Разходомера на таблото

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Ное 2004, 12:33

http://www.conservatory.com/vw/manuals_nyx/Images/FeulInjection/L-JetronicLambda/LJETL-14.GIF

Overrun operation (coasting)

това, което пише там е че само по време на преминаването от единия режим към другия се спира подаването на гориво. т.е. това е моментно. иначе представи си, че караш с 4000 оборота пускаш газта, двигателя ти изгасва... и стига 1200 оборота и се пали отново... затова в същност на иженкционите оборотите падат толкова бавно, именно заради този контрол.

по друг начин не мога да си го обесня това спиране на горивото :dunno:
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 12 Ное 2004, 14:38

[steeN] написа:http://www.conservatory.com/vw/manuals_nyx/Images/FeulInjection/L-JetronicLambda/LJETL-14.GIF

Overrun operation (coasting)

това, което пише там е че само по време на преминаването от единия режим към другия
Да, от режим на принудителен празен ход към режим на празен ход
се спира подаването на гориво. т.е. това е моментно. иначе представи си, че караш с 4000 оборота пускаш газта, двигателя ти изгасва...
но продължава да се върти от : задни гуми, диф, кардан, скорости, съединител, маховик, колянов вал.
и стига 1200 оборота и се пали отново...
т.е. до 1200 об задните гуми въртят мотора, а под 1200 вече мотора върти задните гуми. Ако мотора ти е регулиран добре, можеш да пробваш това : На равно място, на 1-ва дигаш до около 2-2500об и само пускаш газта - оборотите почват да падат, но колата не спира. Между 1500 и 1000 ще видиш как оборотите вече не падат и колата си върви сама /без натиснат педал на газта/. Същото нещо го пробвай, но на 2-ра - пак м/у 1500 и 1000 се усеща как колата се опитва да спре падането на оборотите
затова в същност на иженционите оборотите падат толкова бавно
ако имаш възможност, пробвай номера с отпускането на газта на кола с газова уредба - веднъж на бензин, и после - на газ /на газ при тази ситуация горивото не се спира на повечето коли/.
, именно заради този контрол.

по друг начин не мога да си го обесня това спиране на горивото :dunno:
:idea: :arrow: Светодиод, свързан към един от инжекторите 8)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325xi

Мнение от Venci_ii » 15 Ное 2004, 16:02

Здравейте
има ли някой схема на разходомера на Е34 че при мен не работи.
Като я запала отива на 30+ и след като тръгна отива на 0 и седи само там. Инрересува ме от каде взима информация за педала на газта защото като са ми сменяли двигатела май не са включили нещо.

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook