Е60, Странен проблем !?!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 25 Мар 2009, 15:24

даже 120к според мен са много....ама то зависи как кара човек, доколкото знам 50-60к е нормално...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: SF

Мнение от biohazard » 25 Мар 2009, 18:11

Е как ще е нормално на 50-60к бе мен?Някой път се изказвате леко неподготвени!Това да не е ремък или масло да се износи толкова бързо.Един нормален съединител поне 150к ги прави без проблеми,на миналата ми кола беше на 240к и му нямаше нищо!Е верно ако кара някой ламер,дето не го натиска плътно или не го отпуска до край,то и скорости ще хвърли на 40к!Тенденцията е че последните модели/не само БМВ/,ги правят така,че мине ли и гаранцията трябва да и правиш основен ремонт вече!Пести се от материали,частите са калпави,скапват се и ти пак им даваш парите си като ги сменяш!Това си е цяла философия!Щом на гаранционни коли се сменят турбини и кутии,разботата е на зле.Просто аз по калпави коли от БМВ и Ауди/след 05г./,не съм виждал!Дълбоко съм разочарован от тях и незнам ощр колко време ще търпа такива магарии!Навремето имах Ауди 100/6 цил.2.8/,което го взех на 180к и му направих 620к!По мотора нищо не съм пипал,само консумативи!Новите модели на 200к вече се разпадат,абе мани..

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 25 Мар 2009, 20:37

Колеги, доста се отклонихте от темата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: посред Витоша
Пол: Мъж
Кара: Трамвай по Графа
Мечтае да кара: Подводница
Детайли за колата: F10 530 xd

Мнение от icog » 25 Мар 2009, 21:02

Лошото е, че изобщо не сме се отклонили... :( Ако смяна на съединител на 120К км не е шибано странен проблем, да не ми запали кочината утре! Много взеха да стават тия грижи маааму, чета тука и се депресирам и се чудя какво ли ме чака лятото...

п.с. друго си е обаче да те гонка модератор, а?:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.06.2004
Местоположение: София // Пловдив // Москва
Пол: Мъж
Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5

Мнение от k4.BX-Ghost » 08 Апр 2009, 10:49

MaXimal написа:Май няма да нужно да сменяш целия софтуер, а само този на радиото, т.е. този модул.



k4.BX-Ghost - Ultima?


Не какво ли не съм цъкал ама това не :) иначе ника е почти същия от началото на демокрацията
==============================
Сделано в СССР

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.06.2004
Местоположение: София // Пловдив // Москва
Пол: Мъж
Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5

Мнение от k4.BX-Ghost » 08 Апр 2009, 10:52

Колеги пепел ви на езика .. да не ме чуе дявола

2 е60ки .. 525хи и не са пипани ... 86 хил км е едната другата е на 40 тя резерва се води

общо взето освен консумативи нищо не им се пипа
Гаранцията им мина вече 06-та са
Незнам ама съм страшно доволен
==============================
Сделано в СССР

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Мнение от shpeki » 05 Май 2009, 15:14

k4.BX-Ghost написа:Колеги пепел ви на езика .. да не ме чуе дявола

2 е60ки .. 525хи и не са пипани ... 86 хил км е едната другата е на 40 тя резерва се води

общо взето освен консумативи нищо не им се пипа
Гаранцията им мина вече 06-та са
Незнам ама съм страшно доволен


Пусни тото, в предният си пост каза, че и двете са в сервиза. За какво по точно ?

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook