Проблем с турбина на е90 320д ??
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
За рециклиране 800 лв както знаем прави се нова ос и втулки, всеки грамотен стругар може да ги направи после само набиване, дори може оста да се закали при желание.
Никой ли не е пробвал този вариянт ? Мисля, че далеч по рентабилно би било?
Никой ли не е пробвал този вариянт ? Мисля, че далеч по рентабилно би било?
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
sa6opetkov написа:Zagy написа:Ще се опитам да обясня възможно най-просто (мързи ме да пиша ) - запушения катализатора създава обратно налягане в генерацията (частта между колектора и катализатора) - това създава напрежение в оста на турбото (от едната страна сгъстения въздух се опитва да я завърти да речем наляво, от другата страна налягането от изгорелите газове след турбото бутат обратно се опитва да я завърти надясно (образно казано). Другото правило е, че колкото по-ниско е налягането в генерацията след турбото, толкова е по-малък лага на турбината - пак поради горната причина... малко набързо е нахвърляно и не съвсем точно, но пък се старах да е разбираемо.
Ако махна катализратора, ще има ли последствия от това или само леко ще припушва? Нов този филтер за е90 е 1400 лв в Камор. Без катализатор сиг ще се отпуши малко мотора.. Чувал съм че ако се махне, дава грешка по бордкомпа.. някой знае ли дали може да се махне с диагностика или траа да се лъже компа някак ?!
Аз имам един въпрос,за кой филтър става дума - за твърди частици-маслоотделителя ли ?Че тези 1400лв за филтър ме отказаха от 90-ка някой ден де
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Нов филтър за твърди частици не е ли 2700 лв.? 1400 лв. е някакъв катализатор...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Mys7Ic написа:Нов филтър за твърди частици не е ли 2700 лв.? 1400 лв. е някакъв катализатор...
Или аз говоря за друго или вие ,2700лв за филтър - да бе ,някой да ми даде схема ако може,че тази която гледам и това което разбирам като филтър за твърди частици ,дори при кола произведена 2010г е 100+лв
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Gqbriel написа:Mys7Ic написа:Нов филтър за твърди частици не е ли 2700 лв.? 1400 лв. е някакъв катализатор...
Или аз говоря за друго или вие ,2700лв за филтър - да бе ,някой да ми даде схема ако може,че тази която гледам и това което разбирам като филтър за твърди частици ,дори при кола произведена 2010г е 100+лв
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Първото е катализатор. ДПФ филтъра е с този номер: 18307798307. Може да провериш цената в Дару Кар.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Mys7Ic написа:Gqbriel написа:Mys7Ic написа:Нов филтър за твърди частици не е ли 2700 лв.? 1400 лв. е някакъв катализатор...
Или аз говоря за друго или вие ,2700лв за филтър - да бе ,някой да ми даде схема ако може,че тази която гледам и това което разбирам като филтър за твърди частици ,дори при кола произведена 2010г е 100+лв
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Първото е катализатор. ДПФ филтъра е с този номер: 18307798307. Може да провериш цената в Дару Кар.
Правилно - за друго нещо съм мислил .Мерси
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
blagun написа:Roman 1 написа:Всичко започна с промяната на звука от турбината, както съм писал по-нагоре в темата или така нареченото "виене от линейка". Свалих турбината и се оказа, че има голям аксиален и радиален луфт!
Колеги, след същото виене от линейка днес в сервиза ми казаха, че турбината е заминала. Имала голям луфт в остта.
Сега се започва ходене по мъките:
- Офертата от сервиза за нова турбина е ~2600лв + смяна на масло + труд ~3000лв
- Колата е на 74 000км (е90 дизел) има чип
Чета в тази тема вариантите за рециклиране. Кой вариант ще ми препоръчате?
Може ли да ми пратите телефони на сервизите където ще могат да я рециклират/монтират. На път за София бях, сега се намирам в сервиз в Пловдив.
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Бих искал да попитам (тези които са сменяли или ремонтирали) в какъв диапазон на оборотите карате автомобила (по принцип) Много е важно отговора на въпроса да е съпроводен с това дали автомобила е с чип???
Предварително Благодаря!!!
Предварително Благодаря!!!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Колеги,
Да споделя решението на проблема.
Вариантите бяха 3:
- Нова турбина мойта е Mitsubishi ~2400 - 2600лв
- Рекиклиране на сегашната ~800лв
- Втора употреба ~800лв
Аз избрах последния:
800лв втора ипотреба от e90 на 15 000кл
250лв труд за поставяне
370лв смяна на масло, филтри, труд
1420лв тотал
Колата ми е с чип. И преди и след ремонта карам м/у 1500-2000 оборота. Гледам да е в началото на въртящия момент.
Да споделя решението на проблема.
Вариантите бяха 3:
- Нова турбина мойта е Mitsubishi ~2400 - 2600лв
- Рекиклиране на сегашната ~800лв
- Втора употреба ~800лв
Аз избрах последния:
800лв втора ипотреба от e90 на 15 000кл
250лв труд за поставяне
370лв смяна на масло, филтри, труд
1420лв тотал
90e90e написа:Бих искал да попитам (тези които са сменяли или ремонтирали) в какъв диапазон на оборотите карате автомобила (по принцип) Много е важно отговора на въпроса да е съпроводен с това дали автомобила е с чип???
Предварително Благодаря!!!
Колата ми е с чип. И преди и след ремонта карам м/у 1500-2000 оборота. Гледам да е в началото на въртящия момент.
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Мога ли да попитам (ако някой знае) - гаранцията на автомобила запазва ли се при т.н. чипиране??? И един Въпрос към ЧИПИРАЩИТЕ - Някой дава ли гаранция след интервенция и за колко километра(знам че е относително, но все пак...) Предварително благодаря!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Проблем с турбина на е90 320д ??
Пада моментално гранция ако не е в оторизоран сервиз,а колко ще издържи никой не може да ти каже бмв ти дават 100 000 да кажем от там нататък - Късмет и добра поддръжка
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- 90e90e
- младши ентусиаст
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
100 000 са нито малко нито много. Въпроса който ме напъва е "защо турбината се явява толкова податлива" и възможно ли е чипирането да и "взема душата". А защо чипираме, щом по тоя начин съкращаваме живота на турбинката??? "Кеф цена няма", но заслужава ли си??? Има ли колеги с одумкана турбина без чип и на колко хиляди??? Някой може ли да се похвали с неремонтирано турбо и на какви километри??? Благодаря на всички отговорили. Надявам се темата да може да помогне на всеки за изясняване на симптома "турбо"! Успех!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
90e90e написа:100 000 са нито малко нито много. Въпроса който ме напъва е "защо турбината се явява толкова податлива" и възможно ли е чипирането да и "взема душата". А защо чипираме, щом по тоя начин съкращаваме живота на турбинката??? "Кеф цена няма", но заслужава ли си??? Има ли колеги с одумкана турбина без чип и на колко хиляди??? Някой може ли да се похвали с неремонтирано турбо и на какви километри??? Благодаря на всички отговорили. Надявам се темата да може да помогне на всеки за изясняване на симптома "турбо"! Успех!
Аз писах и назад, но пак - 230 000км, не чипирана, здраво турбо (работи добре, скоро го проверих).
- vanko242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Проблем с турбина на е90 320д ??
Shadowed написа:90e90e написа:100 000 са нито малко нито много. Въпроса който ме напъва е "защо турбината се явява толкова податлива" и възможно ли е чипирането да и "взема душата". А защо чипираме, щом по тоя начин съкращаваме живота на турбинката??? "Кеф цена няма", но заслужава ли си??? Има ли колеги с одумкана турбина без чип и на колко хиляди??? Някой може ли да се похвали с неремонтирано турбо и на какви километри??? Благодаря на всички отговорили. Надявам се темата да може да помогне на всеки за изясняване на симптома "турбо"! Успех!
Аз писах и назад, но пак - 230 000км, не чипирана, здраво турбо (работи добре, скоро го проверих).
...215 000 км., без чип но с DPF, и ще изкара още толкова.....
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани