу) възможно е да връща и по две предавки надолу ..
когато караш на нормален автоматик, на дисплея ти свети D, тогава в зависимост от положението на педала на газта, компютъра си решава кога да върне предавка на долу, да смени със следващата и така на татък. Като минеш на steptronic (така се нарича "типтроника" на BMW) имаш следните възможности, освен, че ти изписва на коя предавка си, компютъра не сменя такава осеен ако си примерно на 6та и оборотите ти не паднат до 1000, тогава връща предавка надолу автоматично, въпреки, че си на steptronic, съответно ако стигнеш ограничителя, сменя предавка на горе, за да запази двигателя ... използваш ли kick-down обаче си връща предавка или две надолу при ускорение и сменя, автоматично нагоре като достигнеш ограничителя ..
Кеф-а е като му забиеш една 4та примерно и с 1500 оборота започнеш да ускоряваш .. Nm-ите просто те размазват на седалката ..
В момента карам 120d автоматик и се кефя максимално на силата, която има тази малка щуротия .. може да си я подмяташ из завойте както си искаш, въпреки, че е автоматик.. особено ми е кеф като усети, че си в завой и държи 4000rpm, но не сменя нагоре, за да не се завъртиш евентуално
Хубаво, че заговори за ускорение .. значи 7.1сек (по каталог) е ускорението на 530d с ръчна кутия, в скобичките има друга стойност 7.3сек, която е за автоматик! За сравнение E46 М3 е 5.2 и съответно 5.5 за Convertible .. така, че наистина няма вариант да му вземеш нито старта, нито ускорението .. единствено ще го догониш на 250 като ви ударят ограничителите и на двамата
За стъргането незнам .. при положение, че използваш kick-down-а (усещаш едно щракване на педала на газта като го натиснеш до долу) възможно е да връща и по две предавки надолу ..
когато караш на нормален автоматик, на дисплея ти свети D, тогава в зависимост от положението на педала на газта, компютъра си решава кога да върне предавка на долу, да смени със следващата и така на татък. Като минеш на steptronic (така се нарича "типтроника" на BMW) имаш следните възможности, освен, че ти изписва на коя предавка си, компютъра не сменя такава осеен ако си примерно на 6та и оборотите ти не паднат до 1000, тогава връща предавка надолу автоматично, въпреки, че си на steptronic, съответно ако стигнеш ограничителя, сменя предавка на горе, за да запази двигателя ... използваш ли kick-down обаче си връща предавка или две надолу при ускорение и сменя, автоматично нагоре като достигнеш ограничителя ..
Кеф-а е като му забиеш една 4та примерно и с 1500 оборота започнеш да ускоряваш .. Nm-ите просто те размазват на седалката ..
В момента карам 120d автоматик и се кефя максимално на силата, която има тази малка щуротия .. може да си я подмяташ из завойте както си искаш, въпреки, че е автоматик.. особено ми е кеф като усети, че си в завой и държи 4000rpm, но не сменя нагоре, за да не се завъртиш евентуално
Пичовете от ВИА работят на пълни обороти , това за престъргването и аз не мога да си обесня от какво да е ама явно има нещо което може би по касно (след някои друг км) може да се появи като дефект,дано да се оправи и да не се появява повече.За горенето на маслото не разбрах да ли е нормално за 22000км да изгори 1литар масло. И нещо крайно неприятно за мен е ,че са ги направили Е60 с гуменни подкалници , и като мина с по голяма скорст през някоя кална локва целия двигател става на кал. И като доиде някои любопитен приятел , и ме накара да отворя капака целия двигател кален. Пропуска точно под болтовете на амортисьорите така по в страни- неприятна гледка за нова кола. Не знам сега за зимата ако и купя обикновенни железни джанти с гуми 15'' ,който общо струват около 1000-1200лв дали ,ще има проблеми,ако може малко съвет , защото 4000лв за 16'' джанти с гуми на БМВ нещо не ми се дават , ще кажете дал толкоз пари за Е60 пак се скрънзи , да ама все пак за толкова пари един голф 3 за зимата и готово , и без друго малко страшно през зимата -един куп състезатели, ама все пак ми се кара БМВ-то ! И друго искам пак да питам , знам че брони от М3 не стават на обикновенната 3-ка (говоря за Е46)на М3 били по широки броните , от М5 дали стават за мойта. И още нещо един ден сядам в колата давам на контакт и на дисплея ми изписа нещо - анти... не знам какво си и ми показа прозореца, и левия прозорец не искаше да се отвори, 1-2-3 пъти в рамките на полувин ден и след това изчезна ,разбрах че по принцип БМВ имали проблем с електрониката ,ама много неща за 5-6 месеца се насъбраха. Иначе за вървене , за стъбилност и изобщо като за кола - нямам думи просто е страхотна ама таз електроника нещо ме претиснява. И така като гледам календара ако на 23-ти декември се събирате на ЕКО-то ,ще дойда да се запознаем и пием по бира, а то студено -по чаша вино значи , тъкмо и този моя прител с М3-ката ще може да дойде защото и той ,като мене в момента не е в БГ
Slavi написа:За горенето на маслото не разбрах да ли е нормално за 22000км да изгори 1литар масло.
напълно нормално е докато се напаснат всички елементи на двигателя да го прави - всичките ни служебни коли са така .. обикновено друг долива масло, защото ги продаваме на по 8000км и вземаме нови
Slavi написа:И нещо крайно неприятно за мен е ,че са ги направили Е60 с гуменни подкалници , и като мина с по голяма скорст през някоя кална локва целия двигател става на кал.
не са гумени, а от един странен материал ала вата, идеята е олекотяване и обезшумяване
Slavi написа:Не знам сега за зимата ако и купя обикновенни железни джанти с гуми 15'' ,
Виж първо дали ще влязат, защото и най-слабата 520i идва на 16 цола, силно вероятно е да не влязат 15 цола заради големия спирачен диск и т.н.
Slavi написа:, от М5 дали стават за мойта.
от новото да, но не си загрозявай колата .. ако ще поръчваш //М пакет бива, но ще ти излезе малко цифра оборудвани брони и т.н. Отделно //М пакета видимо се различава и е много възможно да си позагрозиш колата ..
Slavi написа:И така като гледам календара ако на 23-ти декември се събирате на ЕКО-то ,ще дойда да се запознаем и пием по бира, а то студено -по чаша вино значи , тъкмо и този моя прител с М3-ката ще може да дойде защото и той ,като мене в момента не е в БГ
аз принципно не ходя на сбирки откато ме обявиха за не-ентусиаст и ми говорят зад гърба глупости, така, че съм отсвирил тотално Клуба и сбирките, поддържам приятелски отношения с хората, които уважавам .. доста съм зает тук покрай работата, така, че силно възможно е да не успеем да се видим, защото нямам никакво свободно време .. но можеш да отидеш да покажеш нова Е60тка на ентусиастите, мисля, че ще и се зарадват! Аз бях тръгнал с идеята на всяка сбирка да нося по една нова кола да я покарат и разгледат, но след като пуснах снимка на една кола на 000002км и казаха, че се надувам ... вече нямам желание
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Turturelo написа: Аз бях тръгнал с идеята на всяка сбирка да нося по една нова кола да я покарат и разгледат, но след като пуснах снимка на една кола на 000002км и казаха, че се надувам ... вече нямам желание
Never mistake motion for action...
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
хубаво
Turturelo написа:.. но можеш да отидеш да покажеш нова Е60тка на ентусиастите, мисля, че ще и се зарадват! Аз бях тръгнал с идеята на всяка сбирка да нося по една нова кола да я покарат и разгледат, но след като пуснах снимка на една кола на 000002км и казаха, че се надувам ... вече нямам желание
да хубаво е да се види щото ние простите ентусиасти не сме виждали, камо ли да покараме малко от новите модели, и сега като няма кой да ни светне какво ще правим?
... мъка,мъка....
- MOPKOB
- Правопис Мастър
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Еййй, ма от един дол дренки сте и двамцата мама му стара. Аре сега извадете си и пишките и да размахаме да ги мерим. Ентусиастите. И единия и другия сте просто ... аре да не го казвам тук , че след това ще е зад гърба на някои. като се видим тогаз. Много обидчив си бил бре Владо. Уж много малко ти дреме , пък не пропускаш. Ентусиастите са умрели за новите ти с извинение "чикии". Те всичи карат коли след 1995 за това и са фенове. А президента да си се радва на топлото време , че след общото Ви събрание дори не се разбра какви са промените, а камо ли УС на Клуба. опааа пардон има го във вътрешния форум , ми да то той най ги интересува хората дето ще стават "членове". Да продължавам ли , или достатъчно мълчах , ама тука пак се пооакахте.
Много се извинявам за ОТ. както и за вулгарния език. Карайте си двамата егото и не го размахвайте насам натам. Оставете другите да Ви преценяват кой колко е дал , допринесъл , врял и кипял.
Лични мнения.
Много се извинявам за ОТ. както и за вулгарния език. Карайте си двамата егото и не го размахвайте насам натам. Оставете другите да Ви преценяват кой колко е дал , допринесъл , врял и кипял.
Лични мнения.
- MOPKOB
- Правопис Мастър
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Turturelo написа:аз несъм ентусиаст!
Ти си специален....
А защо не сме се обадили многознайковците ли ...
'04 BMW E60 530 d
Там само специалистите имат право на мнение.
Не се обаждам щото съм тъп и прост. Ама като намесиш и други хора (Прощавай, но ти Ме намеси) просто имам топките да се обадя, а не да ти говоря "зад гърба".
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани