E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: E9x M57 информация и тунинг
Май не е коментирано точно това, защото моята кола е с махнат DPF, и гърнето е върнато в този случай има ли смисъл от даун пайп?
Цъкаш копчето да върти вътрешния въздух и спира да духа през прозорците, или поне се чува едвам едвам...
darklight написа: тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140
Цъкаш копчето да върти вътрешния въздух и спира да духа през прозорците, или поне се чува едвам едвам...
- lpStoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2019
- Кара: E92
Re: E9x M57 информация и тунинг
darklight написа:п.с. иначе моята 335-ца е с къстъм даунпайп и звука на мен лично ми харесва, да определено става по-шумна, но за околните отвън или ако си с отворени прозорци. За мен лично не е дразнещо, дори напротив, особено градско, а за магистрално каране не съм усетил някаква съществена разлика, тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 Единственият минус за мен е от гледна точка на екологията и това, че смърди ужасно около нея (с отворени прозорци и ниска скорост и вътре ) и може би е възможно да припаднеш ако прекараш повече от 5 минути до ауспусите
Брех, тя моята и само без ДПФ леко смърди : )
А има ли такова нещо като къстам даунпайп като сложат катализатора, който имам (не знам лесно ли се вади и дали може да се постави в къстам даунпайп) Сигурно говоря глупости, но пък май се продават дайнпайпове с катализатор. Малко ме притеснява и факта, че ако си направя къстам генерация, без катализатор дори, може да стане някакъв проблем при следващия ми технически преглед, нали нещо все мислят някакви глупости и забрани.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
ако те притесняват бъдещи проверки по-скоро не си струва да се занимаваш...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Абе и аз това се чудя. В тая тема мненията варират от: 'как да намеря съединител да държи на 800нм' до: 'не искам да ми мирише на нафта, ще я карам сток'
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
Колеги в София кой мапер препоръчвате за ремап на дизелче е90 ?
За милиони-няма закони.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Ако е за стандартен ремап, предполагам доста хора могат да налеят софт. Ако е за къстъм мап на доработвана кола е друга хавата вече.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: E9x M57 информация и тунинг
lpStoyanov написа:darklight написа:п.с. иначе моята 335-ца е с къстъм даунпайп и звука на мен лично ми харесва, да определено става по-шумна, но за околните отвън или ако си с отворени прозорци. За мен лично не е дразнещо, дори напротив, особено градско, а за магистрално каране не съм усетил някаква съществена разлика, тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 Единственият минус за мен е от гледна точка на екологията и това, че смърди ужасно около нея (с отворени прозорци и ниска скорост и вътре ) и може би е възможно да припаднеш ако прекараш повече от 5 минути до ауспусите
Брех, тя моята и само без ДПФ леко смърди : )
А има ли такова нещо като къстам даунпайп като сложат катализатора, който имам (не знам лесно ли се вади и дали може да се постави в къстам даунпайп) Сигурно говоря глупости, но пък май се продават дайнпайпове с катализатор. Малко ме притеснява и факта, че ако си направя къстам генерация, без катализатор дори, може да стане някакъв проблем при следващия ми технически преглед, нали нещо все мислят някакви глупости и забрани.
според мен катализатора трябва да е спортен, високопроходен
ако ще засилваш колата, иначе си е рестриция .. особено пък със стар карализатор
около 300-400лв има нови спортни катализатори
ето моя как се получи
като е студена, малко намирисва, но не винаги и не чак така както смърдеше с запушен ДПФ
забелязох, че различните нафти миришат различно ..
иначе като загрее и я прибирам в гаража .. със сигурност мирише по-малко от запушения ми ДПФ
за звука, при мен не се разбира особена разлика, няма резонанси, няма дрънчене
някакси отзад звучи по напрегната, може би защото е на 2,5 бара .. незнам по скоро като бензинова
ПП: мина си без проблем БГ технически преглед
даже снимах данните на уредите ... като нова била казаха
по скоро зависи от настройките на софтуера .. колко ще дими
всичко трябва да се адаптира за конкретната кола .. а не да се слага насляпо фаблони
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: E9x M57 информация и тунинг
E, те нашите прегледи...издънените тди-та го минават, та не е особен фактор. Ако има стенд който измерва заводските параметри (CO, NO и фини прахови частци) и стриктни проверки няма как да мине, но....това засега не е фактор. Изглежда доста добре този downpipe с катализатор, дано върши и работа.
Re: E9x M57 информация и тунинг
astrapower написа:E, те нашите прегледи...издънените тди-та го минават, та не е особен фактор. Ако има стенд който измерва заводските параметри (CO, NO и фини прахови частци) и стриктни проверки няма как да мине, но....това засега не е фактор. Изглежда доста добре този downpipe с катализатор, дано върши и работа.
На дизела се мери само димност или "фини прахови частци", както ги наричаш. CO и NО се мерят на бензинови автомобили. Допустимите норми за дизела са много високи, затова пушещите дизели минават без проблем.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
дизела за да пуши трябва "товар", иначе си говорим празни приказки
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E9x M57 информация и тунинг
според мен най-разумното е да се остави стария ДПФ в гаража .. за лоши времена ако нещо затегнат техническите прегледи
тогава ще се измие/изпере .. слага се на колата и колкото да мине преглед и пак в гаража
и да са направи/купи изцяло нов даунпайп
нямам идея .. дали ще иска нещо да се пипа наново по софтуера .. ако се върне ДПФ колкото да мине прегледа
но не ми се вярва скоро да се въведе у нас по скоро ЕС ще се разпадне заедно с нормите си
тогава ще се измие/изпере .. слага се на колата и колкото да мине преглед и пак в гаража
и да са направи/купи изцяло нов даунпайп
нямам идея .. дали ще иска нещо да се пипа наново по софтуера .. ако се върне ДПФ колкото да мине прегледа
но не ми се вярва скоро да се въведе у нас по скоро ЕС ще се разпадне заедно с нормите си
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: E9x M57 информация и тунинг
Ivo III написа:lpStoyanov написа:darklight написа:п.с. иначе моята 335-ца е с къстъм даунпайп и звука на мен лично ми харесва, да определено става по-шумна, но за околните отвън или ако си с отворени прозорци. За мен лично не е дразнещо, дори напротив, особено градско, а за магистрално каране не съм усетил някаква съществена разлика, тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 Единственият минус за мен е от гледна точка на екологията и това, че смърди ужасно около нея (с отворени прозорци и ниска скорост и вътре ) и може би е възможно да припаднеш ако прекараш повече от 5 минути до ауспусите
Брех, тя моята и само без ДПФ леко смърди : )
А има ли такова нещо като къстам даунпайп като сложат катализатора, който имам (не знам лесно ли се вади и дали може да се постави в къстам даунпайп) Сигурно говоря глупости, но пък май се продават дайнпайпове с катализатор. Малко ме притеснява и факта, че ако си направя къстам генерация, без катализатор дори, може да стане някакъв проблем при следващия ми технически преглед, нали нещо все мислят някакви глупости и забрани.
според мен катализатора трябва да е спортен, високопроходен
ако ще засилваш колата, иначе си е рестриция .. особено пък със стар карализатор
около 300-400лв има нови спортни катализатори
ето моя как се получи
като е студена, малко намирисва, но не винаги и не чак така както смърдеше с запушен ДПФ
забелязох, че различните нафти миришат различно ..
иначе като загрее и я прибирам в гаража .. със сигурност мирише по-малко от запушения ми ДПФ
за звука, при мен не се разбира особена разлика, няма резонанси, няма дрънчене
някакси отзад звучи по напрегната, може би защото е на 2,5 бара .. незнам по скоро като бензинова
ПП: мина си без проблем БГ технически преглед
даже снимах данните на уредите ... като нова била казаха
по скоро зависи от настройките на софтуера .. колко ще дими
всичко трябва да се адаптира за конкретната кола .. а не да се слага насляпо фаблони
Може ли да споделиш каква марка е от къде си го закупил?
Re: E9x M57 информация и тунинг
не съм го купувал лично аз
знам само че е MagnaFlow, спортен високопроходен катализатор със свален термощит
тук е правен - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/
знам само че е MagnaFlow, спортен високопроходен катализатор със свален термощит
тук е правен - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/
Последна промяна Ivo III на 06 Май 2020, 10:39, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здравейте колеги след почти 3 месеца търсене успях да намеря колата, която искам - в Холандия. Придобивката ми е е91 335д 2011, точно с екстрите които исках. Към момента колата е стокова и има работещ дпф. Въпросът ми е от чисто любопитство, след като спорих с приятел за тази скоростна кутия 6хп28 в сравнение с на строто ми е91, което беше 330д преди фейса, някой знае ли до какви нм държът и двете кутии ? Има ли някой, който е чупил някоя от въпросните кутии в следствие от голям въртящ момент ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x M57 информация и тунинг
1000Nm, определено 28цата е много по добра, по бърза и държи на бой много повече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани