E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:При Андрей от Враца. Само той си знае какво е направил.
Ще сменя уплътнението на входа на турбото, студената част, да видим.
Колега проблема ти е в ремапа и аз имах такива проблеми при раздаване на газ турбото изчезваше или колата просто забиваше на определени обороти, смених мапера, намалихме мощноста с малко и колата се оправи. В твоя случай може да не и достига гориво или както си предположил да е дебитомер...Някой колега правилно те посъветва, че при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата
За милиони-няма закони.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата
Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?
точно така!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата
Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?
За милиони-няма закони.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата
Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?
Бих те попитал същото, ако можеше бавареца да го направи 270 коня тоя мотор нямаше ли заводски да излезе 270 . А случайно да ти е хрумвало тоя дебитомер аджеба ако мереше 270 коня, тия от Бавария нямаше ли да го сложат същия на 335д.
За милиони-няма закони.
Re: E9x M57 информация и тунинг
don't be написа:The_Bear написа:don't be написа: при по тежък софтуер дебитомера се изключва, точно за да не дава бъгове колата
Липсата му няма ли да навреди на поведението на мотора? Ако е могло без него, защо са го слагали баварците? Като изключа буксата не ми харесва как звучи колата в ниските, трака. Или имаш предвид, че мапера може да го направи така, че хем да го няма, хем да не трака и всичко да е топ?
Бих те попитал същото, ако можеше бавареца да го направи 270 коня тоя мотор нямаше ли заводски да излезе 270 . А случайно да ти е хрумвало тоя дебитомер аджеба ако мереше 270 коня, тия от Бавария нямаше ли да го сложат същия на 335д.
разбира се че няма да го направи
точно БМВ .. ползват почти едни и същи часкове за голяма фамилия от мотори
и такива като нас после дават купища пари, за чаркове за да си ги преправят за по-високите версии .. защото повечето неща са същите
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: E9x M57 информация и тунинг
Как така дебитомера да мери коне, нещо се обърках? На 335д формата на дебитомера е различна, как ще сложат същия като на 330д?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Формата е различна, но не мисля, че това е определящо. На 177кс 320 пак е кръгъл.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: E9x M57 информация и тунинг
chris_barnes написа:Формата е различна, но не мисля, че това е определящо. На 177кс 320 пак е кръгъл.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
Аз доколкото разбрах, колегата don't be иска да ми каже, че стоковия ми дебитомер вече не е подходящ за колата след като е чипната, ще се бъгави и т.н.
Но аз пак не разбирам, защо ако е можело без дебитомер въобще са го слагали като част, а не са ползвали възможностите софтуера като заместител (както би направил мапера).
Не е ли по-добре да си е с дебитомер, но подходящ за съответния случай (двигател, мощност), отколкото да се изолира и да се пипне софтуера?
Но аз пак не разбирам, защо ако е можело без дебитомер въобще са го слагали като част, а не са ползвали възможностите софтуера като заместител (както би направил мапера).
Не е ли по-добре да си е с дебитомер, но подходящ за съответния случай (двигател, мощност), отколкото да се изолира и да се пипне софтуера?
Re: E9x M57 информация и тунинг
Колега, задаваш малко негърски въпроси. В единия случай се гони икономия и екология, в другия максимална мощност.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: E9x M57 информация и тунинг
(h)aman написа:Колега, задаваш малко негърски въпроси.
Колега, с тези коментари ще ме откажеш да питам нещо въобще изобщо
Ако не ти се занимава, не отговаряй. Ако ви преча, кажете да не драскам тук. Признавам, че съм немалко невеж в областта на модерните автомобилни двигатели, ама нали за това е тоя форум, да научим нещо един от друг. Виждам, че в тази тема повечето сте на по-високо ниво. Вместо да взема да се ограмотявам по трудния начин, питам конкретни неща, които ме интересуват и се радвам, когато някой обясни нещо, така че да го разбера, а и не само аз. Ако си пазите тайните около тунинга на дизелите вече е друго нещо, и това бих разбрал.
С най-добри чувства!
Горе-долу ми се изясни за дебитомера. Благодаря!
Re: E9x M57 информация и тунинг
The_Bear написа:(h)aman написа:Колега, задаваш малко негърски въпроси.
Колега, с тези коментари ще ме откажеш да питам нещо въобще изобщо
Ако не ти се занимава, не отговаряй. Ако ви преча, кажете да не драскам тук. Признавам, че съм немалко невеж в областта на модерните автомобилни двигатели, ама нали за това е тоя форум, да научим нещо един от друг. Виждам, че в тази тема повечето сте на по-високо ниво. Вместо да взема да се ограмотявам по трудния начин, питам конкретни неща, които ме интересуват и се радвам, когато някой обясни нещо, така че да го разбера, а и не само аз. Ако си пазите тайните около тунинга на дизелите вече е друго нещо, и това бих разбрал.
С най-добри чувства!
Горе-долу ми се изясни за дебитомера. Благодаря!
Не съм искал да те засегна, но зададен по този начин въпросът ти звучи като " Защо от БМВ са сложили ДПФ, като може да върви и без него?" . Дебитомерът подава важна информация на компютъра, за да може да приготви оптимална горивна смес / за намаляване на вредни емисии и икономия на гориво/, съобразявайки се с редица фактори, влияещи върху горивната смес. Той е пряко свързан и с ЕГР-а, понеже част от нужното количество въздух трябва да влезе от него. За мен няма причина да се маха дебитомера на нашите двигатели. Не знам точно колко му е лимита, но със сигурност на сток турбо + ремап не прави никакви проблеми, бъгове и тн, ако е изправен.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: E9x M57 информация и тунинг
Момчета да знаете от къде мога да намеря downpipe за е65ца 218кс.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x M57 информация и тунинг
Само къстъм. За сф - ko6mara motorsport.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани