малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Модератор: bum_bum
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
та М42 е мотора налягане някаде 1.2 бар ще е най вероятно оргинална стпен на сгъстяване
та не мога да се реша оринг на блока ли да прая с нормална по качестевена гарнитурка или Метален Кометик и АРП болтове за главата ? ако някой даде мнения от собствен опит още по добре
та не мога да се реша оринг на блока ли да прая с нормална по качестевена гарнитурка или Метален Кометик и АРП болтове за главата ? ако някой даде мнения от собствен опит още по добре
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
абе най добре всичко на куп , ама о ринг си направи задължително щом ще преминаваш 1 бар
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Аз бих заложил на О-ринга. Предполагам знаеш точно с каква дълбочина и колко широк трябва да е канала спрямо гарнитурата и телта която ще ползваш
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
мен все още ме е яд че не си орингнах блока докато беше на земята. Но ако гарнитурата даде фира със сигурност ще го направя. Само трябва да измисля как да си направя "устройството"KriK4eTo написа:Аз бих заложил на О-ринга. Предполагам знаеш точно с каква дълбочина и колко широк трябва да е канала спрямо гарнитурата и телта която ще ползваш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Аз гледах информативно в нета, но нямаше такива устройства. Навсякъде беше правено на някакви самоцентровъчни се разстъргващи машини. Само на едно място намерих някаква фирма която предлага устройство за ръчна изработка, но нищо не успях да разбера от снимката която беше дадена. Разбира се в твоя случай няма да е много удобно да вадиш всичките железа та да занесеш блока да го изкопаят. Запознат ли си в Русе дали има все пак място където да се направи тази процедура?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Не се досещам тук кой може да извърши такава услуга но недай Боже ако духна гарнитурка и ми се наложи ще измисля вариянт да го направя на място. Виждал такъв "уред" но беше отдавна и някой неща ми бледнеят. Иначе имам тук и снимки на такива устройства и все ще измисля нещоKriK4eTo написа:Аз гледах информативно в нета, но нямаше такива устройства. Навсякъде беше правено на някакви самоцентровъчни се разстъргващи машини. Само на едно място намерих някаква фирма която предлага устройство за ръчна изработка, но нищо не успях да разбера от снимката която беше дадена. Разбира се в твоя случай няма да е много удобно да вадиш всичките железа та да занесеш блока да го изкопаят. Запознат ли си в Русе дали има все пак място където да се направи тази процедура?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Бях гледал снимки на такова устройство - беше направено от бутало с един резец, закрепен от едната му страна... закрепя се на бормашина и се върти и резеца прави канал за телта.
Si non confectus, non reficiat.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
моя шлайфист направи такъв уред..мисля,че и лудия си направи..успех
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Vozq_bez_pari написа:та М42 е мотора налягане някаде 1.2 бар ще е най вероятно оргинална стпен на сгъстяване
та не мога да се реша оринг на блока ли да прая с нормална по качестевена гарнитурка или Метален Кометик и АРП болтове за главата ? ако някой даде мнения от собствен опит още по добре
Аз не мисля,че оринговането на блока ти гарантира безпроблемно надуване на 1 бар... Аз лично бих сложил както си казал едни арп-та с една дебела хубава гарнитура от тия с металните рингове, разгледай за нещо в сайтна на ППФ. Аз лично това ще направя но аз мисля да не надувам на повече от 0.7/0.8 .
А защо не искаш да разреждаш мотора? Той верно че м42 е със 10 с.с., ама все пак 1.2 си е налягане...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
На PPF pyramid o-ring гарнитурата ако си се интересувал от цената и доближава тази на комплект бутала със СС каквато си желаеш, а за 0.7-0.8 налягане тя далеч не ти е нужна.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Познавам доста хора които бяха с кометици и после минаха на оринг след като металната също дава фира на по високи налягания.
Пък аз съм с една оригинална гарнитура с оригиналните болтове и вече година и половина нямам грижи на 1 бар
Пък аз съм с една оригинална гарнитура с оригиналните болтове и вече година и половина нямам грижи на 1 бар
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
O-ринг + ARP държи много . Братята Шведи твърдят че държи до над 800 коня . На сивия туч дето е М20В25 турбо с О-ринг и локумените оригинални болтове дето са 10.9 след като премина 1 бар и почна да надува . Сложихме му ARP и всичко се оправи . Малко са скъпички тия шпилчици , за М20 бяха 240$ .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
от тва дето сам намерил из нета а и в една тема на лудия бях чел че до 1.4 с кометика и арп няма ядове тай че ще се пробвам с тоя сетап.. а за разреждането м42 то .....не е хубаво да се разрежда с гарнитура щото най малкото гарнитурата не е като при шестака....и т.н. тай че най мн на 2 мм гарнитура да мина съвсем лекинко се разреди...
а за ориването и инструментите има из нета мн правени инструменти има старо бутало с завинтена за него твърдосплавна пластина и пак гледам вършат работа ... но ще видим по нататъка ако изтурве гарнитурата тогава ще го напрая
а за ориването и инструментите има из нета мн правени инструменти има старо бутало с завинтена за него твърдосплавна пластина и пак гледам вършат работа ... но ще видим по нататъка ако изтурве гарнитурата тогава ще го напрая
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов
Nikolay1 написа::OT: На PPF pyramid o-ring гарнитурата ако си се интересувал от цената и доближава тази на комплект бутала със СС каквато си желаеш, а за 0.7-0.8 налягане тя далеч не ти е нужна.
Да де ама аз това го прая с перспектива. А именно след време да се надува на 1.2 сорри за
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани