BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 28 Мар 2011, 22:03

Emooo написа:Бях на диагностика не са ми казали за проблеми но също така не ми казаха че термостатите ми са за смяна а те са.

термостатите не излизат на диагностика. тях трябва сам да ги провериш като гледаш температурата в сервизното меню.
bossorange написа:Много добри съвети, но и на мен ми е интересно как да разбера, че имам проблем с дюзите и турбото. На диагностика ще ги хванат ли? Какви са симптомите на рейката, трябва ли да губи масло, за да е развалена?

дюзи и свещи излизат на диагностика.
рейката се усеща като караш. има едно характерно потропване.

а при проблемна дюза/и двигателят не работи плавно и има разни потракващи паразитни шумове.

da6ip е писал подробно :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Emooo » 29 Мар 2011, 10:21

Пичове,

лоша новина за моята кола, оказа че пушека който виждах от време на време се оказа от турбото :(. Реших да не взимам ново турбо а да го рециклирам някой има ли наблюдения колко км живот грубо ще му даде още това рециклиране?
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 29 Мар 2011, 16:57

Emooo написа:Пичове,

лоша новина за моята кола, оказа че пушека който виждах от време на време се оказа от турбото :(. Реших да не взимам ново турбо а да го рециклирам някой има ли наблюдения колко км живот грубо ще му даде още това рециклиране?

кой ти го каза това? какво й е точно на турбината?
прочете ли какво съм писал за мойта?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Emooo » 29 Мар 2011, 18:24

Отидох днес да ми сменят термостатите и клапана на картерните газове. След като разглобиха колата ми казаха че турбината ми има луфт и взлизало масло. 1500лв за рециклиране или 3000 нова. Това във ВИА интеркар Плевен.
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 29 Мар 2011, 18:43

Emooo написа:Отидох днес да ми сменят термостатите и клапана на картерните газове. След като разглобиха колата ми казаха че турбината ми има луфт и взлизало масло. 1500лв за рециклиране или 3000 нова. Това във ВИА интеркар Плевен.

очевАдно не четеш внимателно какво пиша :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от da6ip » 29 Мар 2011, 20:27

@ndro написа:
Emooo написа:Отидох днес да ми сменят термостатите и клапана на картерните газове. След като разглобиха колата ми казаха че турбината ми има луфт и взлизало масло. 1500лв за рециклиране или 3000 нова. Това във ВИА интеркар Плевен.

очевАдно не четеш внимателно какво пиша :dummy:

+100
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 30 Мар 2011, 0:58

@ndro написа:реших да проверя и турбината в какво състояние е. при демонтажа се установи, че едно гумено уплътнение е за смяна.
:!: всъщност то е било причината да хвърля малко масло!
занесох на диагностика в realturbo.net и след професионален преглед (без да знаят на колко километра е!) резултатът беше цитирам: "тая турбина може да изкара още 100 хиляди"... изводите си ги правете сами.
:!: за информация repair kit-а за турбината (лагери, семеринги) + настройка и баланс струват 340 лв.

:!: искам отново да обърна внимание на историята на тази турбина.
1. на около 130 000 при смяна на колекторите в ДАРУКАР ми казаха, че турбината е за смяна
2. тогава я занесох в realturbo и ми казаха, че е перфектна
3. на 140 000 км направих чип-тунинг!
4. на 200 000 км ми казват, че ще изкара още 100 000 км
:!: ако от ДАРУКАР ви кажат, че турбината ви е за смяна, проверете го задължително някъде другаде и току виж изкарала още 150 000 км :mhihi:

емооо, четеш ли внимателно? :mhihi:
успех с виа интеркар плевен :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Emooo » 30 Мар 2011, 14:41

Прави бяхте мамка му.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от sawion » 09 Апр 2011, 21:28

Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Ilko Ivanov » 10 Апр 2011, 10:25

sawion написа:Здравейте колеги. Извинявам се за отклонението от темата, но видях че има нещо общо с обслужването и исках да питам. Скоро при премахване на пеперудките реших да тествам подгревните свещи по старомодния начин - с подаване на ток директно от акумулатора към + клемата и всичките 6 прехвърлиха искра. Преди 2 дни ми доиде кабела от склад 66 и при диагностика с ИНПА имам 6 еднакви грешки и познаите то какви... дали не съм ги изгорил ако те реално работят на по нисък волтаж от 12в ? Или пък може да е от релето? Някои сблъсквал се с такъв проблем? Колата е Е60 530д

Свещите на твоята кола работят на 5 волта ........ Познай какво си направил :D

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 20.04.2010
Кара: '04 Е61 530d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от ge6a86 » 10 Апр 2011, 16:13

[quote="sawion"][/quote]
Не знам колко ще ти помогна , ама пробвай да ги замериш с мултицет .Така ще разбереш дали бацат или не .Ако си бачкат сигурно е от релето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от sawion » 10 Апр 2011, 21:42

190 000 – 200 000 км
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).

по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря! :)


пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от adovet » 11 Апр 2011, 7:32

sawion написа:190 000 – 200 000 км
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).

по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря! :)


пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча :)

Миналата седмица смених големият термостат. Отваряше ми на 50-60 градуса. Гледах температурата от скритото меню. Преди около месец бях сменил и малкият. Сега държи температурата 89-90 и не мърда. Така трябва да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Emooo » 11 Апр 2011, 9:08

sawion,

намери темата за скритото меню и следвай инструкциите как да видиш температурата на деигателя (меню 7). Карай на дълго и виж до каква температура ще ти загрее двигателя - при мене се колебаеше между 60-75 градуса, а трябва да е между 88-93. След като смених термостатите вече ми държи нормална температура.
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 11 Апр 2011, 10:13

sawion написа:190 000 – 200 000 км
- смяна на двата термостата (не е ясно кой правеше проблем и за всеки случай смених и двата).

по какво разбирате, че термостатите не са изправни и някъкви по специални данни за тях да имате? както и за дюзите когато се закачи колата на ИНПА и излязат живите данни някои има ли представа в какви стоиности трябва да се движат? същото и за дебитомера, как така "излиза дебитомер" някой по-запознат ако може да даде инфо. благодаря! :)


пс. И аз от около 4-5 месеца съм собственик на е60 530д 2004г. и все още навлизам в материята и се уча :)

използвай търсачката, колега. отговорите на въпросите ти са там.
ето за термостатите: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=232738

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook