Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Момчета аз ли нещо си внушавам или да очаквам проблем. Имам 320 163кс. Струва ми се,че когато е студена колата не върви както трябва - малко е тромава сякаш няма този ряз не дърпа както нармално. Колата пали от раз - както топла така и студена. Сутрин понеже ми е изгоряло релето за подгрева и може и някоя свещ да имам за секунда изпушва сиво и/или поклаща малко колата без да играят обороти. Турбото си работи включва си. Сега от една седмица ми се струва така и наблюдавам,че на ВСто от разход 6.1 вдига на 6.2 като потегля и после ако карам по дълго си сваля на 6.0/6.1. Разхода ми по колонка е 6.5/6.6 градско.Иначе колата работи хубаво на 4 цилиндъра без тресене и прекъсване. А после като позагрее сякаш дърпа по добре и има повече ряз.И преди ми се е случвало да ми се струва че така няма ряз. Може и внушение да е.
///M power
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 494
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Бързи въпроси и отговори
Moni_BMW написа:Момчета аз ли нещо си внушавам или да очаквам проблем. Имам 320 163кс. Струва ми се,че когато е студена колата не върви както трябва - малко е тромава сякаш няма този ряз не дърпа както нармално. Колата пали от раз - както топла така и студена. Сутрин понеже ми е изгоряло релето за подгрева и може и някоя свещ да имам за секунда изпушва сиво и/или поклаща малко колата без да играят обороти. Турбото си работи включва си. Сега от една седмица ми се струва така и наблюдавам,че на ВСто от разход 6.1 вдига на 6.2 като потегля и после ако карам по дълго си сваля на 6.0/6.1. Разхода ми по колонка е 6.5/6.6 градско.Иначе колата работи хубаво на 4 цилиндъра без тресене и прекъсване. А после като позагрее сякаш дърпа по добре и има повече ряз.И преди ми се е случвало да ми се струва че така няма ряз. Може и внушение да е.
Вероятно си внушаваш, защото вече си свикнал и е време да минеш на 6-так, за да дърпа и има ряз както на теб ти се иска.
Да не говорим че и въздуха,който смуче всеки ден е с различно качество и богат на кислород, както и нафтата не винаги е с еднакво качество сега при тия схеми с цените на горивата, и ако и от самата кола има нещо дребно като проблем - ето ти я цялата комбинация от която сумарно може да има лека промяна във вървежа, ако разбира се не си внушаваш, а и тея таралясници на по 20 години винаги може след толкова години все по нещо да се обажда от някъде
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Не се бях замислял, но качеството на горивото е голям фактор,вчера зареждах и сега пътувайки за работа още е рано и пътищата са празни и я понастъпих колата си върви нормално като за двойка дизел, само от лукойл зареждам,но явно вече няма гаранция за качество и една с една еднякви партиди горива. Вече откакто е по-хладно слагам и добавка бардал бдц. Иначе да плача си за шестак или осмак - живот и здраве идващото лято.
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Навигацията ми се рестартира нон-стоп, като 1 на 10 пъти може и да тръгне. Доколкото разбирам, става въпрос за проблем с CCC модула.
Можете ли да ми кажете каква е адекватна цена за ремонта му и къде в София могат да ми свършат добра работа?
Навигацията ми се рестартира нон-стоп, като 1 на 10 пъти може и да тръгне. Доколкото разбирам, става въпрос за проблем с CCC модула.
Можете ли да ми кажете каква е адекватна цена за ремонта му и къде в София могат да ми свършат добра работа?
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
+359888479006 Моята я ремонтира това момче. В Люлин се намира.
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Moni_BMW написа:Момчета аз ли нещо си внушавам или да очаквам проблем. Имам 320 163кс. Струва ми се,че когато е студена колата не върви както трябва - малко е тромава сякаш няма този ряз не дърпа както нармално. Колата пали от раз - както топла така и студена. Сутрин понеже ми е изгоряло релето за подгрева и може и някоя свещ да имам за секунда изпушва сиво и/или поклаща малко колата без да играят обороти. Турбото си работи включва си. Сега от една седмица ми се струва така и наблюдавам,че на ВСто от разход 6.1 вдига на 6.2 като потегля и после ако карам по дълго си сваля на 6.0/6.1. Разхода ми по колонка е 6.5/6.6 градско.Иначе колата работи хубаво на 4 цилиндъра без тресене и прекъсване. А после като позагрее сякаш дърпа по добре и има повече ряз.И преди ми се е случвало да ми се струва че така няма ряз. Може и внушение да е.
Значи колата си е имала проблем,тези дни се прояви. При първо палене независимо сутрин или обед или когато и да е, колата пали чатмак,но след секунда почва леко претрисане за секунди и леко играене на обороти. След минута се оправя. Явно е дюза. Не свети чек,но на диагностика с ОБД2 изкарва грешка p1279 която беше нещо за инжектор.Иначе след първия старт колата работи като часовник нито тресе , държи празен ход, пали чатмак. В понеделник отива на майстор де, но спаред мен и мойте приятели е запушила разпръсквач от парафин в резервоара и горивото и те ме съветват на 50 литра нафта да сипа 1 литър бензин (не смея да пробвам) Те били пробвали това с бензина на БМВ 730д Е65 и Ауди Q7 3.0 с подобни проблеми и се било оправило.Витаги при зареждане слагам добавка Бардал БДС. Иначе колата си има динамика и си върви. Та моля човек имал подобни проблеми да даде свойте 5 стотинки и струва ли си това с бензина или да търся добавки . Не съм имал дизел да сега от 2,5 години карам тая на досета не съм имал проблеми. Аа и друго горивният ми филтър е на 15-18К км та е за смяна.
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
n.metodiev написа:+359888479006 Моята я ремонтира това момче. В Люлин се намира.
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
Свършихме работата и за сега всичко е точно. Благодаря за препоръката, момчето е точно!
- Djokonda2013
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 11.11.2023
- Местоположение: Kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 318d 2012
Re: Бързи въпроси и отговори
Търся решение на един много странен проблем свързан с моето е91 2012.
Като щракне механизма за заключване на багажника и габарита отзад вляво изгасва.
При отворен багажник всичко си е ок.
Моля помагайте.
Като щракне механизма за заключване на багажника и габарита отзад вляво изгасва.
При отворен багажник всичко си е ок.
Моля помагайте.
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Левия габарит на багажника на е90 изгасна след няколко дневно ту светне, ту изгасване. Сменена е крушата без ресултат. Идва някакво напрежение от около волт и малко, което ме навежда на мисълта че може да не е кабел. Някой да има някаква идея къде ми е да е проблема? Дали не е нещо от модула за светлините?
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
n.metodiev написа:Левия габарит на багажника на е90 изгасна след няколко дневно ту светне, ту изгасване.
Проверете кабелите които идат от купето и по точно в гумения маркуч където се прегъват. Миналата седмица оправях моите имаше десетина прекъснати.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, след смяна на модула на централното на Е91ца, трябва ли да се кодира новия модул. Благодаря.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 706
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
KpuB4o написа:Здравейте, след смяна на модула на централното на Е91ца, трябва ли да се кодира новия модул. Благодаря.
Да
- адриан
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91
- Мечтае да кара: M5 М3
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, препоръчайте сервиз обслужване на автоматична скоростна кутия за София.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, след смяна на сепаратор колата изпушва гъст бял пушек, през капачката за масшо и сепаратора избива масло.Къде да търся проблема.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
VeronikaK написа:Здравейте, след смяна на сепаратор колата изпушва гъст бял пушек, през капачката за масшо и сепаратора избива масло.Къде да търся проблема.
Колата 2.0д ли е ? Може би да си взел дефектен сепаратор - тази част се купува само оригинална (към 200лв) тези от 60лв не вършат работа само влошават положението.
///M power
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани