Изпускателен колектор
Модератор: bum_bum
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Изпускателен колектор
Преди години карах с китайска лента на китайски колектори, след което извадихме мотора. Лентата се беше раздърпала на места и се виждаха рънърите отдолу. За година и половина нямаше следи от ръжда. От 2 години съм с DEI титаниева лета на Суперспринт колектори (304 стомана) пак не виждам следи от корозия поне по колекторната част, обаче за рънърите не мога да кажа, понеже няма видимост.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Изпускателен колектор
То няма и как да ръждясват. При тези температури на колектора какъв е варианта някога да оставиш колата с мокра лента?
Евентуално ако не се кара колата лентата да поема влага, която да задържа, но силно ме съмнява.
Китайските колектори е съвсем възможно да си ръждясат и без лента по някое време. Имал съм евтини маси от неръждавейка, които си ръждясаха. Нямало било колкото трябва хром в тях.
Евентуално ако не се кара колата лентата да поема влага, която да задържа, но силно ме съмнява.
Китайските колектори е съвсем възможно да си ръждясат и без лента по някое време. Имал съм евтини маси от неръждавейка, които си ръждясаха. Нямало било колкото трябва хром в тях.
62 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани