твърда хидравлика е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- acata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F10
- Мечтае да кара: M
твърда хидравлика е90
колеги карам е90 325и но ми се струва че волана се върти малко тежко карал сам и е36 е46 при тях е мн.по лесно та искам да питам може ли да се настроива управлението на колата
Re: твърда хидравлика е90
незнам да ли може да се настройва, но се върти по тешко от колкото на е60 например. и в сравнени с други коли. което на мен лично ми харесва.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: твърда хидравлика е90
И мен ме интересува тоя въпрос. И дали има разлика в твърдоста при м-окачване и нормално?
Re: твърда хидравлика е90
Принципно, при Е90 кормилната хидравлика
е настроена малко по-твърдо от предходния
модел, за по-голям респонс в управлението.
Ако ти се струва, че може да има проблем,
провери хидравличната течност...
Относно М-техник окачването, има разлика
от 15мм надолу, от стандартното и амортисьорите
и пружините са различни, което значи, че
е малко по-твърдо от стандартното...
е настроена малко по-твърдо от предходния
модел, за по-голям респонс в управлението.
Ако ти се струва, че може да има проблем,
провери хидравличната течност...
Относно М-техник окачването, има разлика
от 15мм надолу, от стандартното и амортисьорите
и пружините са различни, което значи, че
е малко по-твърдо от стандартното...
Re: твърда хидравлика е90
acata написа:колеги карам е90 325и но ми се струва че волана се върти малко тежко карал сам и е36 е46 при тях е мн.по лесно та искам да питам може ли да се настроива управлението на колата
Ако имаш "Активно управление" волана става доста твърд при по рязко каране, което мен лично страшно ми допада и респонса е на ниво, на което нито една марка не може да достигне БМВ(изключая чисто спортните марки).
И като цяло "лекия волан" е доста неприятен за каране - не усещаш пътя. Пежо са големи майстори в тази област
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: твърда хидравлика е90
И на Ауди воланите са леки като на Пежо,незнам кое е по добре понякога при градско каране не ме кефи този респонс...но спор няма че усещам пътя по директно.
Re: твърда хидравлика е90
Koliu написа:acata написа:колеги карам е90 325и но ми се струва че волана се върти малко тежко карал сам и е36 е46 при тях е мн.по лесно та искам да питам може ли да се настроива управлението на колата
Ако имаш "Активно управление" волана става доста твърд при по рязко каране, което мен лично страшно ми допада и респонса е на ниво, на което нито една марка не може да достигне БМВ(изключая чисто спортните марки).
И като цяло "лекия волан" е доста неприятен за каране - не усещаш пътя. Пежо са големи майстори в тази област
да бяха само пежо... най-неприятното нещо е воланът да се върти с поглед
активното управление е номер едно
- tnikolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10 550xi / E91 330xd
Re: твърда хидравлика е90
И на Опел и Мерцедес волана е значително по-лек, от колкото на моето е91. Не съм сигурен кое ми допада повече, но мисля че с Активно управление е най-добре. Но то май ако не греша променя и самите обороти, необходими на волана за да завие колата съобразено със скоростта? Карал съм на тест драйв едно 135ci и едно 123д с активно управление и беше доста добре
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани