Въпрос: HOLTS - добавка за спукан блок
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос: HOLTS - добавка за спукан блок
Ниякои от вас пичове ползвал ли е HOLTS Wonder Weld , добавка при спукан блок??
.....и дали е задръстило нещо по охладителната система?
.....и дали е задръстило нещо по охладителната система?
Където сме яли пили не сме се посрамили
където сме работили повече не са ни търсили
където сме работили повече не са ни търсили
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: HOLTS
Ползвал съм. Ама ...БатРамбо написа:Ниякои от вас пичове ползвал ли е HOLTS Wonder Weld , добавка при спукан блок??
.....и дали е задръстило нещо по охладителната система?
Не задръсти нищо, да. Но също и не запуши нищо. Повредата беше "крива глава", а не "спукан блок", но не мисля, че има значение. Един час на 3 цилиндъра ... Още ми се подмята шишето в гаража.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
По спомени: Източваш водата, слагаш изтърбушен (блокиран отворен) термостат. Пълниш с вода и Холтс. Махаш 1-ва свещ. Палиш, колата работи 15 мин. на около 2000об. Гасиш, връщаш свещта и махаш на 2-ри цилиндър. Палиш, 15мин., и така за 4-те цилиндъра. Връщаш си "читавия" термостат и сипваш антифриз.
Палиш и събираш парички за друг блок (май е по-добре друг мотор )
Успех
Палиш и събираш парички за друг блок (май е по-добре друг мотор )
Успех
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Аз не разбирам,но блока не може ли да се залепи поне нашия като се спука имаше 10 см дупка в него и го залепиха вече към 8 к. км не е мръдна и се надявам 800 000 да издържи дай боже
ТДС - Турбо Див Селянин
купих си я тая химия, на опаковката в превод на български всичко ОК.
....отварям вътре и там на листовката на английски по подробно написано в какви случаи и как да се използва, и пише в никакъв случай да не се допуска попадане на препарата в маслото....ами сега..
на мен блока ми е спукан вътрешно между 2 и 3 цилиндър до болта и от там на горе вкарва вода в маслото......напрово се изпугах..несмея да изсипя тая химия..Уж помага, ама и в маслото да не влизала:(.....
Пичове кажете вие като сте го слагали, имало ли е проблем?
Иначе то е ясно, имам 2 оферти по за 400лв. за цял двигател.....но кога пък друг път ще ми се отдаде шанса да карам като луд без да пазя двигателя(и то на БМВ).
....отварям вътре и там на листовката на английски по подробно написано в какви случаи и как да се използва, и пише в никакъв случай да не се допуска попадане на препарата в маслото....ами сега..
на мен блока ми е спукан вътрешно между 2 и 3 цилиндър до болта и от там на горе вкарва вода в маслото......напрово се изпугах..несмея да изсипя тая химия..Уж помага, ама и в маслото да не влизала:(.....
Пичове кажете вие като сте го слагали, имало ли е проблем?
Иначе то е ясно, имам 2 оферти по за 400лв. за цял двигател.....но кога пък друг път ще ми се отдаде шанса да карам като луд без да пазя двигателя(и то на БМВ).
Където сме яли пили не сме се посрамили
където сме работили повече не са ни търсили
където сме работили повече не са ни търсили
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Бате, моя двигател уж беше отписан. След "интервенцията" го оправих с шлайфане и 3 гарнитури (2 ментета, с които пак течеше, и 1 читава, с която спря да тече). Повредата ми беше точно такава - вода влиза в картера и се смесва с маслото. Най-вероятно от Холтс-а маслото се променя, но ти така и така трябва да го сменяш.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани