малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от Vozq_bez_pari » 16 Май 2011, 23:46

та М42 е мотора налягане някаде 1.2 бар ще е най вероятно оргинална стпен на сгъстяване
та не мога да се реша оринг на блока ли да прая с нормална по качестевена гарнитурка или Метален Кометик и АРП болтове за главата :help: :help: :help: :help: ? ако някой даде мнения от собствен опит още по добре

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от tuningfena » 17 Май 2011, 8:00

абе най добре всичко на куп , ама о ринг си направи задължително щом ще преминаваш 1 бар
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от KriK4eTo » 20 Май 2011, 0:37

Аз бих заложил на О-ринга. Предполагам знаеш точно с каква дълбочина и колко широк трябва да е канала спрямо гарнитурата и телта която ще ползваш ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от slavianko » 23 Май 2011, 19:13

KriK4eTo написа:Аз бих заложил на О-ринга. Предполагам знаеш точно с каква дълбочина и колко широк трябва да е канала спрямо гарнитурата и телта която ще ползваш ;)
мен все още ме е яд че не си орингнах блока докато беше на земята. Но ако гарнитурата даде фира със сигурност ще го направя. Само трябва да измисля как да си направя "устройството"
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от KriK4eTo » 23 Май 2011, 20:42

Аз гледах информативно в нета, но нямаше такива устройства. Навсякъде беше правено на някакви самоцентровъчни се разстъргващи машини. Само на едно място намерих някаква фирма която предлага устройство за ръчна изработка, но нищо не успях да разбера от снимката която беше дадена. Разбира се в твоя случай няма да е много удобно да вадиш всичките железа та да занесеш блока да го изкопаят. Запознат ли си в Русе дали има все пак място където да се направи тази процедура?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от slavianko » 23 Май 2011, 21:23

KriK4eTo написа:Аз гледах информативно в нета, но нямаше такива устройства. Навсякъде беше правено на някакви самоцентровъчни се разстъргващи машини. Само на едно място намерих някаква фирма която предлага устройство за ръчна изработка, но нищо не успях да разбера от снимката която беше дадена. Разбира се в твоя случай няма да е много удобно да вадиш всичките железа та да занесеш блока да го изкопаят. Запознат ли си в Русе дали има все пак място където да се направи тази процедура?
Не се досещам тук кой може да извърши такава услуга но недай Боже ако духна гарнитурка и ми се наложи ще измисля вариянт да го направя на място. Виждал такъв "уред" но беше отдавна и някой неща ми бледнеят. Иначе имам тук и снимки на такива устройства и все ще измисля нещо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от Zagy » 23 Май 2011, 22:00

Бях гледал снимки на такова устройство - беше направено от бутало с един резец, закрепен от едната му страна... закрепя се на бормашина и се върти и резеца прави канал за телта.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от ico318 » 23 Май 2011, 23:12


Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от ///Явор » 23 Май 2011, 23:33

моя шлайфист направи такъв уред..мисля,че и лудия си направи..успех :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от BULL3T » 24 Май 2011, 0:53

Vozq_bez_pari написа:та М42 е мотора налягане някаде 1.2 бар ще е най вероятно оргинална стпен на сгъстяване
та не мога да се реша оринг на блока ли да прая с нормална по качестевена гарнитурка или Метален Кометик и АРП болтове за главата :help: :help: :help: :help: ? ако някой даде мнения от собствен опит още по добре


Аз не мисля,че оринговането на блока ти гарантира безпроблемно надуване на 1 бар... Аз лично бих сложил както си казал едни арп-та с една дебела хубава гарнитура от тия с металните рингове, разгледай за нещо в сайтна на ППФ. Аз лично това ще направя но аз мисля да не надувам на повече от 0.7/0.8 .

А защо не искаш да разреждаш мотора? Той верно че м42 е със 10 с.с., ама все пак 1.2 си е налягане...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от Nikolay1 » 24 Май 2011, 10:21

:OT: На PPF pyramid o-ring гарнитурата ако си се интересувал от цената и доближава тази на комплект бутала със СС каквато си желаеш, а за 0.7-0.8 налягане тя далеч не ти е нужна.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от slavianko » 24 Май 2011, 11:53

Познавам доста хора които бяха с кометици и после минаха на оринг след като металната също дава фира на по високи налягания.
Пък аз съм с една оригинална гарнитура с оригиналните болтове и вече година и половина нямам грижи на 1 бар
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от nayden » 24 Май 2011, 12:11

O-ринг + ARP държи много . Братята Шведи твърдят че държи до над 800 коня . На сивия туч дето е М20В25 турбо с О-ринг и локумените оригинални болтове дето са 10.9 след като премина 1 бар и почна да надува . Сложихме му ARP и всичко се оправи . Малко са скъпички тия шпилчици , за М20 бяха 240$ .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от Vozq_bez_pari » 24 Май 2011, 21:20

от тва дето сам намерил из нета а и в една тема на лудия бях чел че до 1.4 с кометика и арп няма ядове тай че ще се пробвам с тоя сетап.. а за разреждането м42 то .....не е хубаво да се разрежда с гарнитура щото най малкото гарнитурата не е като при шестака....и т.н. тай че най мн на 2 мм гарнитура да мина съвсем лекинко се разреди...

а за ориването и инструментите има из нета мн правени инструменти има старо бутало с завинтена за него твърдосплавна пластина и пак гледам вършат работа ... но ще видим по нататъка ако изтурве гарнитурата тогава ще го напрая

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от BULL3T » 24 Май 2011, 22:37

Nikolay1 написа::OT: На PPF pyramid o-ring гарнитурата ако си се интересувал от цената и доближава тази на комплект бутала със СС каквато си желаеш, а за 0.7-0.8 налягане тя далеч не ти е нужна.


Да де ама аз това го прая с перспектива. А именно след време да се надува на 1.2 ;) сорри за :OT:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook