1литър масло на 3000км.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.12.2019
Пол: Мъж

1литър масло на 3000км.

Мнение от E90fenclub » 01 Дек 2019, 21:09

Здравейте, искам да споделя моят проблем. Придобих се с е90 преди 5 месеца 2006г. 320д. 163кс. 297 000км, от Ауто Бавария казаха, че 2010 е върната 100 000км . Иначе е Ремапната.
Като карам над 3000 оборота, миришеше много гадно като на изгоряло масло при отвроени стъкла или шибидах, отделно ми харчеше много масло около 1л на 500-1000 км. Един ден пробвах настъпих я повечко и като отворих предния капак направо кадеше, майстора като показах каза,че е отдишника. Свалиха двигателя, отвориха и казаха,че няма големи видими забележки, но едно бутало е 250лв със сигмента и затова взех друг двигател от десняк бмв 120д 163кс. на 180 000км.
Обаче сега въпреки,че карах на определени места повече от 3000 оборота след 3000км ми светна за масло лампата и долях 1литър масло пак. А миризмата пак я има .... Но няма видими течове.... Филтъра за картерни газове смених с нов Вайко и турбото е рециклирано от ТурбоМоторс. Гр. София..... Може ли малко помощ...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от vld » 02 Дек 2019, 9:22

E90fenclub написа:Здравейте, искам да споделя моят проблем. Придобих се с е90 преди 5 месеца 2006г. 320д. 163кс. 297 000км, от Ауто Бавария казаха, че 2010 е върната 100 000км . Иначе е Ремапната.
Като карам над 3000 оборота, миришеше много гадно като на изгоряло масло при отвроени стъкла или шибидах, отделно ми харчеше много масло около 1л на 500-1000 км. Един ден пробвах настъпих я повечко и като отворих предния капак направо кадеше, майстора като показах каза,че е отдишника. Свалиха двигателя, отвориха и казаха,че няма големи видими забележки, но едно бутало е 250лв със сигмента и затова взех друг двигател от десняк бмв 120д 163кс. на 180 000км.
Обаче сега въпреки,че карах на определени места повече от 3000 оборота след 3000км ми светна за масло лампата и долях 1литър масло пак. А миризмата пак я има .... Но няма видими течове.... Филтъра за картерни газове смених с нов Вайко и турбото е рециклирано от ТурбоМоторс. Гр. София..... Може ли малко помощ...

Мери компресията, ако е ОК, тоест в диапазона 26-28 на всички цилиндри значи желязото е здраво.
Тогава си купуваш нов ОЕМ маслен сепаратор и преглеждаш вакум помпата, от нея също може да прави налягане в мотора и да изхвърля през картерната вентилация....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от zvetiko » 02 Дек 2019, 9:33

Два различни двигателя, с еднакво поведение... Доколкото разбирам, обичаш да я настъпваш- с какво масло се кара колата. Добре е и да измиеш двигателя и видиш от къде е теча- след като има миризма...
За клапана- колегата ти го е казал- само оригинален, всичко останало може да спре да работи правилно и след няколко дни.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.12.2019
Пол: Мъж

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от E90fenclub » 02 Дек 2019, 18:26

В момента е с евтино масло Елф 5в40, а относно поведението .. да горе долу еднакво, но преди кадеше иаше теч и си мислех, че от там мирише,но сега не кади няма теч а има миризма....

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.12.2019
Пол: Мъж

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от E90fenclub » 02 Дек 2019, 18:27

Днес гледах пак, след доливането минах 1100км и са изчезнали 500мл масло...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 7.04.2017
Пол: Мъж
Кара: E90 320d

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Ochite » 17 Дек 2019, 17:43

E90fenclub написа:Днес гледах пак, след доливането минах 1100км и са изчезнали 500мл масло...


Пич като си купувах колата директно отидох в сервиза да и сменят маслото. Нямах време изобщо да погледна с какво масло се кара тая кола и ми предложиха някакво от по евтините беше викам слагай засега после ще гледам с какво масло се кара тая кола. Голяма грешка. Понеже старата ми 10 години с всякакви масла съм я карал въобще никакви ядове. Беше зимата голям студ. Да ама 3-4 дни тая кола пуши при палене и миришеше много. Взех доста да се притеснявам, че има някакви сериозни проблеми а тъкмо я бях купил. Влезнах четох няколко часа в интернет то елементарно че колата си има точно опрелено масло и големи претенций от към по евтините и калпавите ама кой да знае. Доста се стреснах и на 4тия ден го смених с масовия Castrol Edge turbo dizel и т.н. Изчезна пушек изчезна миризма всичко. Евтиното масло беше някакво оранжево шише. Много причини има да ти гори масло и да пуши ама първо почни от маслото. Първото което бях сложил няма нищо общо с другото изчезна пушек смрад всичко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Infinity_bg » 31 Яну 2020, 11:25

Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:
BMW 325i M3 look.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Kurtov » 31 Яну 2020, 19:15

Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:


Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Infinity_bg » 03 Фев 2020, 9:13

Kurtov написа:
Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:


Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?


Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват. :!:
BMW 325i M3 look.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от armagedon01 » 10 Фев 2020, 7:42

Infinity_bg написа:
Kurtov написа:
Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:


Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?


Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват. :!:


Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....

Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Infinity_bg » 02 Мар 2020, 8:55

armagedon01 написа:
Infinity_bg написа:
Kurtov написа:
Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:


Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?


Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват. :!:


Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....

Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......


Подобни глупости не ми се слушат... по добре било, масло от еди коя си марка или по-скоро бих се доверил! И не случайно хубавото масло струва от над 20 лв литъра, а не 12 или 15 лв като масовата полу-синтетиката например. Има си спецификации които са описани и които е редно да бъдат спазвани. Колкото до маслото на Лукойл, не бих се доверил на техните, поради ред причини. Марковите масла се купуват само от проверени търговци, а не от кварталното магазинче или от Кауфланд. :yes:
BMW 325i M3 look.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Kurtov » 02 Мар 2020, 12:26

Infinity_bg написа:
armagedon01 написа:
Infinity_bg написа:
Kurtov написа:
Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:


Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?


Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват. :!:


Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....

Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......


Подобни глупости не ми се слушат... по добре било, масло от еди коя си марка или по-скоро бих се доверил! И не случайно хубавото масло струва от над 20 лв литъра, а не 12 или 15 лв като масовата полу-синтетиката например. Има си спецификации които са описани и които е редно да бъдат спазвани. Колкото до маслото на Лукойл, не бих се доверил на техните, поради ред причини. Марковите масла се купуват само от проверени търговци, а не от кварталното магазинче или от Кауфланд. :yes:



Точно така колега, много си прав!
Има си спефикации и в тези спецификации никъде не пише, че трябва маслото да е поне 20лв за литър :lol: , както и какви базови масла да има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от armagedon01 » 03 Мар 2020, 0:21

Infinity_bg написа:
armagedon01 написа:
Infinity_bg написа:
Kurtov написа:
Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! :banghead: Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми. :no:


Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?


Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват. :!:


Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....

Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......


Подобни глупости не ми се слушат... по добре било, масло от еди коя си марка или по-скоро бих се доверил! И не случайно хубавото масло струва от над 20 лв литъра, а не 12 или 15 лв като масовата полу-синтетиката например. Има си спецификации които са описани и които е редно да бъдат спазвани. Колкото до маслото на Лукойл, не бих се доверил на техните, поради ред причини. Марковите масла се купуват само от проверени търговци, а не от кварталното магазинче или от Кауфланд. :yes:


Колега, колите ни са на 15 години, горят по 1 л масло на 1000 км., а ние за спецификации си говорим, няма нищо вечно, а прекаленото робуване на марки и търговци не е гаранция за нищо + колегата не каза, че не е спазил спецификациите, а просто е сипал по - евтино масло. Погледни в търговския раздел - БМВ масло 5/30 - оригинално 16 лв :) , въпросния колега е в този форум много преди мен и теб, всички твърдят, че е надежден ....... Имам познати, които карат наистина с каквото има падне и проблем няма, нито гори, нито пуши /не казвам, че е правилно/, може би ще окаже влияние ако колата стане на наистина много километри, на теория трябва да спазваме какво ли не, но на практика не е точно така, втелясвате се във вече стари коли. Самия аз съм поддържал колата си бих казал с добри консумативи, не съм жалил средства, в началото дори в БМВ се сменяха масла и филтри и винаги е горяла масло, въпреки че я взех на реално малко километри от представителство ...... :yes:
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от krika » 03 Мар 2020, 23:19

М47 е от последните двигатели на BMW, които не голят масло когато са в добро състояние за разлика от много от по-новите двигатели. При такъв драстичен разход на масло съм сигурен, че гори от лошо състояние на двигателя, а не от качеството на маслото...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 5.07.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: M3 e46
Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.

Re: 1литър масло на 3000км.

Мнение от Infinity_bg » 15 Мар 2020, 14:02

armagedon01 >> Искате да карате BMW кола на която маса от частите струват над 200 лв, но нямате пари да купите масло което струва над 16 лв и е качествено. :banghead: :banghead: :banghead: Ще ме извинявате ама явно изобщо не е трябвало да си купувате подобна кола. Ако ти кажа колко пари съм налял в моята като пари за части, свят ще ти се завие, друг е проблема че като я купувах не гледах за много неща. Спецялно за теб ти закачам една фактура и ти снимам маслото което купих наскоро от всеизвестен сайт и е го карат директно от Германия и маслото не някакво си.

IMG_20200315_133856.jpg


IMG_20200315_133920.jpg


Да ти спомена ли как преди време, си смених всички свещи с оригиналните, само защото старите които бяха NGK уж там Иридиум които изкараха някъде 10 000 км и пробиха, заради влага и прочие простотии. Новите свещи които са оригинални струват над 30 лв едната! Освен това си купих нови алуминиеви болтове за капака на клапаните, които само те струват 60 лв и смених голяма част от болтовете, защото течеше масло като лейка, въпреки новата оригинална гарнитура... Сега покрай смяната на едните алуминиеви болтове, май и разхода на масло ми спря (N52 двигател съм!), на таблото ми показва само 1 чертичка по малко масло, и сега се чудя дали не ми е се е прецакал датчика за нивото на маслото (дано да не е :bowdown: , който само той струва над 400 лв! Но ако се окаже че заради единия теч съм губил по над литър на 2000 км, ще се гръмна, защото е било възможно да се оправи този проблем с едни 60 лв само.

Има една приказка, с "Пръдня боя не става!" . Същото е и с маслото.

Аз обаче оставам с мега лошото впечатление, че болшинството шофьори на БМВ грам не си поддържат колите. :confused: Лично го изпитах на собствен гръб с моята когато си я купих, но Бога ми поне когато я продада някой ден, ще е в топ състояние независимо че е 2005 година, и цената на която бих я пуснал определено няма да е 2000 или 3000 лв. ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 325i M3 look.

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook