Добавките за двигател???
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Добавките за двигател???
имате ли наблюдение за добавките към маслото? По телевизията върви реклама на руска добавка "Универсален модификатор" която удължавала живота на двигателя и подобрявала показателите му. Някой ползвал ли е подобно нещо и има ли ефект от него?
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Универсален ментификатор... Не мога да изкажа на 100% компетентно мнение, но от това, което съм чувал -> забрави
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Имаше преди време подробна статия по въпроса в "Авто билд" с тестове и т.н.т. На всякакви такива "вълшебни" добавки и приставки резултата винаги един НИКАКЪВ ЕФЕКТ. Така че карай с качествено масло и го сменяй навреме,това е достатъчно
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
НИГОКА АМА НИКОГА НЕ СИПВАЙТЕ ТАКИВА ДОБАВКИ
Ефект че няма - НЯМА. Ама може да стана и по-лошо.
Всички неща които трябва да са в маслото, са сложени във
висококачествените и високотехнологични масла на Castrol и Mobil.
Тази статия и аз я четох. Там ставаше въпрос за някаква
добавка, с която двигателя върви и без масло 80км и резултата
след два светофара блокира двигателя на едно Е46 316i.
Името на добавката беше пролонг.
Никога не съм слагал в моите коли добавки, но приятели са напариха!
Ефект че няма - НЯМА. Ама може да стана и по-лошо.
Всички неща които трябва да са в маслото, са сложени във
висококачествените и високотехнологични масла на Castrol и Mobil.
Тази статия и аз я четох. Там ставаше въпрос за някаква
добавка, с която двигателя върви и без масло 80км и резултата
след два светофара блокира двигателя на едно Е46 316i.
Името на добавката беше пролонг.
Никога не съм слагал в моите коли добавки, но приятели са напариха!
BMW - Усещане за автомобил
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
ПФУ
Тия добавки са вятър работа! Сипах Универсален Модификатор на старото Пежо 205 Д. Желязна колица беше! Не твърдя, че е от добавката, но на следващата зима спря да пали. А си я юрках все така, както и през последните три години. После поизчетох малко литература (включително статията в Авто Билд) и се уверих, че от тия работи полза няма. И да има, не съм я видял
Never mistake motion for action...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
DIP написа:НИГОКА АМА НИКОГА НЕ СИПВАЙТЕ ТАКИВА ДОБАВКИ
Ефект че няма - НЯМА. !
Ефект има
Отрицателен
Сипах мотор ъп - основен ремонт на двитател
Не знам той ли е виновен но вече КРАЙ
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Има такива течности бе що не вярвате ? (извинявам се че не е преведено ама....ме мързи) :
"Заливается в мотор на 200-300 км, после чего сливается вместе с маслом. Фильтр меняется на новый. Помимо указанного залегания, жидкость восстанавливает хорошее прилегание клапанов к седлам, настраивает клапанные зазоры (если есть гидрокомпенсаторы - устраняет их стук), заделывает трещины в головке блока, устраняет течи в системе охлаждения, очищает свечи и устанавливает требуемый зазор на электродах. Эта жидкость осаждает свой специальный РВС компонент на вкладыши коленвала, сам коленвал, на распредвал и образует тонкий металлизированный слой, который компенсирует износ указанных элементов двигателя. Так же жидкость восстанавливает хон на цилиндрах, устраняет течи масла из-под переднего и заднего сальников коленвала, а проникая через задний сальник, устраняет течи в сальниках хвостовика коробки и штока выбора предачи, по дороге устраняется износ диска сцепления, корзины и шумы выжимного подшипника. Проходя через сальник хвостовика, жидкость попадает на эластичную муфту кардана, восстанавливает трещины и сколы на ней и делает ее вновь эластичной. Стекая по кардану в редуктор, жидкость устраняет течи сальников полуосей, заполняет редуктор специальным маслом TQ-D, а так же создает осаждения, которые превращают обычный редуктор в самоблокирующийся. Просочившись через сальники полуосей, жидкость проникает к тормозным дискам, восстанавливает их износ, осаждает специальный безасбестовый компонент на колодки и восстанавливает цепь датчика колодок, если он уже сработал. Проходя через свечи к высоковольтным проводам, жидкость устраняет пробои в них и катушке. От низковольтной цепи катушки жидкость попадает в Мотроник и сбрасывает коды ошибок, которые, возможно, возникли. Нельзя не упомянуть, что жидкость, попадая в камеру сгорания, устраняет прогорелости в глушителе, очищает лямбда-зонд и восстанавливает его цепь подогрева, а так же осаждает внутри труб специальный платиновый слой, который выпоняет роль каталитического нейтрализатора. Существует так же масса других полезных свойств этой жидкости, но все их описывать здесь не имеет смысла. Один серьезный недостаток жидкости - она ничего не осаждает на фары ближнего света, но, насколько я знаю, следующая версия жидкости, проникнув из Мотроника в блок управления светом, будет что-то осаждать и делать в машине ксеноновый свет. Я подожду этой версии и пока текущую лить не буду."
Оригинала е от : http://bmw777.narod.ru
"Заливается в мотор на 200-300 км, после чего сливается вместе с маслом. Фильтр меняется на новый. Помимо указанного залегания, жидкость восстанавливает хорошее прилегание клапанов к седлам, настраивает клапанные зазоры (если есть гидрокомпенсаторы - устраняет их стук), заделывает трещины в головке блока, устраняет течи в системе охлаждения, очищает свечи и устанавливает требуемый зазор на электродах. Эта жидкость осаждает свой специальный РВС компонент на вкладыши коленвала, сам коленвал, на распредвал и образует тонкий металлизированный слой, который компенсирует износ указанных элементов двигателя. Так же жидкость восстанавливает хон на цилиндрах, устраняет течи масла из-под переднего и заднего сальников коленвала, а проникая через задний сальник, устраняет течи в сальниках хвостовика коробки и штока выбора предачи, по дороге устраняется износ диска сцепления, корзины и шумы выжимного подшипника. Проходя через сальник хвостовика, жидкость попадает на эластичную муфту кардана, восстанавливает трещины и сколы на ней и делает ее вновь эластичной. Стекая по кардану в редуктор, жидкость устраняет течи сальников полуосей, заполняет редуктор специальным маслом TQ-D, а так же создает осаждения, которые превращают обычный редуктор в самоблокирующийся. Просочившись через сальники полуосей, жидкость проникает к тормозным дискам, восстанавливает их износ, осаждает специальный безасбестовый компонент на колодки и восстанавливает цепь датчика колодок, если он уже сработал. Проходя через свечи к высоковольтным проводам, жидкость устраняет пробои в них и катушке. От низковольтной цепи катушки жидкость попадает в Мотроник и сбрасывает коды ошибок, которые, возможно, возникли. Нельзя не упомянуть, что жидкость, попадая в камеру сгорания, устраняет прогорелости в глушителе, очищает лямбда-зонд и восстанавливает его цепь подогрева, а так же осаждает внутри труб специальный платиновый слой, который выпоняет роль каталитического нейтрализатора. Существует так же масса других полезных свойств этой жидкости, но все их описывать здесь не имеет смысла. Один серьезный недостаток жидкости - она ничего не осаждает на фары ближнего света, но, насколько я знаю, следующая версия жидкости, проникнув из Мотроника в блок управления светом, будет что-то осаждать и делать в машине ксеноновый свет. Я подожду этой версии и пока текущую лить не буду."
Оригинала е от : http://bmw777.narod.ru
- PARADOX_sf
- ентусиаст
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Аз лично съм ползвам една добавка от която 100% има положителен ефект. Ся нямам време да напиша коя е и какви са ми наблюденията, но утре се надявам да не е така. Третирал съм около 3 автомобила и се разминаха с ремонт на двигател, скоростна кутия и други.
- PARADOX_sf
- ентусиаст
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Останах без англииски. Деба и тъпото ХП.
Начи добавките са на КюЕмАй.
Мойта печка имаше проблем със скоростната кутия. Трудно влиаше 5-та предавка ако влезе изобщо. Смених си маслото в скоростите (беше сменяно преди да зема колата което ме навежда на мисълта че са се опитали да замажат положението) и налях ПТФЕ-то в скоростите. След около 50км проблема изчезна почти напълно (на около 20 включвания 1 път да ми запецне), а сега след около 1000км нямам никви проблеми. Лоста зе да влиза доста по-меко.
Начи на друга кола след пънене на оборотомера и включване от 2-ра на 3-та синкроните казваха: ХРРРРР и задна предавка ако я вкараш не се знаеше дали лоста ще излезе. Тая я третирах без смяна на масло. Беше сменяно преди 15 000км, но преди това и бяха сипали грешно масло и заради това скорстната се е преебала.
Начи ся на около 10 включвания на задна лоста един път да запецне, но с малко по-голямо усилие вече излиза. Проблема със хъркането от 2-ра на 3-та изчезна и като цяло вкарването на предавките стана по-меко.
Друг автомобил. Със изправян блок, но със стандартен размер бутала и седгменти. начи като се хване буталото играеше вътре без проблем. разход на масло около 3-3,5 литра на 1000км. След третиране с добавка за двигател разхода падна на 1 литър на 1000км.
Добавка към горивото. Начи печката като я зех от австрия оборотите и бяха ниски (650-700 на празен ход). Дигнах ги от помпата да станат нормални (850-900). Почна да пали и малко трудно сутрин. Осени ме идеята, че нещо може да се е задръстило. Сипах у нафтата 100мл (опаковката е 250) и след около 50км оборотите на празен ход ми станаха 1100 и ускорението ми до 100 падна с около 0,3сек. Върнах си празния ход до предишното положение. Проблема със паленето сутрин изчезна.
Начи добавките са на КюЕмАй.
Мойта печка имаше проблем със скоростната кутия. Трудно влиаше 5-та предавка ако влезе изобщо. Смених си маслото в скоростите (беше сменяно преди да зема колата което ме навежда на мисълта че са се опитали да замажат положението) и налях ПТФЕ-то в скоростите. След около 50км проблема изчезна почти напълно (на около 20 включвания 1 път да ми запецне), а сега след около 1000км нямам никви проблеми. Лоста зе да влиза доста по-меко.
Начи на друга кола след пънене на оборотомера и включване от 2-ра на 3-та синкроните казваха: ХРРРРР и задна предавка ако я вкараш не се знаеше дали лоста ще излезе. Тая я третирах без смяна на масло. Беше сменяно преди 15 000км, но преди това и бяха сипали грешно масло и заради това скорстната се е преебала.
Начи ся на около 10 включвания на задна лоста един път да запецне, но с малко по-голямо усилие вече излиза. Проблема със хъркането от 2-ра на 3-та изчезна и като цяло вкарването на предавките стана по-меко.
Друг автомобил. Със изправян блок, но със стандартен размер бутала и седгменти. начи като се хване буталото играеше вътре без проблем. разход на масло около 3-3,5 литра на 1000км. След третиране с добавка за двигател разхода падна на 1 литър на 1000км.
Добавка към горивото. Начи печката като я зех от австрия оборотите и бяха ниски (650-700 на празен ход). Дигнах ги от помпата да станат нормални (850-900). Почна да пали и малко трудно сутрин. Осени ме идеята, че нещо може да се е задръстило. Сипах у нафтата 100мл (опаковката е 250) и след около 50км оборотите на празен ход ми станаха 1100 и ускорението ми до 100 падна с около 0,3сек. Върнах си празния ход до предишното положение. Проблема със паленето сутрин изчезна.
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Може и да имат някакъв ефект след като всичко баталяса,
но добавки са ВРЕМЕННО решение
Както е казал един немски инженер през 40-те години:
ЛУФТ НАЗАД НЕ СЕ ВРЪЩА
Ама ако е за временно закрепяне напр. при продажба СТАВАТ за
ползване, но в друг случай НЕ
но добавки са ВРЕМЕННО решение
Както е казал един немски инженер през 40-те години:
ЛУФТ НАЗАД НЕ СЕ ВРЪЩА
Ама ако е за временно закрепяне напр. при продажба СТАВАТ за
ползване, но в друг случай НЕ
BMW - Усещане за автомобил
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани