Моля за мнение относно стойности от диагностика
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за мнение относно стойности от диагностика
Здравейте колеги.Бихте ли ми казали тези стойности добре ли са или не?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Моля за мнение относно стойности от диагностика
Общо взето са добре, макар че така е трудно да се каже.
Дюзите имат добри корекции, но двигателят гледам е топъл (хубаво е да се гледат на студен). Налягането на празен ход не е много показателно, то се гледа като се понастъпва колата.
Има разминаване в current и desired air mass. Това обикновено показва или изолиран ЕГР или проблем с него.
Дюзите имат добри корекции, но двигателят гледам е топъл (хубаво е да се гледат на студен). Налягането на празен ход не е много показателно, то се гледа като се понастъпва колата.
Има разминаване в current и desired air mass. Това обикновено показва или изолиран ЕГР или проблем с него.
Re: Моля за мнение относно стойности от диагностика
Ами ЕГР клапана незнан дали е изолиран,поне механично не е със сигурност.Помня че преди 4 години ми се запуши ДПФ филтъра и го махнаха както механично така и софтуерно.Иначе проблеми с колата нямам,но исках да се допитам дали са в норми тези стойности.Забравих да споделя че е 2.0д 163к.с.
А как да разбера дали с ЕГР-а има проблеми?
А как да разбера дали с ЕГР-а има проблеми?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Моля за мнение относно стойности от диагностика
Най-лесното мисля, че е да се махне маркуча към дросела и просто да се гледа на празен ход и при подаване на газ дали затваря/отваря EGR-а. Евентуално да се види и колко е мръсен.
Re: Моля за мнение относно стойности от диагностика
Колега ето стойностите на студен двигател.
Прави ми впечтление че има разлика при desired charge и current charge.Това лошо ли е че има такава разлика и всъщност какво е това charge?налягане на турбо ли?
Прави ми впечтление че има разлика при desired charge и current charge.Това лошо ли е че има такава разлика и всъщност какво е това charge?налягане на турбо ли?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Моля за мнение относно стойности от диагностика
drago9205 написа:Общо взето са добре, макар че така е трудно да се каже.
Дюзите имат добри корекции, но двигателят гледам е топъл (хубаво е да се гледат на студен). Налягането на празен ход не е много показателно, то се гледа като се понастъпва колата.
Има разминаване в current и desired air mass. Това обикновено показва или изолиран ЕГР или проблем с него.
Колега може ли да ми обясниш защо, мен пък са ми казвали че се гледа на топъл мотор, моите на студен дават оклонение доста дюзите, а на топъл са около 0,20-0,30
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Моля за мнение относно стойности от диагностика
На топъл мотор обикновено се поизглажда работата, съответно и корекциите влизат в норма, поне докато не са в съвсем тежко състояние дюзите. Но въпреки това е редно да се гледат и на студен, за да се види тогава (в неоптимални условия) дали дават големи и сериозни отклонения. Тоест в един идеален случай и на студен и на топъл не трябва да има големи отклонения в корекциите.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани