E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Днес при паленето на път към сервиза се счупи едната ролка и ремъка падна Няма да рискувам за го захапе и ще чакам пътна помощ... За втори път ме оставя на пътя (в гаража всъщност) за съжаление...
Скандализиран съм, как се случват тези работи?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Gqbriel написа:Rainbow написа:Кофти работа колега, поне си предприел мерки! И аз днес оставих колата да се сменя с още малко неща
А как те остави първия път?
Май и той водна помпа думна
Да - водната помпа преди няколко седмици докато паркирам в гаража. Сега ролката при палене да излизам от гаража. Хем лош късмет, че се случват тези неща, хем в правилния момент стават В предвид, че наскоро минах 5-6хил. км на обиколка из Европа се радвам, че ме оставя в гаража, а не посред нощ в друга държава
vanka7a написа:Скандализиран съм, как се случват тези работи?
Добре, че (когато работи) е много яка кола във всички други отношения... иначе да съм я запалил до сега
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Gqbriel написа:Rainbow написа:Кофти работа колега, поне си предприел мерки! И аз днес оставих колата да се сменя с още малко неща
А как те остави първия път?
Май и той водна помпа думна
Да - водната помпа преди няколко седмици докато паркирам в гаража. Сега ролката при палене да излизам от гаража. Хем лош късмет, че се случват тези неща, хем в правилния момент стават В предвид, че наскоро минах 5-6хил. км на обиколка из Европа се радвам, че ме оставя в гаража, а не посред нощ в друга държаваvanka7a написа:Скандализиран съм, как се случват тези работи?
Добре, че (когато работи) е много яка кола във всички други отношения... иначе да съм я запалил до сега
Факт! И аз съм сменял вече водна помпа, сега остава и тази глупост да ми се случи
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Някой има ли линк към тема обясняваща проблема с ремъка, за да го изпратя на сервиза? Това с подсиления тампон от is и новия начин на зацепване. Така и така се пипа по ремъка, да я свърша и тази работа...
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Някой има ли линк към тема обясняваща проблема с ремъка, за да го изпратя на сервиза? Това с подсиления тампон от is и новия начин на зацепване. Така и така се пипа по ремъка, да я свърша и тази работа...
Колега, тук има всичката информация. Кое те интересува по-точно, че не те разбрах ?!
Относно чупенето на ролката, много странно. Коя ролка е счупена ? На хидравличната помпа ли или някоя друга ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
От сервиза не са чували за проблема и поискаха да им пратя линк където могат да се запознаят с него. Намерих номера на SIB (11 09 08), така че трябва да е достатъчно. Не мога да преценя коя точно е счупена, защото не съм разглобявал и само каквото се виждаше, но според мен не е на хидравликата. По-скоро прилича на паразитната долу. Да уточня, че според мен това, което ми се случи няма общо с проблема дискутиран в темата! За мен е заминала ролка просто, но това ще стане ясно, като се разглоби.
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
В нета прочетох доста изписано по тази тема, напиши в google N54 serpentine belt и ще видиш достатъчно инфо.
Пример: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=11957
Пример: http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=11957
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз да си пиша по темата
смених помпата DTML, смених свещите и маслото, и след няма 100 км missfire на cyl 4 ! :banghead. Поне грешката за помпата изчезна.
Нова бобина bosch - 60 лв и 30 минути работа се оправиха нещата!
Докато я гледах на диагностиката обаче - хоп ако инжекторите са ми с по-малък index номер от 11(от 2012 г. края) - да се сменят !
Моите са с индекс 09. Проверих и не са от leak-ващите(и за това има бюлетин). Имах един чисто нов с индекс 12 (мисля че това е последния) и си казах - дай да го сменя и да го препрограмирам. Греда - в банка с индекс по-малък от 11 се смеят и 3-те. Иначе .... missfire и не работят.
От бюлетина : IMPORTANT: Injectors with index 11 and higher have a different calibration and construction than injectors with index 10 and lower. Due to this difference, the injectors with index 11 and higher and injectors with index 10 and lower cannot be mixed on the same engine bank (i.e., cylinders 1-3 or 4-6). Once a bank of injectors is at index 11 or higher, the “bank set replacement” requirement no longer applies. For index 11 injector failures, only replace the failed injector.
Според мен, обаче ако смените само едната банка от 3 инжектора,а другите са от стария ще имате проблем. Аз оставам с по-нисък index засега. Проблема е ако се развали някой, няма как да намерите същия.
смених помпата DTML, смених свещите и маслото, и след няма 100 км missfire на cyl 4 ! :banghead. Поне грешката за помпата изчезна.
Нова бобина bosch - 60 лв и 30 минути работа се оправиха нещата!
Докато я гледах на диагностиката обаче - хоп ако инжекторите са ми с по-малък index номер от 11(от 2012 г. края) - да се сменят !
Моите са с индекс 09. Проверих и не са от leak-ващите(и за това има бюлетин). Имах един чисто нов с индекс 12 (мисля че това е последния) и си казах - дай да го сменя и да го препрограмирам. Греда - в банка с индекс по-малък от 11 се смеят и 3-те. Иначе .... missfire и не работят.
От бюлетина : IMPORTANT: Injectors with index 11 and higher have a different calibration and construction than injectors with index 10 and lower. Due to this difference, the injectors with index 11 and higher and injectors with index 10 and lower cannot be mixed on the same engine bank (i.e., cylinders 1-3 or 4-6). Once a bank of injectors is at index 11 or higher, the “bank set replacement” requirement no longer applies. For index 11 injector failures, only replace the failed injector.
Според мен, обаче ако смените само едната банка от 3 инжектора,а другите са от стария ще имате проблем. Аз оставам с по-нисък index засега. Проблема е ако се развали някой, няма как да намерите същия.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Още 1 проблем, който мисля, че се появи при мен наскоро - http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1065060. Чува се леко цъкане (не от инжекторите цъкането), когато колата е студена, след което се оправя. Все още не съм го проверил дали е от него, но има начин да се провери, като се чукнат соленоидите силно с отвертка, ако спре цъкането, значи е от тях. Не знам до колко е сериозен този проблем, защото проблеми с колата нямам. Цената на 1 соленоид в Дарукар е около 220лв. (part numer - 11747626350), може да се намери за 50-60лв в нормални магазини . Оказва се, че това е още 1 ден сравнително често срещан проблем на N54
Снимка, къде се намират въпросните соленоиди. http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=24747
Снимка, къде се намират въпросните соленоиди. http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=24747
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
n54 гадничко звучи на idle (дори нов) - голяма какафония. Спрях да му обръщам внимание. За който и звук да се поинтересувам, все се оказва, че е нормално и че го има на 90% от колите. Повече газ (особено докато е евтин бензина) и по малко тревоги, колега!
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На idle си звучи гадно заради инжекторите, това е нормално, но този допълнителен звук определено не е нормален, щом до сега не съм го чувал. Да, колата се движи добре, може би заради студа цъкат така соленоидите в началото, не е нещо, което да ме дразни, но е хубаво да се знае от къде идва, в случай че някой се стресира от допълнителния шум Аз случайно стигнах до него, четейки дали този мотор си разтяга веригата, както е на 20-ката, но такъв проблем не срещнах
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Открихме проблем от друг мотор, който го няма в н54
Така и така сме се разприказвали за паразитни звуци - аз имам едно цъкане от лявата страна на мотора, което понякога се появява, май се е случвало и на топъл мотор. Веднъж угасих и запалих пак и го нямаше. Някакви идеи, какво може да цъка от тази страна на мотора, при положение, че почти всичко е от другата страна? Чува се добре ако доближа ухо до арката на левия калник.
Така и така сме се разприказвали за паразитни звуци - аз имам едно цъкане от лявата страна на мотора, което понякога се появява, май се е случвало и на топъл мотор. Веднъж угасих и запалих пак и го нямаше. Някакви идеи, какво може да цъка от тази страна на мотора, при положение, че почти всичко е от другата страна? Чува се добре ако доближа ухо до арката на левия калник.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Открихме проблем от друг мотор, който го няма в н54
Така и така сме се разприказвали за паразитни звуци - аз имам едно цъкане от лявата страна на мотора, което понякога се появява, май се е случвало и на топъл мотор. Веднъж угасих и запалих пак и го нямаше. Някакви идеи, какво може да цъка от тази страна на мотора, при положение, че почти всичко е от другата страна? Чува се добре ако доближа ухо до арката на левия калник.
И на мен ми се чуваше от лявата страна да е, но ще опитам със соленоидите, ако не са те и наистина е от лявата страна - не знам какво може да има там, което да цъка Там е само входящия колектор и пластмасария
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Интересно... може би е същия звук. Пиши ако го пребориш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани