полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от uricatoli » 23 Май 2019, 23:22

b00st написа:Мдам, а парчетата с нагара дето ще ги свали тая химия все едно няма пак да отидат и да ги запушат маслените магистрали? Доста рисковани са тия препарати, предвид какви малки дупчици има за да премине маслото през соленоиди, бутала, магистрали и т.н шанса да се одриска мотора след такова чистене, ако ме питате мене е 50 на 50. Особено на тия коли къде маслото се кара по 30к дори и повече ако е била примерно италянка.


Колегата е прав.. Играх го тоя филм с едно 2.0д.. Колата беше обслужвана рядко и много мизерен мотор.. Тикнах едн добавка и направих промивка.. След 2000км беше направило тапа на маслената помпа..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.12.2017
Кара: 2008 E92 325i N53B30A

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от nxk » 25 Май 2019, 18:15

Здравейте, колеги!
От седмица си имам е92 325i от 2008 година с N53B30A.
Интересно ми е на тези тук с такива колко горе долу ви гори в града и на бордкомпютъра средния разход въобще гледате ли го и може ли да му се вярва. Като я взех минах около 600 километра извънградско и ми даде среден 7.2л/100км, като съответно го бях занулил показанието преди потеглянето. Като си се прибрах и започнах да си я карам в града също си го занулих наново показателя за средния разход и за 5 дена, около 50-тина километра, ми показва, че гори 19-20л/100км. На същия бордкомпютър пък ми показва, че с наличното гориво от 14 литра имам 121 километра рейндж, които мога да измина с тези литри. По прости сметки пък от тези стойности идва така, че разхода би бил 11,57л/100км за да успея да ги измина тези предвидени от борда 121 километра с 14-тте литра в резервоара и доста си противоречат двете сметки. Та, въобще на този среден показател за разхода може ли да му се вярва или на показателя за оставащите километри с наличното гориво не може да се вярва? Аз така или иначе пак ще си направя засечката като понавъртя още малко километри и ще си го сметна, но ми е интересно какво ще ми споделите и вие, а може и аз нещо да пропускам или да бъркам. По принцип и 20 на 100 да е разхода, като я карам докато ме кара да се усмихвам, ми е все едно колко е, но някак множко си звучи и на който кажа се опулва и ми поднася съболезнования. :lol:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 26 Май 2019, 16:35

Метода е един единствен, сверяваш борда с колонката, пълниш до горе ресетваш борд и км, караш 200 км или повече и пак пълниш от същата до горе. Гледаш колко е отклонението и така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Alek_SV » 30 Май 2019, 6:56

20 - не е нормален разход за този двигател .

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.04.2019
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Andreshko0 » 03 Юни 2019, 23:24

Здравейте. От няколко дни съм собственик на BMW E91 325i N52B25A. Но забелязвам че гори масло.Предния собственик ми сподели след копуването на колата, че е сменял гумички но не и сепаратора на автомобила. Ако сменя сепаратора и продължава да го гори предполагам е редно да се сменят сегменти. Интересувам се дали има ефект тъй като не намирам никаде писано след такъв ремонт? Също ще е хубаво да се спомене и за какви пари става дума.Благодаря предварително.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 04 Юни 2019, 9:12

Andreshko0 написа:Здравейте. От няколко дни съм собственик на BMW E91 325i N52B25A. Но забелязвам че гори масло.Предния собственик ми сподели след копуването на колата, че е сменял гумички но не и сепаратора на автомобила. Ако сменя сепаратора и продължава да го гори предполагам е редно да се сменят сегменти. Интересувам се дали има ефект тъй като не намирам никаде писано след такъв ремонт? Също ще е хубаво да се спомене и за какви пари става дума.Благодаря предварително.

Покрай сегментите главата като падне вече си я свалил там ревизия, гарнитури навсякъде, картера като се отвори и там гарнитури и болтове, тук там болтче, там гайка, там гумичка, труд и така, работата е дебела и като нищо отиват 2-3К. Пък сам си преценяш дали си заслужава ако колата особено е над 250 000 км, по-добре 1 сепаратор и докато се мести това доливаш масло после на скрапа и така.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.01.2019

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Maxx_E90 » 04 Юни 2019, 14:06

Andreshko0 написа:Здравейте. От няколко дни съм собственик на BMW E91 325i N52B25A. Но забелязвам че гори масло.Предния собственик ми сподели след копуването на колата, че е сменял гумички но не и сепаратора на автомобила. Ако сменя сепаратора и продължава да го гори предполагам е редно да се сменят сегменти. Интересувам се дали има ефект тъй като не намирам никаде писано след такъв ремонт? Също ще е хубаво да се спомене и за какви пари става дума.Благодаря предварително.


Дай малко повече информация колега, така трудно може да се каже нещо по-конкретно освен да сменяш всичко, от което е възможно да гори масло. Като минимум - на колко (реални) километра е колата, мотора първоначалния или техническата ревизия е (сив или черен капак), колко масло гори, каквато история знаеш за колата и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.12.2017
Кара: 2008 E92 325i N53B30A

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от nxk » 19 Юни 2019, 11:18

Alek_SV написа:20 - не е нормален разход за този двигател .


От какво може да е завишен, какви са вариантите като евентуални проблеми на които да се дължи този разход?
При студен старт има едно леко претракване и на моменти се тресе мотора. Мислех верига че е, но в сервиза го отхвърлиха като вариант и мислят, че идва от дросела. Възможно ли е, ако тракането е от него, и завишения разход да е в следствие от проблем там?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 28.02.2019

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от mrtnko » 02 Юли 2019, 18:47

Здравейте колеги,
Днес се сблъсках, с надявам не до там сериозен проблем. Автомобила е e92 328 xdrive 2009 с N52B30 двигател. След направени около 5-7 км градско каране и паркиране, получих индикация за проблем с капачката на резервоара и светна Check engine light. Проверих за повече информация в интернет и се натъкнах на следния пост:https://www.youcanic.com/wiki/bmw-check-engine-light в които е описано при такава ситуация, че не е проблем и след 2-3 дни лампата за CEL ще изгасне.
Не забелязвам специфично поведение на двигателя, но все пак исках да ви попитам, дали сте се сблъсквали с подобна ситуация и дали имате повече информация, която да ми е от полза.
Предварително благодаря за информацията.
Поздрави и лека вечер !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10423
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 21 Юли 2019, 11:59

nxk написа:
Alek_SV написа:20 - не е нормален разход за този двигател .


От какво може да е завишен, какви са вариантите като евентуални проблеми на които да се дължи този разход?
При студен старт има едно леко претракване и на моменти се тресе мотора. Мислех верига че е, но в сервиза го отхвърлиха като вариант и мислят, че идва от дросела. Възможно ли е, ако тракането е от него, и завишения разход да е в следствие от проблем там?

Вижте инжекторите, притрисане и завишен разход съвадат като симптоми.

mrtnko написа:Здравейте колеги,
Днес се сблъсках, с надявам не до там сериозен проблем. Автомобила е e92 328 xdrive 2009 с N52B30 двигател. След направени около 5-7 км градско каране и паркиране, получих индикация за проблем с капачката на резервоара и светна Check engine light. Проверих за повече информация в интернет и се натъкнах на следния пост:https://www.youcanic.com/wiki/bmw-check-engine-light в които е описано при такава ситуация, че не е проблем и след 2-3 дни лампата за CEL ще изгасне.
Не забелязвам специфично поведение на двигателя, но все пак исках да ви попитам, дали сте се сблъсквали с подобна ситуация и дали имате повече информация, която да ми е от полза.
Предварително благодаря за информацията.
Поздрави и лека вечер !

Зад светането на лампата стои няакъв проблем, за който е записана грешка. Не виждам как капачката не резервоара може да накара чека на мотора да светне. Има начин да изведеш кода на грешната на таблото и по това да я провериш или направо я закачи на диагностичен софтуер.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 25.12.2017
Кара: 2008 E92 325i N53B30A

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от nxk » 21 Юли 2019, 16:04

Leon написа:
nxk написа:
Alek_SV написа:20 - не е нормален разход за този двигател .


От какво може да е завишен, какви са вариантите като евентуални проблеми на които да се дължи този разход?
При студен старт има едно леко претракване и на моменти се тресе мотора. Мислех верига че е, но в сервиза го отхвърлиха като вариант и мислят, че идва от дросела. Възможно ли е, ако тракането е от него, и завишения разход да е в следствие от проблем там?

Вижте инжекторите, притрисане и завишен разход съвадат като симптоми.


Тракането изчезна след смяна на свещите и гумички тук-там, може и да е имало просто нещо не добре хванато, разместено, не знам, но леко претрисване на мотора все още има. Потърсих второ мнение от друг механик - той ми каза, че идвало вероятно от една от ламда сондите, заради която е имало и missfire. Сложих добавка в горивото (Bardahl injector cleaner 6in1) и вероятно малко по-натам ще отида да я сменим тая ламда сонда и ако продължава тресенето май вече не остава какво друго да е и ще се гледат инжекторите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 23 Юли 2019, 14:29

nxk написа:
Leon написа:
nxk написа:
Alek_SV написа:20 - не е нормален разход за този двигател .


От какво може да е завишен, какви са вариантите като евентуални проблеми на които да се дължи този разход?
При студен старт има едно леко претракване и на моменти се тресе мотора. Мислех верига че е, но в сервиза го отхвърлиха като вариант и мислят, че идва от дросела. Възможно ли е, ако тракането е от него, и завишения разход да е в следствие от проблем там?

Вижте инжекторите, притрисане и завишен разход съвадат като симптоми.


Тракането изчезна след смяна на свещите и гумички тук-там, може и да е имало просто нещо не добре хванато, разместено, не знам, но леко претрисване на мотора все още има. Потърсих второ мнение от друг механик - той ми каза, че идвало вероятно от една от ламда сондите, заради която е имало и missfire. Сложих добавка в горивото (Bardahl injector cleaner 6in1) и вероятно малко по-натам ще отида да я сменим тая ламда сонда и ако продължава тресенето май вече не остава какво друго да е и ще се гледат инжекторите.

Претрисането съм почти 100% убеден,че е от инжекторите,при мен е доста осезаемо на моменти ,но аз съм и на газ..



По темата с полезните неща,наскоро влезнах във филма с масло в антифриза - страшна боза беше направило и след хиляди питанки и чуденки се оказа проблем от очаквано за мен място (на което се е и надявах,защото не исках да отварям глава) - масления охладител при филтъра беше тотален леш.
1- гарнитурите бяха капут (сменяни са преди година с ОЕМ)
2-то самия радиатор имаше страшно много корозия точно където ляга гарнитурата на часта за антифриза

След смяната и около 20 промивки с няколко препарата всичко заспа вече 2к км - та съвет,ако НЕ сте сменяли скоро време - може да е малко играчка с пълненето на антифриз и обезвъздушаване - НО по-добре така отколкото после да се чисти цялата система - има няма 5 дена само това правих.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 23.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: N52B25
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: BMW E91 325XI, AUTOMAT, MPAK И МН ДРУГИ

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от NASH » 24 Юли 2019, 9:11

Здравейте,

искам да споделя с вас за един отстранен проблем с моята. E91 XI N52B25 автомат. Карам я повече от година и близо 20К км. Колата имаше за мен не адекватно поведение (мудна, при пуснат климатик в ниски не адекватна, при подаване на газ се замисля и набира след това). Познат със същият мотор я кара и каза, че няма нищо общо с неговата, която съответно върви и набира доста приятно. За този период не е показвала никакви грешки на диагностика, но последният път беше записала грешка 2E68 - knock-sensor signal 1. От сервиза ми казаха, че трябва да го сменя. Поръчахме ги (оказа се че са два) и ги сменихме. Колата в момента няма нищо общо с преди :) Върви още от ниските, като след 2,5-3К оборота се осеща как засилва още повече. Частите - двата кнок сензора излязоха 250 лв - с поръчка от Германия, смениха ми и някакви гарнитури като разглабяха. Сензорите се намират на трудно достъпно място и смяната им отнема повече време(съответно и труда е по-скъп). Общият ремонт (части+труд) ми излезе 440 лв и я оправиха за 1 работен ден. Заслужава си всеки един лев - сега карам друга кола :)

Поздрави,

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 24 Юли 2019, 10:23

Gqbriel написа:
nxk написа:
Leon написа:
nxk написа:
Alek_SV написа:20 - не е нормален разход за този двигател .


От какво може да е завишен, какви са вариантите като евентуални проблеми на които да се дължи този разход?
При студен старт има едно леко претракване и на моменти се тресе мотора. Мислех верига че е, но в сервиза го отхвърлиха като вариант и мислят, че идва от дросела. Възможно ли е, ако тракането е от него, и завишения разход да е в следствие от проблем там?

Вижте инжекторите, притрисане и завишен разход съвадат като симптоми.


Тракането изчезна след смяна на свещите и гумички тук-там, може и да е имало просто нещо не добре хванато, разместено, не знам, но леко претрисване на мотора все още има. Потърсих второ мнение от друг механик - той ми каза, че идвало вероятно от една от ламда сондите, заради която е имало и missfire. Сложих добавка в горивото (Bardahl injector cleaner 6in1) и вероятно малко по-натам ще отида да я сменим тая ламда сонда и ако продължава тресенето май вече не остава какво друго да е и ще се гледат инжекторите.

Претрисането съм почти 100% убеден,че е от инжекторите,при мен е доста осезаемо на моменти ,но аз съм и на газ..



По темата с полезните неща,наскоро влезнах във филма с масло в антифриза - страшна боза беше направило и след хиляди питанки и чуденки се оказа проблем от очаквано за мен място (на което се е и надявах,защото не исках да отварям глава) - масления охладител при филтъра беше тотален леш.
1- гарнитурите бяха капут (сменяни са преди година с ОЕМ)
2-то самия радиатор имаше страшно много корозия точно където ляга гарнитурата на часта за антифриза

След смяната и около 20 промивки с няколко препарата всичко заспа вече 2к км - та съвет,ако НЕ сте сменяли скоро време - може да е малко играчка с пълненето на антифриз и обезвъздушаване - НО по-добре така отколкото после да се чисти цялата система - има няма 5 дена само това правих.

Тая гарнитура на тялото на масления филтър е някъв страшен консуматив. Аз я смених и пак почна да тече след 1г. Не знам, толкова калпаво изпълнение не бях виждал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 1.05.2009
Местоположение: София
Кара: E46-330i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от viper_dg » 31 Юли 2019, 9:08

Screenshot_20190731-074414.jpg
Здр.тази грешка от дюза ли е записва,като е запаля студена работи неравномерна като загрее се оправя,н52б25
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
\oOO)_(||||) (||||)_(OOo/
\_o___\\______//___o_/

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook