Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Батька Махно
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 купе , 94
Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
Колеги,в пощата си намерих рекламна листовка,в която видях това предложение-промоционално,разбира се.Знам,че има хора,запознати с английските продукти-доста хора внесоха и коли от Англия-а аз нямам никаква информация за тях,затова питам: Някой да е работил с такова масло или подобни - за 10 в 40 става въпрос -и ако може да сподели впечатления.Нека се абстрахираме от цената,защото тя е промоционална ,каквото и да значи това в България, и дали е наистина оригинално английско .Утре на откриването ако някой е там и разбира от масла би могъл да погледне и да сподели информация,сигурно ще е полезна за всички.Аз си карам бавареца с бмв масло,а форделата -с масло форд,но не бих гарантирал,че това е най-добрият избор,макар,че за сега нямам никакви оплаквания.Споделете мнение,колеги
Последна промяна Батька Махно на 21 Апр 2010, 18:10, променена общо 2 пъти
Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Английско масло Дуралюб в Карфур-5литра-25 лева
Продължавай да караш с БМВ масло за да ти е мирна главата...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Английско масло Дуралюб в Карфур-5литра-25 лева
sinbad0 написа:Продължавай да караш с БМВ масло за да ти е мирна главата...
Не че е най-доброто..
Re: Английско масло Дуралюб в Карфур-5литра-25 лева
Не е Дуралюб, а Carlube. Carlube Motor Oil - Tetrosyl Limited - Registered in England.
http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=66
Според диплянката - 5 литра са 29.99 лв. Класа: API CF/SL ASEA B3, B4, A3, отговаря на изискванията на по-старите двигатели до 90 и някоя година... Най-вероятно си е нормално масло за тоя клас.
http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=66
Според диплянката - 5 литра са 29.99 лв. Класа: API CF/SL ASEA B3, B4, A3, отговаря на изискванията на по-старите двигатели до 90 и някоя година... Най-вероятно си е нормално масло за тоя клас.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Английско масло Дуралюб в Карфур-5литра-25 лева
Защо пък не. Аз в Германия намерих на едно място 5л. туба 10W40 Лики Моли за 9.95 Евро. И беше от магазин за резервни части, а не от Метро или Кауфланд Както и ти каза думата "Промоция" обаче е с малко неустановен смисъл в България.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Английско масло Дуралюб в Карфур-5литра-25 лева
то има и по евтини масла ,можеш да си намериш трансформаторно по 2-3 лв литъра
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: Английско масло Дуралюб в Карфур-5литра-25 лева
Alexi написа:то има и по евтини масла ,можеш да си намериш трансформаторно по 2-3 лв литъра
Наливаш на 535д,газ до ламарината и после постваш,"Помощ... добър сервиз в София?...."
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
От Карфура само печено пиле и ароматизатори взимам
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
И чистачките им от 2.99 (61см) лв са перфектни за Е39
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
bat_gosho написа:От Карфура само печено пиле и ароматизатори взимам
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
Аз поне в България съм виждал само добавки на ДУРАЛЮБ.Масло виждах в САЩ и най близо в Германия.В сайта за България www.duralube.free.bg също не виждам масла,само добавки ?!
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
Полезна информация :
Добавките
Както видяхме, маслото трябва да изпълнява предназначението си и при наличие на замърсители, като вода, прах, продукти на горенето и на други химични реакции. Голяма част от попадналите в него едри частици се улавят в масления филтър, но по-малките остават в маслото, постепенно влошават качеството му, стават предпоставка за износване и в крайна сметка се превръщат в една от причините за неговата смяна.
Добавките в маслата играят съществена роля за осигуряване на стабилността им при високи температури, противодействат на замърсяването с вода, гориво и вредни киселинни продукти на горенето. Те включват метални и полимерни дисперсанти (от англ. disperce - разпръсквам, разсейвам), антикорозионни и антиокислителни, противоизносни и противозадирни съставки, подобрители на вискозитета и добавки за предотвратяване на формирането на кристали при ниски температури, деемулгиращи и антипенни компоненти. Добавките са скъпи субстанции със специфично предназначение, които се прибавят в точно определено количество за постигане на определен баланс с изключителна важност - дори и малките отклонения могат да променят значително експлоатационните качества на маслото. Количествата и съотношението се определят от производителите след интензивни лабораторни експерименти и динамометрични тестове на двигателите. Точният вид и количество на веществата, които формират присадките, са известни само на производителите, затова няма случай, в който фирмите за масла да препоръчват или адмирират използването на допълнителни добавки - напротив, те смятат, че се нарушава споменатият баланс на внимателно композираните съставки и в крайна сметка могат да се получат нежелани химични реакции и съединения.
Рекламен плакат
За да се предотврати триенето на метал в метал, там където е възможно това да се случи за кратко, се използват съединения на цинк с фосфор - те оформят тънък граничен слой, позволяващ дори кратковременно принудително триене на частите без катастрофални последици. Действието им се основава върху химичното взаимодействие на продуктите от тяхното разпадане с триещите се метални повърхности. Противоизносните и противозадирни добавки обаче не функционират пълноценно при студен двигател, което е една от основните причини за изключително интензивното износване на двигателя при студен старт. Освен това с течение на времето добавките губят свойствата си, което също е една от основните причини за необходимостта от смяна на маслото.
Абразивното износване, причинено от присъствието в маслото на различни твърди частици и продукти на окисляването, се избягва с помощта на филтрите, а действието на по-малките частици се елиминира чрез противоизносни модификатори. Опасността идва главно от възможността частиците да започнат да се слепват и да увеличават размерите си, при което се получават утайки, лакови отлагания и нагар. Така наречените детергенти (почистващи) и дисперсанти (хомогенизатори) се поставят в маслото, за да „неутрализират" тези частици, позволявайки им да циркулират свободно в маслото. Молекулите на добавките са изградени от две основни части - дълги въглеводородни опашки и полярни глави. Опашката поддържа дисперсантите разтворени в маслото, а полярната глава привлича частиците замърсители.
Още една съществена задача на моторното масло е намаляването на отлаганията и предотвратяването на корозивните процеси. Корозивното износване се причинява от киселинни продукти на горенето, смоли и други съединения, които попадат върху буталните пръстени, а специалните добавки се грижат за тяхното неутрализиране.
Рекламен плакат
Премахването на оловните антидетонатори в бензините и намаляването на нивата на сярата изключително много улесни работата на маслата, но стабилността им си остава ключов въпрос и в голяма степен се определя от склонността към окисляване, на което по принцип се противодейства с антикорозионни добавки, които разрушават веригите на свободните радикали и прекисите, участващи в окислителния процес.
Химиците решават проблемите с противоречивите изисквания към условията на смазване при ниски и високи температури с добавянето на подобрители на вискозитета - полимери с дълги молекулни вериги и молекулно тегло между 10 000 и 1 000 000. Тези молекули притежават способността да се „издуват" с увеличаване на температурата, запазвайки вискозитета на маслото на достатъчно високо ниво при
високи температури.
Наред със споменатите добавки се използват и антипенните, които пречат на маслото да се „разбълбуква", когато коляновият вал и мотовилките го разплискват и загребват от картера. Появата на въздушни мехури значително би влошила ефективната работа на мазилната система. Деемулгиращите добавки пък помагат за отделянето на случайно навлязла вода в системата.
Както казахме, проектирането на целия този комплекс от субстанции е много сложен процес и включва доста теоретична и практическа работа, състояща се в множество лабораторни и динамометрични тестове. Поради това, както споменахме, производителите на масла обикновено работят в тясно сътрудничество с автомобилните компании. Същевременно фирмите, които произвеждат добавки, никак не са много.
Добавките
Както видяхме, маслото трябва да изпълнява предназначението си и при наличие на замърсители, като вода, прах, продукти на горенето и на други химични реакции. Голяма част от попадналите в него едри частици се улавят в масления филтър, но по-малките остават в маслото, постепенно влошават качеството му, стават предпоставка за износване и в крайна сметка се превръщат в една от причините за неговата смяна.
Добавките в маслата играят съществена роля за осигуряване на стабилността им при високи температури, противодействат на замърсяването с вода, гориво и вредни киселинни продукти на горенето. Те включват метални и полимерни дисперсанти (от англ. disperce - разпръсквам, разсейвам), антикорозионни и антиокислителни, противоизносни и противозадирни съставки, подобрители на вискозитета и добавки за предотвратяване на формирането на кристали при ниски температури, деемулгиращи и антипенни компоненти. Добавките са скъпи субстанции със специфично предназначение, които се прибавят в точно определено количество за постигане на определен баланс с изключителна важност - дори и малките отклонения могат да променят значително експлоатационните качества на маслото. Количествата и съотношението се определят от производителите след интензивни лабораторни експерименти и динамометрични тестове на двигателите. Точният вид и количество на веществата, които формират присадките, са известни само на производителите, затова няма случай, в който фирмите за масла да препоръчват или адмирират използването на допълнителни добавки - напротив, те смятат, че се нарушава споменатият баланс на внимателно композираните съставки и в крайна сметка могат да се получат нежелани химични реакции и съединения.
Рекламен плакат
За да се предотврати триенето на метал в метал, там където е възможно това да се случи за кратко, се използват съединения на цинк с фосфор - те оформят тънък граничен слой, позволяващ дори кратковременно принудително триене на частите без катастрофални последици. Действието им се основава върху химичното взаимодействие на продуктите от тяхното разпадане с триещите се метални повърхности. Противоизносните и противозадирни добавки обаче не функционират пълноценно при студен двигател, което е една от основните причини за изключително интензивното износване на двигателя при студен старт. Освен това с течение на времето добавките губят свойствата си, което също е една от основните причини за необходимостта от смяна на маслото.
Абразивното износване, причинено от присъствието в маслото на различни твърди частици и продукти на окисляването, се избягва с помощта на филтрите, а действието на по-малките частици се елиминира чрез противоизносни модификатори. Опасността идва главно от възможността частиците да започнат да се слепват и да увеличават размерите си, при което се получават утайки, лакови отлагания и нагар. Така наречените детергенти (почистващи) и дисперсанти (хомогенизатори) се поставят в маслото, за да „неутрализират" тези частици, позволявайки им да циркулират свободно в маслото. Молекулите на добавките са изградени от две основни части - дълги въглеводородни опашки и полярни глави. Опашката поддържа дисперсантите разтворени в маслото, а полярната глава привлича частиците замърсители.
Още една съществена задача на моторното масло е намаляването на отлаганията и предотвратяването на корозивните процеси. Корозивното износване се причинява от киселинни продукти на горенето, смоли и други съединения, които попадат върху буталните пръстени, а специалните добавки се грижат за тяхното неутрализиране.
Рекламен плакат
Премахването на оловните антидетонатори в бензините и намаляването на нивата на сярата изключително много улесни работата на маслата, но стабилността им си остава ключов въпрос и в голяма степен се определя от склонността към окисляване, на което по принцип се противодейства с антикорозионни добавки, които разрушават веригите на свободните радикали и прекисите, участващи в окислителния процес.
Химиците решават проблемите с противоречивите изисквания към условията на смазване при ниски и високи температури с добавянето на подобрители на вискозитета - полимери с дълги молекулни вериги и молекулно тегло между 10 000 и 1 000 000. Тези молекули притежават способността да се „издуват" с увеличаване на температурата, запазвайки вискозитета на маслото на достатъчно високо ниво при
високи температури.
Наред със споменатите добавки се използват и антипенните, които пречат на маслото да се „разбълбуква", когато коляновият вал и мотовилките го разплискват и загребват от картера. Появата на въздушни мехури значително би влошила ефективната работа на мазилната система. Деемулгиращите добавки пък помагат за отделянето на случайно навлязла вода в системата.
Както казахме, проектирането на целия този комплекс от субстанции е много сложен процес и включва доста теоретична и практическа работа, състояща се в множество лабораторни и динамометрични тестове. Поради това, както споменахме, производителите на масла обикновено работят в тясно сътрудничество с автомобилните компании. Същевременно фирмите, които произвеждат добавки, никак не са много.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
Тия реклами нямат много полза, особено като не споменават за ограниченията на количеството цинк и фосфор, които се добавят в маслата.
Именно там е разликата в доброто и лошото масло и причината едното да струва 30лв, а другото 200.
Именно там е разликата в доброто и лошото масло и причината едното да струва 30лв, а другото 200.
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Английско масло Карлюб в Карфур-5литра-29.99 лева
Бързакаa написа:Аз поне в България съм виждал само добавки на ДУРАЛЮБ.Масло виждах в САЩ и най близо в Германия.В сайта за България http://www.duralube.free.bg също не виждам масла,само добавки ?!
offtopic: Извинявам се, но не се стърпях. Тоя сайт имам чувството, че е правен от някои ученик за домашна работа (даже и за курсова не става).
Аз лично не бих си направил труда да питам даже и за цени, още по-малко да си поръчвам от тях продукти.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани