Форсиране на DPF регенерация
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Форсиране на DPF регенерация
Грешката в DIS-а, която ми излиза когато дам Test Schedule e 100.723 и не иска да тръгне
От днес грешките за вещите изчезнаха и излезе релето най-сетне. Тия дни ще го купя и при първа възможност и него ще сменя
От днес грешките за вещите изчезнаха и излезе релето най-сетне. Тия дни ще го купя и при първа възможност и него ще сменя
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
memorex написа:miroleskov написа:memorex написа:Добре де , изгорелите свещи смени ли ги?Казват че ако половината или повече свещи са изгорели няма да се активира регенерацията.Помагали при изгаряне на допълнителното гориво дето се впръсква за повишаване температурата на газовете.
е това вече не е вярно.На мен релето и 5 свещи са ми записани като грешки,но колата си регенерира редовно.Даже ми се струва,че много често на около 300км.
Именно защото при теб релето и свещите имат проблем затова и имаш често опити за регенерация .Причината е че предходната регенерация е неуспешна.Я кажи проверявал ли си маслото в картера дали не се смесва с гориво и също така дали нивото не се покачва.
не не ми се покачва нивото на маслото.И регенерация си протича чувам странния звук от гърнето.Записани грешки нямам освен реле и свещи.Карам вече година така
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Не те ли дразни сутрин, като пали в това състояние? Моята е в същото положение, като лятото в гаража температурата е около 23 градуса, а зимата е около 10-15 градуса и като я паля много ме дразни.
Иначе, само веднъж усетих да се включва регенерацията и то щото ми замириса на гадно. А що се отнася до грешката, все ми излиза, че съпротивлението на въздушния поток е ниско. Т.е. P14A6 и P14A2.
Иначе, само веднъж усетих да се включва регенерацията и то щото ми замириса на гадно. А що се отнася до грешката, все ми излиза, че съпротивлението на въздушния поток е ниско. Т.е. P14A6 и P14A2.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
имаш предвид за свещите ли?Дразни ме да,но миналата година имах доста по-важни проблеми за решаване.Тази ще бъде във форма
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Форсиране на DPF регенерация
zvetiko написа:Има добавки, които понижават температурата на възпламеняване на саждите във филтъра.
Някой тази магия пробвал ли е "xenum-in-out-cleaner".
Дайте отзиви
Re: Форсиране на DPF регенерация
Не можах да подкарам форсираната регенерация. Вече колата няма никакви грешки никъде Релето е сменено, само ме е яд, че свалях пак колектора, защото може да се смени без да се сваля, но здраве да е.
Сега ще я чакам да видим кога ще се сети сама да регенерира.
Сега ще я чакам да видим кога ще се сети сама да регенерира.
- miroleskov
- младши ентусиаст
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Форсиране на DPF регенерация
моята само чака да тръгна да излизам от града и почва....даже някой път и в града започва няма търпение да ме чака да изляза
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Много ми е интересен тоя ДПФ. Не знам от колко време не е регенерирал, при мен вече 3000км. а преди това нямам идея от колко време колата е била с грешките за температурния датчик и клапата преди ЕГРа
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Форсиране на DPF регенерация
iceblast написа:Цял резервоар имам. Всички предпоставки за активация на регенерацията са на лице, но не се случва.
T cooler > 75 градуса
Т еxhaust gas > 240 градуса ( преди катализатора)
V fuel > 10 литра
+ constant speed >20 мин
Регенерацията не настъпва винаги когато тези условия са изпълнение. Необходимо е да се достигне зададен максимум в ЕКУ на изгорели литри гориво след които "комп" търси удобен случай за да извърши регенерация. Колкото до съобщението "Regeneration not active"=>
"...During the regeneration phase and with the engine running, it can also occur that the display for 'Regeneration active' jumps to 'Regeneration not active'. This behaviour can be seen exclusively with the vehicle stationary with the engine running"...
Трябва да си в джиение...
Re: Форсиране на DPF регенерация
Тази постоянна скорост има ли някакво ограничение?
Доста колеги регенерират дори в града, 20мин. да карам с постоянна скорост трябва да се кача на магистралата.
Доста колеги регенерират дори в града, 20мин. да карам с постоянна скорост трябва да се кача на магистралата.
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Форсиране на DPF регенерация
Мисля че не . С предната кола се получаваше най удобно с около 100 .. Просто поддържай постоянни обороти..
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Форсиране на DPF регенерация
А може ли през програмата де се разбере кога за последно е регенерирал DPF? Не мога да разбера при мен кога регенерира. Колата си държи нормална температура, имах проблем с дросела но го смених, свещите са нови, релето работи. Няма предпоставка да не регенерира и пак не мога да го хвана. Буриите са чисти, светло кремави, колата си работи добре и е доста динамична. Разхода също е нормален.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Според това, което съм чел трябва да се записва последната регенерация в Information Memory-то на двигателния модул, там където се четат грешките. Грешките се четът с F2, а Information Memory-то с F3.
Re: Форсиране на DPF регенерация
Колеги да ви информирам, че при мен се случи регенерация най-сетне.
Експериментирах с един чип от UK, който се оказа, че е намалил много AFR (Air fuel ratio) и след тестове на колата с пълна газ филтъра се позапуши и колата веднага влезе в режим на регенерация.
Най-важното за регенерацията е налягането на газавоте exhaust backpressure.
Това, че дадена кола регенерира между 5-600км. за мен не е нормално, това означава, че колата пуши повече от необходимото. При мен колата регенерира за първи път след 4к км, като преди това не знам кога е ренегерирала.
Относно налягането на газовете преди да почна да експериментирам с чипа го тествах и без да е регенерирала колата ми налягането беше повече от перфектно.
Налягането се мери с DIS и има следните етапи и съответсващи стойност:
Празен ход: МАКС 65мбар (моята преди чипа беше 14мбар)
2000 оборота: МАКС 150мбар (моята преди чипа беше 55мбар)
След като сложих чипа и раздавах пълна газ на колата, тези стойности драстично сепокачиха (празният ход отиде над 50, а 2к отиде над 130). Разбира се чипа изчезна веднага. Оказа се, че човека, който го прави не е осъзнал някои тънкости на AFR и реалното впръскано гориво беше 10% над това, което той е задал като максимум. Това нещо вече е коригирано от един пич от Дания и тия дни ще тествам неговия чип.
П.П. При всяка регенерация в ДДЕ модула се записва информационна "грешка", кога и при какви условия се е случила регенерацията.
Грешката е с номер и описание 4CE0 particle filter system, така че всеки сам може да си погледне кога за последно колата му е регенерирала. Межу другото аз не усетих никакви шумове при регенерацията, постоянно следях темепературите и достигаха до около 600 градуса. През цялото време на регенерацията колата е карана с 3000 или над 3000 оборота и цялото нещо свърши за 15мин.
Експериментирах с един чип от UK, който се оказа, че е намалил много AFR (Air fuel ratio) и след тестове на колата с пълна газ филтъра се позапуши и колата веднага влезе в режим на регенерация.
Най-важното за регенерацията е налягането на газавоте exhaust backpressure.
Това, че дадена кола регенерира между 5-600км. за мен не е нормално, това означава, че колата пуши повече от необходимото. При мен колата регенерира за първи път след 4к км, като преди това не знам кога е ренегерирала.
Относно налягането на газовете преди да почна да експериментирам с чипа го тествах и без да е регенерирала колата ми налягането беше повече от перфектно.
Налягането се мери с DIS и има следните етапи и съответсващи стойност:
Празен ход: МАКС 65мбар (моята преди чипа беше 14мбар)
2000 оборота: МАКС 150мбар (моята преди чипа беше 55мбар)
След като сложих чипа и раздавах пълна газ на колата, тези стойности драстично сепокачиха (празният ход отиде над 50, а 2к отиде над 130). Разбира се чипа изчезна веднага. Оказа се, че човека, който го прави не е осъзнал някои тънкости на AFR и реалното впръскано гориво беше 10% над това, което той е задал като максимум. Това нещо вече е коригирано от един пич от Дания и тия дни ще тествам неговия чип.
П.П. При всяка регенерация в ДДЕ модула се записва информационна "грешка", кога и при какви условия се е случила регенерацията.
Грешката е с номер и описание 4CE0 particle filter system, така че всеки сам може да си погледне кога за последно колата му е регенерирала. Межу другото аз не усетих никакви шумове при регенерацията, постоянно следях темепературите и достигаха до около 600 градуса. През цялото време на регенерацията колата е карана с 3000 или над 3000 оборота и цялото нещо свърши за 15мин.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани