ðåãåíåðàò çèìíè ãóìè Malatesta-îïàñíè ëè ñà?
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Е добре де ама регенерата е доста по-тежък от нормална гума от същия размер.Това се отразява на вървенето на колата повече от колкото си мислите,също и на икономията на гориво и на ходовата част. Много е вероятно да сте на загуба дори още първия сезон
По-добре маркови гуми 2-ръка вместо регенерати. Освен това е забранено да се слагат регенерати на предните колела
По-добре маркови гуми 2-ръка вместо регенерати. Освен това е забранено да се слагат регенерати на предните колела
За икономията- не знам, от както я карам съм с тези гуми и ми гори 10 бензин, а на метан - със 7 лв. минавам 100 км. (Е34, 520i)
А това за предните гуми е доста остаряло, от времето на студения регенерат, сега май никъде не пише за забрана. А и дали ако е опасно ще ги произвеждат и продават из европата? Напротив мога да кажа много неща за втората употреба, ама не е тая тема за това май...
А това за предните гуми е доста остаряло, от времето на студения регенерат, сега май никъде не пише за забрана. А и дали ако е опасно ще ги произвеждат и продават из европата? Напротив мога да кажа много неща за втората употреба, ама не е тая тема за това май...
NeoPrint написа:Освен това е забранено да се слагат регенерати на предните колела
Прав си.
Мен ме учудва друго.
Принципно в света са известни два вида регенерат, топъл и студен, студения е по-качествен и се дели на лентов и О-пръстен, от двата О-пръстена е по-добър (в света на регенерата, такъв прави само Марангони) и има 100% качество на регенерираната гума, подобно на новата (освен, ако не гръмне основата). При регенерата се сменя само протектора, основата си е на старата гума. Основата може да е всякаква, от Гудиър, Мишелин, Бриджестоун, Семперит... до Барум. Чудно ми е, на тези Малатеста каква е основата? Може би събират износените до 1,6 мм. гуми и ги преработват отново?
Доколкото знам, за леки автомобили се използва топъл регенерат и то само еднократно. За тежкотоварните се използва основно студен и тогава гумата може да мине поне два пъти, ако основата отговаря на критерий за качество и няма скрити дефекти.
Ето какъв е процеса за студения регенерат - http://www.ringtread.com/content.asp?L=6&IdMen=389 на Марангони, О-пръстена. Горе долу, такъв е и при топлия. А при Малатеста какво ще рече? И каква марка е тази гума?
Да караш Peugeot е страст!
- dizelboy
- старши ентусиаст
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: регенерат зимни гуми Malatesta-опасни ли са?
epichen написа:Има ли някой който да е пробвал Malatesta регенерат гуми?
Продават ги в някои гумарници в София, италиански били топъл регенерат, с сертификати и една година гаранция:
http://www.malatesta.it/
Има и топик в Е36 форума тук в bmwpower за тях:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=24133
но се надявам да получа мнение за гуми а не за модел за това поствам този въпрос сега в основния форум.
Интересува ме дали е опасно да се карат с по-висока скорост на сух път зимата?
не карал сам ги 2 сезона сега 3 ти по магистралата с 160 няма проблеми гумите са прили4ни ,караи умерено с тях и небурзаи за никаде ако наистина си покоен схофиор карасх леко и внимателно това са гумите аз сам зверски доволен от тях затувалсам на страхотни местато луди и са от мек материал което е добре ако пак си састезател има гуми по 500 лева успех
Ще съм благодарен ако някой който ги е пробвал каже с колко km/h ги е карал? на сух път разбира се, никой не се е разбързал на лед
!!Asen_X... ми...
dizelboy, благодаря
така като гледам на снимката, http://195.191.143.203/malatesta/img/prodotti/MVM.jpg тоя регенерат е лентов.
Интересно ми е обаче, е на тази гума се вижда, че е и от няколко парчета, (т.н. лентов регенерат, със шевове между отделните части, които се махат накрая)... не че пречи, но поне да не се вижда...
http://195.191.143.203/malatesta/img/prodotti/MZM.jpg
Италианците са се специализирали в правенето на регенерат. И Марангони е италианска фирма.
Иначе, лентовия регенерат и той има два исторически етапа. В началото е бил Classiсo, равен протектор, нанасян почти на ръба на основата, после влиза нова технология - Kontur, самия протектор има нещо като "уши" - лента, която върви по цялата дължина на протектора и прилепва плътно отстрани на борда на гумата.
В Европа най-качествените лентови протектори са на Елерброк и Крайбург, Бандак,... затова попитах за тези Малатеста. Има още китайски, руски, бразилски - Vipal, има дори и български на братя Чолакови. При студения регенерат се използва каучуково лепило, подпротекторна лента, от двете страни с каучуково лепило, и върху нея се залепва или позсатя протектора. След което се "облича" гумата с едни гумени "ризи", изпомпва се въздуха и се вулганизира в автоклав. Т.е. силно се притиска протектора под налягане към каучуковото лепило.
Поразпитах днес и за топлия регенерат. При технологията се нагрява основата и самия протектор. Просто и качествено.
dizelboy, благодаря
така като гледам на снимката, http://195.191.143.203/malatesta/img/prodotti/MVM.jpg тоя регенерат е лентов.
Интересно ми е обаче, е на тази гума се вижда, че е и от няколко парчета, (т.н. лентов регенерат, със шевове между отделните части, които се махат накрая)... не че пречи, но поне да не се вижда...
http://195.191.143.203/malatesta/img/prodotti/MZM.jpg
Италианците са се специализирали в правенето на регенерат. И Марангони е италианска фирма.
Иначе, лентовия регенерат и той има два исторически етапа. В началото е бил Classiсo, равен протектор, нанасян почти на ръба на основата, после влиза нова технология - Kontur, самия протектор има нещо като "уши" - лента, която върви по цялата дължина на протектора и прилепва плътно отстрани на борда на гумата.
В Европа най-качествените лентови протектори са на Елерброк и Крайбург, Бандак,... затова попитах за тези Малатеста. Има още китайски, руски, бразилски - Vipal, има дори и български на братя Чолакови. При студения регенерат се използва каучуково лепило, подпротекторна лента, от двете страни с каучуково лепило, и върху нея се залепва или позсатя протектора. След което се "облича" гумата с едни гумени "ризи", изпомпва се въздуха и се вулганизира в автоклав. Т.е. силно се притиска протектора под налягане към каучуковото лепило.
Поразпитах днес и за топлия регенерат. При технологията се нагрява основата и самия протектор. Просто и качествено.
Да караш Peugeot е страст!
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Eva*, направо ме изкефи
Сега станаха ясни някои общи положения при регенератите
Голяма да пораснеш
Георги Пенчев
Сега станаха ясни някои общи положения при регенератите
Голяма да пораснеш
Георги Пенчев
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
...Та отговора на въпроса "опасни ли са регенератите малатеста" мисля че е НЕ при разумна експлоатация спецялно за зимните
принципно, както при новите гуми, така и при регенерата има скоростен индекс, допускам, че при Малатеста някъде отстрани на борда трябва да пише. Н, L, K, Q... просто провери. Скоростния индекс е същия, както при новите гуми. Не вярвам с регенерираната гума да не можеш да настъпиш колата при 100-120 км. в час. Или виж в продукти на сайта на Малатеста http://www.malatesta.it/ може да си разпознаеш шарката и по нея и размера да провериш.
Отделно, щом се продават свободно на пазара, значи са проверени надлежно в завода за скрити дефекти на основата. Има и нещо важно. У нас всички караме гумите, докато станат сликове. В Европа, това е забранено. Станат ли на определен пробег и минеш ли законната мярка 1,6 мм износване - сваляш и оставяш в сервиза. Може да имат хляб за още 5 години - това там не важи. Оставената гума, ако е с качествена основа, без напуквания и наранявания се престъргва и се премахва стария протектор, след което се нанася друг. Качеството им е след това е доста по-високо от употребявана "българска" гума, втора ръка.
Според мен, можеш спокойно да си ги караш, като ги пазиш, както пазиш нова гума от пирон (например) а и съм сигурна, че имат 1 година гаранция (поне)
Отделно, щом се продават свободно на пазара, значи са проверени надлежно в завода за скрити дефекти на основата. Има и нещо важно. У нас всички караме гумите, докато станат сликове. В Европа, това е забранено. Станат ли на определен пробег и минеш ли законната мярка 1,6 мм износване - сваляш и оставяш в сервиза. Може да имат хляб за още 5 години - това там не важи. Оставената гума, ако е с качествена основа, без напуквания и наранявания се престъргва и се премахва стария протектор, след което се нанася друг. Качеството им е след това е доста по-високо от употребявана "българска" гума, втора ръка.
Според мен, можеш спокойно да си ги караш, като ги пазиш, както пазиш нова гума от пирон (например) а и съм сигурна, че имат 1 година гаранция (поне)
Да караш Peugeot е страст!
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
А тази гаранция някой пробвал ли я е дали е истинска?
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
И все пак остава проблема с теглото на регенератите. Който е пробвал,знае как се отразява всеки килограм подресорна маса вповече. Искате ли да возите още двама души на задната седалка винаги с вас,тогава слагате регенерати и готовоооо
- turboto
- ентусиаст
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
РЕ
NeoPrint написа:И все пак остава проблема с теглото на регенератите. Който е пробвал,знае как се отразява всеки килограм подресорна маса вповече. Искате ли да возите още двама души на задната седалка винаги с вас,тогава слагате регенерати и готовоооо
Не знам как се изчислява подресорната маса, но са с 0,350 кг по-тежки от нормална гума и то заради заливката която се прави отстрани и като го умножиш х4 едва ли прави 2х70 кг (примерно). Говоря за malatesta, за други не съм се интересувал.
NeoPrint написа:И все пак остава проблема с теглото на регенератите. Който е пробвал,знае как се отразява всеки килограм подресорна маса вповече. Искате ли да возите още двама души на задната седалка винаги с вас,тогава слагате регенерати и готовоооо
А каква е разликата в теглото между алуминиевите и железните джанти?
Това има смисъл само ако караш колата предимно на макс. ускорение и макс. спиране, т.е. за състезателни автомобили. При нормалната експлоатация не може да има такова силно влияние.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани