въпрос за Съединител М20В20 Е34

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от nParMaTuK » 18 Авг 2011, 23:25

Аз съм със Закс спорт на 228мм, май го даваха за 450нм и нямам проблеми.
Пачо s-stail ми обясняваше, че същия държал и на повече сила, ама ако чете да поясни :D
Та тва м20 съм сигурен че няма да го счупи от сила :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от BULL3T » 19 Авг 2011, 0:02

nParMaTuK написа:Аз съм със Закс спорт на 228мм, май го даваха за 450нм и нямам проблеми.
Пачо s-stail ми обясняваше, че същия държал и на повече сила, ама ако чете да поясни :D
Та тва м20 съм сигурен че няма да го счупи от сила :D


Бе то че няма да го счупи е ясно,ама да не земе да буксува след време... Не знам,аз след керамиката не бих сложил феродо на турбо кола...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от Jordana » 19 Авг 2011, 9:16

Стандартно на сичките тез кошници до 1997г от 2000сс нагоре до 3000сс без М5 и без 4 цилиндровите съединителя е с диаметър 228мм .Нагоре от 2.7 моторите и от по ранни години става 240мм та въпроса е подходящ ли е 240мм съединител на мястото на 228мм и усиления вариант с керамика или без не изменя ли хода на помпата за сметка на повишеното усилие на притискателя? Тоест и двете помпи ли трябва да сменя или само тази на кутията ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от nParMaTuK » 19 Авг 2011, 10:14

Ами важен е притискателя, щото някои слагат керамика с обикновения притискател и пак приплъзва :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от slavianko » 19 Авг 2011, 10:32

nParMaTuK написа:Ами важен е притискателя, щото някои слагат керамика с обикновения притискател и пак приплъзва :D
Не вярвам да направи чак толкова силна кола че чак да преплъзва само с керамика. При мен с нормалният съединител просто не можеше да се кара като влезе колата в буст. Веднага оборотомера отива в ограничител и отзад само пушаци от съединител и си стоя на едно място докато не върна газта. С керамиката и с нормалният притискател за година ни един път не ми е приплъзвала а я карам вече 5-6000км и само на яката газ.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от nParMaTuK » 19 Авг 2011, 10:50

Щом имате отработен вариант с керамиката, дайте му инфо на човека, че там тънката граница е в избора на дебелината на плочките :D
Иначе 240мм е по-добре от 228, но избора на сток маховици е малък, съответно и на притискатели :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от BULL3T » 19 Авг 2011, 15:22

nParMaTuK написа:Щом имате отработен вариант с керамиката, дайте му инфо на човека, че там тънката граница е в избора на дебелината на плочките :D
Иначе 240мм е по-добре от 228, но избора на сток маховици е малък, съответно и на притискатели :D


Тряя и маховик да се избере читав... на 240 от 28ца мисля че върши работа..., а защо не сложиш от м20б25 маховик,той е лек и пасва много готино...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: въпрос за Съединител М20В20 Е34

Мнение от Jordana » 22 Сеп 2011, 19:44

Тавана на М20В20 е 260 к.с на 1 бар със сток карантия. При такъв таргет има ли нужда от керамика в съединителя ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook