Проблем при изкачване на височини
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- gmgeorgiev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.04.2021
Проблем при изкачване на височини
Здравейте колеги,
Имам един много тънък проблем, при който колата се държи странно.
Първо, ходихме на Пампорово и там забелязах, че колата си смени оборотите изцяло. Когато стои на празен ход и на едно място, си вдигна оборотите на 750 и играеха между 760 и 750.
Другото което цабелязах, е че промени звука на двигателя, сякаш турбото нямаше въздух, но е напълно рециклирано хибридно е. Нямам ядове из София никакви.
Също така, закачих и ИСТА към колата, но никакви грешки, освет IBS сензора, който трябва да го сменя и алтернатора нещо, но него после. Това са единствените грешки.
Нюблюдавах и температурата на маслото и антифриза. Маслото си стои между 110-115 градуса - нормално е.
Антифриза обаче, се качи на 101 градуса и трябаше да пусна топлия въздух в купето, зза да падне на 90. Иначе си ми работят термостатите, но нещо колаг, когато се изкачва става една мудна.
Проверил съм двигателя за загуба на компресия - няма загуба никаква.
Колата е E61 525, 2004 с двигател 2.5 Diesel, Никога не е ъпдейтвана според ISTA+. Нямам DPF махнат е софтуерно и физически, нямам и EGR, софтуерно, само EGR охладителя е там.
Не знам дали е проблем или е нормално така да се държи тази кола.
Ако някой може да даде насоки или съвет, ще съм много балгодарен!
Имам един много тънък проблем, при който колата се държи странно.
Първо, ходихме на Пампорово и там забелязах, че колата си смени оборотите изцяло. Когато стои на празен ход и на едно място, си вдигна оборотите на 750 и играеха между 760 и 750.
Другото което цабелязах, е че промени звука на двигателя, сякаш турбото нямаше въздух, но е напълно рециклирано хибридно е. Нямам ядове из София никакви.
Също така, закачих и ИСТА към колата, но никакви грешки, освет IBS сензора, който трябва да го сменя и алтернатора нещо, но него после. Това са единствените грешки.
Нюблюдавах и температурата на маслото и антифриза. Маслото си стои между 110-115 градуса - нормално е.
Антифриза обаче, се качи на 101 градуса и трябаше да пусна топлия въздух в купето, зза да падне на 90. Иначе си ми работят термостатите, но нещо колаг, когато се изкачва става една мудна.
Проверил съм двигателя за загуба на компресия - няма загуба никаква.
Колата е E61 525, 2004 с двигател 2.5 Diesel, Никога не е ъпдейтвана според ISTA+. Нямам DPF махнат е софтуерно и физически, нямам и EGR, софтуерно, само EGR охладителя е там.
Не знам дали е проблем или е нормално така да се държи тази кола.
Ако някой може да даде насоки или съвет, ще съм много балгодарен!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем при изкачване на височини
Измий си радятора мръсничък е явно щом вдидга такава температура. Освен ако не си я спукал от газ де, че тогава е нормално.
Но на маслото също и се струва висока, на моята седи около 95-105 градуса, като на 105 ходи само при много зор.
Относно липсата на мощност и промяната на звука, аз бих проверил изпускателния колектор, на тази мисля беше теникиен и често се пука.
Но на маслото също и се струва висока, на моята седи около 95-105 градуса, като на 105 ходи само при много зор.
Относно липсата на мощност и промяната на звука, аз бих проверил изпускателния колектор, на тази мисля беше теникиен и често се пука.
- gmgeorgiev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.04.2021
Re: Проблем при изкачване на височини
vld написа:Измий си радятора мръсничък е явно щом вдидга такава температура. Освен ако не си я спукал от газ де, че тогава е нормално.
Но на маслото също и се струва висока, на моята седи около 95-105 градуса, като на 105 ходи само при много зор.
Относно липсата на мощност и промяната на звука, аз бих проверил изпускателния колектор, на тази мисля беше теникиен и често се пука.
Здравей,
Благодаря за информацията. Радиатора е чист, защото 2-3 дни преди това майстора ми го изчисти отвсякъде. Сега е супер. Не мисля, че е от това. Но мисля да проверя изпускателния колектор. Значи променя си просто звука, сякаш няма тяга, но натисна ли газта хвърчи. Слезе ли на равно, лети, не е от турбото поне. Ще го мисля, но се притесних. Утре ще я загрея и ще видя температурата на маслото отново. Или съм видял с число повече, или си е било така. То тогава се стресирах...
Re: Проблем при изкачване на височини
хидротрансформатора заминава. Това е нещото между двигателят и скоростната кутия.
Няма начин да няма начин
- gmgeorgiev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.04.2021
Re: Проблем при изкачване на височини
pinko_23 написа:хидротрансформатора заминава. Това е нещото между двигателят и скоростната кутия.
Ааааа... Торк Конвертъра не мисля, че ми е проблемен в тоя случай, защото колата си сменя супер добре скоростите вече откакто се оправи турбината. Проблема не мисля, че е от него. Ще трябва или настройка, или може би е МАП сензор, знам ли и аз вече. Опитвам се да я оправя тази кола, че никога не е поддържана, но вече е откакто аз съм я купил.
Нямам грешки по торк-а нито по скоростната. На ниското колата хвърчи, на високото променя леко начинът си на работа на двигателя, напан има, но сякаш не засмуква въздух достатъчно и не мисля, че торк-а е виновен в случая, защото не обяснява не наличието на симтоми като претрисане, включване или изключване на скорост с удар или без и така нататък. Скоростната кутия ще отида да я погледнат и обслужат напълно, но ще е хубаво да се закачи и на стенд, това ще го мисля, че единствения е във Върна.
Иначе днес проверих маслото докато я карам, 115 - градуса ги държи перфектно. След контакт с човек, който разбира от БМВ мотори и моделът M57TU2D, се оказва, че работи между 114 и 121 градуса маслото. Като цяло доста корав двигател, но не съм го питал за торк конвертора, защото не съм прочел коментара.
Ще се пробвам да се кача на някъде и да пусна иста+ да събира информация в реално време да видя кое се променя след като се кача на 1000 м. надморска височина, да се хвана от някъде поне. Ако е торк-а не мисля, че ще е евтино, защото е частта, която предава въртящия момент на скоростната кутия от двигателя и доколкото знам, майка си и баща си струва.
Ако греша, моля ви се колеги, дайте ми идеи. Намирам се в София, ако някой иска да види сам, имам и диагностика, може да погледнем заедно, може да съм пропуснал нещо.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Проблем при изкачване на височини
Torque Converter-a се рециклира. Почти винаги когато има игране на обороти се оказва от него, както ти казаха колегите. Другото че държи по високи обороти на висока надморска височина - предполагам че знаеш, че на високо има по-малко кислород. Съответно това влия на режима на работа на двигателя.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани