BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
пробег 206 000 км
1. превантивна смяна масло диференциал и спирачна течност:
масло диференциал 1.5 литра 75W90 Motul + труд = 50 лв
спирачна течност 0.8 литра DOT4 Textar + труд = 35 лв
2. изгорял чип + диод на оранжевите вежди - няколко лева и време (отваряне, затваряне фар, ала-бала)
1. превантивна смяна масло диференциал и спирачна течност:
масло диференциал 1.5 литра 75W90 Motul + труд = 50 лв
спирачна течност 0.8 литра DOT4 Textar + труд = 35 лв
2. изгорял чип + диод на оранжевите вежди - няколко лева и време (отваряне, затваряне фар, ала-бала)
Последна промяна @ndro на 11 Май 2011, 23:26, променена общо 1 път
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Някой знае ли колко масло ми събира предния и задния диференциал?
Продавам си колата
- d.georgiev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Type : 530xd DPF (2005 - 2006)
Differential, front Capacity : LubeCap 0,6 liter
Differential, rear Capacity : LubeCap 1,6 liter
Differential, front Capacity : LubeCap 0,6 liter
Differential, rear Capacity : LubeCap 1,6 liter
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
d.georgiev написа:Type : 530xd DPF (2005 - 2006)
Differential, front Capacity : LubeCap 0,6 liter
Differential, rear Capacity : LubeCap 1,6 liter
Благодарим!
Продавам си колата
- bordo_77
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Здравейте колеги, да попитам и аз за тия пеперуди, става въпрос за 530 xd,10.2006г. 231 к.с, на 260 000 км., гледам днес че леко е омаслено по колекторите. Бях чел че тези били по здрави от мотора с 218 к.с.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
bordo_77 написа:Здравейте колеги, да попитам и аз за тия пеперуди, става въпрос за 530 xd,10.2006г. 231 к.с, на 260 000 км., гледам днес че леко е омаслено по колекторите. Бях чел че тези били по здрави от мотора с 218 к.с.
Съвет: отиди някъде или сам отвори колекторите за да видиш какво е положението за да не си поредния изгърмял ....
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
А дали е добре да се почистят превантивно дебитомера и ЕГР клапана, защото моята кола наближава 200 000км?
Продавам си колата
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
bossorange написа:А дали е добре да се почистят превантивно дебитомера и ЕГР клапана, защото моята кола наближава 200 000км?
да, добре е, дори много преди 200.000, също така и колектора (който трябва да се свали за дебитомера така или иначе). ако ще го правиш, всичко наведнъж.
с почистване на ЕГР-клапана и колектора (и пеперудите в него) се подобрявва до заводско състояние движението на въздуха към цилиндрите. моят двигател конкретно работеше по-тихо и мазно след такова почистване.
с почистване на дебитомера се елиминират всякакви отклонения в показанията му (стига да не е дефектирал) и оттам смеската гориво/въздух се връща реално към заводските предписания. колеги споделят че се подобрява мощността и разхода (стига наистина да е бил мръсен преди това). аз не съм го правил, но е въпрос на време и повод.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
За дебитомера не се сваля колектора - http://forum.bmw5.co.uk/topic/53494-e60 ... f-removal/
Tool - Fear Inoculum
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Някой чистил ли е дебитомера? Или някой ако знае точно с какво е добре да се почисти?
Only dead fish follow the stream...
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Еми нали ти сложих линк по-горе там пише как се сваля и в коментарите пише как се чисти - просто го пръскаш със спрей за MAF Sensor cleaner. Между другото си търся такъв спрей да купя ако някой има информация от къде...
Tool - Fear Inoculum
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
bossorange написа:А дали е добре да се почистят превантивно дебитомера и ЕГР клапана, защото моята кола наближава 200 000км?
MadChicken написа:Някой чистил ли е дебитомера?
@ndro написа:- почистване дебитомер 0 лв много е важно, прочетете по-долу!
...
3. след почистването на дебитомера, колата започна да ускорява осезаемо по-добре, особено във високите, тоест дебитомера вече подава правилни данни за количеството въздух и съответно компютърът подава правилната порция гориво.
колеги, четете внимателно всички предишни постове. всичко е написано в детайли
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Emooo написа:За дебитомера не се сваля колектора - http://forum.bmw5.co.uk/topic/53494-e60 ... f-removal/
благодаря за инфото. бях подразбрал погрешно от майстора. това е добре защото ще го дам за почистване в най-скоро време.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
измина една година от 200-те хиляди.
пробег в момента 224 000 км.
след описаното в поста ми от 3-ти май 2011 (малко по-нагоре), чистих филтъра за твърди частици (виж тук: viewtopic.php?f=116&t=273983) и имаше една изгоряла свещ. не ми струваше нищо, защото майстора имаше същата такава, оставена от колега, който преди време си смени всичките с чисто нови
и един път съм сменял маслата и филтрите, естествено
пробег в момента 224 000 км.
след описаното в поста ми от 3-ти май 2011 (малко по-нагоре), чистих филтъра за твърди частици (виж тук: viewtopic.php?f=116&t=273983) и имаше една изгоряла свещ. не ми струваше нищо, защото майстора имаше същата такава, оставена от колега, който преди време си смени всичките с чисто нови
и един път съм сменял маслата и филтрите, естествено
Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км
Emooo написа:Прави бяхте мамка му.
Леле едни гадове и мен ме пробваха но си карах спокойно минах 5хл. км в БГ последните 2месеца и наистина ми беше грижа но миналата седмица трябваше да замина за доста дълъг преход из ЕС и се замислих и я свалих отидох в РИЪЛТУРБО и човека каза ТОЗИ ТК Е ПЕРФЕКТЕН Обратно качване на колата прибрах се вчера с изминати нови 4,5к.Но от това монтиране демонтиране на турбото в ниските обороти изпуска даже свързващия пръстена наТК с ДПФ се е леко опушил сигурно и другия на колектора се е деформирал.Някой да е сменявал пръстени и евентуално гарнитури при подобен проблем да сподели Благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани