реле подгревни свещи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: реле подгревни свещи
batkoto написа:Колеги, като сте сменяли реле с разкачане на колекторите, има ли нещо, което трябва да направя като ги закачам колекторите отново на мястото им? Примерно да намажа гумичките с малко грес или пък ако трябва да внимавам за нещо?
Релето се сменя без да се сваля колектора
- castelo
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.05.2007
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XD 2008
- Детайли за колата: M-pack
Re: реле подгревни свещи
adovet написа:batkoto написа:Колеги, като сте сменяли реле с разкачане на колекторите, има ли нещо, което трябва да направя като ги закачам колекторите отново на мястото им? Примерно да намажа гумичките с малко грес или пък ако трябва да внимавам за нещо?
Релето се сменя без да се сваля колектора
И как по точно се случва това без да се свалят като нищо не се ижда?
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
adovet написа:batkoto написа:Колеги, като сте сменяли реле с разкачане на колекторите, има ли нещо, което трябва да направя като ги закачам колекторите отново на мястото им? Примерно да намажа гумичките с малко грес или пък ако трябва да внимавам за нещо?
Релето се сменя без да се сваля колектора
Въпроса ми е съвсем друг! И тез' за свалятето на релето без да се разкачат колекторите си го избиите от главите. Колко пъти си свалял реле без да сваляш колекторите? И то такова, което не е сваляно преди! Тез' със счупените щепки, които са сваляни няколко пъти може и да успееш да го свалиш без да разглобяваш колекторите, но реле със здрави щипки на буксите, които от прахоляци направо са слепнали няма вадене. Играл съм си доста и го казвам от опит. Въпреки всичко някой с по-малки ръце и доста разнообразен инструмент може и да е успял някога, но това са единици хора. И все пак въпроса ми е съвсем, съвсем друг!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: реле подгревни свещи
batkoto написа:adovet написа:batkoto написа:Колеги, като сте сменяли реле с разкачане на колекторите, има ли нещо, което трябва да направя като ги закачам колекторите отново на мястото им? Примерно да намажа гумичките с малко грес или пък ако трябва да внимавам за нещо?
Релето се сменя без да се сваля колектора
Въпроса ми е съвсем друг! И тез' за свалятето на релето без да се разкачат колекторите си го избиите от главите. Колко пъти си свалял реле без да сваляш колекторите? И то такова, което не е сваляно преди! Тез' със счупените щепки, които са сваляни няколко пъти може и да успееш да го свалиш без да разглобяваш колекторите, но реле със здрави щипки на буксите, които от прахоляци направо са слепнали няма вадене. Играл съм си доста и го казвам от опит. Въпреки всичко някой с по-малки ръце и доста разнообразен инструмент може и да е успял някога, но това са единици хора. И все пак въпроса ми е съвсем, съвсем друг!!!
Колега манипулацията съм я правил два пъти на моята кола. Не съм монтьор и пак се справих без проблем. Това че ти си вързан в ръцете си е твой проблем. Говоря за Е60 530д фейсово. Малко е чанч но не е нещо непостижимо. Има и клипчета в нета, може да погледнеш.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
Точно на въпросното клипче се вижда, че релето е ремонтирано, защото е в изолирбанд. Което означава, че вече е сваляно и се вижда колко лесно излизат буксите, понеже щипките са счупени. Тъй че може да си плямпаш колкото искаш. Първия път винаги се свалят колекторите, най-трудно излиза тогава. Ако буксите са поразтикани и някоя щипка и счупена съм съгласен, че може да излезе - дефакто го има мястото за излизане на самото реле. Но при здрави щипки я обясни как точно на широката букса ще ги стиснеш? И двете щипки толкова трудно мърдат като клеясат от прахоляци, че задължително трябва и отверка, а ми е много чудно вътрешната щипка как ще я натиснеш с отверка като тя е на 3-4см блока на двигателя? Пак ти казвам спри да ми спамиш въпроса. Питах нещо, ако ни знаеш не отклонявай темата!!! То бива нахалство... *И какво общо имаше да пишеш, че колата е фейслифт не разбрах кото релето е едно и също за 100 модела преди да има фейслифт ама айде друга тема е това...
Колеги, питах за колекторите. Споделете опит - мажат ли се с нещо гумичките като се разкачат колекторите и преди слагане обратно или просто си се слагат пак самите колектори и си се затягат добре? Благодаря предварително...
Колеги, питах за колекторите. Споделете опит - мажат ли се с нещо гумичките като се разкачат колекторите и преди слагане обратно или просто си се слагат пак самите колектори и си се затягат добре? Благодаря предварително...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: реле подгревни свещи
Казах ти че съм го сменявал на моята кола - дали е сменявано преди това не знам, но всички щипки са си здрави. При мен го няма проблема с клеасването, защото ми тече масло от колектора и всичко около релето е в масло.Ако при теб е прашоляк винаго може да я напръскаш буксата с нещо. Давам ти съвет как може да го смениш по лесно пък ти ако искаш може да извадиш и мотора от коша за да ти е сгодно твоя воля.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: реле подгревни свещи
100 процента релето на е60 и на е90 може да се свали без да се сваля колектора, без значение дали е сменяно или не всичко е въпрос на нерви и леко пипане и точно за 10 минути се сменя.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: реле подгревни свещи
Аз също го сменях без да свалям колектора...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: реле подгревни свещи
аз лично съм го сменял ва пъти без да свалям колектори - тъй като колата е в семейството от чисто нова и гарантирам на 100% че първата смяна беше извършена от мен без сваляне на колектори!!!
както е казал колегата всичко е въпрос на нерви и подход.
Иначе на въпроса когато ми се наложи да свалям колекторите си купих и смених гумичките, защото предполагах, че моите ще са се изпекли и няма да са в добро състояние след свалянето (не беше съвсем така, но ги смених).
Не съм ги мазал с нищо само внимавах да не ги прещипя с колектора.
както е казал колегата всичко е въпрос на нерви и подход.
Иначе на въпроса когато ми се наложи да свалям колекторите си купих и смених гумичките, защото предполагах, че моите ще са се изпекли и няма да са в добро състояние след свалянето (не беше съвсем така, но ги смених).
Не съм ги мазал с нищо само внимавах да не ги прещипя с колектора.
- petkoara
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 22.05.2013
- Местоположение: Стрелча
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530D е61
Re: реле подгревни свещи
колеги да споделите от къде си взимате релета и на каква цена?
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
Аз моето си го взех от познат, оригиналното BERU, с отстъпките, които успя да ми направи - 118лв. Ама гледам, че и в нета има разни български сайтове, които го предлагат релето за малко над 120лв. Което е горе-долу нормалната цена явно...
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: реле подгревни свещи
batkoto написа:Аз моето си го взех от познат, оригиналното BERU, с отстъпките, които успя да ми направи - 118лв. Ама гледам, че и в нета има разни български сайтове, които го предлагат релето за малко над 120лв. Което е горе-долу нормалната цена явно...
след като два пъти слагах BERU и все се скапваше си купих оригинално и положението заспа
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
tanokaridi написа:batkoto написа:Аз моето си го взех от познат, оригиналното BERU, с отстъпките, които успя да ми направи - 118лв. Ама гледам, че и в нета има разни български сайтове, които го предлагат релето за малко над 120лв. Което е горе-долу нормалната цена явно...
след като два пъти слагах BERU и все се скапваше си купих оригинално и положението заспа
Аха, по-оригинално BERU викаш, а?
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: реле подгревни свещи
batkoto написа:tanokaridi написа:batkoto написа:Аз моето си го взех от познат, оригиналното BERU, с отстъпките, които успя да ми направи - 118лв. Ама гледам, че и в нета има разни български сайтове, които го предлагат релето за малко над 120лв. Което е горе-долу нормалната цена явно...
след като два пъти слагах BERU и все се скапваше си купих оригинално и положението заспа
Аха, по-оригинално BERU викаш, а?
и аз така се питах наум
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: реле подгревни свещи
Trixster написа:batkoto написа:tanokaridi написа:batkoto написа:Аз моето си го взех от познат, оригиналното BERU, с отстъпките, които успя да ми направи - 118лв. Ама гледам, че и в нета има разни български сайтове, които го предлагат релето за малко над 120лв. Което е горе-долу нормалната цена явно...
след като два пъти слагах BERU и все се скапваше си купих оригинално и положението заспа
Аха, по-оригинално BERU викаш, а?
и аз така се питах наум
да вярно е че на оригиналното пак пише BERU но е факт че без други промени вече две години работи а преди това BERU От пазара изкарва зимата и е аут!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани