Въпрос: HOLTS - добавка за спукан блок

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.07.2005
Местоположение: Варна

Въпрос: HOLTS - добавка за спукан блок

Мнение от БатРамбо » 08 Сеп 2005, 15:16

Ниякои от вас пичове ползвал ли е HOLTS Wonder Weld , добавка при спукан блок??
.....и дали е задръстило нещо по охладителната система?
Където сме яли пили не сме се посрамили
където сме работили повече не са ни търсили

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: HOLTS

Мнение от ivantchoG » 08 Сеп 2005, 17:32

БатРамбо написа:Ниякои от вас пичове ползвал ли е HOLTS Wonder Weld , добавка при спукан блок??
.....и дали е задръстило нещо по охладителната система?
Ползвал съм. Ама ...
Не задръсти нищо, да. Но също и не запуши нищо. Повредата беше "крива глава", а не "спукан блок", но не мисля, че има значение. Един час на 3 цилиндъра ... Още ми се подмята шишето в гаража.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.07.2005
Местоположение: Варна

Мнение от БатРамбо » 10 Сеп 2005, 7:12

......май ще взема да го пробвам,тоя HOLTS докът събера пари за друг блок.
......щото от бавареца да сляза пак на старото ми Рено 5 1.1(44 коня)-половината умрели...нещо.."няма кеф за душата с лимонада"
Където сме яли пили не сме се посрамили
където сме работили повече не са ни търсили

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 10 Сеп 2005, 14:25

По спомени: Източваш водата, слагаш изтърбушен (блокиран отворен) термостат. Пълниш с вода и Холтс. Махаш 1-ва свещ. Палиш, колата работи 15 мин. на около 2000об. Гасиш, връщаш свещта и махаш на 2-ри цилиндър. Палиш, 15мин., и така за 4-те цилиндъра. Връщаш си "читавия" термостат и сипваш антифриз.

Палиш и събираш парички за друг блок :lalala: (май е по-добре друг мотор :twisted: )

Успех
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Сеп 2005, 21:32

На мен на няколко пъти ми е вършил добра работа. При спукан блок , не при спукана глава :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 10 Сеп 2005, 21:40

Аз не разбирам,но блока не може ли да се залепи поне нашия като се спука имаше 10 см дупка в него и го залепиха вече към 8 к. км не е мръдна и се надявам 800 000 да издържи дай боже
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 7.07.2005
Местоположение: Варна

Мнение от БатРамбо » 18 Сеп 2005, 16:29

купих си я тая химия, на опаковката в превод на български всичко ОК.
....отварям вътре и там на листовката на английски по подробно написано в какви случаи и как да се използва, и пише в никакъв случай да не се допуска попадане на препарата в маслото....ами сега..
на мен блока ми е спукан вътрешно между 2 и 3 цилиндър до болта и от там на горе вкарва вода в маслото......напрово се изпугах..несмея да изсипя тая химия..Уж помага, ама и в маслото да не влизала:(.....
Пичове кажете вие като сте го слагали, имало ли е проблем?

Иначе то е ясно, имам 2 оферти по за 400лв. за цял двигател.....но кога пък друг път ще ми се отдаде шанса да карам като луд без да пазя двигателя(и то на БМВ).
Където сме яли пили не сме се посрамили
където сме работили повече не са ни търсили

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 18 Сеп 2005, 22:52

Бате, моя двигател уж беше отписан. След "интервенцията" го оправих с шлайфане и 3 гарнитури (2 ментета, с които пак течеше, и 1 читава, с която спря да тече). Повредата ми беше точно такава - вода влиза в картера и се смесва с маслото. Най-вероятно от Холтс-а маслото се променя, но ти така и така трябва да го сменяш.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook