5 МАЛКИ ХИТРИНКИ ЗА СТУДЕНИТЕ ДНИ
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vankata™
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
5 МАЛКИ ХИТРИНКИ ЗА СТУДЕНИТЕ ДНИ
Проверихте ли крушките на автомобила?
Дори и да ви звучи несериозно този въпрос, все пак направете едно малко усилие, за да се чувствате сигурни през зимата. Знаете, че през този сезон денят става по-къс, което налага фаровете да се включват по-рано и да се ползват по-дълго. А обществена тайна е, че броят на дупките по родните пътища може да се измери само с астрономическа цифра. И именно проклетите дупки са причината вашата кола постоянно да се тресе по време на движение. Вибрацията оказва силно въздействие върху крушките. И те много бързо от нови се превръщат в силно амортизирани. Ако ви минават мисли затова кои крушки са истинските, отговорът е онези, които се продават със съответния документ, така че при дефект да можете да направите рекламация и да си поискате парите обратно. А колкото до черния пазар, преситен с изделия от така наречената “куча” марка, даже и крушки не бива да се купуват. И те непременно ще се окажат менте. Практиката отдавна е показала, че евтината вещ е добре прикрита скъпа вещ! Не забравяйте, че качеството е това, което определя цената!
Проучихте ли кой акумулатор е най-добрият?
И това не е маловажно. Правилният отговор, разбира се, е новият, независимо кой го е произвел. И все пак сред цялата гама от тези изделия има и някое по-особено. В складовете на “Руди'96” в с. Горни Лозен, София, ще ви предложат акумулатор на австрийската фирма Banner – обслужваем и необслужваем, с гаранция 2 години. Малко по-скъпичък е от българските, но е с по-добра технология, която сякаш специално е измислена за изровените ни пътища. Нарича се Калций-Калций и прави изделието невероятно издръжливо при голямо натоварване и при дълъг път. Основата е запоена към дъното на акумулатора, което не позволява на решетката да се разрушава при вибрациите. Освен това този акумулатор е без олово, което означава, че не замърсява околната среда. С този продукт на Banner спокойно можем да влезем в Европа – тя вече е отхвърлила старата технология.
Знаете ли кои гуми са най-пригодни за българския снежен терен?
Палмата на първенството в това състезание (ако може да се говори за такова) e в ръцете на Debica ! Собственикът на “Руди'96” Радослав Костадинов твърди, че от десет години ги внася, а от осем ги е изпитал до n -а степен! И за цялото това време нито една рекламация! И добавя на шега: “Ако някой ми каже, че има проблеми с Debica , ще му подаря мерцедес от Балканстар!” Разбира се, има гуми и гуми. Някои като Maloya и Dunlop са идеални за киша, но ако решите да отидете на ски, непременно “обуйте” лекия си автомобил с Debica и те ще го превърнат в джип! Аз лично съм чувала от една моя приятелка, че с 4 броя от тези гуми за две зими е минала 90 000 км. Впрочем тя ги сваля само за двата по-топли месеца на годината и после пак е на Debica . Може би е въпрос на вкус или по-скоро на усещане за сигурност.
Чували ли сте, че вече има и зимна стъклочистачка?
Да, тя се произвеждат от Champion , идва от Америка и цялата е облечена в гума. Всеки шофьор, който години наред с мъка сваля обикновените си чистачки, силно заскрежени в студеното време, за да ги почисти, веднага би оценил предимството на уникалната им посестрима, която никога не позволява на стъклото да се замъгли.
Просто я поставяш и забравяш за този досаден проблем. Тя е направена така, че не влиза вода в конструкцията й. Именно това я предпазва от заскрежаване. В процеса на работа тя постоянно си сменя сечението при различните положения. Чистачката може да бъде 6-опорна или 8-опорна и постоянно се движи. Ако се получи замръзване в някоя равнина на стъклото, обикновената чистачка просто ще легне и ще откаже да изпълнява своите функции. Зимната чистачка обаче е много добре изолирана и такива неприятности въобще не й се случват. По-скъпичка е с около 30%, но си струва човек да си я купи. Досега не е измислена технология, която да превъзхожда приложената в нея.
Ако сте решили през зимата да си купите автомобил на дизел, не забравяйте за подгряващите свещи!
Голата истина е, че при минусовите температури той въобще няма да запали без тях. Такива специални свещи се произвеждат от Champion . Най-новият им модел е керамичен. Това, разбира се, леко го оскъпява, но мислете предимно за качеството! Не можете например да пренебрегнете факта, че тези свещи в продължение на 6 минути нагряват, а за толкова време дизелът няма как да не се възпламени.
Източник: www.autonet.bg
Дори и да ви звучи несериозно този въпрос, все пак направете едно малко усилие, за да се чувствате сигурни през зимата. Знаете, че през този сезон денят става по-къс, което налага фаровете да се включват по-рано и да се ползват по-дълго. А обществена тайна е, че броят на дупките по родните пътища може да се измери само с астрономическа цифра. И именно проклетите дупки са причината вашата кола постоянно да се тресе по време на движение. Вибрацията оказва силно въздействие върху крушките. И те много бързо от нови се превръщат в силно амортизирани. Ако ви минават мисли затова кои крушки са истинските, отговорът е онези, които се продават със съответния документ, така че при дефект да можете да направите рекламация и да си поискате парите обратно. А колкото до черния пазар, преситен с изделия от така наречената “куча” марка, даже и крушки не бива да се купуват. И те непременно ще се окажат менте. Практиката отдавна е показала, че евтината вещ е добре прикрита скъпа вещ! Не забравяйте, че качеството е това, което определя цената!
Проучихте ли кой акумулатор е най-добрият?
И това не е маловажно. Правилният отговор, разбира се, е новият, независимо кой го е произвел. И все пак сред цялата гама от тези изделия има и някое по-особено. В складовете на “Руди'96” в с. Горни Лозен, София, ще ви предложат акумулатор на австрийската фирма Banner – обслужваем и необслужваем, с гаранция 2 години. Малко по-скъпичък е от българските, но е с по-добра технология, която сякаш специално е измислена за изровените ни пътища. Нарича се Калций-Калций и прави изделието невероятно издръжливо при голямо натоварване и при дълъг път. Основата е запоена към дъното на акумулатора, което не позволява на решетката да се разрушава при вибрациите. Освен това този акумулатор е без олово, което означава, че не замърсява околната среда. С този продукт на Banner спокойно можем да влезем в Европа – тя вече е отхвърлила старата технология.
Знаете ли кои гуми са най-пригодни за българския снежен терен?
Палмата на първенството в това състезание (ако може да се говори за такова) e в ръцете на Debica ! Собственикът на “Руди'96” Радослав Костадинов твърди, че от десет години ги внася, а от осем ги е изпитал до n -а степен! И за цялото това време нито една рекламация! И добавя на шега: “Ако някой ми каже, че има проблеми с Debica , ще му подаря мерцедес от Балканстар!” Разбира се, има гуми и гуми. Някои като Maloya и Dunlop са идеални за киша, но ако решите да отидете на ски, непременно “обуйте” лекия си автомобил с Debica и те ще го превърнат в джип! Аз лично съм чувала от една моя приятелка, че с 4 броя от тези гуми за две зими е минала 90 000 км. Впрочем тя ги сваля само за двата по-топли месеца на годината и после пак е на Debica . Може би е въпрос на вкус или по-скоро на усещане за сигурност.
Чували ли сте, че вече има и зимна стъклочистачка?
Да, тя се произвеждат от Champion , идва от Америка и цялата е облечена в гума. Всеки шофьор, който години наред с мъка сваля обикновените си чистачки, силно заскрежени в студеното време, за да ги почисти, веднага би оценил предимството на уникалната им посестрима, която никога не позволява на стъклото да се замъгли.
Просто я поставяш и забравяш за този досаден проблем. Тя е направена така, че не влиза вода в конструкцията й. Именно това я предпазва от заскрежаване. В процеса на работа тя постоянно си сменя сечението при различните положения. Чистачката може да бъде 6-опорна или 8-опорна и постоянно се движи. Ако се получи замръзване в някоя равнина на стъклото, обикновената чистачка просто ще легне и ще откаже да изпълнява своите функции. Зимната чистачка обаче е много добре изолирана и такива неприятности въобще не й се случват. По-скъпичка е с около 30%, но си струва човек да си я купи. Досега не е измислена технология, която да превъзхожда приложената в нея.
Ако сте решили през зимата да си купите автомобил на дизел, не забравяйте за подгряващите свещи!
Голата истина е, че при минусовите температури той въобще няма да запали без тях. Такива специални свещи се произвеждат от Champion . Най-новият им модел е керамичен. Това, разбира се, леко го оскъпява, но мислете предимно за качеството! Не можете например да пренебрегнете факта, че тези свещи в продължение на 6 минути нагряват, а за толкова време дизелът няма как да не се възпламени.
Източник: www.autonet.bg
::: vankata™ :::
- The Mravoiada
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
Ванка, браво брат! Отново се стремиш да си максимално полезен
Към материала обаче, имам леки забележки към този, който го е писал. Малко е глупаво да се твърди, че нещо е номер едно, при положение, че явно пичът е събрал информация от едно единствено място - въпросният сервиз "Руди 96". Сигурно се познава със собственика и му прави рекламка
Визирам конкретно пасажът за гумите. Защото, ако тоя пич ме убеди, че Дебика са по-добри от Гуд Иър ултра грип 7 аз ще му купя магарецедес от Балкан стар
Към материала обаче, имам леки забележки към този, който го е писал. Малко е глупаво да се твърди, че нещо е номер едно, при положение, че явно пичът е събрал информация от едно единствено място - въпросният сервиз "Руди 96". Сигурно се познава със собственика и му прави рекламка
Визирам конкретно пасажът за гумите. Защото, ако тоя пич ме убеди, че Дебика са по-добри от Гуд Иър ултра грип 7 аз ще му купя магарецедес от Балкан стар
There are moments
when the only thing that stands still
is time itself
when the only thing that stands still
is time itself
Re: 5 МАЛКИ ХИТРИНКИ ЗА СТУДЕНИТЕ ДНИ
+vankata™ написа:Чували ли сте, че вече има и зимна стъклочистачка?
Да, тя се произвеждат от Champion , идва от Америка и цялата е облечена в гума. Всеки шофьор, който години наред с мъка сваля обикновените си чистачки, силно заскрежени в студеното време, за да ги почисти, веднага би оценил предимството на уникалната им посестрима, която никога не позволява на стъклото да се замъгли.
Източник: www.autonet.bg
Сега остава да има такава дето да стане за Е39 и ...
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Човека иска да рекламира! Нищо лошо! А ще може ли да ми вземе БМВ от Камор ако имам проблем с Дебица?
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
XaMaB написа:камор не продават колите с дебица и ще е проблем.
Te че у Балканстар само с тия излизат
- vankata™
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
alx написа:това го пращам във "продава"... разбирам му комбинирания подход, но това не променя основния характер на поста...
Приятелю, нямам отношение към текста, нищо не продавам!Просто съм постнал текста тук, за да го видите повече хора, авторите на текста не ги познавам, написъл съм от къде е материала, така че нищо не продавам!
::: vankata™ :::
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Не е ли по-добре да се махнат изреченията където се споменава (из)руди-96 и да се остави в някой от другите раздели?
- vankata™
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
XaMaB написа:Не е ли по-добре да се махнат изреченията където се споменава (из)руди-96 и да се остави в някой от другите раздели?
Съгласен съм !
::: vankata™ :::
На това само надписа "(без)плат(е)на реклама" му липсва.
В матр'яла не се споменава, че Руди '96 внасят и пружини и амортисьори Koni.
Сигурно щото който е готов да се изръси една бала пари, би предпочел да ги даде за Bilstein. Аз всъшност не знам как са цените на едните спрямо другите. Някой би ли споделил?
В матр'яла не се споменава, че Руди '96 внасят и пружини и амортисьори Koni.
Сигурно щото който е готов да се изръси една бала пари, би предпочел да ги даде за Bilstein. Аз всъшност не знам как са цените на едните спрямо другите. Някой би ли споделил?
stenly написа:На това само надписа "(без)плат(е)на реклама" му липсва.
В матр'яла не се споменава, че Руди '96 внасят и пружини и амортисьори Koni.
Сигурно щото който е готов да се изръси една бала пари, би предпочел да ги даде за Bilstein. Аз всъшност не знам как са цените на едните спрямо другите. Някой би ли споделил?
споеделям Б12 кит на билщайн за Е46
2100лв
ре
За БМВ Е46 KONI special -799 лева комплект предни и задни
KONI sport -917 лева комплект предни задни. Тези цени са без опори и са за Е46 Sedan - excl. M-Technik and X-types
KONI sport -917 лева комплект предни задни. Тези цени са без опори и са за Е46 Sedan - excl. M-Technik and X-types
naskoksan написа:споеделям Б12 кит на билщайн за Е46
2100лв
hyb написа:За БМВ Е46 KONI special -799 лева комплект предни и задни
KONI sport -917 лева комплект предни задни. Тези цени са без опори и са за Е46 Sedan - excl. M-Technik and X-types
Благодаря ви за информацията.
Ако и 3-те кита включват едно и също - пълен комплект пружини и амортисьори, излиза че цените на KONI са осезаемо по-народни.
Имам два въпроса към hyb:
1. какво значи "опори"
2. можеш ли да ми кажеш цени за Е30 или откъде мога да ги намеря?
Благодаря.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани