Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
netmurder написа:xxx500 написа:Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!
Може ли да ги питаш тези майстори твоите, каква е точно разликата между БЕР-а и оригиналния... че ми е интересно да знам...
Питах ,каза да ти кажа ,че оригиналния е проверен за качество от Бмв и щампован,а всеки друг може да се окаже Китайче ,така каза
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:netmurder написа:xxx500 написа:Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!
Може ли да ги питаш тези майстори твоите, каква е точно разликата между БЕР-а и оригиналния... че ми е интересно да знам...
Питах ,каза да ти кажа ,че оригиналния е проверен за качество от Бмв и щампован,а всеки друг може да се окаже Китайче ,така каза
Голям майстор няма що, ако си купуваш частите от кварталното магазинче може да се окажат китайчета, но ако ги купуваш от големите вериги за авточасти ( вносители ) няма такава опасност.
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
То се видя колко е читав майстора му, както са тръгнали ще съберат чаркове за още един двигател. Най мразя е такива майстори, дай ще сменим това пък ако не стане друго - на края пък може и да се уцели
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
adovet написа:vvasilev1 написа:adovet написа:vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем
Има много мнения за монтирани термостати, които или не държат коректно температурата или загиват след няколко месеца. Аз си написах мнението и пак казвам - всеки си преценява сам!
Да де ама нито един, който да отваря по късно
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
И при мен ментето Behr проработи перфектно (че и двата са на Behr)
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги ,здравейте.Днес смених малкия термостат пак (оригиналния) ,същата работа,извън градско -99-100 град. ,поне с онзи втората употреба държеше 94-97.Много странно, днес я наблюдавах колата-на място я запалих на 83 градуса ,стигна 93-94 и големия термостат не беше отворил.Направ ми впечатление ,че маркучите след спомагателната помпа са не много топли След това я карах малко извънгр. ,стигна 98-99 ,спряхпипам маркуча на големия термостат -пак не е отворил.Някой знае ли дали тази помпа и клапаните на парното имат отношение към проблема (например -недобра циркулация) и кога и как точно работи тази помпа.Исках да поръчам водна помпа днес,но те се кълнат,че работи добре(казват ми ,4е като форсирам прави добра струя) и на обороти само върти антифриза.И другото което много ме интересува-какви могат да бъдат причините ГОЛЕМИЯ ТЕРМОСТАТ ДА НЕ ОТВАРЯ когато трябва ,освен дефектен(защото все пак е втори ориг.)Иначе се чудя дали да пробвам с някакъв термостат" МОТОРАТЕ",който е нов и ми твърдят ,че работи ! Благодаря на отзовалите се
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Колеги ,здравейте.Днес смених малкия термостат пак (оригиналния) ,същата работа,извън градско -99-100 град. ,поне с онзи втората употреба държеше 94-97.Много странно, днес я наблюдавах колата-на място я запалих на 83 градуса ,стигна 93-94 и големия термостат не беше отворил.Направ ми впечатление ,че маркучите след спомагателната помпа са не много топли След това я карах малко извънгр. ,стигна 98-99 ,спряхпипам маркуча на големия термостат -пак не е отворил.Някой знае ли дали тази помпа и клапаните на парното имат отношение към проблема (например -недобра циркулация) и кога и как точно работи тази помпа.Исках да поръчам водна помпа днес,но те се кълнат,че работи добре(казват ми ,4е като форсирам прави добра струя) и на обороти само върти антифриза.И другото което много ме интересува-какви могат да бъдат причините ГОЛЕМИЯ ТЕРМОСТАТ ДА НЕ ОТВАРЯ когато трябва ,освен дефектен(защото все пак е втори ориг.)Иначе се чудя дали да пробвам с някакъв термостат" МОТОРАТЕ",който е нов и ми твърдят ,че работи ! Благодаря на отзовалите се
Айде колега сега се сети защо не отваря големия термостат !!! Сложи този ментето и да видим какво ще стане... То вече стана ясно от къде ти идва проблема, ама нали много ГОЛЕМИ майстори ти правят колата все с оригинални части...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Демек,втори (оригинален) да е преебан ,ебах мама му. Ако е така не знаеш каква разправия ги чака тия в магазина.А може ли според теб да има друга причина да не отваря големия термостат ,освен дефект.Питам понеже един познат ги смени същите като мен 2 дни преди това ,той е с 231 к.с. Той ме светна за скритото меню.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Или не работеща добре водна помпа. Спомагателната помпа няма отношение към охлаждането на мотора, както и парното. Естествено че ако караш на макс. парно ще се охлажда по добре, но не разчитай на такива неща.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
xxx500 написа:Демек,втори (оригинален) да е преебан ,ебах мама му. Ако е така не знаеш каква разправия ги чака тия в магазина.А може ли според теб да има друга причина да не отваря големия термостат ,освен дефект.Питам понеже един познат ги смени същите като мен 2 дни преди това ,той е с 231 к.с. Той ме светна за скритото меню.
Колега остави термостатите, вече смени и от двата по два, ясно е че проблема не е в термостата, смени сервиза
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
И аз искам качествено обслужване,но там където ходя се водят запознати с тия коли.За съжаление няма къде да отида ,другите са по зле.Някой ако може да препоръча сервиз в моя район ще му бъда благодарен.Иначе днес ще сменя големия терм. с някакъв Моторад,чудя се дали да не сменя и водната помпа,но тя върти водата ,гледаха я мн. хора и всеки казва ,че ще я сменя напразно.Поздрави на всички.Дано филма приключи скоро
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
B.Stoimenov написа:Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.
Колега ако си прав за водната помпа означава че са ме наиграли страшно, защото аз броих 280 лв за оригинална
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
v3n0m написа:B.Stoimenov написа:Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.
Колега ако си прав за водната помпа означава че са ме наиграли страшно, защото аз броих 280 лв за оригинална
Извиянвай - може и да бъркам за цената но със сигурност не беше нещо фрапиращо. може и около 200 да е била ...по спомен ХЕПУ с метална турбина.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
B.Stoimenov написа:v3n0m написа:B.Stoimenov написа:Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.
Колега ако си прав за водната помпа означава че са ме наиграли страшно, защото аз броих 280 лв за оригинална
Извиянвай - може и да бъркам за цената но със сигурност не беше нещо фрапиращо. може и около 200 да е била ...по спомен ХЕПУ с метална турбина.
Аз я взех моята за 135лв.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Сега като се замислих може и да е била 180, беше миналата година и може спомените ми да са поизбледнели
Чета в един чужд форум където споменават за 2 температурни датчика
http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 75227.html
Чета в един чужд форум където споменават за 2 температурни датчика
http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 75227.html
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани