xDelete от разработчиците на xHP
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
xDelete от разработчиците на xHP
Здравейте колеги,
да издам малко неща от кухнята. Съвсем скоро всеки от вас ще има възможността да свали от Playstore-a приложението xDelete от разработчиците на xHP, което ще позволи изключването на xDrive при всички Е9х и Е6х модели, като над 95% от въртящия момент ще се прехвърля на задния мост. Според мен ще е идеално за хората, които ползват преимуществото на xDrive единствено зимата.
Stay tuned!
да издам малко неща от кухнята. Съвсем скоро всеки от вас ще има възможността да свали от Playstore-a приложението xDelete от разработчиците на xHP, което ще позволи изключването на xDrive при всички Е9х и Е6х модели, като над 95% от въртящия момент ще се прехвърля на задния мост. Според мен ще е идеално за хората, които ползват преимуществото на xDrive единствено зимата.
Stay tuned!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Звучи доста интересно, дали е 100% безопасно за трансмисия, раздатки и т.н.?
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Точно за тях ще е безопасно.
Пазиш раздатката (не работи все едно си откачил буксата) и кутията защото като се напъва ще превърта гуми, като по тоз начин се пази кутията
Пазиш раздатката (не работи все едно си откачил буксата) и кутията защото като се напъва ще превърта гуми, като по тоз начин се пази кутията
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Е какво да му е опасното, така или иначе в раздатката има актуатор който определя къде да отиде въртящия момент.
Няма какво да и стане, даже ще и е по леко...
Определено ще е доста добър мод
Няма какво да и стане, даже ще и е по леко...
Определено ще е доста добър мод
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Супер, най-накрая някой да предложи тази оция! По повод вредата - разсъждавам на глас, не претендирам за 100% достоверност - по спомени за конструкцията на раздатката, за да е само на задно, значи пакета съединители да е "охлабен". Което ще води до приплъзване на съединителните плочи всеки път когато оборотите на задния мост надвишават тези на предния. Едва ли е голяма драма, но 2ч постоянно вътрене и боксуване на Витоша може би не е добра идея.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Ако приплъзват съединителите, а не са изцяло разделени определено не бих карал така продължително. Отделно ползите от превключването софтуерно само на заден мост на кола с xDrive ги няма, поради наличието на всичките неща по предния - полуоски, диференциал, раздатка, които остават да тежат и да се въртят и само създават излишно съпротивление и натоварваш повече задния мост, който трябва да ги бута. Т.е. тук пърформанс ефект няма да има, няма да има и намален разход на гориво, единствения плюс къде виждам е свързан с малко фън да си направиш.
Re: xDelete от разработчиците на xHP
То яко нямаше, няма да правят много джипки да се движат само на заден мост.
И ако нямаше полза нямаше и на новите М-ки да го вкарат като възможност.
Загубите падат като се изключи раздатката. Това че остават да се въртят някой железа е малък минус.
А че разхода пада се е доказало отдавна.
И ако нямаше полза нямаше и на новите М-ки да го вкарат като възможност.
Загубите падат като се изключи раздатката. Това че остават да се въртят някой железа е малък минус.
А че разхода пада се е доказало отдавна.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Едно е да въртиш полуоските на празен ход и да се въртят защото гумите ги въртят, съвсем друго е да предаваш въртящ момент от мотора през съединител на тях.
Определено ще има огромна ралика и в разход и в поведение на колата. Ще видим края на месеца като го пуснат.
Аз лично понавам поне няколко човек които ще го изтестват веднага
Определено ще има огромна ралика и в разход и в поведение на колата. Ще видим края на месеца като го пуснат.
Аз лично понавам поне няколко човек които ще го изтестват веднага
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: xDelete от разработчиците на xHP
andy написа:То яко нямаше, няма да правят много джипки да се движат само на заден мост.
И ако нямаше полза нямаше и на новите М-ки да го вкарат като възможност.
Загубите падат като се изключи раздатката. Това че остават да се въртят някой железа е малък минус.
А че разхода пада се е доказало отдавна.
Тия джипове къде имат 2WD и 4WD режим и го превключваш през лост нямат нищо общо с xDrive-а, който ти е постоянна система на задвижване, разликата е ден и нощ. Там отцепващ преден мост посредством заключващите хъбове на предните колела, отделно там 4x4-то е до 60км/ч и само за да преминеш през лош терен (офроуд) или да издрапаш от снега. Чували сте нещо, ама ни сте разбрали ни сте прочели.
The benefits of unlocking hubs for normal road use are mainly found in increased fuel efficiency. When the front hubs are locked, even if no power is sent to the front axle (by means of a transfer case), the turning of the wheels will still spin the front axle, differential, and driveshaft, which puts extra load on the engine. Unlocking the hubs disconnects the wheels from the axle, which eliminates this extra load. Other benefits also include keeping the front-differential free from unnecessary wear, quieter operation, less vibration, and lower wear in other drive line components.
Абсолютно нищо надолу няма да има като разход от тоя апп, дори обратното. В снежно време ще боксува повече и ще вдигне дори, заради загубата на сцепление. Тука просто казваш на раздатката да предава на задния, загубите си вървят дали ще имаш разпределение 100% на заден или 40/60, цялата железария и цялото съпротивление остават там да се въртят, просто ще го бута само задния мост. Ама вие си въобразявайте тука, няма лошо.
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Аз дори не подозирах, че някой ще търси икономии от това Според мен идеята е за удоволствие и автомобила ще се държи почти неразличимо от такъв на задно. За малко кеф ще е супер. Дори и за продължителен кеф не съм сигурен, дали ще има проблем. Написах вече за съмненията ми за съединителя, но според конструкцията му, може това да не е абсолютно никакъв проблем. Просто е нещо, което да имате в предвид и да се поинтересувате преди издевателства над колата
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: xDelete от разработчиците на xHP
nero_ написа:Аз дори не подозирах, че някой ще търси икономии от това Според мен идеята е за удоволствие и автомобила ще се държи почти неразличимо от такъв на задно. За малко кеф ще е супер. Дори и за продължителен кеф не съм сигурен, дали ще има проблем. Написах вече за съмненията ми за съединителя, но според конструкцията му, може това да не е абсолютно никакъв проблем. Просто е нещо, което да имате в предвид и да се поинтересувате преди издевателства над колата
Именно, аз Хдрайв не бих си купил ако немога да го изключвам примерно
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: xDelete от разработчиците на xHP
Да не забравяме, че заводски при високи скорости, xDrive практически няма и всичко отива към задния мост. От тази гледна точка спекулирам, че би трябвало да е безопасно. Естествено, че никой няма да го ползва за икономия, а предимно за фън.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: xDelete от разработчиците на xHP
А защо чак след толкова години се открива това ? Ако можеше да се настрои компютъра толкова лесно, нямаше ли да може да се кодира хдрайв-а още преди 10 години ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
xDelete от разработчиците на xHP
Защото това не е кодиране, а пренаписване на част от фърмуера, подобно на кутиите. Често този софтуер е подписан със сертификат и трябва да имаш ключа, за да не се усети колата за интервенцията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: xDelete от разработчиците на xHP
А за Е84 няма ли да има? че xDrive ми е напълно излишно в града и по магистралата..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани