E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Някой знае ли, дали може да се кодира колата, при палене DSC да е изключено по подразбиране? Включвам DSC само на магистралата и това задържане 2-3 секунди всеки ден по няколко пъти направо ме влудява...
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Някой знае ли, дали може да се кодира колата, при палене DSC да е изключено по подразбиране? Включвам DSC само на магистралата и това задържане 2-3 секунди всеки ден по няколко пъти направо ме влудява...
Махни му бушона
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
mili4uk написа:nero_ написа:Някой знае ли, дали може да се кодира колата, при палене DSC да е изключено по подразбиране? Включвам DSC само на магистралата и това задържане 2-3 секунди всеки ден по няколко пъти направо ме влудява...
Махни му бушона
На магистрала и с висока скорост не рискувам. Така че искам да мога да го включа при желание. Освен това бушона предполагам е споделен с други системи. Надявам се да може да се кодира някак си.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
С JB4 може по default DTC-то да е изключено.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:С JB4 може по default DTC-то да е изключено.
С JB4 може DTC да е включено по default. Това което аз търся е DSC да е изключено при палене (дългото задържане)
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз ползвам следното:
0 - 1; 0 - 2 - карам или на Map 1 или Map 2.
1 - 3 - Да ми трие автоматично грешките заради downpipe-те
2 - 1 - Boost on fuel.
3 - Нагласил съм си го на 6К оборота.
4 - 1 - Stealth mode (ON). Стрелка за бензин не ми трябва
4 - 5 - CAN Flap ON. При мен няма значение, защото не съм със сток генерацията.
5 - 7 - ON, разбира се
6 - 1 - Когато е горещо навън.
6 - 3 - ON, за да знам кога колата е загряла и мога да я почвам
6 - 5 - Не съм го пускал, но ще си го пусна, защото ме дразни да ми сменя станциите докато цъкам по менюто
11 - Понякога ми се струва, че педала на газта не е толкова чувствителен и чак като го натисна повече от 40% започва да надува турбото повече. Не съм го пробвал, но мисля да го направя малко по- чувствителен, като го сложа на 5 Ето и какво казват от Burger Motor Sport за тази настройка:
"Menu 11 is the gas pedal sensitivity start point. A setting of 0 runs zero boost up to 45% gas pedal input while a setting of 5000rpm runs zero boost up to 5% gas pedal input. 100% gas pedal input is always full target."
......
Единственото, което ми липсва е Two step rev limiter, жалко че съм автомат
0 - 1; 0 - 2 - карам или на Map 1 или Map 2.
1 - 3 - Да ми трие автоматично грешките заради downpipe-те
2 - 1 - Boost on fuel.
3 - Нагласил съм си го на 6К оборота.
4 - 1 - Stealth mode (ON). Стрелка за бензин не ми трябва
4 - 5 - CAN Flap ON. При мен няма значение, защото не съм със сток генерацията.
5 - 7 - ON, разбира се
6 - 1 - Когато е горещо навън.
6 - 3 - ON, за да знам кога колата е загряла и мога да я почвам
6 - 5 - Не съм го пускал, но ще си го пусна, защото ме дразни да ми сменя станциите докато цъкам по менюто
11 - Понякога ми се струва, че педала на газта не е толкова чувствителен и чак като го натисна повече от 40% започва да надува турбото повече. Не съм го пробвал, но мисля да го направя малко по- чувствителен, като го сложа на 5 Ето и какво казват от Burger Motor Sport за тази настройка:
"Menu 11 is the gas pedal sensitivity start point. A setting of 0 runs zero boost up to 45% gas pedal input while a setting of 5000rpm runs zero boost up to 5% gas pedal input. 100% gas pedal input is always full target."
......
Единственото, което ми липсва е Two step rev limiter, жалко че съм автомат
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
благодаря, Ванка. Доста добри настройки си си подбрал. Това с 11-ката ще го пробвам скоро, че и на мен ми е интересно. Също ме човърка и да boost-ва повече на 2-ра там по точка(меню) 14
Само да ми остане малко време и ще се затворя в гаража да си настройвам и ще споделя и аз за изводите, до които съм достигнал.
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ами, то на 1-ва по default boost-a си е намален на около 10Psi, а на 2-ра трябва да достига около максималната стойност според мапа. Смятам, че по default е добре
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a :
Защо не си караш на 5-та карта ?
Взел си Downpipes - защо не вземеш DP FIX например : https://www.x-ph.com/x-kitty-n54-downpipe-fix-dp-fix
Така ще си следиш грешките и ще си оправиш смесите (корекциите) малко или много
Защо не си караш на 5-та карта ?
Взел си Downpipes - защо не вземеш DP FIX например : https://www.x-ph.com/x-kitty-n54-downpipe-fix-dp-fix
Така ще си следиш грешките и ще си оправиш смесите (корекциите) малко или много
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не карам на Map 5, защото не искам да вдига налягането повече от 14.5Psi. Грешките за момента са само за downpipe-те. Ако изникне нещо друго ще изкл. Auto clear-а и ще проследя какво се случва. За сега смятам, че нямам нужда от този fix, освен ако допълнително не увеличава performanca, като си коригира смесите?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Тоя фикс и той не е магически... В САЩ го ползват главно, защото на 2 години минават доста по сериозен тест за газове (ГТП, ама не като тук ) и ако даде такава грешка лошо
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз имам едно питане по отношение на Jb4 и OBD II-то. Пишат, че за да ползваш OBD II, трябва да изкл. JB4 или да го сложиш на map 4, откъдето изниква въпроса: ако ти разбият колата и се опитат да обучат ключ през OBD-то, ще имат ли някаква пречка заради JB4-ката, която да кажем прекъсва връзката на буксата към компа?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:Аз имам едно питане по отношение на Jb4 и OBD II-то. Пишат, че за да ползваш OBD II, трябва да изкл. JB4 или да го сложиш на map 4, откъдето изниква въпроса: ако ти разбият колата и се опитат да обучат ключ през OBD-то, ще имат ли някаква пречка заради JB4-ката, която да кажем прекъсва връзката на буксата към компа?
Те не я ли палят чрез CAS не чрез ЕКУ-то
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани