E9x M57 информация и тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 06 Дек 2019, 10:21

The_Bear написа:При Андрей от Враца. Само той си знае какво е направил. :mhihi:
Ще сменя уплътнението на входа на турбото, студената част, да видим.



Колега проблема ти е в ремапа и аз имах такива проблеми при раздаване на газ турбото изчезваше или колата просто забиваше на определени обороти, смених мапера, намалихме мощноста с малко и колата се оправи. В твоя случай може да не и достига гориво или както си предположил да е дебитомер...Някой колега правилно те посъветва, че при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от The_Bear » 06 Дек 2019, 15:05

don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата


Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от vicho » 06 Дек 2019, 15:06

The_Bear написа:Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?


точно така! :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 06 Дек 2019, 23:32

The_Bear написа:
don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата


Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от don't be » 06 Дек 2019, 23:35

The_Bear написа:
don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата


Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?


Бих те попитал същото, ако можеше бавареца да го направи 270 коня тоя мотор нямаше ли заводски да излезе 270 :winky:. А случайно да ти е хрумвало тоя дебитомер аджеба ако мереше 270 коня, тия от Бавария нямаше ли да го сложат същия на 335д. ;)
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 685
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от Ivo III » 07 Дек 2019, 0:13

don't be написа:
The_Bear написа:
don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата


Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?


Бих те попитал същото, ако можеше бавареца да го направи 270 коня тоя мотор нямаше ли заводски да излезе 270 :winky:. А случайно да ти е хрумвало тоя дебитомер аджеба ако мереше 270 коня, тия от Бавария нямаше ли да го сложат същия на 335д. ;)



разбира се че няма да го направи :)
точно БМВ .. ползват почти едни и същи часкове за голяма фамилия от мотори :)

и такива като нас после дават купища пари, за чаркове за да си ги преправят за по-високите версии .. защото повечето неща са същите :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 07 Дек 2019, 10:10

Как така дебитомера да мери коне, нещо се обърках? :roll: На 335д формата на дебитомера е различна, как ще сложат същия като на 330д?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 07 Дек 2019, 10:28

Формата е различна, но не мисля, че това е определящо. На 177кс 320 пак е кръгъл.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 07 Дек 2019, 14:04

chris_barnes написа:Формата е различна, но не мисля, че това е определящо. На 177кс 320 пак е кръгъл.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от The_Bear » 07 Дек 2019, 16:14

Аз доколкото разбрах, колегата don't be иска да ми каже, че стоковия ми дебитомер вече не е подходящ за колата след като е чипната, ще се бъгави и т.н.

Но аз пак не разбирам, защо ако е можело без дебитомер въобще са го слагали като част, а не са ползвали възможностите софтуера като заместител (както би направил мапера).
Не е ли по-добре да си е с дебитомер, но подходящ за съответния случай (двигател, мощност), отколкото да се изолира и да се пипне софтуера?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 07 Дек 2019, 23:27

Колега, задаваш малко негърски въпроси. В единия случай се гони икономия и екология, в другия максимална мощност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от The_Bear » 08 Дек 2019, 20:34

(h)aman написа:Колега, задаваш малко негърски въпроси.


Колега, с тези коментари ще ме откажеш да питам нещо въобще изобщо :D

Ако не ти се занимава, не отговаряй. Ако ви преча, кажете да не драскам тук. Признавам, че съм немалко невеж в областта на модерните автомобилни двигатели, ама нали за това е тоя форум, да научим нещо един от друг. Виждам, че в тази тема повечето сте на по-високо ниво. Вместо да взема да се ограмотявам по трудния начин, питам конкретни неща, които ме интересуват и се радвам, когато някой обясни нещо, така че да го разбера, а и не само аз. Ако си пазите тайните около тунинга на дизелите вече е друго нещо, и това бих разбрал.

С най-добри чувства!
Горе-долу ми се изясни за дебитомера. Благодаря!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от (h)aman » 09 Дек 2019, 1:20

The_Bear написа:
(h)aman написа:Колега, задаваш малко негърски въпроси.


Колега, с тези коментари ще ме откажеш да питам нещо въобще изобщо :D

Ако не ти се занимава, не отговаряй. Ако ви преча, кажете да не драскам тук. Признавам, че съм немалко невеж в областта на модерните автомобилни двигатели, ама нали за това е тоя форум, да научим нещо един от друг. Виждам, че в тази тема повечето сте на по-високо ниво. Вместо да взема да се ограмотявам по трудния начин, питам конкретни неща, които ме интересуват и се радвам, когато някой обясни нещо, така че да го разбера, а и не само аз. Ако си пазите тайните около тунинга на дизелите вече е друго нещо, и това бих разбрал.

С най-добри чувства!
Горе-долу ми се изясни за дебитомера. Благодаря!


Не съм искал да те засегна, но зададен по този начин въпросът ти звучи като " Защо от БМВ са сложили ДПФ, като може да върви и без него?" . Дебитомерът подава важна информация на компютъра, за да може да приготви оптимална горивна смес / за намаляване на вредни емисии и икономия на гориво/, съобразявайки се с редица фактори, влияещи върху горивната смес. Той е пряко свързан и с ЕГР-а, понеже част от нужното количество въздух трябва да влезе от него. За мен няма причина да се маха дебитомера на нашите двигатели. Не знам точно колко му е лимита, но със сигурност на сток турбо + ремап не прави никакви проблеми, бъгове и тн, ако е изправен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от ///M Power » 16 Дек 2019, 15:20

Момчета да знаете от къде мога да намеря downpipe за е65ца 218кс.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x M57 информация и тунинг

Мнение от chris_barnes » 16 Дек 2019, 15:20

Само къстъм. За сф - ko6mara motorsport.

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook