Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е за продаване, имам приятел който през ден ме дрънка да я купи, нещо мудна ми се вижда за 200кс, тая не знам 245кс може по-леко да върви, по-хубава визия.Ама и поддръжката ще и е друга.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10490
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е, колко да е различна - все 6цил.дизели... Ако приемем, че двете са в подобно състояние. Тази ако не беше комби, досега да е отлетяла, според мен.
Never mistake motion for action...
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578
Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми
Добре ни се вижда. Двигател,година,оборудване-ОК. Цената е висока, но според мен си заслужава.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578
Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми
До колкото съм чувал за този мотор 245кс., доста по проблемен и капризен от 231кс.
Помпата била различна и проблемна пускала стружки, от там дюзите заминават, веригата е отзад.
Пак казвам само съм чувал мнения на майстори които ме отказаха от този мотор, до колко е вярно някой по запознат може да потвърди.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да щото само на слухове е у нас. N57 е много по изчистен и надежден от М57. Върви по добре и е по икономичен.HackeD написа:MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578
Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми
До колкото съм чувал за този мотор 245кс., доста по проблемен и капризен от 231кс.
Помпата била различна и проблемна пускала стружки, от там дюзите заминават, веригата е отзад.
Пак казвам само съм чувал мнения на майстори които ме отказаха от този мотор, до колко е вярно някой по запознат може да потвърди.
Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
asent1977 написа:Да щото само на слухове е у нас. N57 е много по изчистен и надежден от М57. Върви по добре и е по икономичен.
Че върви по-добре спор няма, но точно първите поколения на Н57 да са по-изчистени и надеждни от НАЙ-опростения вариант на М57 не ми се вярва, аз ще се радвам да обясниш. На прима виста няколко доста големи предимства на М57 в 325:
1. Колектор БЕЗ вихрови клапи
2. Електромагнитни дюзи, които се рециклират лесно, а дори нови се намират за около 350 лева с 1-2г гаранция, което е 2-3 пъти по-евтино от дюзи за Н57
3. Веригата не е така проблемна както при Н57. А дори да се стигне до смяна цената е 2 пъти по-ниска спрямо същия ремонт при Н57.
4. 325д 197 коня има и фейслифтови
5. Ааа забравих и за една горивна помпа при Н57, която се слави с безпрецедентна надеждност
Вече колегата ако иска вървеж винаги може да се замисли за някакви леки доработки, ремап и прочее. Но личното ми мнение е, че конкретно М57 197 коня фейс си е може би най-надеждният избор за е90.
- purpala_BMW
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.03.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 318i BMW f30 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578
Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми
Само че да беше, Е92.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Съгласен съм с всичко, изброено от @drago9205, но да дам мнение от бивш собственик на М57 325Д и настоящ на N57 330Д.
325-цата я карах 3 години. За периода смених съединител с маховик на 125 хиляди км(100% реални), малко след това всички подревни свещи, реле и термостати. Друго не съм пипал, продадох я на 155 000 км. Новият собственик не е пипнал нищо, чуваме се от време на време.
Сегашната я имам от 1 година и 3 месеца. Купих я на 259 000 км. Сменил съм задни амортисьори и един датчик на ДПФ-а, който се оказа здрав даже. Чистил съм и всмукателен колектор. В момента е на 270 000 км. Смея да твърдя, че всичко е в добро/отлично здраве, оглежда се редовно, диагностика и правя доста често. В момента колата е със заводска верига(която не трака), заводски дюзи с перфектни стойности, заводско окачване и работещ ДПФ. Скоро ще и правя голямо обслужване(вериги, ремъци, течности на раздатка, диференциал и т.н.) чисто превантивно.
За помпата със стружките съм чувал, но реално не знам за нито един случай. Виж при Ауди А4 Б8 3.0ТДИ има доста такива - помпата е същата (мисля).
Да добавя, че доколкото знам, вихровите клапи при N57 няма опасност да паднат в мотора, реализирани са по друг начин.
Та мисълта ми е, че не е толкова кекав N57, но със сигурност М57 е по-лек(финансово) за обслужване, предполагам и по-здрав при еднаква поддръжка.
П.П.: Комбито от Аутобавария е супер, поне на снимки - като цвят и оборудване. Ако сега търся такава, веднага ще отида да я видя, въпреки, че е 20к.
325-цата я карах 3 години. За периода смених съединител с маховик на 125 хиляди км(100% реални), малко след това всички подревни свещи, реле и термостати. Друго не съм пипал, продадох я на 155 000 км. Новият собственик не е пипнал нищо, чуваме се от време на време.
Сегашната я имам от 1 година и 3 месеца. Купих я на 259 000 км. Сменил съм задни амортисьори и един датчик на ДПФ-а, който се оказа здрав даже. Чистил съм и всмукателен колектор. В момента е на 270 000 км. Смея да твърдя, че всичко е в добро/отлично здраве, оглежда се редовно, диагностика и правя доста често. В момента колата е със заводска верига(която не трака), заводски дюзи с перфектни стойности, заводско окачване и работещ ДПФ. Скоро ще и правя голямо обслужване(вериги, ремъци, течности на раздатка, диференциал и т.н.) чисто превантивно.
За помпата със стружките съм чувал, но реално не знам за нито един случай. Виж при Ауди А4 Б8 3.0ТДИ има доста такива - помпата е същата (мисля).
Да добавя, че доколкото знам, вихровите клапи при N57 няма опасност да паднат в мотора, реализирани са по друг начин.
Та мисълта ми е, че не е толкова кекав N57, но със сигурност М57 е по-лек(финансово) за обслужване, предполагам и по-здрав при еднаква поддръжка.
П.П.: Комбито от Аутобавария е супер, поне на снимки - като цвят и оборудване. Ако сега търся такава, веднага ще отида да я видя, въпреки, че е 20к.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пичове труда по смяна на веригите е почти еднакъв, в смисъл да малко повече разглобяване е при N моторите, но пък това което се разглобява е по лесно направено да се разглобява.
Това че някои злоупотребяват с цената на ремонта по сервизите не означава, че е по трудно....
N моторите са по динамични и по икономични.
Най оферта в е9х е 325д 204кс. защото е с голямата кутия и разликата с 330д 245кс. е само софтуерна, без никаква хардуерна разлика.
Тоест един ремап и колата става 300кс. стейдж 3 на кутията и направо става "гръм" както викат по фейса
Това че някои злоупотребяват с цената на ремонта по сервизите не означава, че е по трудно....
N моторите са по динамични и по икономични.
Най оферта в е9х е 325д 204кс. защото е с голямата кутия и разликата с 330д 245кс. е само софтуерна, без никаква хардуерна разлика.
Тоест един ремап и колата става 300кс. стейдж 3 на кутията и направо става "гръм" както викат по фейса
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8332
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:...
ама са редки и не са по 8к :Р
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:vld написа:...
ама са редки и не са по 8к :Р
Грешиш ,по 8 вървят, само че в евро
И Благодаря на vld ,че им отваря очите за 325д ,че белким някой ми са обади да пита нещо за колата.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:.Най оферта в е9х е 325д 204кс. защото е с голямата кутия и разликата с 330д 245кс. е само софтуерна, без никаква хардуерна разлика.
Тоест един ремап и колата става 300кс. стейдж 3 на кутията и направо става "гръм" както викат по фейса
И при F10 ли така стоят нещата?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10490
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В Ф10 525д мисля, че е с 4-цил.мотор, който се вгражда в Ф30.
Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Powerslide написа:vicho написа:vld написа:...
ама са редки и не са по 8к :Р
Грешиш ,по 8 вървят, само че в евро
И Благодаря на vld ,че им отваря очите за 325д ,че белким някой ми са обади да пита нещо за колата.
Трябваше да ми я дадеш на бартер преди да я правиш, щеше да си по на далавера, аз щях да си я направя и да си давам газ
П.С. При Ф10 кутията на 525д е малката и не е особенно добра оферта и освен това мотора го има само в първите Фки, после 525д става малолитражка с 4 цилиндъра и две турбини.
А каквото и да си говорим 6 цилиндъра винаги е по добре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани