Метан - образователна тема
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Ам колега там горе за бутилките си прав имал съм напредвид 30 кг, че събира някъде към 45 литра, сигурно ми се е спяло като съм го писал това. Или може да съм имал и на предвид, че една бутилка която събира 5 кг метан тежи 45 килограма.
А относно гърменето наистина го имам в напредвид точно в смукателните колектори. Това е което скапва при BMW-a и при Мерцедесите главната клапа на смукателните колектори и за това препоръчват на този вид коли да се слага Инжекциони.
Относно аванс процесора е вярно, че изменя ъгълът на запалване, но също така и времето на пълнене през метан дюзите/клапаните/инжекторите при инжекционите, като ги променя с някакви си стотни, а при обикновенните регулатори (няма изпарител при метан-а, защото няма какво да се изпарява, CNG е в газообразно състояние, a LPG е в течно състояние. Регулаторът още може да го чуете като селеноиден клапан) незнам сигурно пак и двете. Но най-вероятно само ъгълът на запалване. Макар, че има някои модели регулатори, които чрез MAP следят и спират подаването на метан, но това също не съм го виждал, а само съм го чувал.
Идеята е че като се сложи аванс процесора трябва да ти намали разхода на горивото и да премахне придърпването при рязко подаване на газ, също така в някои случай удължава смяната на скоростите. Има модели, който са със стандартно задедени изменения има и такива, които ръчно могат да се променят, а най-интересни са тези на които можеш според оборотите да им променяш стойностите, но все още такъв не съм виждал, а само съм чувал за тях.
Един добър пример за аванс процесор е JetSpark, TAP и тн. като се разровите може да намерите страшно много модели на аванс процесори и да си изберете някои който е подходящ за вашата кола и изисквания.
А относно гърменето наистина го имам в напредвид точно в смукателните колектори. Това е което скапва при BMW-a и при Мерцедесите главната клапа на смукателните колектори и за това препоръчват на този вид коли да се слага Инжекциони.
Относно аванс процесора е вярно, че изменя ъгълът на запалване, но също така и времето на пълнене през метан дюзите/клапаните/инжекторите при инжекционите, като ги променя с някакви си стотни, а при обикновенните регулатори (няма изпарител при метан-а, защото няма какво да се изпарява, CNG е в газообразно състояние, a LPG е в течно състояние. Регулаторът още може да го чуете като селеноиден клапан) незнам сигурно пак и двете. Но най-вероятно само ъгълът на запалване. Макар, че има някои модели регулатори, които чрез MAP следят и спират подаването на метан, но това също не съм го виждал, а само съм го чувал.
Идеята е че като се сложи аванс процесора трябва да ти намали разхода на горивото и да премахне придърпването при рязко подаване на газ, също така в някои случай удължава смяната на скоростите. Има модели, който са със стандартно задедени изменения има и такива, които ръчно могат да се променят, а най-интересни са тези на които можеш според оборотите да им променяш стойностите, но все още такъв не съм виждал, а само съм чувал за тях.
Един добър пример за аванс процесор е JetSpark, TAP и тн. като се разровите може да намерите страшно много модели на аванс процесори и да си изберете някои който е подходящ за вашата кола и изисквания.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ivan. написа:...miroslav_kn написа:...
На моята защо ми казаха че неможело да се сложи такъв аванс процесор, защото била с магнитен датчик
Някой ако знае нещо по въпроса
Беше малко тромава на метан, ама вчера базиках дебитомера и ся взе да върви много добре.
Ама казват, че с слагането на аванс процесор много по-добре щяла да върви
присаствах на вразването на вариатор,много вероятно е да се баркам но ште ка4а схемата,по памет-прекасва се дат4ика на хебал и плус се взима от метановата уредба за да може да дава предварение само на метан.има 4 нива-6,9,12,15градуса това може и сам да си го настриш.разликата сас и без него е огромна,поне в последното сам сигурен.а бе кат на бензин.Някои ако знае за пе4ките как стоят нештата?с тоя метан мисля да се приентирам кам 525и
- riks
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
Дай малко инфо за този вариатор какво представлява.Защото трудно се намира а доста колеги искат предварение.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
riks написа:Дай малко инфо за този вариатор какво представлява.Защото трудно се намира а доста колеги искат предварение.
потърси в гугъл за-аванс процесор
има едни които много ги хвалят (jetspark)- български
и аз знам 4е с и без аванс процесор разликата е много голяма
като се монтира тва и колата тръгва
маи не ти е ясно.кат 4ета темата тои е по наясно от тебе за какво се ползва.стига да е добре настроена,обикновената е по надежна.при метана трябва(особено за коли с голяма степен на сгастяване)поне 12градуса напредHAMANN написа:stambo_81dg написа:досега четох инфо за метана в нета и се начетох на простотии и тем подобни неща.
кои разбира кои нбе разбира дава инфо и б.....
Ам дано и да нямаш проблеми с обикновената.
Аванс процесора освен, че следи за наличното количество метан в смукателните тръби, също така помага при рязко подаване не газ да не прекъсва колата, което е причинено от бедна смес. В един момент пуска повече в другият пуска по-малко. Надявам си да си разбрал точно за какво се ползва.
няма кола на която да не можеш да и дадеш предварение(мое мнение)то ако вси4ки си разбираха от работата ще пишем ли тук.маистори са вси4киstambo_81dg написа:ivan. написа:мои приател си сложи на е36 1.8и.колата се скопи от всякаде монтиря и и някакав вариатор даващ предварение на метан и сега варви супер по4ти няма разлика с на бензинmiroslav_kn написа:колега писал си че инжекциона е 1000 - 1500 лв. а не си писал дали това е цялата система + инжекцията или не си включил цялата система която е от 400 до 800 лв в зависимост от марката. И накратко 1000 лв за бутилка + 800 лв за системата + 100 лв за монтаж + 1500 лв инжекцион = 3400 лв. което си е цифра.
Мойта 318 ка я взех май месец и понеже въртя много километри до тук 10245 км. и сложих миналия месец метан. Да наистина разликата е огромна.Ако не минавах толкова много километри щях да си я оставя на бензин. Но? И така , нямам инжекцион и всичко си е наред. Доста е мудна при старт и при изпреварване но като искам цъкна си бензина и хоп върви.... Та системата ми излезе
330 лв. за 55литра бутилка докарана от италия по 3 евро литъра.
620 лв . системата ловато
100 лв. поставяне
на моята защо ми казаха че неможело да се с;ожи талъв аванс процесор щото била с магнитен датчик някои ако знае нещо по въпроса
беше малко тромава на метан ама вчера базиках дебитомера и ся взе да върви много добре
ама казват че с слагането на аванс процесор много по добре щяла да върви
маи си слушал тези които са ти го монтирали.разбирам те хубаво е да се возиш без пари и оше по хубаво е 4е го споделяш.пиши в което си сигорен или изпитал на твои граб и даржиш на него,а неглупости.извинавам се ама подвеждашHAMANN написа:Ам колега там горе за бутилките си прав имал съм напредвид 30 кг, че събира някъде към 45 литра, сигурно ми се е спяло като съм го писал това. Или може да съм имал и на предвид, че една бутилка която събира 5 кг метан тежи 45 килограма.
А относно гърменето наистина го имам в напредвид точно в смукателните колектори. Това е което скапва при BMW-a и при Мерцедесите главната клапа на смукателните колектори и за това препоръчват на този вид коли да се слага Инжекциони.
Относно аванс процесора е вярно, че изменя ъгълът на запалване, но също така и времето на пълнене през метан дюзите/клапаните/инжекторите при инжекционите, като ги променя с някакви си стотни, а при обикновенните регулатори (няма изпарител при метан-а, защото няма какво да се изпарява, CNG е в газообразно състояние, a LPG е в течно състояние. Регулаторът още може да го чуете като селеноиден клапан) незнам сигурно пак и двете. Но най-вероятно само ъгълът на запалване. Макар, че има някои модели регулатори, които чрез MAP следят и спират подаването на метан, но това също не съм го виждал, а само съм го чувал.
Идеята е че като се сложи аванс процесора трябва да ти намали разхода на горивото и да премахне придърпването при рязко подаване на газ, също така в някои случай удължава смяната на скоростите. Има модели, който са със стандартно задедени изменения има и такива, които ръчно могат да се променят, а най-интересни са тези на които можеш според оборотите да им променяш стойностите, но все още такъв не съм виждал, а само съм чувал за тях.
Един добър пример за аванс процесор е JetSpark, TAP и тн. като се разровите може да намерите страшно много модели на аванс процесори и да си изберете някои който е подходящ за вашата кола и изисквания.
- Niko_Iotov
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.09.2007
- Местоположение: Lovech
Аванс процесор
Здравейте всички!!!
Понеже поразгледах темите за Метан във форума видях,че има много хора,които са "в час" с това гориво.Колата ми е BMW 730i 1994г. 3000 куб. и е на метан.Не върви добре на метан и ми казаха че ми трябва аванс процесор.Звънях на няколко места,но ми казваха,че точно за моето нямат.Може ли някой да ме насочи на някъде.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Понеже поразгледах темите за Метан във форума видях,че има много хора,които са "в час" с това гориво.Колата ми е BMW 730i 1994г. 3000 куб. и е на метан.Не върви добре на метан и ми казаха че ми трябва аванс процесор.Звънях на няколко места,но ми казваха,че точно за моето нямат.Може ли някой да ме насочи на някъде.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Аванс процесор
Niko_Iotov написа:Здравейте всички!!!
Понеже поразгледах темите за Метан във форума видях,че има много хора,които са "в час" с това гориво.Колата ми е BMW 730i 1994г. 3000 куб. и е на метан.Не върви добре на метан и ми казаха че ми трябва аванс процесор.Звънях на няколко места,но ми казваха,че точно за моето нямат.Може ли някой да ме насочи на някъде.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
неможело да се сложи
имало някви италянски но стрували 500-600лв
и аз имах същия проблем и я свалих
и ся си карам на бенз
и няма да слагам пове4е такива неща
не че съм имал проблеми да ми е гърмяла и тн.
но беще мнооо тромава и на плочката к0оято беше поставена отвора беше мноо по малък от отвора на дросела и на бензин я спъваше и
нито на метан вървеше нито на бензин и само затва я махнах
ина4е за ефтиния е яката работа метана
- Niko_Iotov
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.09.2007
- Местоположение: Lovech
Аванс процесор
здравейте!
Искам само да кажа,че намерих Аванс процесор и не беше 500 лв.както написа тука 1 пич,а беше 150.Преди това метана не отлепяше,а сега мога смело да кажа,че от бенз и метан почти няма разлика.Тоя майстор направо ме уби
Искам само да кажа,че намерих Аванс процесор и не беше 500 лв.както написа тука 1 пич,а беше 150.Преди това метана не отлепяше,а сега мога смело да кажа,че от бенз и метан почти няма разлика.Тоя майстор направо ме уби
ivan. написа:маи си слушал тези които са ти го монтирали.разбирам те хубаво е да се возиш без пари и оше по хубаво е 4е го споделяш.пиши в което си сигорен или изпитал на твои граб и даржиш на него,а неглупости.извинавам се ама подвеждаш
Колега не е важно аз какво съм слушал къде съм чел и какво знам. Ако имаш нещо да доплъниш или да ме поправиш с най-голямо удоволствие. Всички много разбирате и много можете да правите, затова нищо не сте направили.
Написал съм каквото знам за метана. Присъствал съм на много слагания. Инсталирал съм много метан уредби и винаги има по-нещо ново да се научи.
Ако си мислиш, че този дето ти слага уредбата знае нещо за нея, жестоко се лъжеш. Малко хора разбират от метан инсталации. Това не е LPG.
Имам няколко пропуски, но не са фатални. Хората добиват представа.
Ако наистина твърдиш, че има нещо повече ми направи пълно описание на това как се инсталира. Аз определно нямам желание. После ще 1532904872 човека дето ще кажат, че не се прави така. Но така е в БГ. Един го прави 1532904872 стоят отстрани и дават акъл, но дори не го и пипат.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
imam pitane
колкото и смешно да се стори за някой се чудя дали ако си взема Х5 мога да му сложа някакъв газов или метанов инжекцион.
- ddddk
- ентусиаст
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
аз да кажа нещо, макар и по-късно...
HAMANN по-горе беше направил препратка към една по-стара тема, където видях две големи глупости и същите ги чета постоянно в нета и ги слушам от приятели и познати, кой от кой по-големи разбирачи.
Та за глупостите:
1. Метанът имал повече водород в структурата си и отделял повече водни пари и ръждясвало гърнето! - ала-бала!!! В 5-ти клас в училище се учи, че "горенето е процес, при който органично вещество взаимодейства с кислород (с катализатор температура) при което се отделят въглероден диоксид (СО2) и вода (Н2О)" демек и косъм да запалиш пак получаваш СО2 и вода. А, бензинът е съставен от стотици въглеводородни молекули, всяка от които е с от 5 до 12 атома въглерод и n на брой атоми водород и още ОН групи и безброй други боклуци, които не са важни по този въпрос.
2. Първият сегмент не се мажел защото метанът бил сух и измивал маслото от стените на цилиндъра! - БАСИ ГЛУПОСТА! Мазането на стените на цилиндрите въобще няма нищо общо с гориво-въздушната смес, която постъпва вътре - няма сухо - няма мокро - има пари. Мазането е от масления сегмент - и колкото по по-добри са парите и колкото е по-чисто изгарянето - толкова по-дълго остава масления филм по стените и толкова по-добре за количеството на маслото и за състоянието на цилиндрите и сегментите и въобще за двигателя.
В заключение - карайте си колите на газ и да не ви пука от глупостите на некомпетентните!
Поздрави,
Д
P.S.: сега някой ще каже, ами като е толкова добре на газ, защо правят колите на бензин - Ами защото, ако станат само на газ, то тогава ГАЗПРОМ (70% от производството на газ в света!) ще се чудят какво да си правят парите, пък ОПЕК ще трябва да се запишят на трудовата борса
HAMANN по-горе беше направил препратка към една по-стара тема, където видях две големи глупости и същите ги чета постоянно в нета и ги слушам от приятели и познати, кой от кой по-големи разбирачи.
Та за глупостите:
1. Метанът имал повече водород в структурата си и отделял повече водни пари и ръждясвало гърнето! - ала-бала!!! В 5-ти клас в училище се учи, че "горенето е процес, при който органично вещество взаимодейства с кислород (с катализатор температура) при което се отделят въглероден диоксид (СО2) и вода (Н2О)" демек и косъм да запалиш пак получаваш СО2 и вода. А, бензинът е съставен от стотици въглеводородни молекули, всяка от които е с от 5 до 12 атома въглерод и n на брой атоми водород и още ОН групи и безброй други боклуци, които не са важни по този въпрос.
2. Първият сегмент не се мажел защото метанът бил сух и измивал маслото от стените на цилиндъра! - БАСИ ГЛУПОСТА! Мазането на стените на цилиндрите въобще няма нищо общо с гориво-въздушната смес, която постъпва вътре - няма сухо - няма мокро - има пари. Мазането е от масления сегмент - и колкото по по-добри са парите и колкото е по-чисто изгарянето - толкова по-дълго остава масления филм по стените и толкова по-добре за количеството на маслото и за състоянието на цилиндрите и сегментите и въобще за двигателя.
В заключение - карайте си колите на газ и да не ви пука от глупостите на некомпетентните!
Поздрави,
Д
P.S.: сега някой ще каже, ами като е толкова добре на газ, защо правят колите на бензин - Ами защото, ако станат само на газ, то тогава ГАЗПРОМ (70% от производството на газ в света!) ще се чудят какво да си правят парите, пък ОПЕК ще трябва да се запишят на трудовата борса
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани