E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ами, заслушах се сега, определено се чува отляво и назад, откъм двигателя. Цъкането наподобява това от инжекторите. Интересното е, че като спра Jb4- та цъкането изчезва след като " рестартирам" колата. Соленоидите ги чуках леко, но нямаше промяна. Силно не смях. Та така, ще карам с изкл. Jb и ще видя дали със сигурносн от него.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ъпдейт: Jb-то няма общо и с изключено, пак цъкаше. Направи ми впечатление, че започна да цъка, точно тогава, когато двигателя утихна. Не знам дали има общо с ванусите или соленоидите им. Скоро така или иначе влиза в сервиз за някои неща, та ще го видим и това и ще кажа от какво е било.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Такъв е звука и идва точно от същото място. https://www.youtube.com/watch?v=H0IQV8V7a0A Собственика на автомобила е написал, че е от purge (fuel tank vent valve) клапъна. Ще видим дали в него наистина е проблема.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Егати танка Бтв моята в idle леко притриса на моменти (няма звук, ама леко го усещам за някакви мс), ама по живи данни всичко е 6, отделно няма грешки, та мисля да пропусна филмирането с дюзи за сега
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Егати танка Бтв моята в idle леко притриса на моменти (няма звук, ама леко го усещам за някакви мс), ама по живи данни всичко е 6, отделно няма грешки, та мисля да пропусна филмирането с дюзи за сега
Ами като го разгледах, този клапан седи точно там, от където се чува цъкането. А лекото притрисане и при мен го има, но рядко. Щом върви и не прекъсва, значи е добре
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:Такъв е звука и идва точно от същото място. https://www.youtube.com/watch?v=H0IQV8V7a0A Собственика на автомобила е написал, че е от purge (fuel tank vent valve) клапъна. Ще видим дали в него наистина е проблема.
При мен е същия звук! Май е лесен ремонт и все пак не мисля да го пипам превантивно, но ако тръгнеш да го сменяш, сподели резултата.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
И при мен е абсолютно същия, ремонта може да се извърши от всеки. Най- вероятно ще го сменя, защото явно не работи както трябва този клапан, а не знам до колко е важен. Да се разтопят снеговете, ледовете и ще дам допълнително инфо.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
След нови свещи имах съмнения за бобините с това леко притрисане, но за мое съжаление се оказа прецакана инжекторна дюза
Отделно моите са с индекс 1, последните са 12 и като цяло не са съвместими, пък и щом е тръгнала една...
Проблема е, че в Дару преди половин година един инжектор е бил 240 лв., сега е 460
Та някаква идея от къде е най-оферта да си взема нови такива? Имам оферта за 2-ра ръка ама не с последен индекс и на не знайни км на по 140 лева, но някак не ме кефи идеята...
П.С.: Това им е серийния номер -> 13538616079 за сега най-евтината цена е 380-390 лв. бройката или търсене от САЩ
Отделно моите са с индекс 1, последните са 12 и като цяло не са съвместими, пък и щом е тръгнала една...
Проблема е, че в Дару преди половин година един инжектор е бил 240 лв., сега е 460
Та някаква идея от къде е най-оферта да си взема нови такива? Имам оферта за 2-ра ръка ама не с последен индекс и на не знайни км на по 140 лева, но някак не ме кефи идеята...
П.С.: Това им е серийния номер -> 13538616079 за сега най-евтината цена е 380-390 лв. бройката или търсене от САЩ
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:След нови свещи имах съмнения за бобините с това леко притрисане, но за мое съжаление се оказа прецакана инжекторна дюза
Отделно моите са с индекс 1, последните са 12 и като цяло не са съвместими, пък и щом е тръгнала една...
Проблема е, че в Дару преди половин година един инжектор е бил 240 лв., сега е 460
Та някаква идея от къде е най-оферта да си взема нови такива? Имам оферта за 2-ра ръка ама не с последен индекс и на не знайни км на по 140 лева, но някак не ме кефи идеята...
П.С.: Това им е серийния номер -> 13538616079 за сега най-евтината цена е 380-390 лв. бройката или търсене от САЩ
http://www.ebay.de/itm/BMW-Injektor-6-S ... SwPcVVs7p~
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мерси ще го видя
Иначе тука са на най-добрата цена -> https://www.rockauto.com/ ,но в момента нямат в наличност (е има и доставка от САЩ + Мито и ще стане малко на кантар, но принципно...).
Иначе тука са на най-добрата цена -> https://www.rockauto.com/ ,но в момента нямат в наличност (е има и доставка от САЩ + Мито и ще стане малко на кантар, но принципно...).
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:Като цяло - хубав двигател, който търпи натоварване и то без да бъде отварян https://www.youtube.com/watch?v=FkKhArm8Ods.
Този клип го знам от доста време и мисля е рекорд за Н54 ама не се бях замислял, че е близо 1000кс на вала
..Bayerische Motoren Werke..
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги,ей те тия накладки добри ли са да ги сложа на 335-та или има и по добри? http://www.ebay.com/itm/151847436367?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Все пак са Бош ама нещо евтини ми се видяха и преди да ги взема викам да запитам те ли ще са или не
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
S7 написа:Колеги,ей те тия накладки добри ли са да ги сложа на 335-та или има и по добри? http://www.ebay.com/itm/151847436367?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Все пак са Бош ама нещо евтини ми се видяха и преди да ги взема викам да запитам те ли ще са или не
Добре що избра бош аз предпочитам или на АТЕ керамик или на Брембо, бош какво ли не прави и ментета колкото си искаш. Не че от дргуите марки няма но ми се струват по добра покупка от накладки бош, според мен за такава кола ОЕМ са добра инвестиция.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:След нови свещи имах съмнения за бобините с това леко притрисане, но за мое съжаление се оказа прецакана инжекторна дюза
Отделно моите са с индекс 1, последните са 12 и като цяло не са съвместими, пък и щом е тръгнала една...
Проблема е, че в Дару преди половин година един инжектор е бил 240 лв., сега е 460
Та някаква идея от къде е най-оферта да си взема нови такива? Имам оферта за 2-ра ръка ама не с последен индекс и на не знайни км на по 140 лева, но някак не ме кефи идеята...
П.С.: Това им е серийния номер -> 13538616079 за сега най-евтината цена е 380-390 лв. бройката или търсене от САЩ
И аз съм с Index 1 Като купих колата имах леки вибрации, започнах да сипвам само 100 октана от Шел, от тогава не ми е правило впечатление да ги е имало. Пробвай да покараш с хубаво гориво. Ако не... 2К лв. и си решаваме проблемите.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ами по скоро стана 2к, нови инжектори 6 х Индекс 12 + нови бобини Bosch и май решихме проблема
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани