Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
dhtj написа:Един проблем с гаснене в движение ми се появи...
330д м57
При ниска скорост (20-30км/ч) като се движа по инерция без да съм дал газ просто падат оборотите и ми се втвърдява волана -> мотора изгасва. Случи ми се 2-3 пъти преди 3-4 месеца и снощи ми се случи 2 пъти за 10 минути.
Грешка не записва (чета с бимертул), дюзите са ми идеални, ремапа ми е на 3 години, а проблема се появи скоро. Проблеми с паленето нямам, нито топла, нито студена, пали веднага.
Някакви идеи?
Датчик на коляновия вал
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
И според мен е датчик колянов вал. Виждал съм същите признаци при 320д Е91 и се оказа това. Не знам защо не го лови диагностиката.
///M power
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Бързи въпроси и отговори
Странно е и защо пали без проблеми колата.
На други коли също съм сменял умрял датчик на КВ, но никога не са гаснели в движение, само спираха да палят.
На други коли също съм сменял умрял датчик на КВ, но никога не са гаснели в движение, само спираха да палят.
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте пиша в този раздел понеже съм сигурен,че има повече хора,които са човъркали N54.
Въпро са е някой има ли представа какви са опциите за ремапване на N54B30 във F01.
Питах Mhd дали се потдържа N54 във F01 и отговара беше,че не се потдържа.
Тук идва странното поне за мен,че мотора се потдържа във всички други модели от тях но не и F01.Или поне никой не е пробвал.
Някакви идеи ?
Въпро са е някой има ли представа какви са опциите за ремапване на N54B30 във F01.
Питах Mhd дали се потдържа N54 във F01 и отговара беше,че не се потдържа.
Тук идва странното поне за мен,че мотора се потдържа във всички други модели от тях но не и F01.Или поне никой не е пробвал.
Някакви идеи ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
При моята Е46ца се случваше нещо подобно. Оказа се бобина въпреки,че смених и свещи и кабели и ламбда сондата. Първо я закачи и вижда какво е чека. Мигаше чека и при мен иизлезе грешка за паленето на 3ти цилиндър не помня кода.
///M power
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, утре вечер ще и пусна едно обд, да видим какво ще излезе. Лошото е че е в подземен гараж и трудно мога да я извадя, за да я закарам в сервиз.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Свързах я към ОБД-то и запалих. Пак взе да се дави и да не работи неравномерно, изчаках я 5 секунди и изгасих. Изписа ми 2А5В и 2А59 eccentric shaft sensor. Ще пробвам първо да напръскам буксата с контактен спрей и ако не стане ще пада разглобяване.Moni_BMW написа:djakere4a написа:Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
При моята Е46ца се случваше нещо подобно. Оказа се бобина въпреки,че смених и свещи и кабели и ламбда сондата. Първо я закачи и вижда какво е чека. Мигаше чека и при мен иизлезе грешка за паленето на 3ти цилиндър не помня кода.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Днес смених амортесиора от дясната страна, но забравих да сложи хартиената гарнитура която е супер тънка.
Това проблеми ли е?
Утре продължавам с лявата страна.
Предполагам е сложена за да не е метал в метал но...тя е супер тънка...не знам моля за съвет.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Днес смених амортесиора от дясната страна, но забравих да сложи хартиената гарнитура която е супер тънка.
Това проблеми ли е?
Утре продължавам с лявата страна.
Предполагам е сложена за да не е метал в метал но...тя е супер тънка...не знам моля за съвет.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Е това номер 6mario001 написа:Здравейте,
Днес смених амортесиора от дясната страна, но забравих да сложи хартиената гарнитура която е супер тънка.
Това проблеми ли е?
Утре продължавам с лявата страна.
Предполагам е сложена за да не е метал в метал но...тя е супер тънка...не знам моля за съвет.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
В крайна сметка и при мен излезе бобина на 3ти цилиндър.djakere4a написа:Свързах я към ОБД-то и запалих. Пак взе да се дави и да не работи неравномерно, изчаках я 5 секунди и изгасих. Изписа ми 2А5В и 2А59 eccentric shaft sensor. Ще пробвам първо да напръскам буксата с контактен спрей и ако не стане ще пада разглобяване.Moni_BMW написа:djakere4a написа:Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
При моята Е46ца се случваше нещо подобно. Оказа се бобина въпреки,че смених и свещи и кабели и ламбда сондата. Първо я закачи и вижда какво е чека. Мигаше чека и при мен иизлезе грешка за паленето на 3ти цилиндър не помня кода.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:В крайна сметка и при мен излезе бобина на 3ти цилиндър.djakere4a написа:Свързах я към ОБД-то и запалих. Пак взе да се дави и да не работи неравномерно, изчаках я 5 секунди и изгасих. Изписа ми 2А5В и 2А59 eccentric shaft sensor. Ще пробвам първо да напръскам буксата с контактен спрей и ако не стане ще пада разглобяване.Moni_BMW написа:djakere4a написа:Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
При моята Е46ца се случваше нещо подобно. Оказа се бобина въпреки,че смених и свещи и кабели и ламбда сондата. Първо я закачи и вижда какво е чека. Мигаше чека и при мен иизлезе грешка за паленето на 3ти цилиндър не помня кода.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Така си и мислех че е бобина. Добре че си установил проблема.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
///M power
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Сега идва следващия цирк, при втора и трета свещ има масло. Ще трябва да сменям и гарнитурата на капака, а съм я сменял преди 4 години. Елринг не работи при мен явно, ако намеря оригинална на добра цена ще трябва явно само оригинална.Moni_BMW написа:djakere4a написа:В крайна сметка и при мен излезе бобина на 3ти цилиндър.djakere4a написа:Свързах я към ОБД-то и запалих. Пак взе да се дави и да не работи неравномерно, изчаках я 5 секунди и изгасих. Изписа ми 2А5В и 2А59 eccentric shaft sensor. Ще пробвам първо да напръскам буксата с контактен спрей и ако не стане ще пада разглобяване.Moni_BMW написа:djakere4a написа:Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
При моята Е46ца се случваше нещо подобно. Оказа се бобина въпреки,че смених и свещи и кабели и ламбда сондата. Първо я закачи и вижда какво е чека. Мигаше чека и при мен иизлезе грешка за паленето на 3ти цилиндър не помня кода.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Така си и мислех че е бобина. Добре че си установил проблема.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:Сега идва следващия цирк, при втора и трета свещ има масло. Ще трябва да сменям и гарнитурата на капака, а съм я сменял преди 4 години. Елринг не работи при мен явно, ако намеря оригинална на добра цена ще трябва явно само оригинална.Moni_BMW написа:djakere4a написа:В крайна сметка и при мен излезе бобина на 3ти цилиндър.djakere4a написа:Свързах я към ОБД-то и запалих. Пак взе да се дави и да не работи неравномерно, изчаках я 5 секунди и изгасих. Изписа ми 2А5В и 2А59 eccentric shaft sensor. Ще пробвам първо да напръскам буксата с контактен спрей и ако не стане ще пада разглобяване.Moni_BMW написа:djakere4a написа:Здравейте, тази сутрин като запалих колата, след 30 секунди взе да подскача мотора и започна да глъхне все едно работи на 3 цилиндъра, замириса на бензин и чека взе да мига. Изгасих я веднага. Някакви идеи имате ли? Н46Б20
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
При моята Е46ца се случваше нещо подобно. Оказа се бобина въпреки,че смених и свещи и кабели и ламбда сондата. Първо я закачи и вижда какво е чека. Мигаше чека и при мен иизлезе грешка за паленето на 3ти цилиндър не помня кода.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Така си и мислех че е бобина. Добре че си установил проблема.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Ами, ако не си сменил тогава освен гарнитурата на капака на клапаните , всички останали О-пръстени,малки гарнитурки,уплътнения а и с тях 4-те пластмасови втулки и на свещите заедно с О-пръстените им в 2-та края, явно ще се наложи да разглобяваш отново за да ги смениш и тях.
Тези всичките неща е задължително от-до да се сменят с едно разглобяване при ремонта за смяна на гумичките на клапаните.
Това едвали е от гарнитурата.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
Течът при свещите няма общо с гарнитурите към капака, а се дължи на о-пръстените на втулките. Комплектите са непълни, има о-пръстени само за 1 и 4 цилиндри. За втулките на 2-ри и 3-ти цилиндър разглабянето е "по-весело", затова никой не си прави труда да сменя пръстените на тези цилиндри (ако не сменя гумички на клапаните, разбира се)...И рано или късно точно там влиза маслото. Към колегата с проблема - ще трябва да си вземеш отделно о-пръстени. Има ги само в оригинал: 11377514007 /4бр./ и 11377514008 /4бр./
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани