Нещо интересно за М42/М44

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Нещо интересно за М42/М44

Мнение от KUMHO » 23 Фев 2010, 22:50

Мисля че нее пускано във форума

Доста интересни неща се споменват

Often the 4 Cylinder BMWs
are overshadowed by their 6 Cylinder cousins :mhihi: :mhihi:

http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от ///M Power » 24 Фев 2010, 10:12

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от drft » 26 Апр 2010, 16:33

Аз щото уекинко съм тъп и едно ми не е ясно в един такъв проект :oops:
Според мен диаметъра на блока на ИС - а е 84 мм. Предвидени са от завода производител 2 ремонта през 0.25 Т.е. макс Ф - то на което носи тоз цилиндър е 84.5...... Ако го шлайфаме на 86 мм, както предлагат Метриксмеханикс.... ли там кви бяха излиза че от предвидените заводски 2 ремонта ние шлайфаме 2мм или през 0.25 = 8 ми :shock: ремонт! Шъ ли устиска тоз блок, ни шъ ли..... :roll: Пък се коментират и едни степени тука от порядъка на 11-12:1.....
Некой от "батитата" ако може да каже нещо.... :mrgreen:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i sport
Детайли за колата: M52B28TU sport edition

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от sotir4o » 26 Апр 2010, 17:28

Абсолютно уместен въпрос!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от Bass_Man » 26 Апр 2010, 21:08

Те от завода сигурно също не са и предполагали , че VS motor ще надуят S38B38 до 1200 коня ( та ако не бяха и повече ) пък и в ремонтните комплекти не пише нищо за турбо голямо колкото една умна глава :mhihi: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от drft » 26 Апр 2010, 21:53

Те от ВС Мотор са надули с турбо колкото умна глава с 38 със сток карантия ша знаиш
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от Bass_Man » 26 Апр 2010, 22:42

А защо тогава се чудиш , че метрик механик ползват не сток бутала с такъв размер ? В каталога на БМВ няма нито 87мм ремонтни нито ковани за 1200 коня . Щом са го направили значи става ! Остава само някой да се възползва от Know-How-то :clap: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от drft » 26 Апр 2010, 23:39

До колкото аз разбрах Метрик механик стържат 84 мм. блок на ИС-а до 86 мм. Там ме съмнява работата ръиш ли - не в буталата. Завода технологично е произвел Блока с 84 мм цилиндри. Износо-устойчивия слой и добрата твърдост на стената на цилиндъра е до 84.5 мм. Вече в 86 милиметър - нито дебелина, ни износоустойчивост, ни твърдост....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от amd » 27 Апр 2010, 14:05

Може да е на принципа колкото издържи, толкова :roll:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от ///M Power » 27 Апр 2010, 14:15

Само да вмъкна че на М44 размера е 85 мм
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i sport
Детайли за колата: M52B28TU sport edition

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от sotir4o » 27 Апр 2010, 16:54

http://www.dtmpower.net/forum/e46-3-ser ... ngine.html

"If it can be used with E36 S50 B30 US M3 piston which has 86mm diameter and 32.8mm compression distance plus 135mm conrod length, the resulting displacement is 2,091cc (86mm x 90mm) with 1,5 conrod ratio. Off course you need to enlarge the bore to 86mm (2mm larger for m42 or 1mm larger for M44)" ... (2 мм по-голям за M42 или 1 mm по-голям за М44)

Значи блока трябва да е от М44.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от Nightmare » 27 Апр 2010, 18:03

Погледнете, че в инка буталата и на двата мотора, дадени за пример са на 87!!! мм ;)
Едва ли ще са на принципа колкото издържат толкова :kuku:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.03.2008

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от тотио » 08 Юли 2011, 7:40

с м44 последен ремонт нямали да се получи не лош вариант
за по малко кешовица :lol: :lol: :lol:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от Zagy » 08 Юли 2011, 7:51

Същия обем се получава и с вал от М47 - ако не се лъжа пак ИС-а се добутва до 2.1 литра. Даже май имаше колега дето го е правил - без стържене на ризи и подобни работи.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.03.2008

Re: Нещо интересно за М42/М44

Мнение от тотио » 08 Юли 2011, 8:08

мисля че говорим за вал +бутала само че буталата да не са М3
това ми е мисълта колега

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook