Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Има ли разлика между веригата в M57N и М57N2?
Както в самата верига, така и от коя страна на мотора е?
Порових се малко в RealOEM, но не можах да се ориентирам добре от картинките там. Ще сравня и номерата на частите, но ако някой знае отговора...
Както в самата верига, така и от коя страна на мотора е?
Порових се малко в RealOEM, но не можах да се ориентирам добре от картинките там. Ще сравня и номерата на частите, но ако някой знае отговора...
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- RuM6n
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
nikolayp написа:на предната страница ставаше въпрос за ~300лв, сега 7500
7500лв струва смяната на моторите от N серията които са призведени след 2010 година мисля и на които веригата е отзад , тоест от старната на маховика.
- aigner
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
da6ip написа:Има ли разлика между веригата в M57N и М57N2?
Както в самата верига, така и от коя страна на мотора е?
Порових се малко в RealOEM, но не можах да се ориентирам добре от картинките там. Ще сравня и номерата на частите, но ако някой знае отговора...
веригата е от предната страна на моят мотор
Пламен
- aigner
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
аз казах колко ми струваше и вече минах 1340км,мога да кажа че моторът е тих както някога и няма онова леко подрънкване при гасене и палене
Пламен
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Аз вчера скъсах верига на моето Е60. Чакам ги да ми отворят двигателя и да направят по детайлен анализ ... цената която ми казаха да очаквам е 7-8К ...
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
nmishev написа:Аз вчера скъсах верига на моето Е60. Чакам ги да ми отворят двигателя и да направят по детайлен анализ ... цената която ми казаха да очаквам е 7-8К ...
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.
Тази цена къде ти я забиха ??? Трябва да е в официален сервиз......
Не би трябвало да е повече от 3-4к лв. и то с нови разпределителни валове .
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
aigner написа:аз казах колко ми струваше и вече минах 1340км,мога да кажа че моторът е тих както някога и няма онова леко подрънкване при гасене и палене
Колега и при мен е така, мотора е определено много по тих от преди... да не кажа даже че е прекалено тих... пу пу да го поплюя да не е на карък
А до колегата, ако наистина ти обявяват такива цени за ремонт... има мотори такива за по 3000 - 3500лв...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Да ви кажа понеже се поразрових да събера информация за тези вериги .Ами по принцип за двигателите М57N и M57N2 и по точно за тези с по една турбина по принцип няма проблем с веригите и могат да те изкарат докато е двигател.Това разбира се при нормална експлоатация и обслужване.По_често има случаи при 535Д на разпънати вериги.Другото което намерих из нета е че при нашите мотори веригите са отпред а при по новия модел /ако не се лъжа N мотора/но не при всички веригата е отзад и ако се наложи смяна операцията е по сложна и затова труда е по скъп.Там доколкото разбрах се сваля кутията или мотора не съм сигурен общо взето голяма работа ако се наложи.Така че не се залъгвайте като мен да планувате смяна без причина по една или друга приумица /лично мнение/.Човек от сервиза на дилъра ми каза че например на такива мотори като по горните вериги още не са сменяли.
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
nmishev написа:Аз вчера скъсах верига на моето Е60. Чакам ги да ми отворят двигателя и да направят по детайлен анализ ... цената която ми казаха да очаквам е 7-8К ...
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.
Ужас. А имаше ли някакви признаци, че има проблем - по-шумен двигател, зверско каране например. Ще бъде полезно да споделиш. И с кой двигател си точно.
Продавам си колата
- aigner
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
nmishev написа:Аз вчера скъсах верига на моето Е60. Чакам ги да ми отворят двигателя и да направят по детайлен анализ ... цената която ми казаха да очаквам е 7-8К ...
Колата е на реални 210 хил. Това е първото ми БМВ ... дали няма и да е последното.
Гадно е,но истината е че късат масово около тези километри. Събираха един мотор тук и излезе 4700 с валове,клапани ,пети и прочие.
Пламен
- jordanpar
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
И какво излиза,че освен колекторите,пеперудките и хидротрансформатора на скоростната кутия сега и верига и карантии покрай нея трябва да вкараме в черния списък .Тея от БМВ да не се опитват да постигнат имиджа на 2,5тди?????
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
memorex написа:Да ви кажа понеже се поразрових да събера информация за тези вериги .Ами по принцип за двигателите М57N и M57N2 и по точно за тези с по една турбина по принцип няма проблем с веригите и могат да те изкарат докато е двигател.Това разбира се при нормална експлоатация и обслужване.По_често има случаи при 535Д на разпънати вериги.Другото което намерих из нета е че при нашите мотори веригите са отпред а при по новия модел /ако не се лъжа N мотора/но не при всички веригата е отзад и ако се наложи смяна операцията е по сложна и затова труда е по скъп.Там доколкото разбрах се сваля кутията или мотора не съм сигурен общо взето голяма работа ако се наложи.Така че не се залъгвайте като мен да планувате смяна без причина по една или друга приумица /лично мнение/.Човек от сервиза на дилъра ми каза че например на такива мотори като по горните вериги още не са сменяли.
Какво ще рече правилна експлоатация?
Продавам си колата
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Според мен означава да се сменя маслото на време че даже и по често от колкото показва компютъра.Другото което ме съмнява при колите с този проблем е че като вземеш кола от някъде си ти не можеш да знаеш колко дълго предния или предните собственици са е карали с повредени дюзи например или запушен ДПФ или пък запушени филтри и т.н.Те такива нещица макар и косвено скъсяват живота не само на веригата.Даже може и да си въобразявам но защо тези случаи обикновено около 200К като чели се случват и какви ремонти предстоят на тези километри по принцип.А в същото време има хора с по над 350К които са първи собственици поддържат си колите както трябва и при тях няма такива фрапантни случаи.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Явно си е проблем , но според мен касае уморените екземпляри които се предлагат на нашият пазар (естествено има и изключения..)
Съгласете се , че не можеш да си купиш Е60 за по 17-18К на "150 000" КМ и да не си изплюе карантиите
Интересно такъв проблем за сега не се чува при Е9.
Но колегата по-горе е мн прав за надеждността - мисля си,че по-високия разход на бензин би спестил доста главоболия и драми
Съгласете се , че не можеш да си купиш Е60 за по 17-18К на "150 000" КМ и да не си изплюе карантиите
Интересно такъв проблем за сега не се чува при Е9.
Но колегата по-горе е мн прав за надеждността - мисля си,че по-високия разход на бензин би спестил доста главоболия и драми
- aigner
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: около Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e-60 3.0.D,2006
- Мечтае да кара: Форд-Мустанг
- Детайли за колата: M-paket,2006g,231+++p.s.
Re: смяна на вериги на е 60 2006г мотор M57N2- 231кс
Има една голяма Пловдивска фирма в която се кара само БМВ и всички от магазина,на 3 се скъсаха веригите около тези 170-200х.к. и не мога да си обясня изобщо дали не е консуматив и фирмените сервизи да го крият или качеството на маслото е такова че съсипва детайлите на моторът.memorex написа:Според мен означава да се сменя маслото на време че даже и по често от колкото показва компютъра.Другото което ме съмнява при колите с този проблем е че като вземеш кола от някъде си ти не можеш да знаеш колко дълго предния или предните собственици са е карали с повредени дюзи например или запушен ДПФ или пък запушени филтри и т.н.Те такива нещица макар и косвено скъсяват живота не само на веригата.Даже може и да си въобразявам но защо тези случаи обикновено около 200К като чели се случват и какви ремонти предстоят на тези километри по принцип.А в същото време има хора с по над 350К които са първи собственици поддържат си колите както трябва и при тях няма такива фрапантни случаи.
Пламен
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани