Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
Аз си мия колата винаги безконтактно с изключение на 2-3 пъти когато съм я мил сам. И за четирите години от както съм собственик на колата не съм забелязъл промяна в цвета и..... Случвало се е когато съм извън София да си мия колата и когато съм искал безконтактно са ме предупреждавали, че е опасно за моя цвят (червен) да не стане розава И честно казано ми стана смешно защото в София си мия колата само безконтактно и в крайна сметка ми я измиха и си беше всичко ок. Не стана розова
А относно пастирането само при познат, който знае какво прави, всички останали претупват и ти вземат само парите!
Хубаво е да има хора като DESO-Car - care и освен съвети да може да ти свърши и полезна работа по колата
А относно пастирането само при познат, който знае какво прави, всички останали претупват и ти вземат само парите!
Хубаво е да има хора като DESO-Car - care и освен съвети да може да ти свърши и полезна работа по колата
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Не ме разбирайте че съм най-големият враг на безконтактното миене...Хората си мият така колите години и ще продължат пак ди ги мият..То няма и толкова избор..А и то моето си е малко професионално изкривяване ))Моите гледни точки са по други.Имам предвид че преди да се пастира колата,трябва да се измие страшно добре..перфектно.Това естественно е защото дори и най-малката песъчинка да остане,после като тръгна с машините да работя и тази песъчинка си влезе в гъбата и се разходи с мен по целият капак..само си предстявате че съм дотам..Затова искам да съм сигурен че повърхноста е абсолютно чиста..и не съм много спокоен ако не съм я пипнал с ръка..То и с жените е така...Око като гледа е кеф,ама като пипне ръчица и за нея и нас по добре Второ важно нещо е че когато се пастира колата се полагат материали които съдържат-Смоли.Силикони,Натурални масла...и много други...Това са съставките на много от продуктите...И целта им е да подхранват и подържат боята ,и силната химия която е в много от препаратите,за безконтактно миене............просто сваля тотално тия много важни съставки за боята..Когато кавам тия неща естественно изхождам от собствен опит.Все пак пстирането не е Боядисване,и не от продукти които са завинаги на колата...И особенно за тъмните коли,съм категорично против това..миене..За светлите не е толкова проблемно.Безконтакнтно е и като налееш шампоан в водоструйката...нямам проблем с това..проблема е силната химия,която много автомивки ползват.
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Изчетох с голямо удоволствие цялата тема и се радвам,че си решил да започнеш наново в БГ въпреки всичко. Желая ти успех!
Даже смятам,че мястото ти за бизнес е в София. При твоето отношение и с фенове като БМВ клуба не мисля че ще бъде проблем.
Имам и един въпрос. Вярно ли е че по принцип се пастира два пъти годишно. В началото на лятото и в началото на зимата? Също така зимно време пастира ли се? Естествено в топъл гараж
Прати ми GSM на ЛС да се чуем и на път за морето /Юни/ ще мина през теб.
Имам интерес и за 2л от шампоана
Даже смятам,че мястото ти за бизнес е в София. При твоето отношение и с фенове като БМВ клуба не мисля че ще бъде проблем.
Имам и един въпрос. Вярно ли е че по принцип се пастира два пъти годишно. В началото на лятото и в началото на зимата? Също така зимно време пастира ли се? Естествено в топъл гараж
Прати ми GSM на ЛС да се чуем и на път за морето /Юни/ ще мина през теб.
Имам интерес и за 2л от шампоана
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
DESO-Car -care написа:Здравейте на всички..Много се радвам че още един е съгласен с мен за безконтактното...Не само че малко препарат слагат,ами то Не го ли пипне ръчица.....няма как да стане..честно ви го казвам..Съвет към всички..идва лято..НЕ ОСТАВЯЙТЕ мушиците по предната броня и капак да засъхват повече от ден-два...Тия гадове правят големи поразии на лака...Ако някой има снимки от Събора тая седмица ,много ще се радвам да разгледаме някои...Успех на всички.
А и не са само мухи, тия пилци като ми серат по колата с безконтактното на ОМВ и търкам с ръка и пак не може да падне...
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Това с лайната на птичките е също толкова коварно,колкото и мухите..Даже оставя по големи следи от мушичките.Отностно това колко пъти в годината да се пастира колата зависи,Първо от колата,Второ от възможностите,и Трето от желанието..напълно си прав че преди зимата трябва да се пастира но аз лично мисля че по важното пастиране е преди лятото..Аз мисля че слънцето е по големият враг на боята,отколкото снегът..В Америка имах всякакви видове клиенти..Най-големите маниаци,с най-коравите коли ги пастират всяка седмица(не пълната програма)но на Чернилките им дай да лъщят колкото може повече..Имах един Рапър-Kesan,който идваше сутрин...взима си я перфектно направена..покарва до след обед,и пак идва за едно малко пастиране вечер преди да излезе..Луди, с пари,в Америка-с лопата да ги ринеш..Иначе за у нас тук в БГ,мисля че при възможност ,е добре поне три пъти в годината да се пастира..Просто мръсотията е огромна..отвсякъде текат помии,и тия гадни киселинни дъждове..оставят много гадни петънца по боята,които понякога дори не могат да се махнат с пастиране..Но не е само тука,в Америка също има този проблем..Особенно нови автомобили които са стояли навън в Автокъщите,и се вижда прекрасно след като изсъхне дъжда ...леле мале..Играл съм си с чисто нова кола,на нула км..два и повече дни..Така че който мисли че новите коли нямат нужда от пастиране много се лъже..Дори напротив първо трябва да се пастират,за да се запечатат докато са нови,от външните дразнители,които съсипват боята..Ако колата е пастирана добре,и се получи някакъв проблем,този проблем може много по лесно да се реши ако има този тънък ,почти невидим защитен слой между лака и проблема..независимо -мухички,птички,смола от дървета...и т.н..Така че за всяка кола е напълно различно.
Последна промяна DESO-Car -care на 16 Май 2008, 12:35, променена общо 1 път
Здравейте!
Имам следния проблем - имах леки драскотини по колата, черна на цвят. Оставих я на автомивка за полиране и пастиране, като мой познат, който работи там ми обясни че драскотините ще изчезнат. Като си я вземах колата беше лъсната, почти перфектно изглеждаше. След няколко дена, като я измих, се виждаха на слънце кръгове като надрано, освен това предния капак на доста места боята беше напукана, ивици като косъмчета. Ако някой знае защо така се е получило, то за капака ми казаха че трябва да се боядисва, но поне останалото - мислех си че ще стане по лъскава, с по плътен черен цвят. Ако някой знае във Варна добър майстор да оправи този проблем, ще съм благодарен!
Ясен
Имам следния проблем - имах леки драскотини по колата, черна на цвят. Оставих я на автомивка за полиране и пастиране, като мой познат, който работи там ми обясни че драскотините ще изчезнат. Като си я вземах колата беше лъсната, почти перфектно изглеждаше. След няколко дена, като я измих, се виждаха на слънце кръгове като надрано, освен това предния капак на доста места боята беше напукана, ивици като косъмчета. Ако някой знае защо така се е получило, то за капака ми казаха че трябва да се боядисва, но поне останалото - мислех си че ще стане по лъскава, с по плътен черен цвят. Ако някой знае във Варна добър майстор да оправи този проблем, ще съм благодарен!
Ясен
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Веднага ти казвам,от какво са кръговете.Колата е полирана с Ъглошлайф...95% от "майсторите" които полират в БГ,полират с ъглошлайфи..Аз предупреждавах много да се внимава при кой се кара колата за пастиране..а и Клиента не е длъжен да разбира от машини,но все пак повечето от нас знаят много добре какво е ъглошлайф,и дори нормално да се попита за най-елемнтарна..информация ,все пак всеки ходи при приятел и не е неудобно...Сега този проблем не може лесно да се отстрани,тъй като ,с тази машина се влиза много надълбоко в лака и боята,и за да се отстранят тези кръгове,трябва да се слезе още по надолу,а в повечето случаи,не е останало много от материала,да не кажа нищо...За това за работа с тия машини се изисква изключително много опит,страхотна прецизност и както всички професионалисти правят,ПОСТОЯННО,измерваме дебелината на лака,за да се знае колко може да свали,без да се изпили лака лака или боята до дъно.За пример ви казвам че са нужни 5 секунди за да се стигне тотално до ламарина..Тия машини са страшно бързи,ако се полага малко по абразивна паста и се разсееш за сек...и си готов..изгорял.В заключение ти казвам,че за този проблем мога да дам съвет само ако видя колата на живо...Аз мога да ти остраня проблема,обаче само ако имам материал достатъчно останал за да работя...Говоря ви за МИКРОНИ..
Здравей, чудя се дали ако се саберем повече желаещи за пастиране в София,ще е възможно примерно да дойдеш за повечко време, взех колата преди няколко дни и боята е сравнително нова(на 2-3 месеца) цветът е бордо.Ако няма начин да стане в София,ще мисля нещо да дойда специално до Габрово.
И евала,че толкова спокойно обесняваш нещата като човек а не като повечето българи. Личи си професионализмът отдалеч
И евала,че толкова спокойно обесняваш нещата като човек а не като повечето българи. Личи си професионализмът отдалеч
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
За пастирането добре, доста неща станаха ясни. Аз обаче имам въпросче за полирането. С тия пасти от типа на Turtle Wax Car Wax. Аз лично пробвах една и направо останах изумен от резултата Става супер лесно, маже се на ръка и после само се лъска. Колата придоби много добър блясък, няма и следа от разни кръгове от търкането и т.н. а и много стари петънца, които съм ги търкал като луд по автомивките излязоха, както и следи от тиксо, които преди това няколко пъти опитвах безуспешно да махна.
Та въпроса ми е струва ли си подобно полиране, колко често е добре да се прави, кой от продуктите продавани с тази цел би препоръчал или нещо друго, ако се сетиш да споделиш.
Та въпроса ми е струва ли си подобно полиране, колко често е добре да се прави, кой от продуктите продавани с тази цел би препоръчал или нещо друго, ако се сетиш да споделиш.
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Аз направо съм изумен как Автомивка предлага пастиране НА РЪКА...То е все едно да си поръчаш врати и прозорци,и да видиш че дърводелеца работи само с трион.....а пък ти имаш къща за 50 хил Евро,и искаш супер прави и перфектни прозорци....90 % процента от пастите са направени за машинно полагане.както и да е...всеки сам си преценява...Ама то ако не е Ъглошлаиф ,ще е на ръка...и в крайнна сметка страда клиента...На въпросът на колегата за TURTLE CAR WAX ,.самото име значи че е само ВАКСА.Няма полиращ ефект ,това е само вакса,която само запълва драскотините ,те не изчезавт...Васката не съдържа никакъв абразивен или полиращ елемент,и не отнема,единственно се полага за блясък и почиства....Тъй като има десетки видове видове вакси,и тъй наречените CLEANER WAX...тези вакси не само подхранват а и почистват старата вакса,премахват оксидации,почистват петна..т.н...и понеже всичи препарати които се продават в нашите магазини са ХОБИ серии,те са предпочели да направят продукт за всички нужди ,като са съчетали всичко в едно..Нещо като кафе 3 в 1....Затова много от хората се заблуждават че драскотините изчезват,те са си там но просто са запълнени,и след няколко миенета ще се появят пак..наистина резултатът е много добър..НО само на пръв поглед..Аз преглеждах скоро всичко което предлага TURTLE,има една серия чисто нова,която мисля че добра,(Светло зелени буттилки)..Ако някой вече ги е пробвал да каже мнение...За пастиране в София,мога да дойда,обаче къде ще ги правим тия коли....Аз имам тук подемници,въздух,водотрсуйки...и неща които са ми суперважни за добър резултат...Трябва се помисли.Все пак добрият резултат е съвкупност от Подготовка и Условия за работата..
Последна промяна DESO-Car -care на 16 Май 2008, 12:38, променена общо 1 път
- chocho
- crash tester
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Колега и аз изчетох всичко което е писано и искам да ти кажа браво за това което си правил и продължаваш да правиш защото това е една сложна професия а и не е толкова лесна колкото си мислят повечето хора.Та на въпроса ми аз мислех да си пастирам сам колата преди събора но поради някакви си причини не успях и сега като изчетох това за ъглошлайфа се отказах тотално защото аз с такава машина щях да ръботя.Пастите които щях да ползвам са на 3М 4 и 6 номер които мисля ако не се лъжа де са едни от най-добрите на пазара за сега в България а и в Гърция доколко съм чувал.Мисля си да отделя малко време и да дойда при теб да ми пастираш колата хем ще придобия малко опит а и знания които все още разучавам.Ако имаш време събота неделя може да се чуем и да намина до Габрово да я свършим тази работа ако желаеш
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
.Колега заповядай при мен когато ти е удобно..Отностно пастите 3М ,това са страхотни пасти,аз работя с тях от години ,и много ги харесвам..
Последна промяна DESO-Car -care на 16 Май 2008, 12:39, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Специално ваксата може буквално да се слага всеки божи ден...Аз лично в Америка последната година имах две коли Dodge VIPER и Nissan Navara...Значи всяка седмица ваксвах Наварата по 3-4 пъти..Просто за кеф..Вайпара беше жълт и много не му личеше..затова и по рядко ,но и той се радваше на поне три пъти месечно..Естесвенно имах възможноста за това...Това мойто беше вече .... Аз го правех и най-вече за новите продукти които купувам..Слагам си ги първо на моята кола и после наблюдавам резултата,и ако съм доволен ,го слагам на клиента..Щото ако се появи един ROLS Phantom, или някое Maserati....и сложа нещо в което не съм сигурен и не се получи ..трябва да си слагам въжето...По принцип за мен всички коли са еднакви...Разлика не правя и влагам винаги най-доброто ,без значение каква е марката..Честно казано(Напълно съм сериозен без да засилвам някой) любимата ми кола за работа е БМВ..Има много интерсна боя и лак за работа,доста по мек,от другите коли...и много приятно се работи ..То е и нож с две остриета,но въпреки това ...
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани