он-лайн каталог за резервни части
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
За цената на каталога "след това"
Най-вероятно и след края на Ноември ще има безплатен достъп до каталога. Обяснявам:
1. В2В вариант: Системата е направена за професионално ползване. В нея се включват както купувачи (сервизи и магазини), така и доставчици на части. Нашата работа е да кажем на купувачите какви са актуалните цени на доставчиците и да им дадем възможност да си поръчат. Такъв начин на ползване ще е платен. В повечето случаи ще се плаща от доставчиците.
2. Виртуален магазин: Решихме, че поради големия интерес, ще отворим системата и към крайни потребители. На тях ще им се показват цени само от един доставчик. Този доставчик ще сме ние. Така ще печелим от търговски отстъпки от реалните доставчици. Разбира се, в този случай достъпът на клиентите ще е безплатен. Ще се изисква само регистрация. Ако клиентът пазарува реално и редовно - ще има възможност да получава отстъпки от цените. За някои от частите отстъпките могат да стигнат до 25%.
3. В2С вариант: Възможно е и крайни клиенти (а не само сервизи и магазини) да получават достъп до цялата информация. Ще виждат кое колко струва и от къде могат да си го купят. Тогава достъпът ще е платен. Ориентировъчно - около 30 ст. за всяко търсене, което е върнало цени. Може да се направи и абонамент по време. Може също така да се ограничава информацията по марки, модели, групи части, доставчици и т.н. Съответно - и цената да е по-ниска.
1. В2В вариант: Системата е направена за професионално ползване. В нея се включват както купувачи (сервизи и магазини), така и доставчици на части. Нашата работа е да кажем на купувачите какви са актуалните цени на доставчиците и да им дадем възможност да си поръчат. Такъв начин на ползване ще е платен. В повечето случаи ще се плаща от доставчиците.
2. Виртуален магазин: Решихме, че поради големия интерес, ще отворим системата и към крайни потребители. На тях ще им се показват цени само от един доставчик. Този доставчик ще сме ние. Така ще печелим от търговски отстъпки от реалните доставчици. Разбира се, в този случай достъпът на клиентите ще е безплатен. Ще се изисква само регистрация. Ако клиентът пазарува реално и редовно - ще има възможност да получава отстъпки от цените. За някои от частите отстъпките могат да стигнат до 25%.
3. В2С вариант: Възможно е и крайни клиенти (а не само сервизи и магазини) да получават достъп до цялата информация. Ще виждат кое колко струва и от къде могат да си го купят. Тогава достъпът ще е платен. Ориентировъчно - около 30 ст. за всяко търсене, което е върнало цени. Може да се направи и абонамент по време. Може също така да се ограничава информацията по марки, модели, групи части, доставчици и т.н. Съответно - и цената да е по-ниска.
Един по-добър вариант
Ето линк към една доста по-добра (поне според мен) реализация - почти като ЕТК-то
http://www.realoem.com/bmw/
http://www.realoem.com/bmw/
благодаря!
http://212.50.27.169/auto3p/mcweb.dll
Искам да изкажа нашата благодарност за отзивчивостта на всички, които бяха така добри да споделят мнението си за нашия каталог. Надявам се, че с ваша помощ ще успеем да изградим нещо интересно и полезно. Вече изчистихме някои грешки и несъвмстимости и работим по останалите. Например - вече споразумението за ползване се появява на български и е съобразено с българското законодателство; цените се появяват с абревиатурата BGN, а не с оная маймунка, дето беше в началото; съвсем скоро можете да пробвате и достъп с Мозила; и т.н.
Скоро ще пуснем електронен магазин за авточасти, както и различни професионални системи за обслужване на бизнеса. Достъпът до каталога остава безплатен във вида, в който го ползвате и сега. Платен достъп ще има, но за професионално ползване и с малко по-различни интерфейси. Всички, които тепърва искат да се включат в системата с име и парола, моля да заявят това във форума, чрез лично съобщение, на тел. (02) 9208790 или на адрес emo@auto3p-bg.com.
Още веднаж - Благодаря!
Искам да изкажа нашата благодарност за отзивчивостта на всички, които бяха така добри да споделят мнението си за нашия каталог. Надявам се, че с ваша помощ ще успеем да изградим нещо интересно и полезно. Вече изчистихме някои грешки и несъвмстимости и работим по останалите. Например - вече споразумението за ползване се появява на български и е съобразено с българското законодателство; цените се появяват с абревиатурата BGN, а не с оная маймунка, дето беше в началото; съвсем скоро можете да пробвате и достъп с Мозила; и т.н.
Скоро ще пуснем електронен магазин за авточасти, както и различни професионални системи за обслужване на бизнеса. Достъпът до каталога остава безплатен във вида, в който го ползвате и сега. Платен достъп ще има, но за професионално ползване и с малко по-различни интерфейси. Всички, които тепърва искат да се включат в системата с име и парола, моля да заявят това във форума, чрез лично съобщение, на тел. (02) 9208790 или на адрес emo@auto3p-bg.com.
Още веднаж - Благодаря!
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани