Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 9.08.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от MUFA » 11 Май 2020, 6:09

Е за продаване, имам приятел който през ден ме дрънка да я купи, нещо мудна ми се вижда за 200кс, тая не знам 245кс може по-леко да върви, по-хубава визия.Ама и поддръжката ще и е друга.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10490
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 11 Май 2020, 11:03

Е, колко да е различна - все 6цил.дизели... Ако приемем, че двете са в подобно състояние. Тази ако не беше комби, досега да е отлетяла, според мен.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kikko » 12 Май 2020, 14:30

MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578

Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми


Добре ни се вижда. Двигател,година,оборудване-ОК. Цената е висока, но според мен си заслужава.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от HackeD » 12 Май 2020, 15:27

MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578

Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми


До колкото съм чувал за този мотор 245кс., доста по проблемен и капризен от 231кс.
Помпата била различна и проблемна пускала стружки, от там дюзите заминават, веригата е отзад.
Пак казвам само съм чувал мнения на майстори които ме отказаха от този мотор, до колко е вярно някой по запознат може да потвърди. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от asent1977 » 12 Май 2020, 15:32

HackeD написа:
MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578

Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми


До колкото съм чувал за този мотор 245кс., доста по проблемен и капризен от 231кс.
Помпата била различна и проблемна пускала стружки, от там дюзите заминават, веригата е отзад.
Пак казвам само съм чувал мнения на майстори които ме отказаха от този мотор, до колко е вярно някой по запознат може да потвърди. :yes:
Да щото само на слухове е у нас. N57 е много по изчистен и надежден от М57. Върви по добре и е по икономичен.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 9.08.2017
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от MUFA » 12 Май 2020, 16:01

Благодаря за мненията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 13 Май 2020, 8:36

asent1977 написа:Да щото само на слухове е у нас. N57 е много по изчистен и надежден от М57. Върви по добре и е по икономичен.


Че върви по-добре спор няма, но точно първите поколения на Н57 да са по-изчистени и надеждни от НАЙ-опростения вариант на М57 не ми се вярва, аз ще се радвам да обясниш. На прима виста няколко доста големи предимства на М57 в 325:
1. Колектор БЕЗ вихрови клапи
2. Електромагнитни дюзи, които се рециклират лесно, а дори нови се намират за около 350 лева с 1-2г гаранция, което е 2-3 пъти по-евтино от дюзи за Н57
3. Веригата не е така проблемна както при Н57. А дори да се стигне до смяна цената е 2 пъти по-ниска спрямо същия ремонт при Н57.
4. 325д 197 коня има и фейслифтови :)
5. Ааа забравих и за една горивна помпа при Н57, която се слави с безпрецедентна надеждност :mhihi:

Вече колегата ако иска вървеж винаги може да се замисли за някакви леки доработки, ремап и прочее. Но личното ми мнение е, че конкретно М57 197 коня фейс си е може би най-надеждният избор за е90.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 22.03.2020
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 318i BMW f30 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от purpala_BMW » 13 Май 2020, 17:02

MUFA написа:Здравейте, тази как ви се вижда
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3868490578

Имам 325d e91 197кс, но нещо ми омръзна, иначе стегнато-шайби, накладки,верига,гуми


Само че да беше, Е92.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 13 Май 2020, 17:37

Съгласен съм с всичко, изброено от @drago9205, но да дам мнение от бивш собственик на М57 325Д и настоящ на N57 330Д.
325-цата я карах 3 години. За периода смених съединител с маховик на 125 хиляди км(100% реални), малко след това всички подревни свещи, реле и термостати. Друго не съм пипал, продадох я на 155 000 км. Новият собственик не е пипнал нищо, чуваме се от време на време.
Сегашната я имам от 1 година и 3 месеца. Купих я на 259 000 км. Сменил съм задни амортисьори и един датчик на ДПФ-а, който се оказа здрав даже. Чистил съм и всмукателен колектор. В момента е на 270 000 км. Смея да твърдя, че всичко е в добро/отлично здраве, оглежда се редовно, диагностика и правя доста често. В момента колата е със заводска верига(която не трака), заводски дюзи с перфектни стойности, заводско окачване и работещ ДПФ. Скоро ще и правя голямо обслужване(вериги, ремъци, течности на раздатка, диференциал и т.н.) чисто превантивно.
За помпата със стружките съм чувал, но реално не знам за нито един случай. Виж при Ауди А4 Б8 3.0ТДИ има доста такива - помпата е същата (мисля).
Да добавя, че доколкото знам, вихровите клапи при N57 няма опасност да паднат в мотора, реализирани са по друг начин.
Та мисълта ми е, че не е толкова кекав N57, но със сигурност М57 е по-лек(финансово) за обслужване, предполагам и по-здрав при еднаква поддръжка.
П.П.: Комбито от Аутобавария е супер, поне на снимки - като цвят и оборудване. Ако сега търся такава, веднага ще отида да я видя, въпреки, че е 20к.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12780
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 13 Май 2020, 18:37

Пичове труда по смяна на веригите е почти еднакъв, в смисъл да малко повече разглобяване е при N моторите, но пък това което се разглобява е по лесно направено да се разглобява.
Това че някои злоупотребяват с цената на ремонта по сервизите не означава, че е по трудно....
N моторите са по динамични и по икономични.
Най оферта в е9х е 325д 204кс. защото е с голямата кутия и разликата с 330д 245кс. е само софтуерна, без никаква хардуерна разлика.
Тоест един ремап и колата става 300кс. стейдж 3 на кутията и направо става "гръм" както викат по фейса :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8332
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 14 Май 2020, 0:22

vld написа:...


ама са редки и не са по 8к :Р :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Powerslide » 14 Май 2020, 7:10

vicho написа:
vld написа:...


ама са редки и не са по 8к :Р :mhihi:


Грешиш ,по 8 вървят, само че в евро :mhihi:
И Благодаря на vld ,че им отваря очите за 325д ,че белким някой ми са обади да пита нещо за колата. :ok:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Exclusive89 » 14 Май 2020, 8:26

vld написа:.Най оферта в е9х е 325д 204кс. защото е с голямата кутия и разликата с 330д 245кс. е само софтуерна, без никаква хардуерна разлика.
Тоест един ремап и колата става 300кс. стейдж 3 на кутията и направо става "гръм" както викат по фейса :mhihi:

И при F10 ли така стоят нещата?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10490
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 14 Май 2020, 13:17

В Ф10 525д мисля, че е с 4-цил.мотор, който се вгражда в Ф30.
Never mistake motion for action...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12780
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 14 Май 2020, 13:18

Powerslide написа:
vicho написа:
vld написа:...


ама са редки и не са по 8к :Р :mhihi:


Грешиш ,по 8 вървят, само че в евро :mhihi:
И Благодаря на vld ,че им отваря очите за 325д ,че белким някой ми са обади да пита нещо за колата. :ok:

Трябваше да ми я дадеш на бартер преди да я правиш, щеше да си по на далавера, аз щях да си я направя и да си давам газ :mhihi:

П.С. При Ф10 кутията на 525д е малката и не е особенно добра оферта и освен това мотора го има само в първите Фки, после 525д става малолитражка с 4 цилиндъра и две турбини.
А каквото и да си говорим 6 цилиндъра винаги е по добре.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook