E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не мога да им оправдая цената на ds2500, приятел караше с такива и свършват все едно са от масло. Спират добре и не свирят, но прах и износване
Иначе за JRZто да.. аз психически ги слагам в една графа "някой ден ако хвана от тотото" заедно с Nitron, Ohlins, Intrax и тем подобните затва ги споменах, но така като го поставиш си е осезаема разлика в цената
Между другото за суапването на накладките, като караш с други накладки по улицата, предполагам като върнеш "рейсинговите" пак трябва да ги разработиш (имам предвид bedding)? Бях чел някъде че ако смесваш 2 вида материал по повърхностите на диска, по-малко агресивния който не може да се отложи толкова успешно върху диска просто 'изстъргва" другия от повърхността. Тва ми се струва голяма хамалогия
Винаги си е яко да заходиш към Devil's dinner (ако ме разбираш кво приказвам) и колата да свисти на бито куче because race car
Иначе за JRZто да.. аз психически ги слагам в една графа "някой ден ако хвана от тотото" заедно с Nitron, Ohlins, Intrax и тем подобните затва ги споменах, но така като го поставиш си е осезаема разлика в цената
Между другото за суапването на накладките, като караш с други накладки по улицата, предполагам като върнеш "рейсинговите" пак трябва да ги разработиш (имам предвид bedding)? Бях чел някъде че ако смесваш 2 вида материал по повърхностите на диска, по-малко агресивния който не може да се отложи толкова успешно върху диска просто 'изстъргва" другия от повърхността. Тва ми се струва голяма хамалогия
Винаги си е яко да заходиш към Devil's dinner (ако ме разбираш кво приказвам) и колата да свисти на бито куче because race car
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Правилно си чел. Някой даже препоръчват с brake cleaner да чистиш диска, за да стане по-бързо, но тук вече зависи колко ти се занимава. Между двете накладки не видях да им трябва много време за сработване при мен
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги имам няколко въпроса относно jb4 bef,през Mhd ...така изчетох тонове инфо ама типично по български имам някои неясноти. Плащането на лиценза,как точно става,трябва ли допълнителен акоунт,примерно paypal,може ли през дебитна карта...принципно приложението води ли си те? Притесняваме флашването,по 2 причини,имам пренаредена букса,ест имам и преходник,ама не знам дали той няма да намали скороста на трансфера на данни,второ, имам допълнителен имобилайзр,който,до колкото зная прекъсва горивото...това би ли попречило,зная че помпата за високо работи по време на флаша.
Аз съм с н55 в е90 пише че не е нубен бекъп файл,това така ли е? Ако нещо се обърка каква греда мога да оцеля? Някой сблъсквал ли се е с проблем след флаша,некви странни грешки или нещо подобно,някой казват че става някво мазало ако си xhp на автомата? Какво устройство се използеа,гледам ползват таблети,предполагам може и телефон стига да е с подходящ андроид?
Та това е в общи линии ще съм благодарен ако някой запознат, обясни...ест повечето сте с н54 но някои неща, да не кажа повечвто са еднакви...благодаря.
Аз съм с н55 в е90 пише че не е нубен бекъп файл,това така ли е? Ако нещо се обърка каква греда мога да оцеля? Някой сблъсквал ли се е с проблем след флаша,некви странни грешки или нещо подобно,някой казват че става някво мазало ако си xhp на автомата? Какво устройство се използеа,гледам ползват таблети,предполагам може и телефон стига да е с подходящ андроид?
Та това е в общи линии ще съм благодарен ако някой запознат, обясни...ест повечето сте с н54 но някои неща, да не кажа повечвто са еднакви...благодаря.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Плаща се като всяка покупка от store-a -> примерно с карта (към play account-a ти). Може през дебитна карта. Не мисля, че буксата и помпата ще ти попречат, но е добре колата да е на зарядно, не на нейният акумулатор, че ако падне, малко става като брикване - може и после просто на ново ако имаш късмет, ако не някой трябва да ти оправя ECU-то Андроида няма значение, както и дали е телефон или таблет - трябва обаче да поддържа USB OTG (on the go) иначе няма да стане. Трябва ти и добър кабел за буксата към USB.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Плаща се като всяка покупка от store-a -> примерно с карта (към play account-a ти). Може през дебитна карта. Не мисля, че буксата и помпата ще ти попречат, но е добре колата да е на зарядно, не на нейният акумулатор, че ако падне, малко става като брикване - може и после просто на ново ако имаш късмет, ако не някой трябва да ти оправя ECU-то Андроида няма значение, както и дали е телефон или таблет - трябва обаче да поддържа USB OTG (on the go) иначе няма да стане. Трябва ти и добър кабел за буксата към USB.
Благодаря,тва за зарядното е ясно то хората са го написали като основна препоръка
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Колеги имам няколко въпроса относно jb4 bef,през Mhd ...така изчетох тонове инфо ама типично по български имам някои неясноти. Плащането на лиценза,как точно става,трябва ли допълнителен акоунт,примерно paypal,може ли през дебитна карта...принципно приложението води ли си те? Притесняваме флашването,по 2 причини,имам пренаредена букса,ест имам и преходник,ама не знам дали той няма да намали скороста на трансфера на данни,второ, имам допълнителен имобилайзр,който,до колкото зная прекъсва горивото...това би ли попречило,зная че помпата за високо работи по време на флаша.
Аз съм с н55 в е90 пише че не е нубен бекъп файл,това така ли е? Ако нещо се обърка каква греда мога да оцеля? Някой сблъсквал ли се е с проблем след флаша,некви странни грешки или нещо подобно,някой казват че става някво мазало ако си xhp на автомата? Какво устройство се използеа,гледам ползват таблети,предполагам може и телефон стига да е с подходящ андроид?
Та това е в общи линии ще съм благодарен ако някой запознат, обясни...ест повечето сте с н54 но някои неща, да не кажа повечвто са еднакви...благодаря.
Аз имах проблем с кабела към буксата, купих си 3 от България, пробвах и с оригинален, но винаги имах проблеми, съвета ми е да си купиш някой от препоръчаните кабели. Друга грешка е ако като мен решиш да си в колата доста ще поскучаеш 35- 40 мин. Моя съвет е да си отвориш прозореца и от там да мине кабела, също така е голям плюс ако устройството е с USB C, много по рядко има проблем с връзката, задължително на Flight mode. Това за Xhp не е вярно, така им се струва на хората защото адаптации те се ресетират и много често всеки почва да кара бързо веднага след флаша, вместо да прокара 50км нормално, за да си няма проблеми с автомата, който пак ще си е ок, но по рязък и неприятен особено на задна първите 10 км, ако това се случи, през Xhp ресетирай адаптациите и карай нормално, ако Xhp то е инсталиран от дилър, просто смени картата през mhd и това пак ще ресетират адаптациите.
Също мога да те посъветвам, когато избираш октана да не се предоверяваш на българските горива, аз съм избрал 98 а карам само с 100 октана, пробвал съм и на 100 октана карта, но за сега само на Шел горивото, не ми е поднесло неприятна изненада.
Пиши какъв е ефекта и ако ходиш на Дино, ще е интересно да си сверим часовника на коли с идентични подобрения но н54 и н55.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мерси за съветите,аз няма дда качвам от kартите на mhd ще използвам bef на jb4...имам инсталирано jb4 и си ми харесва...идеята ми е да мина на хибридна турбина и има доста готови настройки,примерно при н55 е сериите ако активираш н20 тмап сензор картите ти автоматично стяват с други таргети,същото важи и за bef...съпорта също им е добър,няма нещо дет да съм ги питал и да не са ми отговорили...
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз флашвах изцяло по това видео: https://www.youtube.com/watch?v=wiGLiQWDECQ
Би трябвало за N55 да е на 99% същото, така че давай смело. На мен ми се е случвало да фейлне при качване на различен файл, но като си направиш бекъп на оригиналния/предишния ти файл винаги можеш да си го качиш пак и да започнеш отначало.
И аз те съветвам да си извън колата, че вътре ще ти писне да киснеш аз ползвах момента докато флашва да си поразчистя гаража от боклуци, хаха.
Флашвах с кабела на bimmergeeks, но са изключително несериозни в доставката и отговорите по мейла, голяма разправия беше докато си го получа.
Би трябвало за N55 да е на 99% същото, така че давай смело. На мен ми се е случвало да фейлне при качване на различен файл, но като си направиш бекъп на оригиналния/предишния ти файл винаги можеш да си го качиш пак и да започнеш отначало.
И аз те съветвам да си извън колата, че вътре ще ти писне да киснеш аз ползвах момента докато флашва да си поразчистя гаража от боклуци, хаха.
Флашвах с кабела на bimmergeeks, но са изключително несериозни в доставката и отговорите по мейла, голяма разправия беше докато си го получа.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
[quote="devent"]Аз флашвах изцяло по това видео: https://www.youtube.com/watch?v=wiGLiQWDECQ
Би трябвало за N55 да е на 99% същото, така че давай смело. На мен ми се е случвало да фейлне при качване на различен файл, но като си направиш бекъп на оригиналния/предишния ти файл винаги можеш да си го качиш пак и да започнеш отначало.
И аз те съветвам да си извън колата, че вътре ще ти писне да киснеш аз ползвах момента докато флашва да си поразчистя гаража от боклуци, хаха.
Да и аз го следа тоя пич...при н55 специално пише че не е нужен бекъп...ми ще се пробва тея дни ако нещо се насере,първи ще разберете
Би трябвало за N55 да е на 99% същото, така че давай смело. На мен ми се е случвало да фейлне при качване на различен файл, но като си направиш бекъп на оригиналния/предишния ти файл винаги можеш да си го качиш пак и да започнеш отначало.
И аз те съветвам да си извън колата, че вътре ще ти писне да киснеш аз ползвах момента докато флашва да си поразчистя гаража от боклуци, хаха.
Да и аз го следа тоя пич...при н55 специално пише че не е нужен бекъп...ми ще се пробва тея дни ако нещо се насере,първи ще разберете
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За много години на всички, колеги да сте живи и здрави и много успешни
п.п. Като продължавам да чета в темата с интерес на моменти ми се приисква отново да си купя н54 хихи
п.п. Като продължавам да чета в темата с интерес на моменти ми се приисква отново да си купя н54 хихи
- Войводата
- младши ентусиаст
- Мнения: 319
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги малко да Ъпна темата, какво ви е мнението за closed deck , не намерих инфо някои да го е правил тук в бг на n54 , така че реших да експериментирам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
на какво налягане се кара колата, че си се притеснил, че е open-deck?
- Войводата
- младши ентусиаст
- Мнения: 319
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:на какво налягане се кара колата, че си се притеснил, че е open-deck?
Все още на никакво (в кръга на шегата) , около 1.5 ,6 още не е подкарана колата и това само мапера може да го каже , не се знае какво се случва , бутала JE, биели ZRP, турбините са хибридни stage 3 , глава от n53 и все интересни неща. Колата се подготвя за писта и все пак трябва да издържи 10 обиколки на цялата газ , затова реших да се подсигуря с deck-овете. Скоро ще пусна цяла тема за колата и целия сетъп с много снимков материял. ///135i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това на Мето колата ли е?
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Войводата
- младши ентусиаст
- Мнения: 319
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не , колата е моя внесена от Америка имаше удар , концепцията е за Тайматак
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани