Retrofit на LCI IHKA / климатичен панел / на PRE-LCI
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Retrofit на LCI IHKA / климатичен панел / на PRE-LCI
Здравейте, и аз опрях до тази щуротия, не че съм слагал CIC навигация, с андройд съм и си ми е перфектно.
Взех панела с букси и всичко, сложих го и без кодиране и т.н. всичко си тръгна перфектно (не съм сигурен за компресора на климатика понеже е студено и няма кога да го пробвам), но ми тръгва перката на двигателя. Въпроса ми е такъв, всеки пише за този PIN 21 на синята букса на IHKA панела, правело се нещо с този пин, четох всякакви видове теми, коментари, снимки гледах, но никъде не се качва точно как се прави.
Това което разбрах от един от постовете в групата е, че се реже кабела на pin 21 и в края на кабела (който отива към купето, демек там дето е отрязан) се връзва минус, а в другия край на кабела който влиза в буксата (тоест крачето), се връзва плюс. Ама така погледнато мисля, че ще издумка нещо много сериозно.
За това моля, дайте съвет за да знам как да го направя точно, че така седи две седмици и ме мъчи само да го гледам отстрани. Благодаря и весело посрещане на новата година, живи и здрави колеги!
Взех панела с букси и всичко, сложих го и без кодиране и т.н. всичко си тръгна перфектно (не съм сигурен за компресора на климатика понеже е студено и няма кога да го пробвам), но ми тръгва перката на двигателя. Въпроса ми е такъв, всеки пише за този PIN 21 на синята букса на IHKA панела, правело се нещо с този пин, четох всякакви видове теми, коментари, снимки гледах, но никъде не се качва точно как се прави.
Това което разбрах от един от постовете в групата е, че се реже кабела на pin 21 и в края на кабела (който отива към купето, демек там дето е отрязан) се връзва минус, а в другия край на кабела който влиза в буксата (тоест крачето), се връзва плюс. Ама така погледнато мисля, че ще издумка нещо много сериозно.
За това моля, дайте съвет за да знам как да го направя точно, че така седи две седмици и ме мъчи само да го гледам отстрани. Благодаря и весело посрещане на новата година, живи и здрави колеги!
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: Retrofit на LCI IHKA / климатичен панел / на PRE-LCI
Както и да е, оправих се. Вентилатора вече работи както трябва. За тези които не знаят:
1- Режете Pin 21 (тоест го прекъсвате)
2- свързвате плюс към ПИН 21 който влиза в буксата (половината която е останала в буксата)
3- връзвате минус към ПИН 21 който отива към купето (половината където е снопа с кабели)
Ако се чудите от къде да вземете плюс и минус, на същия панел имате една букса с два кабела. Червен и кафяв. Червен ви е плюс, кафяв ви е минус. Ако имате още въпроси питайте. При мен всичко работи както трябва, остана само да кодирам MASK II понеже с пластмасата от стария MASK не става с новия климатроник, та смених и този модул направо. Кодирате MASK и IHKA с NCS Expert за да си възстановят всичко и давате газ! Успех!
1- Режете Pin 21 (тоест го прекъсвате)
2- свързвате плюс към ПИН 21 който влиза в буксата (половината която е останала в буксата)
3- връзвате минус към ПИН 21 който отива към купето (половината където е снопа с кабели)
Ако се чудите от къде да вземете плюс и минус, на същия панел имате една букса с два кабела. Червен и кафяв. Червен ви е плюс, кафяв ви е минус. Ако имате още въпроси питайте. При мен всичко работи както трябва, остана само да кодирам MASK II понеже с пластмасата от стария MASK не става с новия климатроник, та смених и този модул направо. Кодирате MASK и IHKA с NCS Expert за да си възстановят всичко и давате газ! Успех!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани