E9x M57 информация и тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от Kroki » 26 Яну 2024, 14:01

sspeed написа:Намерих таблица/описание,кой двигател с какви турбини е и какви са лимитите на фабричните неща на бмв двигателите на Е9х и Е6х

https://house-of-torque.com/engine-tuning/

Първата грешка е, че фейс 197 няма вихрови. :yes:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от andy » 26 Яну 2024, 14:35

И на 3.5Д преди и фейса че са еднакви турбините

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 21.01.2020
Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от sspeed » 14 Май 2024, 14:19

Не съм се отказал от хибрид аз и проучвам нещата. :mhihi:

Спрях се на 2 вариянта: 2263/65 и 2565 (оригиналната е 2260)

:arrow: Единичен хибрид 2263/65: ще се смени само перката на студенат част,другото по турбото остава стоково,но се стигали 330-340 коня с нея и турбото било работело на пределите си.

:arrow: Двоен хибрид: 2565 вариянта ще е със олекотен валл 25-петица 137грама и 65мм търбо систем перка и "къстъм flow" за геометрията (каквото и да означава последното..хаха),като с тези неща ми казват,че нямало да има по голям лаг в ниските от фабричното турбо,за над 350 коня била,но имам опасения,че ще докара гаден лаг при градско каране

Целта ми е мощност от порядъка на 350-360 коня ,но с минимален допълнителен лаг от оригиналната турбина.

Кой вариянт бихте ми препоръчали спрямо вашият опит и търсените от мен резултати?

Да припомня:

Колата е Е90 330Д на задно,231hp 500Нм сток с ZF6HP26,като в момента е на 300hp@640Nm с следните доработки
-downpipe
-махнат ЕГР и вихрови
-По голям ,китайски интеркулер реплика на wagner
- махнато крайно гърне,като след задния мост се раздвоява с тръби 2х63мм,средното гърне стои
- Предни спирачни апарати и дискове от 335D
Колата се поддържа много добре и са сменени всички консумативи(веригите и водна помпа също) и всички течности,като цяло е много читава бройка и за това мисля,че може да се засили още малко. Никога до сега не е имала ремап. Аз пръв почнах циганийте по нея :mhihi:

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook