Изпускателна генерация! Кой Как.. ???
Модератор: bum_bum
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Zaho тука в плевен един с м50б25 много си изпати от китайско гърне
на 63мм вход.Колата си падна на лицето и вървеж горе доло има само със сложена тапа в гърнето/от тея с малкото сечение дето заглушават/.
По негови думи от гърнето му е така зле кола..........
Иначе аз съм с термолената на колектора след него двуцев-ката я
резнах на 63 преди да се стесни на 55мм и след нея тръба и гърнета на 63мм.Вървежа се осеща повече отколкото от чипа и ми стъпи на 200лв. със термолентата.
на 63мм вход.Колата си падна на лицето и вървеж горе доло има само със сложена тапа в гърнето/от тея с малкото сечение дето заглушават/.
По негови думи от гърнето му е така зле кола..........
Иначе аз съм с термолената на колектора след него двуцев-ката я
резнах на 63 преди да се стесни на 55мм и след нея тръба и гърнета на 63мм.Вървежа се осеща повече отколкото от чипа и ми стъпи на 200лв. със термолентата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира.
Аз мисля да правя всичко на 63 крайна двуцевка уж от по не китайските на два изхода на 70мм но се чудя още да бодна ли някъв резонатор (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край
Аз мисля да правя всичко на 63 крайна двуцевка уж от по не китайските на два изхода на 70мм но се чудя още да бодна ли някъв резонатор (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край
I'm slowly drifting
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
DirtySouth написа: (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край
Само незнам защо си мислите, че турбото е някакъв универсален заглушител
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- BMWRACING
- младши ентусиаст
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Nikolay1 написа:DirtySouth написа: (колата се гласи за турбо няма да има бучене) въобще има ли нужда от това гърне или тръби баце от край до край
Само незнам защо си мислите, че турбото е някакъв универсален заглушител
колегата нямаше тва предвид
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
DirtySouth написа:Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира....
Ами наред с "вдишването" на мотора, едно от най-хубавите неща, което може да направим за колата си е подмяната на изпускателната система. Веднага бързам да добавя, че подмяната започва от колекторите. Иначе, купувайки фирмено гърне, ефекта който ще получите не е ефекта, описван от рекламите със стряскащо големи проценти на завишаване, на мощността. Пак да добавя, че подмяната на цялата система си струва, поради простичкия факт, че облекчавате мотора си. За звука няма да коментирам, тъй като разбирането за "добър" звук е много субективно. Драстични промени в мощността също не бива да се очакват, но пък работата на мотора, откликването му във всички режими се подобрява. Не винаги, но това също води и до подобряване на икономичността. Все пак, всички позитивни резултати идват с използването на добри марки, които не са много евтини. Но пък на това би следвало да се гледа като на инвестиция, така че не мисля че е и обезателно твърде скъпо.
Are you M enough...?!
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
DirtySouth написа:Ако ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира.
О.К. пиши като стане
Walker или Bosal.Също така кои са най-добрите(тихи) гърнета на нормални цени
Ko й туй "динамика на флуиди" и има ли то почва у насАко ще и аборигенско гърне да е от глина щом има място да минават изгорелите газове неможе да ти спъне колата виж ако баци цаню му е слагал далаверките градус и къде заварил повече къде не е друга бира.
- phantomas
- младши ентусиаст
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
и някой ще сподели ли все пак дали меката връзка няма да изгори бързо ако се сложи веднага след колекторите и има ли значение точното място за бодване на ламбдата към новите тръби
BMW 318is
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
phantomas написа:и някой ще сподели ли все пак дали меката връзка няма да изгори бързо ако се сложи веднага след колекторите и има ли значение точното място за бодване на ламбдата към новите тръби
Според мен възможно най-близо за да може по-бързо да подава информация на компера
I'm slowly drifting
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Значи, аз съм с М44/ИС - Racing Dinamycs цялостна изпускателна система, та въпроса ми, като я взех тя имаше катализатор(в Италия, доколото знам, е че всяка кола трябва да има катализатор), съответно е рязана генерацията и е слаган катализатора, или генерацията ми е до самия катализатор.Та смених го тоя катализатор с резонатор(сега колата се явява с 2 резонатора, нещо такова, единия който аз го слагах и тоя точно преди крайното гърне, и колата има малко дзвънлив звук, пак е готин като за ИС, но мисалта ми е, ако махна този резонатор(който аз сложих) и сложа права тръба дали много ще думка или ще стане по-плътен звука.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани