Масло от тръбата за отрботените пари.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Проблема с твърдия педал го реших след като смених маркуча с вакум клапана който влиза в сервото. В крайна сметка той се оказа проблема. Заедно с него се сменя и уплатнението в което влиза.Като свалих стария маркуч изглеждаше наред пропускаше само в едната посока клапана но може самото уплатнение да е било проблем. Така или иначе смених всичко.Проблема е че смяната е адски гадна. Трябва да се свали филтър на купето, кората под него, да се източни спирачната течност от казанчето след което се сваля. Трябва да се развият трите болта на abs и леко да се премести. От там на сетне започва веселбата. Трябват здрави нерви и подходящи инструменти и тънка ръка за да се свали и после да се монтира новия клапан.После се налива спирачна течност и по обратния ред наново. Няма нужда от обезвъздушаване.Трябва, да се внимава да не се изпусне уплатнението при монтажа(както направих аз), че влиза под серво то и ваденето е цял филм. Няма бъркане. Дано съм бил полезен. На финала Краси Ацалов ми изми мотора и сега изглежда все едно излиза от магазина. Направи ми и диагностика и сега смело напред.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
toshibata написа:Проблема с твърдия педал го реших след като смених маркуча с вакум клапана който влиза в сервото. В крайна сметка той се оказа проблема. Заедно с него се сменя и уплатнението в което влиза.Като свалих стария маркуч изглеждаше наред пропускаше само в едната посока клапана но може самото уплатнение да е било проблем. Така или иначе смених всичко.Проблема е че смяната е адски гадна. Трябва да се свали филтър на купето, кората под него, да се източни спирачната течност от казанчето след което се сваля. Трябва да се развият трите болта на abs и леко да се премести. От там на сетне започва веселбата. Трябват здрави нерви и подходящи инструменти и тънка ръка за да се свали и после да се монтира новия клапан.После се налива спирачна течност и по обратния ред наново. Няма нужда от обезвъздушаване.Трябва, да се внимава да не се изпусне уплатнението при монтажа(както направих аз), че влиза под серво то и ваденето е цял филм. Няма бъркане. Дано съм бил полезен. На финала Краси Ацалов ми изми мотора и сега изглежда все едно излиза от магазина. Направи ми и диагностика и сега смело напред.
Колега кое е това уплатнения в което влиза вакум клапана?
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Гумен пръстен, който стои на серво то и маркуч с вакум клапана влиза в него.
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Мисля. че е номер 4 от схемата. Номера му е 34336765316
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Да колега номер 4. Аз тъкмо същата снимка щях да качвам, но ти ме изпревари.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Колеги това се води някакъв уплатнител на казанчето на спирачната течност?
Номенклатурен номер : 34336765316
Описание : УПЛЪТНИТЕЛ КАЗАНЧЕ СПИР.ТЕЧНОСТ
Ед.цена (с ДДС) : 13.90 BGN
Номенклатурен номер : 34336765316
Описание : УПЛЪТНИТЕЛ КАЗАНЧЕ СПИР.ТЕЧНОСТ
Ед.цена (с ДДС) : 13.90 BGN
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Наистина под номер 4 има два номера това е другия 34336893085
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Evgeni написа:Наистина под номер 4 има два номера това е другия 34336893085
34336893085
Gasket
From:
11/19/2018
To:
-
Price:
Supersedes:
34336765316
(07/05/2004 — ), Exchangeable retrospectively
34330413019
(07/05/2004 — 12/04/2006)
Под този номер в Дару и М Кар изписва невалидна част 34336893085.
Вероятно новият номер е:
Номенклатурен номер : 34336765316
Описание : УПЛЪТНИТЕЛ КАЗАНЧЕ СПИР.ТЕЧНОСТ
Ед.цена (с ДДС) : 13.90 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
но защо пише УПЛЪТНИТЕЛ КАЗАНЧЕ СПИР.ТЕЧНОСТ
нещо се обърках
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Питайте в елит кар там си излиза самия маркуч с уплатнението което се продава отделно. Има го оригинално и афтър маркер. Аз сложих на АТЕ. Струва 3лв.За оригинално трябваше да чакам.
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Ето номерата:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Колега, как е сега положението с маркуча? Има ли омасляване след измиването и т.н.? Други разлики да си усетил? При мен го има същото омасляване, влиза си и в турбината и майстора каза сегменти според него, но сега като чета твоята сага и се замислям, че моята вакум помпа омаслява отдолу и може и при мен да е сдала багажа.
Re: Масло от тръбата за отрботените пари.
Извинявай за късния отговор, но отдавна не бях влизал във форума. Омасляване нямам, но при мен е било основно от спускания капак и след като го залепих сега всичко е сухо. Вакум помпата също. Мисля си обаче, че ако помпата тече и трябва да се сменя вътрешния пръстен, който не се предлага е по добре нова да се вземе, защото все още не мога да реша проблема с твърдия педал сутрин когато е студена преди палене. Какво ли не правих, какво ли не сменях и пак след 10 дена почва само сутрин, да прави този проблем.Мерихме вакум и уреда показва че като загася колата го изпуска от някъде. Смених е всички маркучи, почистихме клапанчето отгоре на вакум помпата, пак мерим и всичко ок. Минаха 10 дни не я бях палил от 3,4 дена качвам се и педала пак кокал. Мисля си, че като не е оригиналния о пръстен вътре в помпата и губи вакум... Просто вече не знам.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани