Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 29 Май 2016, 22:44

netmurder написа:
xxx500 написа:Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!

Може ли да ги питаш тези майстори твоите, каква е точно разликата между БЕР-а и оригиналния... че ми е интересно да знам... :D

Питах ,каза да ти кажа ,че оригиналния е проверен за качество от Бмв и щампован,а всеки друг може да се окаже Китайче ,така каза :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от netmurder » 29 Май 2016, 23:27

xxx500 написа:
netmurder написа:
xxx500 написа:Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!

Може ли да ги питаш тези майстори твоите, каква е точно разликата между БЕР-а и оригиналния... че ми е интересно да знам... :D

Питах ,каза да ти кажа ,че оригиналния е проверен за качество от Бмв и щампован,а всеки друг може да се окаже Китайче ,така каза :D

Голям майстор няма що, ако си купуваш частите от кварталното магазинче може да се окажат китайчета, но ако ги купуваш от големите вериги за авточасти ( вносители ) няма такава опасност.
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 30 Май 2016, 7:11

То се видя колко е читав майстора му, както са тръгнали ще съберат чаркове за още един двигател. Най мразя е такива майстори, дай ще сменим това пък ако не стане друго - на края пък може и да се уцели

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 30 Май 2016, 7:38

adovet написа:
vvasilev1 написа:
adovet написа:
vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем :mhihi:

Има много мнения за монтирани термостати, които или не държат коректно температурата или загиват след няколко месеца. Аз си написах мнението и пак казвам - всеки си преценява сам!

Да де ама нито един, който да отваря по късно

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


И при мен ментето Behr проработи перфектно :yes: (че и двата са на Behr) :mhihi:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 30 Май 2016, 23:09

Колеги ,здравейте.Днес смених малкия термостат пак (оригиналния) ,същата работа,извън градско -99-100 град. ,поне с онзи втората употреба държеше 94-97.Много странно, днес я наблюдавах колата-на място я запалих на 83 градуса ,стигна 93-94 и големия термостат не беше отворил.Направ ми впечатление ,че маркучите след спомагателната помпа са не много топли След това я карах малко извънгр. ,стигна 98-99 ,спряхпипам маркуча на големия термостат -пак не е отворил.Някой знае ли дали тази помпа и клапаните на парното имат отношение към проблема (например -недобра циркулация) и кога и как точно работи тази помпа.Исках да поръчам водна помпа днес,но те се кълнат,че работи добре(казват ми ,4е като форсирам прави добра струя) и на обороти само върти антифриза.И другото което много ме интересува-какви могат да бъдат причините ГОЛЕМИЯ ТЕРМОСТАТ ДА НЕ ОТВАРЯ когато трябва ,освен дефектен(защото все пак е втори ориг.)Иначе се чудя дали да пробвам с някакъв термостат" МОТОРАТЕ",който е нов и ми твърдят ,че работи ! Благодаря на отзовалите се

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от netmurder » 30 Май 2016, 23:27

xxx500 написа:Колеги ,здравейте.Днес смених малкия термостат пак (оригиналния) ,същата работа,извън градско -99-100 град. ,поне с онзи втората употреба държеше 94-97.Много странно, днес я наблюдавах колата-на място я запалих на 83 градуса ,стигна 93-94 и големия термостат не беше отворил.Направ ми впечатление ,че маркучите след спомагателната помпа са не много топли След това я карах малко извънгр. ,стигна 98-99 ,спряхпипам маркуча на големия термостат -пак не е отворил.Някой знае ли дали тази помпа и клапаните на парното имат отношение към проблема (например -недобра циркулация) и кога и как точно работи тази помпа.Исках да поръчам водна помпа днес,но те се кълнат,че работи добре(казват ми ,4е като форсирам прави добра струя) и на обороти само върти антифриза.И другото което много ме интересува-какви могат да бъдат причините ГОЛЕМИЯ ТЕРМОСТАТ ДА НЕ ОТВАРЯ когато трябва ,освен дефектен(защото все пак е втори ориг.)Иначе се чудя дали да пробвам с някакъв термостат" МОТОРАТЕ",който е нов и ми твърдят ,че работи ! Благодаря на отзовалите се

Айде колега сега се сети защо не отваря големия термостат !!! Сложи този ментето и да видим какво ще стане... То вече стана ясно от къде ти идва проблема, ама нали много ГОЛЕМИ майстори ти правят колата все с оригинални части...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 30 Май 2016, 23:45

Демек,втори (оригинален) да е преебан ,ебах мама му. Ако е така не знаеш каква разправия ги чака тия в магазина.А може ли според теб да има друга причина да не отваря големия термостат ,освен дефект.Питам понеже един познат ги смени същите като мен 2 дни преди това ,той е с 231 к.с. Той ме светна за скритото меню.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 31 Май 2016, 5:32

Или не работеща добре водна помпа. Спомагателната помпа няма отношение към охлаждането на мотора, както и парното. Естествено че ако караш на макс. парно ще се охлажда по добре, но не разчитай на такива неща.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 31 Май 2016, 10:57

xxx500 написа:Демек,втори (оригинален) да е преебан ,ебах мама му. Ако е така не знаеш каква разправия ги чака тия в магазина.А може ли според теб да има друга причина да не отваря големия термостат ,освен дефект.Питам понеже един познат ги смени същите като мен 2 дни преди това ,той е с 231 к.с. Той ме светна за скритото меню.

Колега остави термостатите, вече смени и от двата по два, ясно е че проблема не е в термостата, смени сервиза :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 31 Май 2016, 11:22

И аз искам качествено обслужване,но там където ходя се водят запознати с тия коли.За съжаление няма къде да отида ,другите са по зле.Някой ако може да препоръча сервиз в моя район ще му бъда благодарен.Иначе днес ще сменя големия терм. с някакъв Моторад,чудя се дали да не сменя и водната помпа,но тя върти водата ,гледаха я мн. хора и всеки казва ,че ще я сменя напразно.Поздрави на всички.Дано филма приключи скоро

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 31 Май 2016, 11:51

Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 31 Май 2016, 11:56

B.Stoimenov написа:Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.

Колега ако си прав за водната помпа означава че са ме наиграли страшно, защото аз броих 280 лв за оригинална :banghead:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 31 Май 2016, 12:04

v3n0m написа:
B.Stoimenov написа:Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.

Колега ако си прав за водната помпа означава че са ме наиграли страшно, защото аз броих 280 лв за оригинална :banghead:


Извиянвай - може и да бъркам за цената но със сигурност не беше нещо фрапиращо. може и около 200 да е била ...по спомен ХЕПУ с метална турбина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 31 Май 2016, 12:19

B.Stoimenov написа:
v3n0m написа:
B.Stoimenov написа:Така и така смени 10 термостата ... аз на твое място бих оставил оргиналните (или Беру-то) и бих сменил водната помпа ...при това с метална турбина ... а и е сто и няколко лева. Ти си знаеш.

Колега ако си прав за водната помпа означава че са ме наиграли страшно, защото аз броих 280 лв за оригинална :banghead:


Извиянвай - може и да бъркам за цената но със сигурност не беше нещо фрапиращо. може и около 200 да е била ...по спомен ХЕПУ с метална турбина.

Аз я взех моята за 135лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 31 Май 2016, 12:32

Сега като се замислих може и да е била 180, беше миналата година и може спомените ми да са поизбледнели :dummy:
Чета в един чужд форум където споменават за 2 температурни датчика
http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 75227.html
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook