Колянов вал M57N в М52TUB25 Проблемът е решен.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Колянов вал M57N в М52TUB25 Проблемът е решен.

Мнение от Djelebov » 31 Мар 2014, 0:35

Колеги, смятам строукър и почти никъде не намирам информация за колянов вал от M57N (90mm) в М52TUB25, а не искам да откривам топлата вода. Като дойде време за тема в силов тунинг ще помоля за права, но за сега ми трябва просто малко информация:
- Не успях да намеря информация дали биели 135мм от м20 ще опрат в долната част на цилиндъра със сигурност (нямам възможност да тествам)? Ако ще опрат какво е решението: отнема се от блока/други биели/отнемане от биелите/всичко??? Някой правил ли го е? Колко може да струва?
- предния край на вала, откъм ремъците: за сега не ми трябват много детайли какво и как се изработва, че да заприлича на бензинов колянов вал, по-скоро искам да се ориентирам има ли кой да го направи и какво ще струва? -
Последна промяна Djelebov на 07 Апр 2014, 10:50, променена общо 5 пъти
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Колянов вал M57N в М52B25

Мнение от bmw325ci » 31 Мар 2014, 7:39

Защо точно от М57, не е ли по-лесно да вземеш вала и буталата от М54Б30 и не преправяш нищо, хода на вала е 89.6 и с 135мм биели си на 3.0л и 2мм недоход по спомен. Аз съм с тази комбкнация в М50 има и колеги с М52 и си е чук :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колянов вал M57N в М52B25

Мнение от Djelebov » 31 Мар 2014, 9:08

bmw325ci написа:Защо точно от М57, не е ли по-лесно да вземеш вала и буталата от М54Б30 и не преправяш нищо, хода на вала е 89.6 и с 135мм биели си на 3.0л и 2мм недоход по спомен. Аз съм с тази комбкнация в М50 има и колеги с М52 и си е чук :driving:


Вероятно точно това ще направя - и двата са ковани с "еднакъв" ход и ми вършат работа... за това казвам, че все още търся информация.

Можеш ли да ми кажеш някой колега с м52, които е с такъв сетъп като твоя - преди бях чел тук във форума за колега, който си смени блока от m52 на м50 заради опиране в долната част на цилиндъра, но не мога да открия темата, а и не помня какъв беше вала (B28/B30) (продлжавам да търся и в момента)??
Последна промяна Djelebov на 31 Мар 2014, 14:40, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: Колянов вал M57N в М52B25

Мнение от БаЯн » 31 Мар 2014, 9:22

Само да отбележа че блоковете на м50 и м52 са си еднакви като изключим че единия е алумин а другия чугун ако е опирал при единия и при другия ще опре :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колянов вал M57N в М52B25

Мнение от Djelebov » 31 Мар 2014, 13:35

БаЯн написа:Само да отбележа че блоковете на м50 и м52 са си еднакви като изключим че единия е алумин а другия чугун ако е опирал при единия и при другия ще опре :lol:


От темата M50B25 vs M52B25 разлики?:
bavar4o.70 написа:На м 52 блока на дъната на цилиндрите няма фрезовано за биелите и като сложих 3.0 л. вал ,биелите опряха в дъната .А при м 50 вала от 3.0 л. се върти щот дъната имат фрезовано за биелите. :clap:


Та някой кара ли M52TUB25 с колянов вал от м54B30 или M57D30/N???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колянов вал M57N в М52B25

Мнение от Djelebov » 01 Апр 2014, 19:48

На въпроса какво се прави с предната част на валa от м57 си отговорих:
-колко струва - не много :mhihi:
-как се прави - от темата E30 M20B25 turbo - hobby drift car (low cost) видях, че колегата nayden вече го е измислил за неговото М20. При М52 само размерите ще са други.
Изображение

Остава въпросът за опирането на биелите в цилиндъра на M52TUB25 с колянов вал от м54B30 или M57D30/N???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25

Мнение от bavar4o.70 » 02 Апр 2014, 19:48

Аз пробвах с м52-алумин с един ванос и опира-но ти си с м52в25 ту-мисля,че е алуминиев блок с метални ризи.Имам такъв ,но не съм му заглеждал дъната дали са фрезовани.Мога да видя и ще пиша,но е хубаво и да се сложи вала с биелите и да се завърти.Иначе ,ако опира с единия ,ще опира и с другия вал.Един колега беше пилнал леко блока да не закачат инямаше ядовеВ моята тема съм снимал преправения вал от м 57.В Пловдив излиза към 120 лв. преправянето

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25

Мнение от Djelebov » 02 Апр 2014, 22:17

bavar4o.70 написа:Аз пробвах с м52-алумин с един ванос и опира-но ти си с м52в25 ту-мисля,че е алуминиев блок с метални ризи.Имам такъв ,но не съм му заглеждал дъната дали са фрезовани. Мога да видя и ще пиша, но е хубаво и да се сложи вала с биелите и да се завърти.Иначе ,ако опира с единия ,ще опира и с другия вал.Един колега беше пилнал леко блока да не закачат инямаше ядовеВ моята тема съм снимал преправения вал от м 57.В Пловдив излиза към 120 лв. преправянето


Ако можеш да погледнеш дали на външен вид е като м52 с един ванос отдолу, ще съм много благодарен - да си го смятам към ревизията на мотора. Благодаря и за информацията за М57 вала :)
Иначе блока ми е точно такъв - алусил с метални ризи - за това и не се замислям за друг блок ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25

Мнение от nayden » 03 Апр 2014, 6:43

90мм вал и 135мм от М20 става в м50 блок ,не опира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25

Мнение от Djelebov » 04 Апр 2014, 23:53

nayden написа:90мм вал и 135мм от М20 става в м50 блок ,не опира


Явно в М50 всичко влиза, но не мога да разбера за M52TUB25, а още ми е рано да разглобявам ... в неделя ще сваля картера и ще меря и смятам...
Странното е, че и в чужди форуми не намирам хора, каращи М52TUB25 с 89,6 или 90мм вал :confused:...като погледна през картера ще споделя извода.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25

Мнение от Djelebov » 07 Апр 2014, 10:45

Решено :) Карантията на м54b30 се върти свободно в моторите с двоен ванос с обем 2.5 и нагоре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25

Мнение от slavianko » 17 Апр 2014, 17:08

nayden написа:90мм вал и 135мм от М20 става в м50 блок ,не опира

Само не знам защо биели от М20 ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25 Проблемът е решен.

Мнение от nayden » 17 Апр 2014, 20:22

135mm от м50 опират

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25 Проблемът е решен.

Мнение от slavianko » 17 Апр 2014, 23:04

nayden написа:135mm от м50 опират

Че те тия от М20 са по големи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Колянов вал M57N в М52TUB25 Проблемът е решен.

Мнение от nayden » 18 Апр 2014, 6:17

възможно е , но с м50 опира а с другите не . Мотора е факт и си работи , тука при нас е . 86мм бутала и 90мм вал - 3137см3 . Не желая да убеждавам никого ,че става - просто споделих моя опит

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook