Какво мислите за автосервиз БЛЕЙЗ?

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: E 46 2004г
Мечтае да кара: чисто нова Скания

Мнение от kris_j » 27 Сеп 2007, 9:24

Ами не, мерси :(
Те щом като не са ги оправили когато трябва, защо ли да си мисля че после ще се справят по-добре? :kuku:
Забравих да кажа, че нито съм ги ограничил в пари, нито от към свобода на действие - отидох и казах правете квото трябва за да е всичко ОК, те прегледаха казаха много мило какво трябва да се смени аз се съгласих без никакви забележки и резултата е налице - те забогатели а мойта кола некачествено ремонтирана. :(
Oт тогава само в Камор и сега знам че веднага някой ще изреве СКЪПО :mhihi: да СКЪПО ама КАЧЕСТВЕНО И ОРГИНАЛНО
защото е много неприятно да платиш скъпо а да получиш нищо.
Нищо лично против сервиза.
Ако работеха както трябва още щях да си ходя при тях.
Даже сега мисля да потърся фактурите, за dа ви покажа за какви суми става въпрос и то срещу никакво качество на услугата. :bang:
ВЕДНЪЖ BMW ВИНАГИ BMW
МРАЗЯ ДА ПИША
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: София

Мнение от V8 » 27 Сеп 2007, 9:56

Личен опит: по-добре Камората.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: E 46 2004г
Мечтае да кара: чисто нова Скания

Мнение от kris_j » 27 Сеп 2007, 11:48

V8 написа:Личен опит: по-добре Камората.


Не е по-добре, а си е НАЙ-ДОБРЕ
поне знаеш за какво си даваш паричките. :mhihi:

А ето и обещаното
на дали е позволено, но ако има нещо админите ще ме поизтрият :mhihi:
Става въпрос за Е36!
и след 6 месеца в Камор ги смених полвината неща :(
а амортесьорите ме беше срам да ги изхвърля защото ни ставаха дори и за боклука :mhihi:

Изображение
Изображение
ВЕДНЪЖ BMW ВИНАГИ BMW
МРАЗЯ ДА ПИША
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 30 Сеп 2007, 7:59

Аз лично държа на колата си и не бих ходил в сервиз, който не е фирмен. Може в Камор да е скъпо, ама засега съм много доволен. Блейз са СИ ПОВЯРВАЛИ, ама много, ако колата е еФтина не я поглеждат (колата на жената например :mhihi:), за моита се избиват, ама няма да им дам да я пипнат. Гадно ми стана защото закарах колата на жената и се държът гадно. Не съм сигурен че частите са истински поне цената им е по-висока. :no:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 21 Ное 2008, 8:47

Гледам, че темата е старичка, но не намерих по-нова за сервиза (а и не исках да пускам нова, да не ме овикате :lol: ). Не знам защо не са активни темите около този сервиз - по принцип преди да отида в него бях останал с впечатление че е един от добрите и специализирани за БМВ и че ще има доста коментари... но като гледам че последния пост тук е от преди повече от година, не знам - да не е позалязал вече ? :roll:

Както и да е - да споделя впечатление и питане.

Трябваше ми диагностика на 320-ка преди покупка на автомобил и във форума ми казаха че не си заслужава да хвърлям толкова пари в Камор и Дару, а просто не успях да се свържа с препочачният ми Бачо Кольо... та пуснах няколко search-а тук и намерих Блейз като препоръчан за БМВ... нямах много време да проучвам, та реших да е там.

Хората се оказаха любезни - пълния тест за колата отне около 30 мин. (диагностика на двигател и електроника + преглед на ходовата част) - казано честно си мислех че ще е повече ?

Основно имах притеснения за двигателя - в смисъл не че нещо усетих проблем в звученето и работата му, но си притеснявах за скрити грешки или др... Двигателя се оказа горе-долу ОК, единствено ми откриха че някакъв датчик на разпределителния вал е за смяна ? (нямам идея какво е това).

По ходовата част обаче ме разбиха. Като ми направиха списък с нещата за смяна + труда - сумата излезе около 3 хил.лв. (с ДДС-то).

Колата която обмислям да купувам е сравнително запазена и няма видими проблеми с движението и стабилността... и в следващия момент спирачни дискове, накладки, тампони и т.н.

Питах всичко ли е спешно на първо време и отговора беше "да".... Пак казвам, не се усещаха никакви проблеми с движението и най-вече спирането на колата... тези чаркове не се ли сменят при проблем, който се усеща ?

Мисълта ми е - знам че за да караш кола в перфектно техническ състояние трябва да сменяш чарковете преди да се счупили, но все пак... възможно ли е от Блейз да са се попрестарали с препоръките за смяна ? Все пак караме стари коли и казано честно изискванията ми са да са безопасни и комфортни за каране (без дразнещи шумове, тракания и т.н), а не всичко по тях да лъщи от новост - тогава по-добре да си търся директно нова кола ?

Моля ако някой е ходил скоро да сподели мнение - дали имат навика да се съсредоточават в препоръката за смяна на най-наложащите части или са на принципа "всичко е за смяна, докато не стане ново" - пак казвам знам че новите части са по-добри и по-сигурни от старите, но все пак... ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Ное 2008, 22:46

От кое моделно семейство е 320-ката? Е36, Е46? Питам, за да ти кажа
реалните цени на частите.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 23 Ное 2008, 18:39

bmwdriver написа:От кое моделно семейство е 320-ката?Е36,Е46?Питам,за да ти кажа
реалните цени на частите.


Здравей,

Благодаря за любезния постинг... Първо се извинявам за забавения отговор, но бях извън града за събота и неделя...

Колата е Е36, по VIN code следва да е произведена ноември 1995 г.

По отношение на частите - по-големите (като цена) са следните:
1.) Лентов кабел за волана - 257 лв. (Това си е наистина за смяна - наистина е дразнещ проблема).

От другите неща, за които си нямам идея дали наистина са толкова зле, че да са за смяна:
2.) Датчик разпределителен вал - 174 лв.
3.) Накладки ръчна - 130 лв.
4.) Спирачен диск - 183 лв. за 1 бр. (нужни 2)
5.) Накладки - 178 лв.
6.) Спирачен диск - 108 лв. за 1 бр. (нужни 2)
7.) Накладки - 162 лв.
8.) Вътрешен накрайник - 121 лв. за бр.
9.) Тръбичка - 144 лв.
10.) Каре кардан - 91 лв.

Цените са с ДДС... иначе останалите по-дребни суми не съм ги описвал (филтри, семернги, тампони и др.).

Работата по смяната на горните неща е оценена на около 660 лв. (пак с ДДС-то).

Та това е, наистина ще съм ти благодарен за евентуален коментар и цени за сравнение.

И как смяташ дали от фирмата са склонни да препоръчват за смяна и неща които все още не им е дошло времето ? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: 320i

Мнение от Hellrider » 23 Ное 2008, 18:56

че са те изсилили почти двойно е факт, но мисля, че са доста проблемите с тази кола и е по-добре да я прескочиш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Ное 2008, 21:55

Ще ти напиша приблизителни цени на частите,за които имам представа колко струват:

1.) Лентов кабел за волана - тази част трябва да е оригинална и вероятно цената и е такава
2.) Датчик разпределителен вал - тук важи горното
3.) Накладки ръчна - предполагам не повече от 50-60 лв.
4.) Спирачен диск - предни Brembo MAX -116 лв/бр,около 75-80 лв обикновено Brembo
5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)
6.) Спирачен диск - това явно са задните,точна цена не знам,но съдейки
по цената на предните не трябва да надвишават 80-90 лв./бр
7.) Накладки - около 60 лв
8.) Вътрешен накрайник - 28 лв MEYLE
9.) Тръбичка - (не знам за коя тръбичка става въпрос)
10.) Каре кардан - купувах го за около 60 лв на FEBI
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 5.07.2008

Мнение от BMW Addiction » 24 Ное 2008, 8:06

Hellrider написа:че са те изсилили почти двойно е факт, но мисля, че са доста проблемите с тази кола и е по-добре да я прескочиш


Хм, казано честно точно това се опитвам да установя - имам предвид, че почти бях сигурен че цените са позавишени... но се опитвам да разбера дали колата е толкова зле или се опитват да ме вкарат и в разходи които не се налагат на първо време...

Както казах, на возия не се усещат проблеми във вървенето или спирането...

По принцип ми е лесно да прескоча И тази кола, но поне на двигател и возия, това е най-добрата на която съм поподал до момента... Не знам колко по-добра кола на 12-13 г. може да очаквам... Знам че на стара кола почти всичко и е за смяна, въпроса е колко спешно и наложително е това в действителност - иначе в сервиза може да ме накарат и двигателя да сменя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 24 Ное 2008, 14:30

5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)


Не слагай накладки Текстар, закупени от България - не знам ментета ли продават, или накладките са кофти, но моите свиреха като на стар москвич, няколко други човека също имаха проблеми с тях - виж из сервизния форум и в Е39.
Сега съм с JURID и съм много доволен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 24 Ное 2008, 22:13

Georgieff написа:
5.) Накладки - около 70 лв Textar(оригиналните са такива)


Не слагай накладки Текстар, закупени от България - не знам ментета ли продават, или накладките са кофти, но моите свиреха като на стар москвич, няколко други човека също имаха проблеми с тях - виж из сервизния форум и в Е39.
Сега съм с JURID и съм много доволен.


Ами аз си ги купих от вносителя В&Д Ауто и нямах никакъв проблем :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.01.2008

Мнение от dan4o_78 » 04 Дек 2008, 19:12

Следващият път,когато искаш да напишеш нещо,го напиши грамотно и
разбираемо!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 05 Дек 2008, 15:51

аз съм доволен от сервиза! като бях там за диагностика се отнесаха много присърце с нещата! малко е на кофти място, ама не може всичко....иначе цените са ясни- скъпо е! но все пак говорим за БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 05 Дек 2008, 17:50

Аз живея точно до сервиза познавам собственика лично(НИки се казва той)и колата в по-голямата част от случаите я прявя там и съм доволен.А що се отнася до улиците при нас,склонен съм въобще да няма улици ,но пак ще живея тук!
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook