Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
Здравейте колеги, гледам колата с Bimmer tool и си следя регенерациите на дпф-а и това което ме притеснява е, че когата запушването на филтъра мине 60% и излезна да я покарам, регенерацията се включва веднага при достигане на температурата, но тръгва и спира! Soot масата започва да пада примерно от 68% до 67% и пак се вдига на 68% и това нещо се повтаря без да си смъкне soot нивото до примерно 1-2%.
Ако филтъра е под 50% и излезна на дълъг път си прави регенерацията и си я завършва. Грешки няма записани, поне така показва bimmer tool. Колкото и да карам в това положение ще спира и тръгва примерно от 68% до 67% и пак на 68%.
Това ми го прави за втори път, първият път като ми направи така, се опитах да ресетна дпф-а, но тъй като той веднъж е ресетвам преди 30000км, не ми даде да го ресетна, но въпреки това soot level се ресетна и се оправиха нещата,всичко си тръгна нормално, сега се чудя дали да правя пак тази манипилация?
На някой случвало ли му се такова нещо?
Ако филтъра е под 50% и излезна на дълъг път си прави регенерацията и си я завършва. Грешки няма записани, поне така показва bimmer tool. Колкото и да карам в това положение ще спира и тръгва примерно от 68% до 67% и пак на 68%.
Това ми го прави за втори път, първият път като ми направи така, се опитах да ресетна дпф-а, но тъй като той веднъж е ресетвам преди 30000км, не ми даде да го ресетна, но въпреки това soot level се ресетна и се оправиха нещата,всичко си тръгна нормално, сега се чудя дали да правя пак тази манипилация?
На някой случвало ли му се такова нещо?
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
Може би спира защото температурата или налягането се повишават повече от колкото трябва да бъдат?
Race cars is my escape from all bullshit in life...
Re: Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
DiscontroL написа:Може би спира защото температурата или налягането се повишават повече от колкото трябва да бъдат?
Не съм наблюдавал налягането как се движи в този случай, но ако е така, не трябва ли да запише грешка, примерно за твърде високо налягане?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
При силно замърсен филтър BMW препоръчва да се кара над 3500 оборота.
Може да видиш на живи данни какви са стойностите на обратното налягане.
Може да видиш на живи данни какви са стойностите на обратното налягане.
Re: Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
zvetiko написа:При силно замърсен филтър BMW препоръчва да се кара над 3500 оборота.
Може да видиш на живи данни какви са стойностите на обратното налягане.
В тази ситуация не съм пробвал да карам с над 3500 оборота.
Щом е такова изискването от БМВ, може би там бъркам. Ще пробвам и ще кажа
Re: Спиране и тръгване на регенерация ДПФ Е90 320Д 2005!
Колеги, след като изкарах колата на магистралата и поддържах около 2500-3000 оборота, дпф-фа си влезна в регенерация и си свали soot level до 0% и си завърши успешно регенерацията.Колегата zvetiko излезна прав, за което му благодаря!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани