E60 520i M54 Проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
E60 520i M54 Проблем
Здравейте колеги,
Ще опиша проблема, който имам с колата, която купих преди около 2месеца.
Ако темата е дискутирана, моля дайте ми препратка към коментарите, защото четох подобни теми около 2часа и не откривам моя проблем.....
1. Колата я купих преди около 2месеца.... колкото и тъпо да ви звучи първо я купих и след около седмица я закарах на 1приятел, който има сервиз да я погледне. Вдигнахме я, огледахме я, направи й диагностика, препоръча ми 2-3 неща по окачването за смяна и ми каза да ходя да се возя. За тези, които ще попитат, защо не я закарам пак там - моят приятел отиде в чужбина да изкарва бели пари с "мръсните" си ръце.
2. На автомобила съм минал около 3к км, откакто съм го взел и до преди два дни безпроблемно.
Проблемът е:
1. Преди два дни, както всяка сутрин паля автомобила след нощен престой..... запалва нормално без излишни сътресения, заковава 1к обороти, поработва 2-3 минути и започва леко претрисане в купето за около 20-30 секунди и се оправя, около минута след това колата минава на газ и работата на мотора и на газ и на бензин е прекрасна. /За този проблем по темите се ориентирах, че най - вероятно е проблем в горивото - дюзи или нещо друго, но трябва стабилна диагностика за това./.
2. В същият този ден, в който усетих претрисането след преход около 13км в София /около 40минути/, оставих колата за около 2часа, след което отново се качих в нея, натискам спирачката, въртя ключа и колата започна да върти, но не запали, така както обикновено, а завъртя доста преди да запали, но запали. Веднага след това я загасих и я запалих отново и запали нормално. Казах си, че най-вероятно е нещо еднократно и си продължих. До края на деня и на топло и на студено, не беше правила проблеми с паленето.
3. Вчера излизам отново, въртя ключа на студено, колата запали прекрасно, поработи, притресе, успокои се и всичко беше наред поне привидно. Отново след около престой от няколко часа, влизам въртя ключа, този път обаче само върти. Правя втори опит - отново само въртене и то доста около 20секунди на стартер. Правя трети опит - колата ще тръгне на стартер, но мотора не пали. При четвъртия опит - пуснах педала на спирачката и подадох газ - КОЛАТА ЗАПАЛИ - Попретресе за около 5-10секунди и заработи..... Веднага я загасих и завъртях ключа - запали от четвърт. След това отново и на студено и на топло до края на деня - нямах проблеми с паленето.
4. Днес - излизам колата е студена - въртя - върти и не пали - при втория опит - подавам газ - и пак като вчера - запали, притресе и заработи. Веднага я загасих и завъртях ключа и отново запали нормално.
Ако можете дайте ми насоки за евентуален проблем и към кой сервиз/диагностик да се обърна?
Предварително благодаря на отзовалите се!
Стана доста дълго, дано е поне разбираемо. След няколко часа отново имам работа извън офиса и ще пиша как е запалила.
Ще опиша проблема, който имам с колата, която купих преди около 2месеца.
Ако темата е дискутирана, моля дайте ми препратка към коментарите, защото четох подобни теми около 2часа и не откривам моя проблем.....
1. Колата я купих преди около 2месеца.... колкото и тъпо да ви звучи първо я купих и след около седмица я закарах на 1приятел, който има сервиз да я погледне. Вдигнахме я, огледахме я, направи й диагностика, препоръча ми 2-3 неща по окачването за смяна и ми каза да ходя да се возя. За тези, които ще попитат, защо не я закарам пак там - моят приятел отиде в чужбина да изкарва бели пари с "мръсните" си ръце.
2. На автомобила съм минал около 3к км, откакто съм го взел и до преди два дни безпроблемно.
Проблемът е:
1. Преди два дни, както всяка сутрин паля автомобила след нощен престой..... запалва нормално без излишни сътресения, заковава 1к обороти, поработва 2-3 минути и започва леко претрисане в купето за около 20-30 секунди и се оправя, около минута след това колата минава на газ и работата на мотора и на газ и на бензин е прекрасна. /За този проблем по темите се ориентирах, че най - вероятно е проблем в горивото - дюзи или нещо друго, но трябва стабилна диагностика за това./.
2. В същият този ден, в който усетих претрисането след преход около 13км в София /около 40минути/, оставих колата за около 2часа, след което отново се качих в нея, натискам спирачката, въртя ключа и колата започна да върти, но не запали, така както обикновено, а завъртя доста преди да запали, но запали. Веднага след това я загасих и я запалих отново и запали нормално. Казах си, че най-вероятно е нещо еднократно и си продължих. До края на деня и на топло и на студено, не беше правила проблеми с паленето.
3. Вчера излизам отново, въртя ключа на студено, колата запали прекрасно, поработи, притресе, успокои се и всичко беше наред поне привидно. Отново след около престой от няколко часа, влизам въртя ключа, този път обаче само върти. Правя втори опит - отново само въртене и то доста около 20секунди на стартер. Правя трети опит - колата ще тръгне на стартер, но мотора не пали. При четвъртия опит - пуснах педала на спирачката и подадох газ - КОЛАТА ЗАПАЛИ - Попретресе за около 5-10секунди и заработи..... Веднага я загасих и завъртях ключа - запали от четвърт. След това отново и на студено и на топло до края на деня - нямах проблеми с паленето.
4. Днес - излизам колата е студена - въртя - върти и не пали - при втория опит - подавам газ - и пак като вчера - запали, притресе и заработи. Веднага я загасих и завъртях ключа и отново запали нормално.
Ако можете дайте ми насоки за евентуален проблем и към кой сервиз/диагностик да се обърна?
Предварително благодаря на отзовалите се!
Стана доста дълго, дано е поне разбираемо. След няколко часа отново имам работа извън офиса и ще пиша как е запалила.
Re: E60 520i M54 Проблем
Когато стартера върти и двг не пали -имаш ли усещането ,че върти "като на без компресия" ?
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: E60 520i M54 Проблем
meha написа:Когато стартера върти и двг не пали -имаш ли усещането ,че върти "като на без компресия" ?
Като на без компресия или като на без гориво..... Нещо такова е. Проблема го има...
Re: E60 520i M54 Проблем
Проблема ти е в газовата уредба. Някъде по системата най-вероятно инжекторите изпускат.
Ефекта е този, който казваш - загасиш ли колата след това (час-два-три) пали трудно.
Ако пренощува няма проблем - нали така ?
Имал съм подобен проблем, казвам ти от опит.
Ако ще я караш на газ и ще си я правиш, направи едно обслужване на ги-то.
Или нов изпарител или да сменят уплътненията на твоя, почисти (или по-добре вземи нови)
инжектори (бигас, романо) и въобще някой газаджия да я прегледа да не съска някъде.
С медни или пвц тръби е ?
Ефекта е този, който казваш - загасиш ли колата след това (час-два-три) пали трудно.
Ако пренощува няма проблем - нали така ?
Имал съм подобен проблем, казвам ти от опит.
Ако ще я караш на газ и ще си я правиш, направи едно обслужване на ги-то.
Или нов изпарител или да сменят уплътненията на твоя, почисти (или по-добре вземи нови)
инжектори (бигас, романо) и въобще някой газаджия да я прегледа да не съска някъде.
С медни или пвц тръби е ?
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: E60 520i M54 Проблем
nikolae написа:Проблема ти е в газовата уредба. Някъде по системата най-вероятно инжекторите изпускат.
Ефекта е този, който казваш - загасиш ли колата след това (час-два-три) пали трудно.
Ако пренощува няма проблем - нали така ?
Имал съм подобен проблем, казвам ти от опит.
Ако ще я караш на газ и ще си я правиш, направи едно обслужване на ги-то.
Или нов изпарител или да сменят уплътненията на твоя, почисти (или по-добре вземи нови)
инжектори (бигас, романо) и въобще някой газаджия да я прегледа да не съска някъде.
С медни или пвц тръби е ?
Не. Точно обратното е. Колкото повече седи толкова по трудно пали на бензин. Върти ще тръгне на стартер, но пали чак като подам газ.....
Re: E60 520i M54 Проблем
И аз имах такъв проблем с ГИ. Изпускаше малко газ и няма запалване, на сутринта всичко е ок. Автомобила не изпуска газ до сутринта, защото е затворил клапана на изпарителя. Изпуска само газта след клапана.
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: E60 520i M54 Проблем
krasig_k написа:И аз имах такъв проблем с ГИ. Изпускаше малко газ и няма запалване, на сутринта всичко е ок. Автомобила не изпуска газ до сутринта, защото е затворил клапана на изпарителя. Изпуска само газта след клапана.
Най-вероятно и двамата с колегата сте прави. Проблема сигурно е в ГИ. От вчера карам само на бензин и проблема не се е появявал.
Re: E60 520i M54 Проблем
Ревизирай си изпарителя /или вземи нов - 100на лв има доста хубави/
и нови инжектори и ще останеш доволен
и нови инжектори и ще останеш доволен
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани