Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 09 Дек 2008, 18:57

Zaho тука в плевен един с м50б25 много си изпати от китайско гърне
на 63мм вход.Колата си падна на лицето и вървеж горе доло има само със сложена тапа в гърнето/от тея с малкото сечение дето заглушават/.
По негови думи от гърнето му е така зле кола..........

Иначе аз съм с термолената на колектора след него двуцев-ката я
резнах на 63 преди да се стесни на 55мм и след нея тръба и гърнета на 63мм.Вървежа се осеща повече отколкото от чипа и ми стъпи на 200лв. със термолентата.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 09 Дек 2008, 19:58

Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира.


Аз мисля да правя всичко на 63 крайна двуцевка уж от по не китайските на два изхода на 70мм но се чудя още да бодна ли някъв резонатор (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край
I'm slowly drifting
Изображение

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 09 Дек 2008, 20:19

DirtySouth написа: (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край

Само незнам защо си мислите, че турбото е някакъв универсален заглушител :roll:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 09 Дек 2008, 20:32

Nikolay1 написа:
DirtySouth написа: (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край

Само незнам защо си мислите, че турбото е някакъв универсален заглушител :roll:


колегата нямаше тва предвид :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 09 Дек 2008, 21:05

DirtySouth написа:Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира....




Ами наред с "вдишването" на мотора, едно от най-хубавите неща, което може да направим за колата си е подмяната на изпускателната система. Веднага бързам да добавя, че подмяната започва от колекторите. Иначе, купувайки фирмено гърне, ефекта който ще получите не е ефекта, описван от рекламите със стряскащо големи проценти на завишаване, на мощността. Пак да добавя, че подмяната на цялата система си струва, поради простичкия факт, че облекчавате мотора си. За звука няма да коментирам, тъй като разбирането за "добър" звук е много субективно. Драстични промени в мощността също не бива да се очакват, но пък работата на мотора, откликването му във всички режими се подобрява. Не винаги, но това също води и до подобряване на икономичността. Все пак, всички позитивни резултати идват с използването на добри марки, които не са много евтини. Но пък на това би следвало да се гледа като на инвестиция, така че не мисля че е и обезателно твърде скъпо.
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 09 Дек 2008, 22:39

DirtySouth написа:Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира.

О.К. пиши като стане :yes:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 09 Дек 2008, 23:03

Също така кои са най-добрите(тихи) гърнета на нормални цени
Walker или Bosal.
Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира.
Ko й туй "динамика на флуиди" и има ли то почва у нас :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 10 Дек 2008, 20:06

и някой ще сподели ли все пак дали меката връзка няма да изгори бързо ако се сложи веднага след колекторите и има ли значение точното място за бодване на ламбдата към новите тръби
BMW 318is

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 10 Дек 2008, 22:25

Няма и нищо на меката връзка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 10 Дек 2008, 23:37

phantomas написа:и някой ще сподели ли все пак дали меката връзка няма да изгори бързо ако се сложи веднага след колекторите и има ли значение точното място за бодване на ламбдата към новите тръби


Според мен възможно най-близо за да може по-бързо да подава информация на компера
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 11 Дек 2008, 2:55

Значи, аз съм с М44/ИС - Racing Dinamycs цялостна изпускателна система, та въпроса ми, като я взех тя имаше катализатор(в Италия, доколото знам, е че всяка кола трябва да има катализатор), съответно е рязана генерацията и е слаган катализатора, или генерацията ми е до самия катализатор.Та смених го тоя катализатор с резонатор(сега колата се явява с 2 резонатора, нещо такова, единия който аз го слагах и тоя точно преди крайното гърне, и колата има малко дзвънлив звук, пак е готин като за ИС, но мисалта ми е, ако махна този резонатор(който аз сложих) и сложа права тръба дали много ще думка или ще стане по-плътен звука. :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 11 Дек 2008, 12:24

Не знам кой ви излъга че на мястото на катализатора тряя има резонатор... :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Мнение от kiko » 11 Дек 2008, 12:51

а кво трябва да има според теб?нов катализатор за 1000+ лева

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 11 Дек 2008, 18:20

трЪба 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Дек 2008, 19:49

бучи с тръба

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook