E9x M57 информация и тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от HackeD » 05 Мар 2020, 17:06

Май не е коментирано точно това, защото моята кола е с махнат DPF, и гърнето е върнато в този случай има ли смисъл от даун пайп?



darklight написа: тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 :D


Цъкаш копчето да върти вътрешния въздух и спира да духа през прозорците, или поне се чува едвам едвам... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2019
Кара: E92

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от lpStoyanov » 05 Мар 2020, 18:50

darklight написа:п.с. иначе моята 335-ца е с къстъм даунпайп и звука на мен лично ми харесва, да определено става по-шумна, но за околните отвън или ако си с отворени прозорци. За мен лично не е дразнещо, дори напротив, особено градско, а за магистрално каране не съм усетил някаква съществена разлика, тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 :D Единственият минус за мен е от гледна точка на екологията и това, че смърди ужасно около нея (с отворени прозорци и ниска скорост и вътре :D ) и може би е възможно да припаднеш ако прекараш повече от 5 минути до ауспусите :lol:


Брех, тя моята и само без ДПФ леко смърди : )
А има ли такова нещо като къстам даунпайп като сложат катализатора, който имам (не знам лесно ли се вади и дали може да се постави в къстам даунпайп) :roll: Сигурно говоря глупости, но пък май се продават дайнпайпове с катализатор. Малко ме притеснява и факта, че ако си направя къстам генерация, без катализатор дори, може да стане някакъв проблем при следващия ми технически преглед, нали нещо все мислят някакви глупости и забрани.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vicho » 06 Мар 2020, 17:47

ако те притесняват бъдещи проверки по-скоро не си струва да се занимаваш... :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 06 Мар 2020, 18:02

Абе и аз това се чудя. В тая тема мненията варират от: 'как да намеря съединител да държи на 800нм' до: 'не искам да ми мирише на нафта, ще я карам сток'

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 02 Апр 2020, 13:19

Колеги в София кой мапер препоръчвате за ремап на дизелче е90 ?
За милиони-няма закони.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 02 Апр 2020, 14:27

Ако е за стандартен ремап, предполагам доста хора могат да налеят софт. Ако е за къстъм мап на доработвана кола е друга хавата вече.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от Ivo III » 04 Апр 2020, 17:08

lpStoyanov написа:
darklight написа:п.с. иначе моята 335-ца е с къстъм даунпайп и звука на мен лично ми харесва, да определено става по-шумна, но за околните отвън или ако си с отворени прозорци. За мен лично не е дразнещо, дори напротив, особено градско, а за магистрално каране не съм усетил някаква съществена разлика, тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 :D Единственият минус за мен е от гледна точка на екологията и това, че смърди ужасно около нея (с отворени прозорци и ниска скорост и вътре :D ) и може би е възможно да припаднеш ако прекараш повече от 5 минути до ауспусите :lol:


Брех, тя моята и само без ДПФ леко смърди : )
А има ли такова нещо като къстам даунпайп като сложат катализатора, който имам (не знам лесно ли се вади и дали може да се постави в къстам даунпайп) :roll: Сигурно говоря глупости, но пък май се продават дайнпайпове с катализатор. Малко ме притеснява и факта, че ако си направя къстам генерация, без катализатор дори, може да стане някакъв проблем при следващия ми технически преглед, нали нещо все мислят някакви глупости и забрани.


според мен катализатора трябва да е спортен, високопроходен
ако ще засилваш колата, иначе си е рестриция .. особено пък със стар карализатор

около 300-400лв има нови спортни катализатори

ето моя как се получи
Изображение

като е студена, малко намирисва, но не винаги и не чак така както смърдеше с запушен ДПФ
забелязох, че различните нафти миришат различно ..

иначе като загрее и я прибирам в гаража .. със сигурност мирише по-малко от запушения ми ДПФ

за звука, при мен не се разбира особена разлика, няма резонанси, няма дрънчене
някакси отзад звучи по напрегната, може би защото е на 2,5 бара .. незнам по скоро като бензинова

ПП: мина си без проблем БГ технически преглед :mhihi:
даже снимах данните на уредите ... като нова била казаха :mhihi:

по скоро зависи от настройките на софтуера .. колко ще дими
всичко трябва да се адаптира за конкретната кола .. а не да се слага насляпо фаблони
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от astrapower » 04 Апр 2020, 19:04

E, те нашите прегледи...издънените тди-та го минават, та не е особен фактор. Ако има стенд който измерва заводските параметри (CO, NO и фини прахови частци) и стриктни проверки няма как да мине, но....това засега не е фактор. Изглежда доста добре този downpipe с катализатор, дано върши и работа. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 05 Апр 2020, 21:10

astrapower написа:E, те нашите прегледи...издънените тди-та го минават, та не е особен фактор. Ако има стенд който измерва заводските параметри (CO, NO и фини прахови частци) и стриктни проверки няма как да мине, но....това засега не е фактор. Изглежда доста добре този downpipe с катализатор, дано върши и работа. :yes:


На дизела се мери само димност или "фини прахови частци", както ги наричаш. CO и NО се мерят на бензинови автомобили. Допустимите норми за дизела са много високи, затова пушещите дизели минават без проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vicho » 05 Апр 2020, 22:41

дизела за да пуши трябва "товар", иначе си говорим празни приказки :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от Ivo III » 06 Апр 2020, 20:05

според мен най-разумното е да се остави стария ДПФ в гаража .. за лоши времена ако нещо затегнат техническите прегледи
тогава ще се измие/изпере .. слага се на колата и колкото да мине преглед :) и пак в гаража

и да са направи/купи изцяло нов даунпайп
нямам идея .. дали ще иска нещо да се пипа наново по софтуера .. ако се върне ДПФ колкото да мине прегледа

но не ми се вярва скоро да се въведе у нас :mhihi: по скоро ЕС ще се разпадне заедно с нормите си :mhihi: :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.09.2018

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от dzaimov » 09 Апр 2020, 9:50

Ivo III написа:
lpStoyanov написа:
darklight написа:п.с. иначе моята 335-ца е с къстъм даунпайп и звука на мен лично ми харесва, да определено става по-шумна, но за околните отвън или ако си с отворени прозорци. За мен лично не е дразнещо, дори напротив, особено градско, а за магистрално каране не съм усетил някаква съществена разлика, тя така или иначе с тези безрамкови прозорци не е от най-безшумните след 140 :D Единственият минус за мен е от гледна точка на екологията и това, че смърди ужасно около нея (с отворени прозорци и ниска скорост и вътре :D ) и може би е възможно да припаднеш ако прекараш повече от 5 минути до ауспусите :lol:


Брех, тя моята и само без ДПФ леко смърди : )
А има ли такова нещо като къстам даунпайп като сложат катализатора, който имам (не знам лесно ли се вади и дали може да се постави в къстам даунпайп) :roll: Сигурно говоря глупости, но пък май се продават дайнпайпове с катализатор. Малко ме притеснява и факта, че ако си направя къстам генерация, без катализатор дори, може да стане някакъв проблем при следващия ми технически преглед, нали нещо все мислят някакви глупости и забрани.


според мен катализатора трябва да е спортен, високопроходен
ако ще засилваш колата, иначе си е рестриция .. особено пък със стар карализатор

около 300-400лв има нови спортни катализатори

ето моя как се получи
Изображение

като е студена, малко намирисва, но не винаги и не чак така както смърдеше с запушен ДПФ
забелязох, че различните нафти миришат различно ..

иначе като загрее и я прибирам в гаража .. със сигурност мирише по-малко от запушения ми ДПФ

за звука, при мен не се разбира особена разлика, няма резонанси, няма дрънчене
някакси отзад звучи по напрегната, може би защото е на 2,5 бара .. незнам по скоро като бензинова

ПП: мина си без проблем БГ технически преглед :mhihi:
даже снимах данните на уредите ... като нова била казаха :mhihi:

по скоро зависи от настройките на софтуера .. колко ще дими
всичко трябва да се адаптира за конкретната кола .. а не да се слага насляпо фаблони


Може ли да споделиш каква марка е от къде си го закупил?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от Ivo III » 10 Апр 2020, 15:38

не съм го купувал лично аз
знам само че е MagnaFlow, спортен високопроходен катализатор със свален термощит

тук е правен - https://www.facebook.com/MadFactoryMotorsport/
Последна промяна Ivo III на 06 Май 2020, 10:39, променена общо 1 път
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.03.2016
Пол: Мъж

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от miki258 » 12 Апр 2020, 15:36

Здравейте колеги :) след почти 3 месеца търсене успях да намеря колата, която искам - в Холандия. Придобивката ми е е91 335д 2011, точно с екстрите които исках. Към момента колата е стокова и има работещ дпф. Въпросът ми е от чисто любопитство, след като спорих с приятел за тази скоростна кутия 6хп28 в сравнение с на строто ми е91, което беше 330д преди фейса, някой знае ли до какви нм държът и двете кутии ? Има ли някой, който е чупил някоя от въпросните кутии в следствие от голям въртящ момент ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vld » 12 Апр 2020, 18:45

1000Nm, определено 28цата е много по добра, по бърза и държи на бой много повече.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook