E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E9x M57 информация и тунинг
sspeed написа:Намерих таблица/описание,кой двигател с какви турбини е и какви са лимитите на фабричните неща на бмв двигателите на Е9х и Е6х
https://house-of-torque.com/engine-tuning/
Първата грешка е, че фейс 197 няма вихрови.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: E9x M57 информация и тунинг
Не съм се отказал от хибрид аз и проучвам нещата.
Спрях се на 2 вариянта: 2263/65 и 2565 (оригиналната е 2260)
Единичен хибрид 2263/65: ще се смени само перката на студенат част,другото по турбото остава стоково,но се стигали 330-340 коня с нея и турбото било работело на пределите си.
Двоен хибрид: 2565 вариянта ще е със олекотен валл 25-петица 137грама и 65мм търбо систем перка и "къстъм flow" за геометрията (каквото и да означава последното..хаха),като с тези неща ми казват,че нямало да има по голям лаг в ниските от фабричното турбо,за над 350 коня била,но имам опасения,че ще докара гаден лаг при градско каране
Целта ми е мощност от порядъка на 350-360 коня ,но с минимален допълнителен лаг от оригиналната турбина.
Кой вариянт бихте ми препоръчали спрямо вашият опит и търсените от мен резултати?
Да припомня:
Колата е Е90 330Д на задно,231hp 500Нм сток с ZF6HP26,като в момента е на 300hp@640Nm с следните доработки
-downpipe
-махнат ЕГР и вихрови
-По голям ,китайски интеркулер реплика на wagner
- махнато крайно гърне,като след задния мост се раздвоява с тръби 2х63мм,средното гърне стои
- Предни спирачни апарати и дискове от 335D
Колата се поддържа много добре и са сменени всички консумативи(веригите и водна помпа също) и всички течности,като цяло е много читава бройка и за това мисля,че може да се засили още малко. Никога до сега не е имала ремап. Аз пръв почнах циганийте по нея
Спрях се на 2 вариянта: 2263/65 и 2565 (оригиналната е 2260)
Единичен хибрид 2263/65: ще се смени само перката на студенат част,другото по турбото остава стоково,но се стигали 330-340 коня с нея и турбото било работело на пределите си.
Двоен хибрид: 2565 вариянта ще е със олекотен валл 25-петица 137грама и 65мм търбо систем перка и "къстъм flow" за геометрията (каквото и да означава последното..хаха),като с тези неща ми казват,че нямало да има по голям лаг в ниските от фабричното турбо,за над 350 коня била,но имам опасения,че ще докара гаден лаг при градско каране
Целта ми е мощност от порядъка на 350-360 коня ,но с минимален допълнителен лаг от оригиналната турбина.
Кой вариянт бихте ми препоръчали спрямо вашият опит и търсените от мен резултати?
Да припомня:
Колата е Е90 330Д на задно,231hp 500Нм сток с ZF6HP26,като в момента е на 300hp@640Nm с следните доработки
-downpipe
-махнат ЕГР и вихрови
-По голям ,китайски интеркулер реплика на wagner
- махнато крайно гърне,като след задния мост се раздвоява с тръби 2х63мм,средното гърне стои
- Предни спирачни апарати и дискове от 335D
Колата се поддържа много добре и са сменени всички консумативи(веригите и водна помпа също) и всички течности,като цяло е много читава бройка и за това мисля,че може да се засили още малко. Никога до сега не е имала ремап. Аз пръв почнах циганийте по нея
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани